eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
27.8هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز در شهرستان‌های زاهدان، خاش، ایرانشهر و راسک پس از برگزاری نماز جمعه اهل سنت هر چند تجمعات حداقلی شکل گرفت، ولی پس از مدت کوتاهی همان جمعیت حداقلی نیز که تلاش داشت با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه فضا را دچار تنش کند، به دلیل عدم استقبال جمعی، پراکنده شد
قبلا میشد اسمش رو بذاری حماقت ؛ اما بعد از لو رفتن فایل صوتی خبرنگار بی‌بی‌سی در مورد تجزیه ایران ، از این به بعد اونی که همچنان به بی‌بی‌سی و ایران‌اینترنشنال استناد می‌کنه رسما یه بی‌شرف تجزیه‌طلبه!
بی بی سی سوژه کم آورده زده تو کار حیوانات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لازم باشه تیم ملی آخوندها رو میفرستیم جام جهانی 😂
21.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت رهبر معظم انقلاب از روند پیشرفت صنعت موشکی جمهوری اسلامی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی کریمی حیا کن، این ملتو رها کن مترو تهران
دولت انگلیس : زمستان امسال با روزانه ۳ ساعت قطعی سراسری برق مواجه خواهیم بود، مگر اینکه بتوانیم به گاز بیشتری دست پیدا کنیم.
photo_2022-11-11_20-27-25.jpg
100.9K
دعوت زنان صهیونیست به تجمع در بیت المقدس برای اظهار همبستگی با دختران ایران و اعتراض به جمهوری اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گاز مدارس جمهوری چک بخاطر هزینه های بالا قطع شده و در حالیکه هنوز اوایل پاییزه دانش آموزان با پتو میرن سر کلاسها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیش از 100000 نفر در اعتراض به افزایش هزینه های زندگی در سراسر بریتانیا تظاهرات کردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به 2 میلیون نفر در جنوب غربی ژاپن دستور تخلیه در آستانه تشدید طوفان هیولایی Nanmadol داده شد. در مناطق 50 سانتی متر بارش و وزش باد تا سرعت 250 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود. ادعا می شود که از سال 1951 تاکنون هیچ طوفانی از این نوع به ژاپن نرسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پس گردنی خوردن سربازان صهیونیست از فرمانده شون‌ در حین عملیات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز هزاران نفر از مردم بلژیکی علیه سیاست های ضد انسانی نخست وزیر مارک روته تظاهرات کردند. مردم خواستار کاهش قیمت انرژی هستند و شروع به مبارزه با افزایش وحشتناک قیمت مواد غذایی می کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
می‌گویند می‌شد کاری کرد که تحریم نشویم، این درست نیست مسعود براتی، کارشناس حوزه تحریم: تحریم از سال ۲۰۰۱ به بعد تبدیل به ابزار [اعمال قدرت] آمریکا شد. اکنون تحریم به یکی از ابزارهای مناقشات بین‌المللی تبدیل شده است.
بحران انرژی در کشور آلمان موجب بروز مشکلات زیادی برای صنایع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای این کشور شده است به نحوی که برخی فروشگاه‌های بزرگ این کشور ناچار شده‌اند زودتر از موعد همیشگی تعطیل کنند
بيانيه تروئیکای اروپا: از همکاری ناکافی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نگران هستیم. فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران در خاورمیانه و منطقه را محکوم کرده و به مقابله با آن پایبند هستیم. بر تضمین عدم دستیابی ایران به تسلیحات اتمی تاکید داریم.
