eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.5هزار عکس
28هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
برهنه کردن حافظ امنیت در کرج
خط دهی علی کریمی پایان ندارد
مجری رادیو فرانسه: ۹ هزار شرکت فرانسوی تنها در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ ورشکست شده‎اند! این رقم در ۲۵ سال گذشته در فرانسه بی سابقه بوده است
نمایندگان چین و روسیه اقدام آمریکا و آلبانی در برگزاری جلسه غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تحولات ایران را محکوم کردند
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان طی حکمی عباسعلی كدخدایی را به سمت مشاور وزير و رئيس كميته ويژه پيگيری حقوقی و بين المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سليمانی منصوب کرد
photo_2022-11-03_20-38-13.jpg
107.3K
روحانی مجروح شده به دست اغتشاشگران در حصارک کرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی علیزاده از عیار شجاعت تجمع کنندگان برلین میگوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جو گیر شدم، فندک دستم دادن و موتور مردم را آتش زدم! اظهارات متهم دستگیر شده در اغتشاشات اخیر در دادگاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعرض و فحاشی اغتشاشگران در کرج به خانومی که به بستن راه معترض بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دزدی با آغوش رایگان! کنار خیابان می‌ایستند و با دستانی باز و کاغذی که پشت سرشان چسبانده و نوشته‌اند آغوش رایگان! اما حالا مشخص شده که قیمت این آغوش یک تلفن‌همراه بوده است.
photo_2022-11-03_17-41-16.jpg
134.1K
اینجا یک کلاس درس در پارک چیتگر است. جمیله‌السادات میرهادی، یک معلم بازنشسته مقطع ابتدایی،‌ هر روز کودکان کار و خیابان را اینجا جمع می‌کند و به آنها درس می‌دهد تا این بچه‌ها از تحصیل باز نمانند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر اردبیلی، آینده‌پژوه و استاد دانشگاه: مشکل ما با شعار «زن، زندگی، آزادی» نداریم. ما برای هر سه قوانین و مبانی داریم. پیامبر در ۱۴۰۰ سال قبل زنان را از زنده‌به‌گور شدن نجات داد. همچنین بعد از سال‌ها این موضوع دوباره احیا شد. مشکل اینجاست که امروز برخی فکر می‌کنند که این مبانی اکنون در جامعه وجود ندارند و باید آن را طلب کنند.
نماینده روسیه در جلسه دیروز شورای امنیت سازمان ملل درباره ایران گفت: ما عمیقا از مرگ دختر ایرانی، مهسا امینی متاسفیم و به خانواده او تسلیت می‌گوییم، و اطمینان داریم که مقامات ایرانی این مسئله مرگ او را به دقت مورد بررسی قرار خواهند داد. اما اجازه دهید به این سئوال پاسخ دهیم، چرا ما اینجا هستیم؟! برای ابراز نگرانیمان در خصوص اعتراضات ایران؟! در حالی که اعتراضات در بروکسل، پاریس، برلین در جریان است؟! آیا نمی‌خواهیم خشونت پلیس در این کشورهارا محکوم کنیم؟! آیا نمی‌خواهیم مرگ جورج فلوید توسط یک پلیس و اعتراضات متعاقب آن را یادآوری کنیم؟! اما اینجا کسی ساده لوح نیست، هدف اصلی جلسه امروز چیز دیگری است. هدف واقعی جلسه امروز یک حمله سیاسی دیگر علیه ایران است.
خزانه‌داری آمریکا اسامی ۶ فرد را که تابعیت‌های ایرانی، سوئیسی، لبنانی و فرانسوی دارند در فهرست تحریم‌ها قرار داد. ۱۷ شرکت مستقر در امارات، سوئیس، جزایر مارشال، سنگاپور و ترکیه هم تحریم شدند. ۱۱ کشتی هم که تحت پرچم پاناما، جیبوتی، لیبری و جزایر کوک هستند در فهرست تحریم‌ها قرار گرفتند.
وزیر جهاد کشاورزی: ۲۲ درصد از سرانه تولید محصول انار جهان، در ایران تولید می‌شود. سالانه حدود شش میلیون تُن انار در جهان تولید می‌شود که ۱.۳ میلیون تُن آن در ایران به تولید می‌رسد.
آلمان خواستار خروج شهروندانش از ایران شد وزارت خارجه آلمان: از اتباع آلمانی خواسته می‌شود از ایران خارج شوند. برای اتباع آلمانی خطر واقعی بازداشت، بازجویی و محکوم شدن به حبس طولانی وجود دارد
دکتر فواد ایزدی : بحث اصلی نمایندگان در مناظره‌های انتخاباتی آمریکا بحث اقتصادی است. یکی از دلایلی که جمهوری خواهان وضعیت بهتری در مجلس نمایندگان پیدا کرده‌اند، ناکارآمدی بایدن در کنترل تورم است. در ایران همراه با افزایش تورم، دستمزدها افزایش می‌یابد درصورتی که در آمریکا با وجود تورم، ۲۰ سال است که حداقل حقوق ثابت مانده‌ است.
هشتگ را در هرجایی که می‌توانید بالا بیاورید
از لیدرهای اغتشاشات امروز کرج
در اغتشاشات شامگاه پنج شنبه در شهرستان لاهیجان حمید پورنوروز بسیجی مدافع حرم با سلاح سرد توسط آشوب‌گران به شهادت رسید.
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحومه غزاله چلاوی یکی از کشته‌های اغتشاشات سی شهریورماه در امامزاده قاسم آمل برگزار شد. خانواده چلاوی از قبل اعلام کرده بودند، مراسم چهلم با حضور اقوام وی برگزار خواهد شد و مراسم عمومی ندارند و در فضای داخلی سالن اجتماعات امامزاده مراسم دارند، اما بافراخوان‌هایی که منتشر شده‌ بود،‌ برخی خود را به این مراسم رساندند. پس از پایان مراسم عده‌ای از جمعیت به سمت محل دفن غزاله چلاوی حرکت کردند و شعارهایی سر دادند. نیروهای انتظامی نیز در اطراف محل تجمع حضور داشتند و تلاش کردند از ملتهب شدن فضا جلوگیری کنند و در همین راستا چند مرتبه گاز اشک‌آور نیز شلیک شد.
روزنامه رسالت نوشت: این روزها سؤالی در ذهن‌ها مدام تکرار می‌شود؛ «این اوضاع کی جمع می‌شود و این حوادث و اخبار پی در پی کی تمام می‌شود؟» هر وقت صداوسیما تبدیل به یک رسانه واقعی شود، مردم هوشیارانه از خط قرمز ملت‌شمول امنیت، پاسبانی کنند، دانشجو در کنار فعالیت علمی، نگذارد دانشگاه از ریل علم خارج شده و به نام فعالیت سیاسی که در ذات آن است، تبدیل به یک بازیچه و حیاط‌خلوت برای دشمن شود، دستگاه حکمرانی رویکردهای خود را روزآمد و کارآمد کند، دولت در احیای معیشت بکوشد، دستگاه امنیتی و قضائی هوشیار و قاطع باشد، جبهه رسانه‌ای فعال، با اعتماد به نفس، دقیق، دلسوز و جامع‌نگر باشد، این شلوغی‌ها هم تمام می‌شود.
طبق آمار بانک مرکزی، بالاترین قیمت هر متر آپارتمان در تهران ۸۸ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و پایین‌ترین قیمت ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در مهر ماه ثبت شده که فاصله ۶۷ میلیون و ۳۰ هزار تومانی قیمت در گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه را نشان می‌دهد.