eitaa logo
مولا تو را می خواند
77 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.6هزار ویدیو
5 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔍 ای بابا شماها با این امر به معروف و نهی از منکرهاتون باعث میشین مردم از دین زده بشن! 🤨 📖 ✨قرآن می فرماید : ادْفَعْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ ✨ یک جاهایی اگر کسی بر اثر من دفع بشود ، اشکال ندارد 🤷🏻‍♂️ یعنی متناسب با شدت گناه... اگر من درست انجام دهم عیبی ندارد اگر دلخور شود بهتر از این است که پس فردا سرش به سنگ خورد بیاید یقه مرا بگیرد بگوید چرا به من نگفتی؟!❤️‍🩹 🔸آقایی تعریف میکرد میگفت : موتوری داشت میرفت خانمش ترکش سوار بود لباس خانم بلند بود میگوید یک لحظه احساس کردم این لباس ممکن است لای پره های موتور گیر کند یک تذکر بگویم به خانم که لباسش را جمع تر کند... اما نگفتم. میگفت ، یک چهارراه رفتیم جلوتر دیدم موتور کله شده. خوردند زمین زن و شوهر صورتشان خونی. گفتم کاش میگفتم🤦🏻‍♂️ ↩️ دوست می گوید : ↩️ دشمن می گوید : 🔸یعنی الان کمی دل خور شود بهتر از این است که در آینده از من گلایه کند🔸 📝 یک استفتائی داریم سوال ۱۰۶۲ از مجموعه استفتائات رهبر معظم انقلاب که :👈 صرف به اسلام یا مومنین رافع تکلیف نیست ❌ یعنی یک وقت من مطمئنم این بد گفتن ، بدبینی ایجاد میکند به دین...اینجا بحثش فرق میکند 🔅ولی یک وقت میدانم درست دارم میگویم ولی باز هم توهم این است که شاید بدبین بشود... بشود دیگر...🔅 🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧 🌳🌷🌳🌷🌳🌷🌳🌷🌳 باران که در لطافت طبعش خلاف نیست در باغ لاله روید و در شوره زار خس... 🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧 🌵🎋🌵🎋🌵🎋🌵🎋🌵 یعنی : من باید درست بگویم صحیح بگویم اما عکس العمل او را من ضامن و مقصر نیستم🤗 🔸از طرفی ، گاهی وقتها همان آدمی که آن لحظه ممکن است لج کند وقتی ما صحنه را ترک می کنیم رعایت می کند🔸 🟠یعنی گاهی ماندن ما ، پافشاری و اصرار بیش از حد ما در لحظه ، بیشتر لجاجت او را تحریک میکند.برای همین رهبر معظم انقلاب میگویند : بگویید و بروید☑️ 🚶‍♂️ گفتن و عبور کردن ، یعنی شخص را با وجدانش تنها گذاشتن... به اوتلنگر زدن... ✨و تذکر و پند بده که مومنان را سودمند افتد / سوره الذاریات آیه ۵۵ ✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️امام سجاد علیه السلام: 🔸علی علیه‌السلام مانند کعبه است که خداوند دستور داده برای نماز رو به سوی آن بایستند؛ خدا علی علیه‌السلام را قرار داده تا در دین و دنیا به او اقتدا کنند. اگر کافران از کعبه روی بگردانند کعبه دچار نقص نمی‌شود، و چیزی از شرف و فضیلت آن کم نمی‌شود. همینطور هم اگر افراد مقصر، علی علیه‌السلام را از رسیدن به حقش بازدارند و ستمکاران او را از حقش دور کنند، علی علیه‌السلام ضرری نمی‌بیند. 🔹فَإِنَّ عَلِيّاً علیه السلام كَالْكَعْبَةِ الَّتِي أَمَرَ اللَّهُ بِاسْتِقْبَالِهَا لِلصَّلَاةِ. جَعَلَهُ اللَّهُ لِيُؤْتَمَّ بِهِ فِي أُمُورِ الدِّينِ وَ الدُّنْيَا، كَمَا لَا يَنْقُصُ الْكَعْبَةُ، وَ لَا يَقْدَحُ فِي شَيْ‏ءٍ مِنْ شَرَفِهَا وَ فَضْلِهَا... 📚 تفسیر العسکری علیه السلام ج۱ ص۶۲۷. ❤️۸ روز تا برترین عید خدا ✨نشر دهیم ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
