eitaa logo
سید محمد رضایی | آموزش مداحی منادی🇮🇷
4.5هزار دنبال‌کننده
536 عکس
233 ویدیو
16 فایل
سلام سید‌محمد‌رضایی هستم. اینجا بهت کمک می‌کنم بسادگی صدات رو بسازی و تبدیل به یک مداح حرفه‌ای بشی🌹 آموزش تخصصی ۰ تا ۱۰۰ : 🎙صداسازی 🤲دعاخوانی 🎤نوحه‌خوانی 🥺روضه‌خوانی 👨‍🏫فن بیان بابیش‌از۲۰ سال‌سابقه‌مداحی‌🏆 راه ارتباطی با من: 👇 @Admin_madahi
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌‌ ●━━━━━━─────── "یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربی بحق اخیک الحسین" ماه رویان از عطش در پیچ و تاب کامها خشکیده و دلها کباب بر گل رخسارشان جاری گلاب ذکرشان با التهاب و اضطراب آب،آب و آب آب آب.... تشنگان از گریه ی سقا خجل آب از سقا در آن صحرا خجل آب و سقا هر دو از زهرا خجل دور سقا ذکر آل بوتراب آب آب و آب آب......‌. اشکها خشکیده دیگر از عطش میمکد انگشت اصغر از عطش می‌زند در خیمه پرپر از عطش گوییا آهسته گوید با رباب آب آب آب آب.... چهر ها بیرنگ چون مهتاب بود عکس اصغر روی موج آب بود بلکه سقا هم دگر بیتاب بود مشک با او داشت این خطاب آب آب و آب آب.......... موج مزن آب فرات تو خیمه موج عطشه تشنگی بیداد میکنه حرم تو اوج عطشه «امشب حرم آل علی آب ندارد» "لما رأى وحدته أتى أخاه و قال يا أخي هل من رخصة؟"وقتی همه رفتن دید آقاش غریب شده.اومد مقابل ابی عبدالله با ادب، یا سیدی و مولای اجازه میدیدآقا ؟" قَدْ ضَاقَ صَدْرِي وَ سَئِمْتُ مِنَ الْحَيَاةِ وَ أُرِيدُ أَنْ أَطْلُبَ ثَأْرِي مِنْ هَؤُلَاءِ الْمُنَافِقِينَ" اینقدر به عباس فشار اومد سینه سنگین شد همه رفتن. عباس که بزرگ شده، خودش و فدای حسین کنه عباس که از نوجوونی مشق شمشیر دیده همه بهش گفتن تو ذخیره حسینی ،"هذا ذخر الحسین بکربلا" آماده اش کردن برای همچین روزی حالا همه دارن ميرن یه عباس مونده و یه حسین. اینجا ابی عبدالله یه نگاه به عباس کرد قبل از اینکه جوابش و بده "فبک الحسین" بخدا همین گریه ی سیدالشهدا هزار تا درده صدا زد.. عباسم!" انت صاحب و لوائی" فرمودن:" اذا مضیت تفرق عسکری" عباسم میخوای بری اگه بری لشکرم از هم میپاشه من یه سوال دارم شما جوابش و بدید کدوم لشکر؟ دیگه کسی جز حسین و عباس نموندن.یعنی عباسم تو یه نفری یه لشکری برای حسین تو همین لحظات صدا بلند شد از تو خیمه صدای العطش بلند شد همون لحظه ابی عبدالله فرمود:" اطلب لهولاء الاطفال" اگه می‌خوای برای داداش برو برا این بچه ها آب بیار اینها از تشنگی وعطش دارن هلاک میشن.عبارتی که میخونی "اشهد لک بالتسلیم" همینه این ولایت پذیری قمر بنی هاشمه. این همه سال دست به شمشیر باشی امامت دستور بده عباس جان میخوای بری برا آب برو مکث کرد؟ نه والله..درنگ کرد؟نه والله.. فرمود: "علی العین والراس" هر چی شما بگی روچشمم رو سرم..هم چشمش و داد هم سرش و دادعاشق اینه دیگه..مثل مادرش ام‌البنین اینقدر برا حسین گریه کرد چشمش و از دست داد.امام زمان تو ناحیه مقدسه میگن یا جداه شب و روز برات گریه میکنم یا جدا "صباحا ومسائا"اینقدر برات گریه میکنم تا دق کنم از غصه ی تو ..