eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
28.3هزار عکس
29هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا در دیوارنگاره ولیعصر تصویر امثال «مجیده نگراوی» شیر زن مشهور عرب سوسنگرد (و مورد تجلیل رهبری در سخنرانی علنی اسفند ۱۳۷۵) که در دفاع مقدس، با وجود همسر نابینا، ۶ سرباز و افسر بعثی را در ۲۶ آبان ۱۳۵۹ با سلاح غنیمتی اسیر کرده بود نصب نشد؟
رهبر معظم انقلاب: اتّفاق و اتّحاد بین ملّت‌های اسلامی ممکن است. منتها کار لازم دارد. ما حالا از سیاستمداران و زمامداران و حکمرانان کشورهای اسلامی هم ناامید نیستیم امّا بیشترین امیدمان به خواص دنیای اسلام است؛ به علمای دین، روشنفکران، اساتید دانشگاه، جوانان روشن‌بین، فرزانگان، ادبا، شعرا، نویسندگان و گردانندگان مطبوعات. وقتی خواص در یک راهی وارد شدند، افکار عمومی را به آن سمت حرکت می‌دهند. وقتی افکار عمومی در یک کشوری شکل گرفت، سیاست‌های اداره‌ کشور هم به‌طور قهری به آن سمت حرکت می‌کند. نمونه‌ی کوچکش ما هستیم، جمهوری اسلامی. ما درمقابل قدرتهای بزرگ ایستادیم. یک روزی این دنیا دست دو قدرت بزرگ بود: قدرت آمریکا و قدرت شوروی سابق. هر دو قدرت که در ده‌ها مسئله با هم اختلاف داشتند. در یک مسئله متّفق بودند و آن، ضدیت با جمهوری اسلامی بود. خیال می‌کردند این نهال را می‌توانند از ریشه بکنند. این نهال امروز تبدیل شده به یک درخت تناور. غلط می‌کند فکر کندن آن را هم کسی بکند. ایستادیم و پیش رفتیم.
استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت: در صورت درگیری نظامی، ما باید از ماده ۵ پیروی کنیم، یعنی از شرکای خود محافظت کنیم، اما اوکراین عضو ناتو نیست، بنابراین ما فقط به کمک به آن ادامه خواهیم داد.
وزیر کشور: در شلوغ ترین روز تجمعات اخیر ۴۵ هزار نفر در تجمعات شرکت کردند که بین اینها تعداد زیادی جوانان هیجان‌زده و احساسی بودند. البته تعدادی هم سازمان‌یافته و آموزش‌دیده بودند و خیلی خشن برخورد می‌کردند. در ملاقات با برخی مجروحان حوادث اخیر متوجه شدیم که این افراد سازمان‌یافته و آموزش‌دیده به برخی مجروحان گفته بودند که می‌خواهیم چشمت را در بیاوریم و برای همین کار تلاش هم کرده بودند! با مشاهده اقدامات این افراد گاهی تعجب می‌کردیم چگونه یک انسان می‌تواند به این اندازه قسی‌القلب باشد. برخی از اینها در خارج از کشور آموزش دیدند و از خارج هم برای آنها پول می‌فرستادند. درباره یک نفر که در مقابل وزارت کشور بازداشت شده بود گفته شد هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود. هسته‌های مختلفی در ناآرامی‌های اخیر فعال بودند. مثلاً هسته‌های سازمان‌یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند. و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.
نویسنده‌ی آمریکایی: امپریالیسم ایالات متحده ۶ میلیون نفر را در ویتنام و ۱ تا ۳ میلیون نفر را در اندونزی قتل عام کرد؛ میلیون‌ها نفر را در کنگو طی چند دهه، ۱ میلیون نفر را در عراق، میلیون‌ها نفر را در افغانستان، سوریه و لیبی قتل عام کرد. ایالات متحده واقعاً نگران جان اوکراینی‌ها است! بنابراین آن‌ها را تا دندان مسلح می‌کند تا با روسیه بجنگند!
رهبر معظم انقلاب: آن چیزی که امروز بیش از همه باید روی آن تکیه کنیم مسئله‌ِی مذهبی است؛ شیعه و سنّی. نباید بگذاریم اختلاف عقیده و اختلاف مذهبی به تنازع کشیده بشود. یک چیزهایی است که تنازع ایجاد میکند، باید به طور جدّ مانع بشویم. حالا سیاستمداران آمریکایی و انگلیسی هم در محافل خودشان وارد بحث شیعه و سنّی شدند، این خیلی چیز خطرناکی است. اینهایی که ضدّ اسلامند؛ نه با شیعه خوبند نه با سنّی. اینها وارد بحث شدند. بنده یک وقت گفتم شیعه‌ِی انگلیسی و سنّی آمریکایی؛ بعضی خیال کردند که ما که میگوییم شیعه‌ی انگلیسی، یعنی اینجور تبلیغ کردند به دروغ که شیعه‌ِی انگلیسی یعنی شیعه‌ای که ساکن انگلیس است، نه؛ شیعه‌ی انگلیسی ممکن است در خود کشور اسلامی باشد. منظور الهام‌گیری از انگلیس است؛ یعنی شیعه‌ی دعوا درست کن، سنّی دعوا درست کن. مثل داعش و مثل وهّابی‌ها و امثال اینها که دعوا درست میکنند. مثل تکفیری‌ها؛ اینها اسمشان مسلمان است، ممکن است متعبّد هم باشند به احکام فردی اسلامی اما در خدمت دشمن حرکت میکنند. اینکه اختلاف ایجاد میکند در خدمت دشمن است، فرقی نمیکند در هر جایگاهی باشد، در هر مقامی باشد، در هر کشوری باشد. ما به این عمیقاً اعتقاد داریم. ما با کسانی که بعنوان طرفداری از تشیّع احساسات برادران اهل تسنّن را برانگیخته میکردند برخورد جدّی کردیم. این باید همه‌گیر بشود. باید اتّفاق نظر بوجود بیاید. البته در هر دو طرف تندروانی وجود دارند، هم در شیعه افرادی هستند که حالا یا بر اثر اعتقاداتشان یا هر چه تندروی میکنند، در سنّی‌ها هم کسانی هستند که تندروی میکنند، تندروی وجود دارد.
