eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.5هزار عکس
28هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
photo_2022-11-10_14-31-31.jpg
295.2K
تصویری که مشاهده می کنید مربوط به تجمع ضد انقلاب در سوئد است، جایی که سلطنت طلب ها همراه با تجزیه طلب ها مشغول فعالیت هستند و تجزیه طلب ها از سازمان های بین المللی درخواست می کنند که اجازه تجزیه ایران را صادر کنند!
پس از دستگیری افرادی که قصد ترور یکی از اعراب سرشناس خوزستان با هدف ایجاد آشوب در این استان را داشتند، به لطف خدا آتش‌سوزی در سینما دنیای اهواز نیز که با هدف تداعی واقعه سینما رکس آبادان طراحی شده بود، ناکام ماند. دشمن از هر طریق ممکن به‌دنبال فعال‌کردن گسل‌های خوزستان است.
‏تنها یک شب پس از حمله پهپادی به کاروان نفتی مقاومت در مرز سوریه و عراق، پالایشگاه نفت کالیفرنیا سوخت کاملا اتفاقی 😃
می دونستید برده داری زندانیان در سراسر آمریکا قانونی است ‏۸ نوامبر رأی‌‌دهندگان پنج ایالت: آلابا‌ما، لوئیزیانا، اورگون، تنسی و ورمونت قرار است برای لغو کامل برده‌داری پای صندوق رای بروند. بقیه ایالت ها خیر ‏
در کانادا وقتی معلمان به خاطر وضعیت اسف بار معیشتی اعتراض کردند و از حضور در مدرسه خودداری کردند، دولت کانادا تصویب کرد که هر معلمی که در مدرسه حاضر نشود، روزانه 4000 $ جریمه می‌شود! جالب اینجاست که نخست وزیر کانادا در تجمع اعتراضی ایرانیان فراری و معاند و گروهکی در کانادا شرکت کرده بود و ایران را متهم به اعمال خشونت و فشار نسبت به مردم کرد.
حمید رسایی نوشت : علی دایی که در طول ۵۰ روز گذشته چهار پست صفحه اینستاگرام خود را به موضوع مرگ مهسا امینی و دختری که ادعا می‌کرد در اردبیل توسط نیروی انتظامی کشته شده، اختصاص داده بود، در روزهای اخیر یک پست ورزشی هم منتشر کرد، اما ... اما ظاهرا از نظر علی دایی، هیچ جنایتی در حرم شاهچراغ شیراز رخ نداده، هیچ یک از هموطنان ما به شهادت نرسیده‌اند، هیچ خانواده‌ای در غم عزیزانش داغدار نیست! از نظر علی دایی، رنج یتیمی آرتین در از دست دادن پدر و مادر و برادرش، ارزش واکنش نداشت، غم آرشام مسأله مهمی نبود. جنایت‌هایی که در باره آرمان عزیز در شهرک اکباتان و آن جوان کرجی رخ داده، بماند. آنها اصلا برای امثال دایی مساله نیست. آقای دایی! اسطوره بودن و اسطوره ماندن، مرامی دارد، منشی دارد که با ادا و اطوار ثابت نمی‌شود. تو اسطوره‌ای اما نه برای این ملت با عظمت.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی ، امام جمعه زابل: ما از آقای عبدالحمید صمیمانه تشکر می‌کنیم که بالاخره نتوانست جلوی نفاق خودش را بگیرد و آن چهره واقعی خودش را بر ملا کرد و به همه نشان داد خیلی‌ها گمان می‌کردند ایشان آدم متعهدی نسبت به نظام و انقلاب است ولی الان فهمیدند این حرف یک خیال بود آقای عبدالحمید گفته ۵۰ روزه مردم در خیابان هستند! باید از ایشان پرسید به قول شما مردمی دنبال برهنگی و برهنه‌کردن هستند و مشروبات الکلی می‌خوردند و مست می‌شوند و قرص‌های روانگردان می‌خوردند و می‌آیند در خیابان، می‌کنند آنچه را که همه دیدند؛ از نظر شما مردم هستند! پس فرق شما با صهیونیست‌ها چیست؟ فرق نگاه شما با آمریکایی‌ها چیست؟! دقیقا آن کسانی که صهیونیست‌ها می‌گویند مردم شما هم میگویید مردم! افرادی که شما مدعی هستید مردم هستند، اگر همه‌شان را در کل ایران جمع بزنند تعدادشان از کل شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان همین استان کمتر است پس شما از مردم حرف نمی‌زنید، شما عده‌ای آشوبگر، اغتشاشگر، فرصت طلب و اراذل و اوباش را مردم می‌دانید این، نشان دهنده سطح بسیار پایین شما در تشخیص است اگر نگوییم نشان دهنده دستورگرفتن شما از جای دیگر است در بخش دیگر حرف‌هایتان گفتید باید رفراندوم با حضور نهادهای بین‌المللی برگزار شود! شما کشوری را سراغ دارید در دنیا که چنین کاری می‌کند؟! بر فرض که حکومت قبول کند چنین کاری را، بالاخره خودش باید انجام دهد و اگر مردم دوباره این نظام را تایید کنند، همین شما می‌گویید تقلب شده و نتایج را قبول نمی‌کنید در ثانی این حرف شما خلاف مبانی دینی خودتان است، مگر در فقه شما نیامده است که اگر کسی حاکم جامعه اسلامی بشود - ولو بالسیف - حکومت را بر دست بگیرد او مشروعیت دارد و خروج علیه او حرام است؟! شما ۴۰ سال است می‌گویید که اینجا حکومت اسلامی است و این حرکات شما حاکی از این است که بر حاکم اسلامی خروج کردید یا باید شما از ادله خودتان عدول کنید و اگر نمی‌پذیرید، واضح بگویید که فقه خودتان را قبول ندارید عزیزان! بدانید اتفاق مبارکی دارد می‌افتد و این غربال آخر الزمانی دارد خیلی‌ها را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازد، نگران نباشید‌.
شاخص ترین علایم غلبه طبایع چهارگانه ⬅️ دم (گرم و تر): جوش و خارش سنگینی اندامها ⬅️ صفرا (گرم و خشک): گر گرفتگی و بی قراری داغی وگرما ⬅️ سودا (سرد و خشک): یبوست (مقاوم) خشکی پوست ⬅️ بلغم (سرد و تر): خلط پشت گلو کسل وسست بودن بدن ‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‌‌
واردات 21 کالا به عراق ممنوع شد وزارت بازرگانی عراق برای جلوگیری از خرید و فروش این محصولات با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی وارد عمل خواهد شد و بازرسی از فروشگاه‌ها در این باره آغاز شده است. این لیست ، شامل کنتور برق، انواع کابل، پنبه طبی، پوتین نظامی، سپر نظامی، کلاه‌خود نظامی، آبجو، انواع نوشیدنی‌های گازدار، آب‌میوه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، آب معدنی، بلوک سیمانی، بلوک سیمانی سطح، انواع آجر، لبنیات پاستوریزه، کاشی، چیپس، بستنی، قوطی آلومینیوم بسته‌بندی نوشیدنی‌های گازدار و غیره می‌شود
فاطمه هاشمی رفسنجانی نوشت: به رغم گذشت بیش از یک ماه از بازداشت فائزه‌ ،دوشنبه هفته گذشته، مراجعه مامان و اعضای خانواده به زندان اوین برای ملاقات، به رغم دو ساعت معطلی، ناکام ماند. روز یکشنبه پانزدهم آبان مجدّداً، همراه مامان نگران به ملاقات فائزه و مهدی رفتیم و موفّق به ملاقات شدیم. عکس العمل مامان در مواجهه با فائزه در زندان جالب بود. وی مات و مبهوت فائزه را نگاه می کرد و چشم از او برنمی داشت. پرسیدم: خیلی خوشحالید که فائزه را می بینید؟ گفت: چه خوشحالی؟ مگر خوشحالی دارد که فائزه در زندان است؟ آیا واقعاً، جای فائزه زندان است؟!