چشم آقای من چشم مولای من! رفت به طرف خیمه ها مشک و برداشت اما به ابی عبدالله عرض کرد آقا اجازه میدید با این لشکر حرف بزنم مقتل میگه:عباس داشت حرف می‌زد هلهله میکردن .ابی عبدالله گفت بیا کنار داداش فایده نداره اینها شکمهاشون پر حرام شده دیگه کار از این حرفها گذشته، رفت به طرف شریعه. مقتل میگه:" یه نیزه برداشت مشک و برداشت و قصد نحو الفرات رسید کنار شریعه ی فرات. قربونت برم نشست کنار آب فرات دست برد زیر آب آب و آورد بالا شروع کرد با آب حرف زدن..* نیومدم آب بخورم بزار بسوزه جگرم من به سکینه قول دادم آب و به خیمه ببرم رسیده تا موجهای تو آهم حالا مشک و برداشته سوار شده بعضی ها نوشتن مشک و عین بچه بغل کرد یکی از القاب ابی القربه است یعنی پدر مشک مشک و بغل کرد داره با مشک حرف میزنه رسیده تا موجهای تو آهم فقط بمون تا خیمه همراهم دل نگرون طفل شش ماهم میدونی آبروی سقایی میبرمت تا خیمه تنهایی به انتظارتن چه لبهایی ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
‌‌‌‌‌‌ ●━━━━━━─────── اما نزاشتن چهار هزار نفر موکل شریعه شدن (یه وقتی میخوام از منبر وسیله ای ببرم شما ها همه همراه منید اما یه قتی من میخوام ببرم شما نمیزارید) تصور کن یه نفر یه مشک آب تو بغلشه چهار هزار نفر رو کنده ی زانو هدف گرفتن یهو به خودش اومد دید دست راستش و زدن هدف فقط مشک آبه نانجیب گفت: آب به خیمه نباید برسه، مشک و داد سمت چپ دست چپ و زدن غصه نخور دست نداره مشک و تو دندونش گرفت. اللهِ اِنْ قَطَعْتُموا يَميني اِنّي اُحامي اَبَداً عَنْ ديني” . یه مرتبه بمیرم یه تیری به مشک اصابت کرد.همین جا بود نوشتن "فوقف العباس متحیرا" وقتی که مشکشو زدن خیلی دلش شکست عمو دیگه نمی‌خواس ببینه فقط چشاشو بست بابا چشماشو خودش بسته بود دیگه تیر چرا زدن چشمشو با تیر زدن سرشو خم کرد.. یه چیزی کوچیک تو چشت بره باید دست داشته باشی پاکش کنی درش بیاری اما دست نداشت. سرشو خم کرد تیر و با دو تا زانوش در آره کلاهخود از سزش افتاد سرعباس برهنه شد دشمن فهمید الان وقتشه یه جوری با عمود آهن زدن "فانقلب عن فرسه" وای حسین.. ابن شهر آشوب میگه همون یه ضربه ی عمود کار عباس و تموم کرد عباس و همون ضربه رو زمین انداخت یه جوری زدن.. یه سوال دارم تیر تو چشمش اصابت کرد نتونست تیر رو دربیاره عمود زدن نوشتن با صورت خورد زمین. تیر چی شد؟ با سر و صورت چه کرد؟ علامه مجلسی میگه : یه کاری کردن تا حسین رسید بالا سرش رنگ از چهره پرید..مرحوم شوشتری میگه: هر شهیدی و سیدالشهدا می‌اومد بالا سرش چهره برافروخته تر میشدتا رسید بالا سر عباس رنگ حسین پرید.مقتل الحسين خوارزمی میگه: بالاسر علی اکبر "فبکا بکاء عالیا فصاحت الحسین مرات "اما مقتل الحسین میگه تا رسید بالا سر ابالفضل اینجا دیگه گریه نکرد "فصرخ الحسین" هی میگفت داداش بلند شو مگه ندیدی بالا سر علی اکبر صدای گریه مو نشنیدی مگه ندیدی دشمن کف میزدن مگه ندیدی هلهله میکردن پاشو..اول گفت کمرم شکست امیدم نا امید شد.بعد فرمود: "وقلت حیلتی" این سه تا شبیه همه اما آخری صدا زد عباس ببین دارن ناسزا میگن، دارن داداشت اینجوری نگاه میکن آی حسین..