eitaa logo
سید محمد رضایی | آموزش مداحی منادی🇮🇷
4.5هزار دنبال‌کننده
536 عکس
233 ویدیو
16 فایل
سلام سید‌محمد‌رضایی هستم. اینجا بهت کمک می‌کنم بسادگی صدات رو بسازی و تبدیل به یک مداح حرفه‌ای بشی🌹 آموزش تخصصی ۰ تا ۱۰۰ : 🎙صداسازی 🤲دعاخوانی 🎤نوحه‌خوانی 🥺روضه‌خوانی 👨‍🏫فن بیان بابیش‌از۲۰ سال‌سابقه‌مداحی‌🏆 راه ارتباطی با من: 👇 @Admin_madahi
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌‌‌ ●━━━━━━─────── عزا گرفته ام آقا، عزا برای حسین بیا به شام غریبان روضه های حسین بیا که روضه امشب فقط به پای شماست بیا که سر بگذارم فقط به پای حسین بگو در اين دهه آقا چرا نمردم من؟! چرا که عهد نمودم شوم فدای حسین چقد زود گذشت این شب های عزای ابی عبدالله... بیا که با تو بسوزم به روضه‌ی امشب برای حضرت زینب، و یا برای حسین کدام روضه نگاه تو زخم کرده بگو کدام روضه ی جانسوز کربلای حسین بالاترین روضه‌ی ای که اگه حضرت بخواد اشاره کنه امشب اینه... بخوان برای اسیری عمه ات زینب بخوان ز روضه آتش به خیمه های حسین بخوان برای گلوی بریده امروز بخوان برای سرِ از بدن جدای حسین سری به نیزه بلند است در برابر زینب سر شریف بریده مِنَ القَفای حسین این سرگشتگی که داری هر سال شام غریبان، دلیلش اینه. مسیر روضه های هر شبت معلومه کجا باید بری. امشب نمیدونی باید چیکار کنی! این قدر روضه خون امشب داره. یه روضه خونه پشت خیمه ها رو خاک نشسته. هی میگه گلم لالا علی لالا لالایی... روضه خون اصلیش خواهرش زینبه چه روضه هایی خونده. چه روضه ای خونده کنار گودال. خطابش به رسول خدا بود. " صلی علیک ملیک السماء... هذا حسینک مُرَمَّل بالدِّماء " این همین حسینی ست که يه روز جاش رو سینه تو بود. یا جداه! عمه سادات چیزی از روضه کم نمیذاره. " هذا حسینک مُرَمَّل بالدِّماء، مقطع الأعضا مَسلوبُ العمامه و الرًّدا مَجذوذُ الرأس من القفا. " اگه حواست جمع باشه امشب باید پای همه این روضه ها ناله بزنی... بی تن افتادی رو خاکستر روشن افتادی تو آتیش شبیه من افتادی مادر بعضیا تازه فهمیدن روضه خون کیه... ای سر سوخته بمیره برات مادر سوخته خبر داری از خواهر سوخته مادر قبل غروب داشتن میزدنت زنده بودی پیرهن داشت بدنت بعد غروب عریان افتاده بود چادرمو انداختم روی تنت اولین باره امشب که از، زینبم خیلی دوری جات روی پای من بود حالا، اما کنج تنوری «یا بُنَیَّ بُنَیَّ حسین، یا بُنَیَّ بُنَیَّ» حالا که روضه خون مادرشه، حقشو باید ادا کنی... آخ دلم خونه همون مویی که می‌زدم شونه حالا پنجه خورده پریشونه مادر وای ازین حنجر تازه این شب اوله ای سر هنوز کلی راه مونده تا آخر مادر حضرت زهرا روضه ها رو پیش پیش داره می‌خونه... مجلس اون ملعون مونده هنوز چوب و لب و دندون مونده هنوز یه جا دیگه دل زهرا رو آتیش میزنه... کنج خرابه باید برسی بین طبق مهمون مونده هنوز می‌سوزونه وجوده منو، خاک و خون سر تو می‌کُشه بچه هاتو ولی، بوی نون سر تو 《 یا بُنَیَّ بُنَیَّ حسین، یا بُنَیَّ بُنَیَّ 》 نوشتن، عمه سادات دیگه هیچ جوهره ای تو صداش باقی نمونده بود. دیگه کارهای زینب به اشاره بود. ام کلثوم کمکش می‌کرد. سکینه خانم کمکش می‌کرد. چند بار، تو تاریکی هی سرشماری کردن هی دیدن چند تا از بچه ها کمن. میگن دو تا لیف خرما آتیش زدن مسیر رو با ام کلثوم رفتن. دو تا بچه ها رو دست گردن هم دیدن. اسب ها از روی این بدن ها رد شده بودن. بدن‌های بی جانو رو دست گرفتن. حالا همه رو آروم کرد. خیلی سخت گذشت به حضرت زینب. حساب کن مثلا، رقیه خانم رو با چه سختی آروم کنن. همه رو آروم کرد یه وقت دید یه صدا ناله وای وای وای... جیگرو داره پاره پاره میکنه. اومد پشت خیمه ها دید رو خاکا نشسته. گفت رباب چرا اینطوری داری ناله میزنی؟ ببین من همه رو آروم کردم. گفت دست خودم نیست خانم! یه جرعه آب به ما دادن، تا حالا اصغر داشتم شیر نداشتم. حالا شیر دارم اصغر ندارم. هنوز صدا ناله هاش تو گوشمه. ای حسین... ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
