eitaa logo
موکب و گروه جهادی شهدای مدافع حرم،مقاومت و جهان اسلام
240 دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
18.6هزار ویدیو
269 فایل
چون واتساپ فیلتر شد کانال واتساپ رو به ایتا انتقال دادیم.تشکر از همکاری دوستان ارتباط با ادمین @yaarhamarrahmin
مشاهده در ایتا
دانلود
۲ / منش و سلوک انسانی و پسندیده یک رییس جمهور، شرط کافی نیست. اما همین شرط لازم را بسیاری از سیاستمداران ما نداشته‌اند .شهید آیت الله رئیسی ره کسی بود که به تصدیق دوست و دشمن اخلاق را در رفتار و تعاملاتش رعایت می‌کرد. از این جهت جلیلی شبیه‌ترین فرد به اودر حسن خلق، مردم‌داری و مردمگرایی است این راهر کسی که اندکی شناخت از جلیلی دارد، تایید میکند .
۳ / جلیلی خودش است، نقش بازی نمی‌کند . وارد بده‌بستان ها و تقسیم غنائم نمی شود .به دنبال رای آوری به هر قیمتی نیست .رنگ به رنگ نمی‌شود و برای خوشامد گروهی، حرفهای باب میل آنها را نمی‌زند . در یک جمله؛ صادق است و دنبال فریب دادن مردم نیست .
۴ / جلیلی بدلیل فعالیت در شورای عالی امنیت ملی، مجمع تشخیص مصلحت، مرکز بررسی‌های جاری دفتر مقام معظم رهبری، شورای راهبردی روابط خارجی و حضور در مجامع تصمیم گیری نظام؛ بیشتر از هرکسی مختصات حکمرانی کشور را می‌داند و تنها کسی می تواند عَلَم ِتغییر ریل یا بهبود سازوکار حکمرانی را دست بگیرد که قبل از آن چارچوب مناسبات و سازوکار حکمرانی را بداند وگرنه شعار تغییر و تحول دادن راحت است .
۵ / جلیلی اهل تعارف نیست ! وعده بیخود نمی‌دهد ؛ تلخی برخورد صادقانه را بر شیرینی رفتار منافقانه ترجیح می دهد .. به همین دلیل اطرافیانش به او توهم همه چیزدانی و عالی بودن شرایط را نمی دهند ؛ با حقایق روبرو می شود و مبتنی بر آن تصمیم می‌گیرد .
هدایت شده از دهقان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻فوری 🏠 هر خانه یک ستاد برای 🗳 درخواست از مردم برای تشکیل ستادهای خانگی جهت انجام امور تبلیغات _ 🇮🇷 بزرگترین کانال هواداران دکتر سعید جلیلی @drjalilinews @drjalilinews
هم اکنون اقای دکتر جلیلی شبکه یک
✅خدارا شکر ، الحمدلله 🔰 طبق نظرسنجی " متا " که از نظرسنجی های معتبر هست ، مشارکت مردم تا الان به حدود 49 درصد رسیده که جای امیدواری هست. 👌 احتمال زیاد بیشتر هم میشه . 💠 عرض کردیم که حضور آقای به عنوان نماینده جریان اصلاحات ، میتواند در افزایش نرخ مشارکت دخیل باشد . یادمان باشد رهبری ، مشارکت بالاست . 👈 ان شالله نیروهای انقلابی بتوانند با بیان کاندیدای مورد نظر خودشان مردمی که رأی نمی دهند را مجاب کنند به آن کاندیدا رأی دهد. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 http://eitaa.com/joinchat/4235001869C41c082b340
جلیلی: با مطالعۀ شب امتحانی نمی‌شود در این بزنگاه تاریخی تصمیم درست گرفت 🔹در ۱۱ سال گذشته عمدۀ وقت من و همکارانم در دولت سایه بر شناخت مسائل کشور و راه‌حل آن‌ها متمرکز بوده است. 🔹من درهای دفترم را به روی صدها متخصص و دانشمند باز کردم و ده‌ها کارگروه تخصصی برای رصد مشکلات کشور تشکیل دادم.
‌ ‌🔴 اینجوری از امام خامنه ای در مقابل شبهات دشمن دفاع کن👇 📌همیشه تو جمع خونوادگی و دوستان از اینکه نمیتونی از امام خامنه ای دفاع کنی ناراحتی؟😩 📌خدا وکیلی اگه بلد نیستی، دفاع نکن چون کار رو بدتر میکنی 🙁 اما اگه میخوای لبخند رضایت، رو لب های حضرت آقا ببینی مثل من اینجا عضو شو تا راهکارش رو یاد بگیری ‼🤩👇👇 🆔🌹@Basirat151 🆔🌹@Basirat151 ✅ حضرت علی (ع) فرمود: کسی که به هنگام یاری ولیّ (رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد!