کنار هر شهیدی ابی عبدالله می‌اومد می‌نشست با شهیدش وداع میکرد خيالش راحت بود خیمه ها عباس داره. اما نوشتن کنار عباس هی برمی‌گشت عقب نگاه میکرد آخه زینب تنها تو خیمه است میگم حسین جان چند ساعت بعد تو که تو گودال بودی عباس هم تو علقمه بودریختن تو خیمه ها شمر با چکمه اومد تو خیمه ها یکی لگد میزد، یکی گوشواره میکشید، حسین.... ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
@monadi_school زمینه؛ فدای دست علمدار.mp3
زمان: حجم: 2.6M
‌‌‌ ●━━━━━━───── (تقدیم به جانباز سرافراز مدافع وطن حسین محمدی) اومدم روضه بخونم برای دست علمدار اگه دست من جدا شد فدای دست علمدار اما چشمای من که سالمه می‌تونم خوب براش گریه کنم هرجا که ظرف آبی ببینم برا داغ لباش گریه کنم با همین دست جدا براش سینه می‌زنم کنار تموم زائراش سینه می‌زنم ابوفاضل جونشو فدا کرد برا حسین تا منم یه روز بشم فداش سینه می‌زنم «والله ان قطعتموا یمینی انی احامی ابدا عن دینی» ــــــــــــــــــــــــــــــــــ همیشه آرزو داشتم سقای تعزیه باشم حالا قسمت شده من هم راوی مرثیه باشم این طوری روضه رو شروع کنم با مدد از یل ام‌البنین خیلی سخته توی میدون جنگ که با صورت بیفتی رو زمین من می‌تونم براتون بگم از دست جدا اما توی علقمه قیامت شده به‌پا چی می‌تونم بگم از عمود و فرق دو تا؟ چی می‌تونم بگم از سه‌شعبه تو روضه‌ها؟ «والله ان قطعتموا یمینی انی احامی ابدا عن دینی» ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
@monadi_school واحد؛ به یاد رهبرم.mp3
زمان: حجم: 3.2M
‌‌ ●━━━━━━───── قسم به فاطمه به موج علقمه هر چی برای تو گریه کنم کمه سرشتم، کربلا بهشتم، روضه‌ها عذابم دوری از شماست توی دلواپسی به دادم می‌رسی تُو قلبم کربلا به‌پاست: فراته روضه‌خون علمدار، غرق خون می‌باره آسمون، همراهِ حسین «غریب مادر، یا اباعبدالله» ـــــــــــــــــــــــــــــــ به یاد رهبرم اسمتو می‌برم می‌گم حسین حسین تا روز آخرم غمت شد، آبروم شهادت، آرزوم دعا کن تا شهید بشم شبیه رهبرم بیای بالا سرم پیش تو روسفید بشم شهادت، عزّته شهادت، قسمته شهادت بیعته، با مولا حسین «غریب مادر، یا اباعبدالله» ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
@monadi_school4_5895318491841438018.mp3
زمان: حجم: 795.4K
‌‌ ●━━━━━━───── هر گرهی وا میشه با اسمت/يا قمر العشیره يا عباس با یه امیدی اومدم پیشت/ساقی دشت کربلا عباس باب الحوائج کیه غير تو/رحمت تو نداره اندازه فدای لطفت که در خونت /حتی روی ارمنیا بازه یا عباس/ماه شبای زینبی یا عباس/تو ساقی تشنه لبی یا عباس /به چه وقار و ادبی یا عباس علمت بالا ابوفاضل همه دنیام يا ابوفاضل ۳ ....................................................... هر چی که داریم از اباالفضله /زندگیمون نذر علمداره برات کربلای ما تنها/مُهر ابوفاضلو کم داره سفره ی عشقت همیشه بازه/کسی نمیشه نا امید از تو محاله بگذرم من از عشقت /چجوری میشه دل برید از تو یا عباس/یه عمره پای روضه تم یا عباس/عشق تو اوج لذتم یا عباس/گدایی تو عزتم یا عباس عشق بی همتا ابوفاضل همه دنیام يا ابوفاضل۳ ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