جوبایدن: پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات امروز میاندوره‌ای کنگره به معنای «دو سال وحشتناک» برای آمریکا خواهد بود
فرمانده کل ارتش : تجزیه، هدف نهایی اعتراضات در ایران است و مسیر این تجزیه‌طلبی نیز از طریق سوریه سازی کشور با ایجاد آشوب، تخریب و تعطیلی چرخ تولید و اقتصاد و خاموشی مراکز علم و فناوری می‌گذرد. دشمنان با جنگ شناختی موفق شده‌اند در ادراک و شناخت برخی از مردم ما تاثیر بگذارند و این یعنی توانسته‌اند خرمشهرهایی را فتح کنند و ما باید تلاش کنیم این خرمشهرها را آزاد و خواهران و برادرانمان که به اسارت دشمن آمده‌اند را به خانه برگردانیم
photo_2022-11-10_17-50-59.jpg
87.6K
روایت رسانه ها اینگونه است
فرمانده نیروی زمینی سپاه: بعضی‌ها در فضای مجازی اینگونه القا می‌کنند که کار جمهوری اسلامی تمام است، جمهوری اسلامی همان نظامی است که همه دنیا اراده کردند که دولت سوریه و عراق سقوط کند اما با اراده سپاه این اتفاق نیفتاد. ما دوست نداریم خون از دماغ یک بیگناه بریزد چون همه مردم عائله جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به شدت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد خواهیم کرد.
یک زن ایتالیایی که در روزهای نخست شروع اعتراض‌ها در ایران بازداشت شده بود، آزاد شد
از مولوی عبدالحمید بخواهیم مبارزه برای حقوق زنان را از حوزه استحفاظی خود شروع کند! ‏➖اعلام مخالفت با کودک همسری ‏➖اجازه خروج به زنان مولوی‌ها بدون پوشیه و استفاده از روسری رنگی ‏➖مخالفت با سنت زندانی کردن زنان تا ۴ماه بعد از فوت شوهر در منزل! ‏➖اجازه به زنان برای شرکت در نمازجمعه
وزارت خارجه آمریکا: واشنگتن نگران ادامه توسعه موشکی ایران است.
کانال 13 عبری: بن گویر اگر وزیر امنیت داخلی شود ممکن است منطقه را به آتش بکشد، بخشی از خواسته های او عبارتند از ؛ پاره کردن توافق کاریش با لبنان ، نماز خواندن یهودیان در مسجد الاقصی، تشدید اقدامات امنیتی در زندان ها، جلوگیری از دادن غذای ویژه به اسرای فلسطینی و اعدام تمام کسانی را که عملیات های استشهادی و کماندویی انجام می دهند
photo_2022-11-10_18-05-58.jpg
26.8K
تو روز روشن داره مردم رو تحریک به اعتصاب و اغتشاش میکنه
55000 نفر از کارکنان آموزش کانادا دست از کار کشیدند و بیش از 530 مدرسه در کانادا تعطیل شده است معترضین خواستار افزایش دریافتی خود هستند، دولت کانادا اعتصاب کنندگان را روزانه تا 4000 دلار (حدودا معادل حقوق یک ماه) جریمه میکند.
روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در تحلیلی نوشت: احتمالا نتانیاهو در دولت جدید خود برای آرزویی که دو دهه است در سر می‌پروراند، برنامه‌ریزی خواهد کرد؛ یعنی ضربه نظامی به برنامه هسته‌ای ایران.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی که یکی از هموظنان ایرانی از سوئد فرستاده اند از پوشش این روزهای کارمندان سوئدی
photo_2022-11-10_18-16-52.jpg
127.1K
اسلحه کشف شده از اراذل تهران!
سید حسن خمینی: بهتر این است که به حرف مردم گوش کنیم
یک پسر 24ساله اهل ایتالیا زمانی که متوجه شد دوست‌دختر مجازی‌اش یک دختر زیبا نیست، بلکه پدربزرگ 64 ساله اش است، خودکشی کرد پدربزرگ 64ساله هم که نتوانست از دست دادن او را تحمل کند، خودکشی کرد.