eitaa logo
حسینیه مؤمنات :)
2.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
469 ویدیو
44 فایل
ֶָ֢ اگه دلت وصلِ آسمونه و رویاهای بزرگی تو سرته🤍ツ .دانش‌جو فلسفه‌خوان.  برای وقتایی که منُ رفیق بدونی🪷: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_rylqgo&btn=مومنه.میخونه • 📌جواب ناشناسا: @momene_am
مشاهده در ایتا
دانلود
برای همه نسخه درس خوندن و کنکور دادن رو توصیه نمیکنم.. اگر چه خیلی خوبه که آدم با تحصیلات علمی آکادمیک بره بالا ولی راه همه ما از کنکور و دانشگاه نمیگذره.. خیلی‌هامون برای علوم دینی و حوزه ساخته شدیم.. خیلی‌هامون برای تجارت و شغل آزاد.. خیلی‌هامون اگه بریم فنی بشیم موفق میشیم.. اون چیزی که من بهش توجه میکنم اینه که در هر جا و هر کسوتی هستی باید سعی کنی با نیت مجاهدانه، در بهترین مرتبه خودت تلاش و رشد کنی..
https://daigo.ir/secret/4108451096 میخونم پیاماتونو :)*
حسینیه مؤمنات :)
برای همه نسخه درس خوندن و کنکور دادن رو توصیه نمیکنم.. اگر چه خیلی خوبه که آدم با تحصیلات علمی آکاد
بزار بنویسن برات: این نوجوان از شدت درس خواندن و مطالعه کردن به عشق صاحب‌الزمان(عج) دار فانی را وداع گفت... هیشکی با درس زیاد خوندن نمرده، ولی اگه در همین حال، با همین نیت‌ قشنگت‌، کاسه عمر لبریز شده باشه و وقتش رسیده باشه برگردی خونه ابدی، اونجا برات مینویسن: شهید شد حالا... ببریدش پیش قاسم سلیمانی، ببریدش پیش حججی... عاشق امام بوده... ببریدش پیش آسیدروح‌الله.. بعدش هم ببرید پیش خود خود اباعبدالله(ع)❤🍃 آخه گفت، هر کی برای خدا جهاد میکنه و شهید میشه، دیگه میشه همنشین جناب حسین(ع)... میدونستی درس خوندن اگه برای خدا باشه، جهاده؟ میدونستی راه شهادت، از نفس میگذره؟ میدونستی درس خوندن، ینی پا گذاشتن روی نفس؟ چون سختی میدی به نفس‌ات دیگه! اصلن میدونستی ریاضی خوندن ینی سختی و ریاضت کشیدن؟! اصلن میدونستی یهو دیدی جنازت رو بردن خاک کردن تو حرم... گفتن بیا این خانم پروفسور، این آقای پروفسور، درسته کشته نشده ولی چون دانشمند بوده، بیاریدش تو حرم خاکش کنید! دوست داری تا آخر دنیا، بغل امام‌رضا(ع) خوابت ببره؟! چرا درستو نمیخونی گلم؟!🍃
هدایت شده از سه+تاپ
سه‌تاپسوال پانزده(6).mp3
زمان: حجم: 2.3M
💬اگه من درس بخونم و به اون شغلی که میخوام نرسم ناراحت میشم، پس چرا درس بخونم؟☹️ برگرفته از لایو دوم «سه+تاپ۲» 🌱 «سه+تاپ» قرارهای معنوی، معرفتی در سه ماهِ تاپ و طلایی @setup_ir
این ها رو من ننوشتم
ببین من فکر میکنم اینجور محدودیتا به شکل‌های مختلف توی زندگی هرکسی وجود داره شاید بشه یا بعضیا بتونن اینا رو تغییر بدن ولی خب بعضیام به هر دلیلی نمیتونن دیگه(: این میشه یه جورایی اجبار زندگیش حالا من میتونم بیام اینو بکنم بهونه برای ایستادن و پا پس کشیدن، میتونمم همین محدودیت رو تبدیل به فرصت کنم حاج قاسم یه جمله خفنی دارن که من خیییلی دوسش دارم. میگن میزان فرصتی که در تهدید‌ها وجود دارد، در خودِ فرصت‌ها نیست!🌿 خیلی قشنگه اصلا:) من میگم تو هر جایگاهی که هستی، حتی اگر مجبور شدی و جبر روزگار تو رو یه جایی قرار داد که به میل خودت نبود، شرایط رو که نمیتونی تغییر بدی، پس خودت رو تغییر بده! سعی کن جوری کامل و به بهترین شکل انجامش بدی که از لحظه به لحظه‌اش خودت لذت ببری و شاید یهو دیدی چیزی که اصلا دوسش نداشتی کم‌کم داره واست دوست داشتنی میشه بعدشم هیچ وقت نمیشه گفت یه رشته اصلا به درد نمیخوره! چون اصلا جامعه از نقشای مختلف به وجود اومده و همممه اثرگذارن؛ حتی اون رفتگری که نصف شبا خیابونا رو جارو میکنه و شاید هیچ وقت کسی اونو نبینه اگه همون نباشه ما زیبایی ظاهر شهرمون رو نداریم، هر چقدرم که کلی مهندس و معمار برای زیباسازی شهر تلاش کنن! پس شاید دردناک باشه برامون، ناراحت باشیم، دلمون یه چیز دیگه بخواد.. ولی خب وقتی نمیتونیم شرایط رو تغییر بدیم میتونیم راه های دیگه رو امتحان کنیم نه اینکه ناامید بشیم:)) آره خلاصه که به بها دهند نه به بهانه!🙃:)🪴
یک جایی آقای نادر ابراهیمی، در کتاب لوازم نویسندگی‌اش نوشته است که: «انگیزه، مؤمن را، حتی در خواب هم رها نمی‌کند.» و من، خستگی‌های گاه‌ و ناگاه‌ام را در ضعف ایمانم جستجو می‌کنم ...
هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
AUD-20220117-WA0013.m4a
زمان: حجم: 13.5M
آخرش که چی؟ برای خدا درس می‌خونیم؟!📚 تقریبا محاله که به خاطر خدا درس خوند ولی بیایم این محال رو ممکن کنیم 👤استاد پناهیان
مثلا قرآن خوندن بشه روتین زندگیت>>>:)
خصوصیات منفی رو بزار کنار حصوصیات خوبتو دوباره زندش کن🪴
جوون امام زمانی جوون کتابخونِ:)*