چه براني
چه بخوانی
چه به اوجم برسانی
چه به خاكم بكشانی
نه من آنم كه برنجم
نه تو آنی كه برانی
نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم
نه تو آني كه گدا را ننوازي به نگاهي
در اگر باز نگردد
نروم باز به جايي
پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهي
كس به غير از تو نخواهم
چه بخواهي چه نخواهي
باز كن در كه جز اين خانه مرا نيستپناهی
حسین شروع زندگی جدید است، فراتر از تمام بودنها و نبودنها؛
فصل وجود حسین، فصلی است نه در حصار سال که در ماورای
تمام حصارها،بودنی برای شروع کردنها بودنی برای رسیدنها.
و تو خوب در این سر ملکوت نظارهگرباش که آمدن حسین
مقدمه ضیافت الله میشود و عروجش شروع سال جدید عاشقی...
و تو خویش در حسین نظارهگرباش...
حسینیه مؤمنات :)
حی علی عزا ؛)
امام صادق (ع) هرکس در ایام عزای جد ما حسین (ع) بر سر در خانه ی خود پرچم مشکی نصب نماید مادرم حضرت زهرا (س) هر روز او و اهل خانه را دعا می کند.✨
رفیقم برای محرم دنبال یه متن مناسب عکس دخترای شهید جنگه، اما هوش مصنوعی حاضر نیست بنویسه آمریکا و اسرائیل باعث و بانیش بودن ://///