جلیلی: رئیس‌جمهور بعدی حتی یک روز هم فرصت تاخیر ندارد 🔹به اتکای سال‌ها بررسی و آمادگی از همان فردای انتخابات کار را با تصمیمات نقطه‌زن، راهبردی و اولویت‌دار شروع می‌کنیم نه با تصمیمات نمایشی.
🔺دکتر جلیلی شعار ستاد انتخاباتی خود را اعلام کرد 🔺سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شعار ستاد انتخاباتی خود را «یک جهان فرصت، یک ایران جهش؛ هر ایرانی یک نقش باشکوه» اعلام کرد.
جلیلی: برنامه‌های حساب‌شده‌ای تهیه کرده‌ایم که حاصل یک فرآیند روشمند و تجربی ۱۱ ساله است 🔹دولتی که صدها اولویت‌ داشته باشد در حقیقت اولویتی ندارد. ✅جلیلی: معتقدم بیشتر از اینکه نگران تهدیدهای داخلی و خارجی باشیم باید نگران استفاده‌نکردن از ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشور باشیم. ✅ جلیلی: قبل از دولت شهید رئیسی ادعا می‌شد نمی‌شود نفت فروخت ما راهکارهای فروش را به آن دولت ارائه دادیم و از همان زمان فروش نفت شروع شد 🔹در دولت شهید رئیسی این برنامه جدی گرفته شد و به جایی رسید که روزانه ۱.۵ میلیون بشکه نفت فروختیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ دکتر سعید جلیلی حافظ کل و آشنا به دو زبان عربی و انگلیسی هستند ♻️ نقطه قوت جلیلی اینه که : سه تا از کتاباش در خصوص سیاست خارجه در کشورهای عربی ترجمه و در دانشگاه هاشون تدریس میکنن ... 💚 کانال و 👇👇 @shahid_hadi124
🔹 درست دیدید😱😱 عکس بالا الیاس حضرتی نماینده برای قرعه کشی مناظره! 🔹عکس پایین الیاس حضرتی و شهرام جزایری در کله پاچه خوری! ظاهراً باز هوس کله‌پاچه کرده! یه‌ چندسالیه کله‌پاچه نخورده 🔎پشت‌پرده‌ها در ıllıllı صریح نیوز ıllıllı 🇮🇷 صریح و دقیق🔽 @SarihNews
❌از شاه بیت های گفتگوی دکتر جلیلی با مردم ایران اسلامی 👌جلیلی: معتقدم بیشتر از اینکه نگران تهدیدهای داخلی و خارجی باشیم باید نگران استفاده‌نکردن از ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشور باشیم.
جلیلی: باید نگران استفاده‌نکردن از فرصت‌ها باشیم نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری: 🔹معتقدم بیشتر از اینکه نگران تهدیدهای داخلی و خارجی باشیم باید نگران استفاده نکردن از فرصت‌ها و هدر دادن ظرفیت‌های کشور باشیم. 🔹قصه چای دبش برای این بوجود آمد چون انضباط مالی گرفته نشد. باید یک بودجه ارزی دقیق داشته باشیم. 🔹اگر انضباط مالی در اولویت دولت قرار بگیرد برکات زیادی خواهد داشت. انضباط مالی در دولت من در اولویت قرار خواهد گرفت. 🔹حتما رشد ۸ درصدی و حتی بیشتر از آن می‌تواند تحقق یابد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داوود کیم بعد از ساخت مسجدش حالا داره کره ای‌هارو به اسلام دعوت می‌کنه🤌🏾😁✨:)))
🚨 | دادگاه کانادا، سهل انگاری شرکت را مسئول سانحه سقوط در ایران دانست. ⭕️ دادگاه عالی استان انتاریو دیروز رأی داد که هواپیمایی بین‌المللی اوکراین (UIA) از نظر قانونی مسئول پرداخت غرامت کامل به خانواده‌های قربانیان سرنگونی پرواز PS752 این شرکت در ایران در ژانویه ۲۰۲۰ است. ⭕️ طی اطلاعات بررسی شده توسط تیم تشکیل شده توسط سه کشور کانادا اوکراین و ایران و شنود جعبه سیاه و گزارش‌های دادگاه داخلی ایران و صحبت‌های پرسنل پدافندی، مشخص شد: ⭕️ هواپیما بر خلاف تایید دستگاه‌های امنیتی ایران و با فشار خلبان پرواز کرده و در طول پرواز از مسیر مشخص شده پروازی به دلیل نقص فنی به ادعای خلبان خارج شده است. ⭕️ در این زمان اپراتور پدافندی با هواپیما به عنوان پرنده ناشناس نزدیک شونده ارتباط گرفته و یک بار هم توسط مرکز پدافند خاتم الانبیا با هواپیما ارتباط برقرار شده که مشخص شد خلبان با توجه به اینکه پیامها را دریافت کرده اما پاسخی به آن ها نداده است. ⭕️ سپس اپراتور که به دلایل نامشخصی ارتباط خود را با مرکز پدافندی از دست داده بوده طبق قوانین بین المللی در زمان ۱۰ ثانیه از ۱۵ ثانیه مقرر اقدام به پرتاب دو فروند موشک پدافندی کرده است. ⭕️ در این پرونده شرکت هواپیمایی اوکراینی به دلیل عدم بررسی فنی هواپیما و خرابی سیستم فرستنده هواپیما مقصر و محکوم شده است. 👈محل اظهارنظر(کامنت) 🌏 👇 🆔 @takhribchi110