‌‌‌‌ ●━━━━━━───── ای تشنه ای که شرح غمت در بیان نبود ما را به سخت جانی خود این گمان نبود ناراحتم زیاد نماندم کنار تو اجازه ندادن امروز به عمه سادات... شمر آمد و برای نشستن زمان نبود ای کاش در رکوع، عقیق از تو می‌گرفت ای کاش بین قافله ای ساربان نبود ماندم چرا به زور کشیدند از تنت آخر لباس کهنه‌ی تو که گران نبود گفتم به آفتاب نتابد روی تنت شرمنده ام که روی تنت سایه بان نبود با لشکری برای سرت جنگ کرده ام پس حق بده اگر که به جسمم توان نبود غیرتیا! گفت داداش...! دیروز شش برادر کرّار داشتم امروز دور خواهر تو جز سنان نبود آغوش من که هست چرا مانده ای به خاک جای تن تو بر روی ریگ روان نبود لعنت به این سفر که بدون تو می‌روم تنها شدن که حق منه نیمه جان نبود باد صبا ببر به نجف روضه مرا روضه بخوان که دخت علی در امان نبود ما رسم مان شهادت و از جان گذاشتن است اما دگر اسیر شدن رسم مان نبود تا حالا ازین خانواده زنی رو نبردن... این یه روضه خون! یه روضه خون داره حسین امروز، الهی براش بمیرم! گفت نگاه کردم. دیدم وقتی خیمه ها رو آتیش زدن، یه دختربچه داره میدوه. دامن عربیش آتیش گرفته. زود خودمو رسوندم. گفتم به دادش نرسم بچه سوخته. سریع اومدم آتیش دامنشو خاموش کردم. بچه داره میلرزه، دستشو رو سرش گذاشته به امان. گفتم کاری باهات ندارم. اینا که از دشمن همچین چیزی ندیده بودن، مهربانی از دشمن! وقتی‌که دید آتیش دامنشو خاموش کرد، دیدم هی میخواد چیزی طلب کنه اما نمیخواد بیان کنه. گفتم چی میخوای؟ بگو! من اصرار کردم گفت. تو خورجین اسبت یه مقدار آب داری؟ سه روزه اینا آبو بستن به خیمه ها. یه مقدار آب دستش دادم. دیدم هی نگاه به آب میکنه، هی گریه می‌کنه. گفتم مگه آب نمیخواستی چرا نمی‌خوری؟! گفت به من بگو راه گودال از کدوم طرفه! میخوام برم به بابام بگم آب آزاد شده. هنوز صدای العطشش به گوشمه. اما یه روضه خون امشب هست، افضلِ بر همه روضه خوان‌هاست. این روضه خون امشب کربلا نیست کوفه ست! کنار تنور خولی اومده این روضه خون. با قد خمیده شده اومده این روضه خون... ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
@monadi_school 4_5911428055175280358.mp3
زمان: حجم: 4.4M
‌‌ ●━━━━━━───── قلبم می کشه تیر آخر تو شدی گوشه ی گودال زمینگیر قلبم می کشه تبر گیسوی تو با پنجه ی قاتل شده در گیر قلبم. می کشه تیر جسم تو شده زخمیه از نیزه و شمشیر قلبم. می کشه تیر نیش. نیزه از دو سو به پهلوهات می ره فرو غوغاییه روبه رو ای وای  ای وای حسین. ناتوونی‌ تو حسین نیمه جوونی تو حسین غرق خونی تو‌حسین ای وای ای وای ای وای. حسین اندوهه تو گودال نور چشای مصطفی. مجروحه تو گودال اندوهه تو گودال زهرا داره میخونه براش نوحه تو گودال اندوهه تو گودال افتاده زمین انگاری بی روحه تو گودال دور مقتل ولوله جمعشونم کامله شمر و زجرو حرمله... ای. وای.  ای وای. حسین جوری که اون شمر پست با پا رو سینه نشست دنده های شاه شکست ای. وای ای وای  حسین افتادی. تو گودال. از بس. زدنت. پیش. چشام رفتی تو از حال افتادی. تو گودال زیر پا میشه پیکره پاک تو لگد مال افتادی تو گودال از منبر. سینت داره بالا می‌ره دجال افتادی. تو گودال در میاره خنجرو می کشه رو خنجرو می بره نامرد سرو ای وای.  ای وای. حسین. داره میاد بوی. سیب. ناله ی امن یجیب مادری میگه غریب ای. وای.  ای وای.  حسین ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