تو دیواره نگار میدان ولیعصر خانم خانه دار چرا نیست؟ چرا مادر حاج قاسم نیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکی از اغتشاشگران ۱۶ مهر منطقه امامزاده حسن (ع) که طی ۴ ساعت بازداشت شد ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در منطقه امامزاده حسن(ع) تهران عده‌ای با سنگ‌پراکنی و آجرپراکنی به نیروهای انتظامی حمله کردند. نیروهای امنیتی پس از این واقعه، برخی از افراد اصلی را شناسایی و دستگیر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری آمریکایی: کودکان بومی در مدارس شبانه روزی شکنجه شده، مورد تجاوز قرار گرفته و گرسنگی می کشیدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صدای ریاض یا اتاق فرمان جنگ و ترور؟! شبکه اینترنشنال: کُردهای خائن را بکشید!! این در حالیست که در نص صریح قوانین سازمان "آفکام" (سازمان تنظیم‌کننده مقررات رسانه‌ای بریتانیا) هرگونه دعوت به اعتراض و خشونت توسط رسانه‌های مستقر در انگلستان خلاف مقرارت است و باعث توقیف و تعطیلی رسانه خاطی می‌شود!
برای تجمع تو آلمان مراقبن نکنه هواکردن بادکنک هلیومی خلاف قوانین نباشه، ولی برا ایران تشویق به ساخت کوکتل مولوتوف می‌کنن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور گسترده و چشمگیر دختران کرمانشاهی در تجمع محکومیت اغتشاشات اخیر و دفاع از فرهنگ عفاف و حجاب.
معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: نرخ بیکاری مردان،زنان و نرخ بیکاری کل کاهشی شده و به پایین ترین سطح خود در سالهای اخیر یعنی ۸/۹ درصد رسیده است. تا رسیدن به نقطه پایدار و مطلوب فاصله داریم ولی انشالله قابل دسترس خواهد بود.
پوتین دستور آزمایش هسته‌ای زیرزمینی در منطقه آرخانگلسک را صادر کرد
کارکنان نیروگاه هسته‌ای فرانسه دست به اعتصاب زدند
دولت سوئیس افرادی که به پوشیدن روبنده ادامه دهند، 1000 دلار جریمه می کند.
photo_2022-10-14_17-56-15.jpg
98.8K
کدام پدر؟ 🔘 محسن روح‌الامینی ۸۸ درکهریزک بر اثر شکنجه خودسرانه جان سپرد و بعدها عاملین آن اقدام کثیف محاکمه شدند. پدرش گفت: «داغ یک مصاحبه رابه دل خارجی‌ها گذاشتم». برآتش فتنه آب ریخت. 🔘 مهساامینی بیماری داشت و تصادفا درمحل پلیس فوت کرد پدرش به دروغ به رسانه‌های بیگانه گفت دخترش هیچ مشکلی نداشته. هیزم آتش فتنه شد
محققان چینی ایده ایجاد یک ارز دیجیتال برای تمام نقاط آسیا را با هدف کاهش وابستگی به دلار را مطرح کردند
وزارت خزانه داری آمریکا: هر کسی را که سلاح یا مهمات به روسیه ارائه دهد تحریم خواهیم کرد
مجلس ترکیه قانونی را تصویب کرد که براساس آن کاربران شبکه های اجتماعی و روزنامه نگاران چنانچه اطلاعات نادرست و گمراه کننده منتشر کنند با یک تا سه سال زندان مواجه خواهند شد فضای مجازی هیچ کشوری مثل ایران ، محل تاخت و تاز دروغ پردازان نیست
photo_2022-10-14_18-01-39.jpg
29.4K
چه کسی پیروز می‌شود؟ پهپاد 20 هزار دلاری ایرانی؟ یا جنگنده 20 میلیون دلاری اوکراینی?
دقایقی قبل چندین فروند از جنگنده های نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران بر فراز خطوط مرزی ایران و آذربایجان اقدام به گشت زنی کردند.
اورشلیم پست : محور پهپادی ایران-روسیه یک تهدید جدید جهانی است