✔️ در برنامه با مردم ، آقای # با مردم گفتگو کرد: ۱. از نقش مردم سخن گفت. نقش مردم در انتخاب‌هایشان. ۲. او گفت با مطالعه شب امتحانی نمی‌شود برنامه ریزی کرد و بنده و عده زیادی ذهنمان را روی حاشیه ها و لابی‌ها بستیم تا بدون مناسبات جناحی، در دولت سایه با هزار نفر نشستیم و برنامه نوشتیم. ۳. گفت انواع مدیران در سطوح مختلف در جمع ما بودند. با این حال، ۱۴۰ بار به نقاط مختلف سفر کردم. ۴. گفت رئیس جمهور بعد حتی یک روز هم وقت تلف کردن ندارد. من بیشتر از این که نگران تهدیدات داخلی باشم، نگران عدم استفاده از ظرفیت های داخلی هستم. ۵. در حالی که از روی متن می‌خواند و کاغذ به کاغذ ورق می‌زد از اهمیت جریان حاکمیت ریال و ضرورت رعایت ضوابط در تسهیلات بانک‌ها سخن گفت. ۶. او اولویت دوم دولتش را مشارکت فراگیر همه آحاد در پیشرفت کشور عنوان کرد. گفت رشد ۸ درصد به همین شرط می‌تواند محقق شود. ۷. دانشگاه‌ها باید ماموریت داشته باشند که در رشد اقتصادی ۸ درصد مشارکته داشته باشند. ۸. وقتی دوربین را نزدیک میبرند، دکتر جلیلی عزیز در هر ثانیه یک پلک میزنند و زیر چشمشان تیره شده است. و وقتی در انتخاب کلمات می‌مانند، چشمشان را به طور کامل می‌بندند. نگران سلامتی‌شان شدم. ان‌شاءالله سلامت و تندرست باشند. ۹. به روستاها اشاره کردند. به روستایی اشاره کردند که ۲۰۰ کارگاه دارد. ۱۰. جلیلی از لزوم تعامل سازنده با اکثر کشورها سخن گفت. که حتی در شرایط تحریم، با اکثر کشورها کار کرده ایم و اجازه نگاه جزئی نگر در این خصوص به کسی نمی‌دهند تا همچنان عمیق به این موضوع نگاه شود. ۱۱. گفت ما نه تنها باید غفلت‌های تاریخی را جبران کنیم بلکه باید نگاه تحولی داشته باشیم. و به نقش تمدنی خودمان اهتمام بورزیم. 🔺این برنامه با بسم الله زیبایی که جلیلی در پایان متنش گفت، تمام شد. جناب دکتر جلیلی بیشتر از این که از و یا و سوابقشان سخن بگویند ترجیح دادند که از سخن بگویند. و اول و آخر مقاله‌ای که آن را به زیبایی خواندند ، از نقش مردم سخن گفتند و فرصت‌ها و جهش‌ها. برایشان آرزوی موفقیت و بهروزی و سلامتی داریم.
💢 جلیلی: توسعۀ اقتصاد دریامحور از اولویت‌های دولت من خواهد بود؛ خیلی از مسائل اقتصادی کشور را می‌توان حول اقتصاد دریا سامان داد 🔹تولید آبزیان، ساخت و تعمیر کشتی‌های باری و مسافری نمونه‌ای از این موضوع هستند.  
🔴جو بایدن گفت به اوکراین اجازه داده است که از سلاح‌های آمریکایی برای حمله به اهدافی در داخل روسیه استفاده کند! 🔹 اما این اهداف باید در نزدیکی مرز قرار داشته باشند و بیش از ۲۰۰ مایل در روسیه نباشد. 🔹ما اجازه حمله به اوکراین با سلاح های آمریکایی علیه مسکو یا کرملین را نخواهیم داد. 🔴 👇 @bidariymelat
🚨هاآرتص، قدیمی ترین روزنامه اسرائیلی: 🔻 شمارش معکوس آغاز شده است و فروپاشی نهایی اسرائیل قریب الوقوع است. 🔴 👇 @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: ما امروز یک فرصت تاریخی پیش‌رو داریم 🔹مطالعۀ روند تحولات جهان و پیشرفت ایران نشان می‌دهد که در یک بزنگاه تاریخی هستیم. 🔹یک جهان فرصت پیش‌روی ماست که می‌تواند ایران را جهش بدهد. عرصه عرصۀ تعارف و درنگ نیست. این فرصت‌ها باید به قدرت و پیشرفت و تعالی ملت تبدیل شود. 🔴 👇 @bidariymelat