@monadi_school 4_5895318491841438129.mp3
زمان: حجم: 1.2M
‌‌‌‌‌‌‌ ●━━━━━━───── خالقِ زيبائيه ، خالقِ ابالفضل خوش به حال هركى شده ، عاشق ابالفضل وفا ابالفضل - صفا ابالفضل اميرِ صاحبْ - لوا ابالفضل تو رو رها كنم بِرَم كجا ابالفضل دليلى داره كه گداهاش بيشماره از در و ديوار حرم كرم ميباره هركسي حاجت محال داره بياره اگه ابالفضل بخواد نشد نداره اى جانم ابالفضل… - قيامتْ يعنى قامتِ ، حضرت ابالفضل نداريم به زيبائيِ ، صورت ابالفضل كرم ابالفضل - جَنَم ابالفضل صاحب مشك و علم ابالفضل ميگن كه دلبرت كيه؟ ميگم ابالفضل وقف تو شد دل گرفتارم ابالفضل اى به فدات همه كس و كارم ابالفضل بعدِ امامْ حسين كه عشق زندگيمه از همه بيشتر تو رو دوست دارم ابالفضل اى جانم ابالفضل... ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌ ‌‌‌ سلام و احترام عزاداری‌هاتون قبول🤲 اشعار و متون روضه خدمتتون ارسال میشه🖤 ‌‌‌‌‌
‌‌‌ ●━━━━━━───── این شب آخری چه زود میگذره شب وداع عاشق و دلبره عزیز من نوبتی هم که باشه نوبت اون وصیت مادره حسییین وااای واای حسییین وااای واای [ از زبان خواهر شروع کردم ..خواهر داره آرام آرام با برادرش حرف میزنه ] این شب آخری چه زود میگذره شب وداع عاشق و دلبره عزیز من نوبتی هم که باشه نوبت اون وصیت مادره اجازه میدی که روتو ببوسم؟! این دم آخری موتو ببوسم بزار به جای علی و فاطمه با گریه زیر گلوتو ببوسم داداش امشبمون انشالله فردا نشه خیمه ی ما بدون سقا نشه رباب داره خدا خدا میکنه حرمله پاش به خیمه ها وا نشه برو ولی به فکر خواهرت باش به فکر گریه های دخترت باش دیگه سفارش نکنم عزیزم مراقبه رگایِ حنجرت باش حسیییین داداش اگه بری من می مونم با کوفه کینه داره از پدر ما کوفه باشه برو ولی نگفتی آخر با حرمله چطور برم تا کوفه داداش نگو که غارت میکنن تنت رو نگو نگو نگو که گردنت رو حیفه که غارت بشه، مادرم دوخت با بازوی شکسته پیرهنت رو بگو که بسته با طناب نمیشم وارد مجلس شراب نمیشم حریف شام و کوفه میشم اما حریف گریه ی رباب نمیشم شب عاشوراست، امشب مهلت گرفت سیدالشهدا، هرکی یه چیزی میگه میگن حضرت مهلت گرفت برا دعا ونماز و قران..‌ قربونت برم اقا جان..دلیل دیگه اش این بود بعضیا هنوز نرسیده بودند حضرت نگران بود یارانش برسند اخه بعضی از نقلها میدیدند وقتی حر اومد مقابل امام .امام ازش سوال کرد تو بر مایی یا با مایی ؟؟ حر گفت آقاجان من بر شماهستم..باشما نیستم ...حضرت سه مرتبه فرمود لاحول ولا قوه الا بالله ازحضرت سوال کرد یکی از اصحاب اقاجان سه مرتبه گفتی؟؟ فرمود آری آخه من اسم حُر رو توی شهدای خودم دیده بودم حر قرار نبود اونور باشه قرار بود توبغل خودم باشه امشب صبرکرد قراره اونایی که بیان، بیان حسین رحمت الله الواسعه هست آقاجان ماهم غرق گناه بودیم ..صبرکن ما به تو میرسیم امشب صبرکرده ما برسیم اما دلیل دیگه اش اینه که نوشتند امشب با عباس رفت تو بیابون خارها رو جمع کرد شاید میدونست فردا دختراش پابرهنه رو خار باید بدوند دور و بر خیمه هارو پاک کرد خاری نباشه سنگی نباشه چقد حسین عاطفی هست.