دیگر احساساتم را از هم تشخیص نمیدهم . چیزی به اسم شادی یا غم خالص وجود ندارد . وحشت و آسودگی خیال و ترس و قدرشناسی همه اش با هم قاطی شده .
‹ اعترافات یک جاسوس | الیزابتوین › .
بهترین انتقام در اوج بودنه ؛ اونقدر خودتون رو بالا بکشید که برای همه آرزو بشید ؛
و برای اون کسی که ترکتون کرده حسرت .