حسینیه مؤمنات :)
...
تجربه یه سری آدمای بزرگتر از خودمونه :)
جالبه بخونید🤸♀️🤝
حسینیه مؤمنات :)
شما ام بنویسید برامون:
https://daigo.ir/secret/4108451096
#شما
حواس و توجه ام را هنگام نماز خیلی جمع می کردم.
به پدرو مادرم خیلی احترام میگذاشتم حتی اگر نظری مخالف من داشتند
#شما
حرص نخور...
تو فکر میکنی باید مشکلات کنار برن تا زندگی کنی؛
ولی راستش همین موانع... دلیل تو برای زندگی اند!
#شما
ارتباط با جنس مخالف حتی در حد مسخره بازی و شوخی و خنده رو هیچ وقت واردش نمیشدم ، حقیقتا نور رو کم میکنه ...
هیچ وقت دیگ بخاطر دوستام با خانواده دعوا نمیکردم
#شما
سلام.
بشدت در انتخاب دوست دقت میکردم .
وقت بیشتری با پدر و مادرم میگذروندم و سعی میکردم خوشحالشون کنم یا بیشتر بخندونمشون.
به نمازم اهمیت میدادم.
واسه وقتم اهمیت قائل میشدم .
درس میخوندم و به درس اهمیت میدادم.
پولم و خرج چیزای بیهوده خصوصا تنقلات و عروسک نمیکردم.پولم و پس انداز میکردم.
به مامانم تو کارهای خونه کمک میکردم.