مظهر عاطفه و مهربانیِ شایدعاطفه حسین دیده بود این دختربچه ها جوری نگاش میکنند، خودشم نگران زن و بچش بود زین العابدین فرمود: قُتِلَ ابی مکروباح بابامو نگران کشتند حسین نگران چی بود غیر رقیه ، غیر سکینه و زینب و رباب؟ لذا شاید میخواست یه شب دیگه کنار بچه هاش بماند آخه اینا از فرداشب دیگه خواب ندارند قراره چهل شب رو خارصحرا بخوابند چهل شب با تازیانه و کعب نی بخوابند گفت بزا شب آخری بچه مو بغل کنم دخترامو بغل کنم، چه شبی بود امشب براحسین چه کرده این دختر با ابی عبدالله شب علی اکبر گفتیم سه بار ابی عبدالله گریه کرد یه بار تو وداع، یه بار لحظه ی آخر، یه بار بالا سر علی اکبر شب تاسوعا گفتیم برا ابالفضل گریه نکرد، برا عباس داد میزد داداش پاشو اما امشب میخوام یه گریه ی عاطفی بگم، همه اومدند وداع کردند یه دفعه نگاه کرد دید سکینه اومده دستهای اسب و بغل گرفته بابا بیا پایین باهات کار دارم، از اسب پیاده شد نشست دختر و بغل کرد صدا زد بابا به دنبال مسافر آب میریزند سالم برگرده اما بابا ببخش کنون ریزم به پایت آب چشمان تَر خود را صدا زد بابا دیدم داری وداع میکنی اما ندیده بودم کسی اینجوری وداع کنه معمولا میخوان خداحافظی کنند صورتو میبوسند، پیشانی رو میبوسند، شانه رو میبوسند ز دورا دور میدیدم گلویت عمه میبوسد مگر آماده کردی بعد خنجر گلویت را یه کاری کرد با ابی عبدالله، نوشتند خیلی گریه کرد سید بن طاووس نوشته فَغُشِیَ الحسین ازحال رفت انقدر تو بغل هم گریه کردند بابا انقد منو آتیش نزن بزار برم گفت بابا وقتی خبر شهادت مسلم و آوردند یه جوری دخترشو بغل کردی دست کشیدی سرش، اونجوری منو بغلم کن شاید دیگه نتونی بغلم کنی دخترشو بغل کرد اینجا دختر تو بغل بابا، هر دیدی یه بازدیدی داره، چند ساعت بعد همین دختر اومد تو گودال قتلگاه این دختر بیچاره کرده باباشو،یه جوری اومد توگودال قبل ازینکه تو بغل باباش بیاد اومد از خیمه بیرون. دید باباش از علقمه برگشته دید دست به کمر داره میاد اومد جلو صدا زد : اینَ عَمَّیَ العباس؟ جوابشو ابی عبدالله چجوری داد همه شنیدید عمود خیمه رو زد زمین، همه به سر زدند بعد اومد با باباش وداع کرد. بابا رفت. خیلی نگذشت دید صدای ذوالجناح داره میاد همه ازخیمه ها بیرون دویدند ولی سالار زینب را ندیدند دختر دوید اومد ذوالجناح و بغل کرد ازش سوال کرد صدا زد ذوالجناح وقتی بابام میرفت میدان تشنه بود آیا کسی بابامو سیراب کرد یانه؟ ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