《اسماعیلت کیست؟》 واکنون،ابراهیمی واسماعیلت رابه قربانگاه آورده ای.اسماعیل توکیست؟چیست؟مقامت؟آبرویت؟شغلت؟پولت؟خانه ات؟باغت؟اتومبیلت؟خانواده ات؟علمت؟درجه ات؟هنرت؟روحانیتت؟لباست؟نامت؟نشانت؟جانت؟جوانیت؟زیبایی ات؟و...... من چه می دانم؟این رابایدخودبدانی وخدایت.من فقط می توانم نشانی هایش رابه توبدهم،آنچه تورادرراه ایمان ضعیف می کند،آنچه تورادرراه مسئولیت به تردیدمی افکند،آنچه دلبستگی اش نمی گذاردتاپیام حق رابشنوی وحقیقت رااعتراف کنی،آنچه تورابه توجیه وتأویل های مصلحت جویانه و......به فرارمی کشاندوعشق به اوکوروکرت می کندوبالاخره آنچه برای ازدست ندادنش،همه دستاوردهای ابراهیم وارث راازدست می دهی،اواسماعیل تو است! اسماعیل توممکن است یک شخص باشدیایک شیء،یاحالت،یایک وضع،ویاحتی یک نقطه ضعف! توخودآن راهرکه هست وهرچه هست بایدبه مناآوری وبرای قربانی انتخاب کنی. عید سعید قربان بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد.
1_917056964.mp3
1.39M
اذان شهید باکری.. به افق دلهای بیقرار دلتون شکست التماس دعا🤲🤲🌾🌾 حی علی الصلاه التماس دعا🌹 🌴💎💢💎🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام به همگی شبتون به خیر باشه حاجت روا بشین طاعات وعباداتتون مورد قبول درگاه حق باشه ‌🤲🤲 ﺧﺪﺍﯾﺎ ﮔﻮﺷﻪ ﭼﺸﻤﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﮐﺎفیه؛ ﺗﺎ هر قهری به آشتی، هر ﻏﺼﻪ‌ﺍﯼ ﺑﻪ ﺷﺎﺩﯼ و ﻫﺮ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﯼ ﺑﻪ آﺳـﺎیش ﺗﺒﺪیل بشه! خدایا ما رو ﻏـﺮﻕِ محبت و نگاهِ خودت کن.. الهی‌آمین ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀🖤🏴 صلوات خاصه امام رضا علیه السلام 💚 صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضاالمرتَضی الامامِ التّقی النّقی وحُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ‌عَلی‌اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِک
تو این شبا ،برای آرامش همه مردم جهان به خصوص مردم فلسطین دعا کنیم . برای آرامش دل خانواده‌هایی که عزیزشون رو از دست دادند هرچی می‌تونید صلوات بفرستید لطفا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
محبت و مهربانی تزئین لحظه ها هستند بدون هیچ انتظاری با همه مهربان باشید شبتون آروم مواظب خودتون و خوبیاتون باشین همتونو به خدا میسپارم تا فردا یا علی همگی خسته نباشید التماس دعا برا ظهور آقا امام زمان سلامتی رهبرمون آرامش کشورمون وسلامتی خانواده وخودتون دعا کنید حاجت روا بشین
کار قشنگی بود. ما مسلمان هستیم و نباید برای تبلیغ و اشاعه دین خودمون، لکنت زبان داشته باشیم. نوجوانان و جوانان زیادی از نسل جدید، اتفاقات این انتخابات رو دنبال می‌کنند. این میشود فرهنگ‌سازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠مراقبِ شنیدنت باش! 🔅: ✍️من اَصغی إلی ناطِقٍ فَقَد عَبَدَهُ، ‌فَاِن کانَ النّاطِقُ یُؤَدّی عَنِ اللهِ عزّوجلّ فَقَد عَبَدَالله، ‌وَ إن کانَ النّاطِقُ یُؤَدّی عَنِ الشَّیطانِ فَقَد عَبَدَ الشَّیطانَ 🔴هر کس به سخن گوینده ای گوش فرا دارد او را بندگی کرده است. اگر گوینده سخن از می گوید، او خدا را بندگی کرده و اگر از زبان سخن می گوید، شیطان را بندگی نموده است. 📚تحف العقول، ص ۴۵۶
سُئِلَ (علیه السلام) عَنْ قَوْلِ الرَّسُولِ (صلی الله علیه وآله) "غَيِّرُوا الشَّيْبَ وَ لَا تَشَبَّهُوا بِالْيَهُودِ"؟ فَقَالَ (علیه السلام): إِنَّمَا قَالَ ذَلِكَ وَ الدِّينُ قُلٌّ، فَأَمَّا الْآنَ وَ قَدِ اتَّسَعَ نِطَاقُهُ وَ ضَرَبَ بِجِرَانِهِ؛ فَامْرُؤٌ وَ مَا اخْتَارَ. از آن حضرت در باره اين سخن پيامبر (ص) پرسيدند كه فرموده بود: رنگ سفيد موى را تغيير دهيد و خود را همانند يهودان مسازيد و او فرمود: اين سخن را رسول اللّه (صلی الله علیه واله) زمانى فرمود كه مسلمانان اندك بودند، اما اكنون كه دايره اسلام فراخ گرديده و دين استقرار يافته، هركس به اختيار خود است. 