حسینیه مؤمنات :)
...
تجربه یه سری آدمای بزرگتر از خودمونه :)
جالبه بخونید🤸♀️🤝
حسینیه مؤمنات :)
شما ام بنویسید برامون:
https://daigo.ir/secret/4108451096
#شما
حواس و توجه ام را هنگام نماز خیلی جمع می کردم.
به پدرو مادرم خیلی احترام میگذاشتم حتی اگر نظری مخالف من داشتند
#شما
حرص نخور...
تو فکر میکنی باید مشکلات کنار برن تا زندگی کنی؛
ولی راستش همین موانع... دلیل تو برای زندگی اند!
#شما
ارتباط با جنس مخالف حتی در حد مسخره بازی و شوخی و خنده رو هیچ وقت واردش نمیشدم ، حقیقتا نور رو کم میکنه ...
هیچ وقت دیگ بخاطر دوستام با خانواده دعوا نمیکردم
#شما
سلام.
بشدت در انتخاب دوست دقت میکردم .
وقت بیشتری با پدر و مادرم میگذروندم و سعی میکردم خوشحالشون کنم یا بیشتر بخندونمشون.
به نمازم اهمیت میدادم.
واسه وقتم اهمیت قائل میشدم .
درس میخوندم و به درس اهمیت میدادم.
پولم و خرج چیزای بیهوده خصوصا تنقلات و عروسک نمیکردم.پولم و پس انداز میکردم.
به مامانم تو کارهای خونه کمک میکردم.
#شما
هیچ وقت تا از خواستگارت مطمئن نشدی پ تحقیقات انجام ندادین باهاش حرف نزن! حرفاش می مونه تو ذهنت...
#شما
سعی میکردم به جای افراط در شغل و درسم به علایق و تفریحات و.. هم توجه کنم هر چیزی سرجای خودش و به اندازه خوبه و کاری که من با خودم کردم باعث فرسوده شدن روح و جسمم شد
#شما
من الان تو دوره نوجوونیمم
نمازمو میخونم مطالعه رو دارم برا قرآن وقت میزارم،سعی میکنم تو انتخاب دوست دقت کنم ولی از یه طرف سریالو اینا هم میبینم. خب الان این مسیر درسته یا اشتباه؟