@monadi_school 4_5764904365403934012.mp3
زمان: حجم: 2M
‌‌‌ ●━━━━━━───── با ذکر بسم الله رسیدن قتلگاه همه حرومیا حسین حسین تو گودال بلا میزدی دست وپا شهید نینوا حسین حسین افتادی روی خاک با بدن صد چاک ذبیحا باالقفا حسین حسین ای پاره پاره تن شاه بی پیراهن کشته ی کربلا حسین حسین آقام آقام آقام حسین حسین غریب تشنه لب ای سالار زینب غریب سرجدا حسین حسین شمر میزد به پهلوت با نیزه به بازوت توو گودال بلا حسین حسین زیر تیغ و خنجر پاره پاره حنجر تو زدی دست و پا حسین حسین زیر بار اندوه کردن تو رو مذبوح مقطع الاعضا حسین حسین آقام آقام آقام حسین حسین روو نیزه ها سرت رو خاکا پیکرت بمیره خواهرت حسین حسین شیب الخضیب حسین خد التریب حسین کجاست  انگشترت حسین حسین ای پاره پاره تن شاه بی پیراهن کشته ی کربلا  حسین حسین غریب تشنه لب ای سالار زینب غریب سرجدا حسین حسین آقام آقام آقام حسین حسین شمر میزد به پهلوت با نیزه به بازوت توو گودال بلا حسین حسین زیر تیغ و خنجر پاره پاره حنجر تو زدی دست و پا حسین حسین زیر بار اندوه کردن تو رو مذبوح مقطع الاعضا حسین حسین تو گودال بلا میزدی دست وپا شهید نینوا حسین حسین آقام آقام آقام حسین حسین افتادی روی خاک شد جسم تو صد چاک ذبیحا باالقفا حسین حسین روو نیزه ها سرت رو خاکا پیکرت بمیره خواهرت حسین حسین شیب الخضیب حسین خد التریب حسین کجاست  انگشترت حسین حسین سیدنا العطشان سیدنا العریان خون خدا یا حسین حسین کشته ی بی کفن شاه عریان بدن عزیز زهرا یا حسین حسین آقام آقام آقام حسین @monadi_school ‌‌‌‌‌
@monadi_school شور_دینه_منو_دنیای_منی_یا_اباعبدالله.mp3
زمان: حجم: 4M
‌‌ ●━━━━━━───── دینه منو دنیای منی یا اباعبدالله مجنونم و لیلای منی یا اباعبدالله تو زندگی و داروندارمی به والله من عبد و تو مولای منی یا اباعبدالله عشقه اول و آخرمی یا اباعبدالله سالار منی سرورمی یا اباعبدالله توولحظه ی جون دادنه من انشاالله میبینم تو بالا سرمی یا اباعبدالله ای عزیز زهرا (یا اباعبدالله)۳ سیدی یا مولا (یا اباعبدالله)۳ مهتابه شب تار منی یا اباعبدالله عاشقم تو دلدار منی یا اباعبدالله غیر تو ندارم هیچکیو من توی دنیا تنها تو کس و کار منی یا اباعبدالله من تشنه ی دیدار توام یا اباعبدالله من همیشه بیمار توام یا اباعبدالله انقدر که تو به گردنم حق داری آقا تا ابد بدهکار توام یا اباعبدالله ای عزیز زهرا (یا اباعبدالله)۳ سیدی یا مولا (یا اباعبدالله)۳ عالی درجات،آب حیات یا اباعبدالله ای رحمت و خیر و برکات یا اباعبدالله من همونی ام ‌که غرق دریای گناهم هستی تو سفینه النجات یا اباعبدالله جانا بشه جانم به فدات یا اباعبدالله شاها نظری کن به گدات یا اباعبدالله عمرم داره میگذره دره خونتون آقا پس کِی میرسم به کربلات یا اباعبدلله ای عزیز زهرا (یا اباعبدالله)۳ سیدی یا مولا (یا اباعبدالله)۳ ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
‌‌‌‌ یاور منادی باشید... 🌹 اگر این اشعار و سبک‌های سینه‌زنی را پسندیده‌اید، آن‌ها را برای دیگران هم بفرستید. شاید همین فایل که امروز برای یک دوست ارسال می‌کنید، فردا در مجلسی به نام امام حسین(ع) خوانده شود و شما در ثواب آن شریک باشید. پس این کانال را به دوستان خود معرفی کنید و مطالب را در گروه‌ها و کانال‌های هیئتی منتشر کنید تا افراد بیشتری از این محتوا بهره‌مند شوند. خدا خیرتان بدهد؛ به امید اینکه همه با هم منادیِ اهل‌بیت(ع) باشیم. 🌹 @monadi_school ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
‌‌‌ 📸 حرم خواهر خورشید در ظهر عاشورا جایی که اشک‌ها، روایتگرِ عطشِ کربلا می‌شوند… یا حسین علیه‌السلام... ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