📿 «نطاق» در اصل به معناى کمربند است ولى در اینجا «اتَّسَعَ نِطاقُهُ» یعنى قلمرو اسلام گسترش یافته است. «جِران» به معناى قسمت پایین گردن شتر است که به هنگام استراحت آن را به زمین مى نهد و تعبیر به «ضَرَبَ بِجِرانِهِ» کنایه از حاکمیت امنیت بر محیط اسلام است. در آغاز اسلام که عدد مسلمانان کم بود و در میان آنها گروهى از پیران نیز وجود داشتند پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) اصرار داشت که پیران چهره جوان به خود بگیرند تا مایه ترس و وحشت دشمن شوند و نشانى از ضعف در آنها دیده نشود به همین دلیل دستور خضاب و رنگ کردن صادر شد. منتها براى این که دشمنان اعم از یهود و مشرکان، از نکته این کار باخبر نشوند و دوستان نیز احساس ضعف نکنند پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) این دستور را مستند به عدم شباهت با یهود کرد که این کار را به خود اجازه نمى دادند. امام(علیه السلام) به این نکته دقیق اشاره مى کند که هر حکمى تابع موضوع خود است; اگر موضوع تغییر یابد آن حکم نیز عوض مى شود، همان گونه که اگر شراب سرکه شود و یا کافر مسلمان گردد حکم آن تغییر پیدا مى کند. امام(علیه السلام) مى فرماید: موضوع این حکم رعب افکندن در دل دشمنان از طریق جوان نمایى پیران بوده و این مربوط به زمانى است که عدد مسلمانان کم بود اما در عصر امام که اسلام سراسر منطقه را فرا گرفته بود و حکومت اسلامى تثبیت یافته بود نه ترسى از مشرکان وجود داشت و نه خوفى از یهود، دیگر موضوعى براى رعب افکندن در دل دشمن از طریق رنگ کرد موهاى سفید باقى نمانده بود. در اینجا دو سؤال پیش مى آید: سؤال اول این که ما معتقدیم: «حَلاَلُ مُحَمَّد حَلاَلٌ أَبَداً إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ وَحَرَامُهُ حَرَامٌ أَبَداً إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَة; حلال و حرام اسلام تا دامنه قیامت تغییر ناپذیر است».و این اصل با آنچه در این حدیث آمده چگونه سازگار است؟ مرحوم مغنیه در شرح نهج البلاغه خود پاسخ خوبى به این سؤال داده است که: احکام شرع دو گونه است: احکامى که بر اساس موضوعات ثابت و فطرى تشریع شده مانند نماز و روزه و حج و... که تغییرپذیر نیست، همچون قوانین ثابتى که در جهان آفرینش حکمفرماست و احکامى که بر اساس موضوعات متغیر وارد شده است که با تغییر موضوع، حکم عوض مى شود; مثلا ما مى دانیم خرید و فروش خون و اعضاى بدن انسان در سابق جزء محرمات بود، زیرا هیچ فایده مباحى نداشت ولى امروز که براى نجات جان مصدومان یا پیوند اعضا آثار حیات بخش دارد کاملاً قابل خرید و فروش به قیمت هاى بالاست. امثال این احکام در میان احکام اسلامى کم نیست. مسئله رنگ آمیزى موهاى سفید که در این کلام نورانى به آن اشاره شده است نیز از همین قبیل بوده، زیرا پیغمبر اکرم در زمانى که یارانش کم و در میان این عده کم جمعى از ریش سفیدان بودند این دستور را صادر کرد تا چهره پیرمردان جوان شود و سبب ترس دشمن گردد. (علاوه بر این که در روحیه خود آنها نیز اثر مى گذارد و روح جوانى در آنها جوانه مى زند.) ولى هنگامى که شرایط عوض شد و جمعیت مسلمانان آن اندازه فزونى یافت که وجود پیرمردان محاسن سفید در میان آنها تأثیرى در قوت و قدرت مسلمانان نداشت، طبعاً حکم هم عوض مى شود. واضح است که حدیث «حَلالُ مُحَمَّد» اشاره به بخش اول است. شبیه این موضوع چیزى است که در بعضى از روایات آمده است که از امام باقر(علیه السلام) سؤال شد که ما شنیده ایم پیغمبر (و یارانش) در طواف با سرعت و شبیه دویدن حرکت مى کردند آیا ما هم این گونه عمل کنیم و یا به طور معمولى راه برویم؟ آن بزرگوار پاسخ دقیقى به این سؤال دادند، فرمودند: پیغمبر اکرم این دستور را در ماجراى حدیبیه داد تا قریش چابکى آن حضرت و یارانش را ببینند (و بترسند) ولى جمعى از عامه به سبب غفلت از این موضوع که این یک حکم موقت و در شرایط خاصى بوده است هنوز این کار را ادامه مى دهند ولى من و پدرم در طواف راه مى رویم». سؤال دوم این که مى دانیم خضاب یکى از مستحبات است چگونه امام مى فرماید: امروز هر کس مخیر است بین خضاب و ترک آن؟ پاسخ این سؤال این است که در آن زمان پیغمبر اکرم به یاران مسن خود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱دعا برای ظـــــهورش چه لذتــی دارد غلام درگه مهـــــدی چه عزتـــی دارد... 🌱بمان همیشه منتظر و بی قرار دیدارش که انتظـار ظــــهورش چه قیمتی دارد..‌. 🌙قرارهرشب⭐️ 🍃🌹🤲🏻 دعای فرج🤲🏻🌹🍃 اِلٰهِی عَظُمَ الْبَلٰاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ وَ ضَاقَتِ الْاَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمٰاءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ اِلَیْکَ الْمُشْتَکیٰ وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَ الرَّخَاءِ 💠اَللّٰهُمَّ صَلِ‏ّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ اُولِی الْاَمْرِ الَّذیٖنَ فَرَضْتَ عَلَیْنٰا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنٰا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّٰا بِحَقِّهِمْ فَرَجًا عَاجِلًا قَریٖبًا کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یٰا مُحَمَّدُ یٰا عَلیُّٖ یٰا عَلیُّٖ یٰا مُحَمَّدُ اکْفیٰانیٖ فَاِنَّکُمٰا کَافیٰانِ وَ انْصُرَانیٖ فَاِنَّکُمٰا نٰاصِرَانِ یٰا مَوْلٰانٰا یٰا صَاحِبَ الزَّمٰانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنیٖ اَدْرِکْنیٖ اَدْرِکْنیٖ السَّاعَهَ السَّاعَهَ السَّاعَهَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یٰا اَرْحَمَ الرَّاحِمیٖنَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِریٖن ۞اللّٰهُمَّ اغفِر لیَٖ الذُّنوبَ الَّتیٖ تَحبِسُ الدُّعا۞ تعجیل در فرج مولایمان صلوات شبتون‌مهدوی🌙 https://eitaa.com/molatoramekhanad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣ بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمْ ❣ 🔆اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ🔅وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ🔅وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُور🔅وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجیلِ وَالزَّبُورِ 🔅وَ رَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ🔅وَ مُنْزِلَ الْعَظیمِ🔅وَ رَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبینَ🔅وَالْأَنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ 🔆اَللّهُمَّ إِنّى أَسْأَلُکَ بوَجْهِکَ الْکَریمِ🔅وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ🔅وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ🔅یا حَىُّ یا قَیُّومُ 🔆أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذى أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمواتُ وَالْأَرَضُونَ🔅وَ بِاسْمِکَ الَّذى یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ🔅یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَىٍّ🔅وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَىٍّ🔅وَ یا حَیّاً حینَ لا حَىَّ🔅یا مُحْیِىَ الْمَوْتى، وَ مُمیتَ الْأَحْیاءِ🔅یا لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ. 