‌‌‌‌ ●━━━━━━───── سوال بعدی بیچاره کرده عالَم و اومد تو گودال ..دید عمه اش داره نیزه هارو کنار میزنه ..شمشیرهارو کنار میزنه .. یه بدن عریان و برهنه تو بغلش گرفته یه نگاه کرد سوال پرسید ..مگه میشه دختر بابا رو نشناسه ... این سوال از جنس همون سواله عمه اش زینبه عمه اش اومد بالا سر برادر گفت آیا تو حسین منی ؟؟ برا شناسایی یه بدن اول سر وصورت ونگاه میکنند اگه سر وصورت نداشته باشه پیراهن و نشون میدن اگه لباس نباشه یه علامت مشخصه ای ...انگشتری ..یه چیزی اگه ایناهم نباشه ..‌حجم بدن ونشون میدن قربون اون آقایی بشم به اسبهاشون نعل تازه زدند ...یه جوری رو بدنش رفتند حسیییین حسین مرمل بالدماء ...یعنی بدن با خاک وخون یکی شد بیخود نبود دخترش گفت عمه این بدن کیه ؟؟ تا گفت بدن بابات حسینه بابا...بابا...بابا .. یه دختر بدن و نشناخت یه دختر سر بریده رو نشناخت ..هی گفت چرا سر بابام یه جوری شده ...کی رگای گلوشو بریده ... شب عاشورا بگو حسییییین ما بین این دختر و اون دختر یه فرق بود ... خرابه سر و بغل کرد آروم شد لبهاشو گذاشت رو لبهای باباش ..جون داد کسی دیگه اذیتش نکرد .. اما سکینه تو قتلگاه یه مُشت نامحرم دورش حلقه زدند ..از لباسش کشیدند ... ای حسیییین یا حسییییین ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
@monadi_school be789575.mp3
زمان: حجم: 563.7K
‌‌‌ ●━━━━━━───── "سربند" دلم به پرچمت گره خورده / دلم رو روضه های تو برده محرم اومد و بازم زهرا / منو توو روضه ی تو آورده سلام همه کسم سلام ارباب / بازم توو روضه هات میام ارباب من اومدم بگم که غیر از تو / کسی نمی مونه برام ارباب دلتنگ توام - دلتنگ حرم از عشقت مگه - میشه بگذرم صلی الله یا ـ شاه کربلا راه جنته ـ راه کربلا مظلومم حسین ۴ __________ زمین قتلگاه پُرِ خونه / چه پیکری! که نیزه بارونه مویی که شمر گرفته توو دستش / یه روزی مادرش می زد شونه چه کینه ای از آقامون داره / رو سینه نیزه هاشو می کاره با نیزه ای که رو گلوش جا کرد / راه نفس براش نمی ذاره توی قتلگاه - میشه ولوله خنجر کهنه و ... - زد با حوصله خنجر رو گذاشت - روی حنجرش ذبحش می کنه - پیش خواهرش مظلومم حسین ۴ ________ میاد ببینه پاره پیکر رو / ببوسه حنجر برادر رو میاد بالا سر داداش اما / توو قتلگاه می بینه مادر رو چیا سر حسینش آوردن / اشکای زینبو درآوردن جدا نمیشد از برادر که / با تازیونه زینبو بردن میگه زیر لب - تشنه لب حسین سینه ت می شکنه - با مرکب حسین پاره پاره شد - جسم اطهرت آخر میره رو - نیزه ها سرت مظلومم حسین ۴ ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
@monadi_school 4_5825669661491994146.mp3
زمان: حجم: 1.7M
‌‌‌‌‌‌‌ ●━━━━━━───── افتادی بی جون میون گودال شمر با خنده میگه کیف احوال؟ جلو چشت رو زمین آب می‌ریختن یه عده بی حیا شراب می‌ریختن سه ساعت گودال حوصله کردن آخرم تو رو روبه‌قبله نکردن پشت و رو کردن تنت رو آخر سر و برید با الله اکبر غوغا به پا کرد سر و جدا کرد قهقهه‌ها کرد مظلوم حسین جلوی مادر بریده شد سر داد میزد خواهر مظلوم حسین غریب مادر حسین مظلوم شلوغه گودال دور و بر تو تعارفی شده آقا سر تو شمر رو سینه‌ت می‌کنه استراحت خیلی بهت می‌کنه جسارت غریب افتادی یاور نداشتی بمیرم آخه مادر نداشتی نیزه‌ها جونی برات نداشتن پیرا هم سنگ تموم گذاشتن افتادی بی‌سر رو زمین آخر جلوی لشکر مظلوم حسین خیلی بی حالی نداد مجالی آه ای یارالی مظلوم حسین غریب مادر حسین مظلوم ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