🔆اَللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِىَ الْمَهْدِىَّ بِأَمْرِکَ🔅صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ الطّاهِرینَ🔅عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ🔅فى مَشارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغارِبِها🔅سَهْلِها وَ جَبَلِها🔅وَ بَرِّها وَ بَحْرِها🔅وَ عَنّى وَ عَنْ والِدَىَّ مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ🔅وَ مِدادَ کَلِماتِهِ🔅وَ ما أَحْصاهُ عِلْمُهُ🔅وَ أَحاطَ بِهِ کِتابُهُ. 🔆أَللّهُمِّ إِنّى أُجَدِّدُ لَهُ فى یَوْمى هذا🔅وَ ما عِشْتُ مِنْ أَیّامى وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً لَهُ فى عُنُقى🔅لا أَحُولُ عَنْها وَ لا أَزُولُ أَبَداً. 🔆اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِه🔅وَالذّابّینَ عَنْهُ وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِه🔅وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ🔅وَالْمُحامینَ عَنْهُ🔅وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ🔅 بَیْنَ یَدَیْهِ. 🔆اَللّهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنى وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ🔅الَّذى جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً🔅 مِنْ قَبْرى🔅مُؤْتَزِراً کَفَنى🔅شاهِراً سَیْفى🔅مُجَرِّداً قَناتى🔅مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعى🔅فِى الْحاضِرِ وَالْبادى. 🔆اَللّهُمَّ أَرِنِى الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ🔅وَ الْغُرَّةَ الْحَمیدَة🔅َوَاکْحَُلْ ناظِرى بِنَظْرَةٍ مِنّى إِلَیْهِ🔅وَ فَرَجَهُ🔅وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ🔅وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ🔅وَاسْلُکْ بى مَحَجَّتَهُ🔅وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ🔅وَاشْدُدْ أَزْرَهُ🔅وَاعْمُرِ اللّهُمَّ بِهِ بِلادَکَ🔅وَ أَحْىِ بِهِ عِبادَکَ🔅فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ: 🌷ظَهَرَ الْفَسادُ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِى النّاسِ🌷 🔆فَأَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا 🔅وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ🔅الْمُسَمّى بِاسْمِ رَسُولِک🔅حَتّى لا یَظْفَرَ بِشَىْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ🔅وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ🔅وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ🔅وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ🔅وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ🔅وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دینِکَ🔅وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ🔅وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ. 🔆اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ 🔅وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ🔅وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ. 🔆اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ🔅وَ عَجِّلْ لَنا 🔅إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ 🔅بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ. 🌷اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان☆ 🌷اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان☆ 🌷اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان🌹 💠اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرج💠