برخورد خشن راننده اتوبوس با شهید مطهری به خاطر لباس روحانیت 🔹در ایامی که در قم بودیم، تازه این شرکتهای مسافربری راه افتاده بود. به قصد مشهد سوار شدم. بعد از مدتی احساس کردم راننده اتوبوس نسبت به شخص من که معمّم هستم، یک حالت بغض و نفرتی دارد. نه من او را می‌شناختم و نه او مرا می‏شناخت. در ورامین که توقف کرد، وقتی خواستم از او بپرسم که چقدر توقف می‌کنید، با یک خشونتی مرا رد کرد که دیگر تا مشهد جرأت نکنم یک کلمه با او حرف بزنم! پیش خودم توجیهی کردم، گفتم لابد مسلمان نیست، مادّی است، یهودی است. آن طرف سمنان که رسیدیم، من وقتی رفتم وضو بگیرم تا نماز بخوانم، همین راننده را دیدم که دارد پاهایش را می‏ شوید. مراقب او بودم، دیدم بعد وضو گرفت و نماز خواند. حیرت کردم: این که مسلمان و نمازخوان است! ولی رابطه ‏اش با من همان بود که بود. شب شد. پشت سر من دو تا دانشجوی تربتی بودند. آنها هم می‌خواستند ایام تعطیلات بروند خراسان (تربت). او برعکس، هرچه که نسبت به من اظهار تنفر و خشونت داشت، نسبت به آنها مهربانی می‏‌کرد. شب از یکی از آنها خواهش کرد که بیاید کنارش با هم صحبت کنند تا خوابش نبرد. او هم رفت. دیدم این راننده دارد سرگذشت خودش را برای آن دانشجو می‏گوید. من هم به دقت گوش می‏‌کردم که بشنوم. اولًا از مردم مشهد گفت که از آنهایشان که با آخوندها ارتباط دارند بدم می‌آید. گفت: خلاصه این را بدان که در میان همه فامیل من، تنها کسی که راننده است منم. باقی دیگر، دکتر و مهندس و تاجر و افسر هستند. من سرگذشتی دارم. پدر من آدم مسلمان و بسیار متدینی بود. من بچه بودم، مرا به دبستان فرستاد. پیشنماز محلّه از این مطلب خبردار شد، آمد پیش پدرم گفت: تو بچه‌ات را به مدرسه فرستاده‏‌ای؟! ای وای! مگر نمی‏دانی که اگر بچه‌ات به مدرسه برود لامذهب می‏شود؟ پدر من هم از بس آدم عوامی بود، این حرف را باور کرد و دیگر نگذاشت دنبال درس بروم. یک روز بعد از اینکه زن و بچه پیدا کردم فهمیدم که اصلًا من سواد ندارم. معمّا برای من حل شد که این آدم، بیچاره خودش مسلمان است ولی خودش را بدبختِ صنفِ من می‌داند، می‏ گوید: این عمامه به سرها هستند که ما را بدبخت کردند. این یک جور نهی از منکر است، یعنی رماندن، بدبخت کردن مردم و دشمن ساختن مردم با دین و روحانیت. بعد من پیش خود گفتم: خدا پدرش را بیامرزد که فقط با آخوندها دشمن است، با اسلام دشمن نشد؛ باز نمازش را می‌خواند، روزه‏ اش را می‌گیرد، به زیارت امام رضا(ع) می‌رود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با این ترفند کلیپ های زلنسکی مونتاژ و تولید می شود و با این تکنولوژی کلیپ های حضور او در مناطق جنگی تولید می شود
حجت‌الاسلام طائب مشاور فرمانده کل سپاه: خیلی از کارشناسان معتقد هستند با از بین رفتن این یکپارچگی در سال ۲۰۲۴ آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری با چالش‌های بزرگی روبرو شده و شاهد درگیری‌های خونین خواهد بود. دولت بایدن در سال نخست در سند امنیت ملی خود عنوان کرد با سه چالش جدی ظهور قدرت‌های تجزیه طلب، حکومت‌های خودکامه و گروه‌های فراملی همچون حماس و حزب الله و حتی داعش و القاعده روبرو است.
مراسم رونمایی از چک الکترونیک فردا شنبه ۲۱ آبان با حضور رئیس‌کل بانک مرکزی و وزرای اقتصاد و صمت برگزار می‌شود. 🔹در چک دیجیتال کاغذ از موجودیت چک، حذف و داده‌های چک در سامانه مرکزی چکاد نگهداری و با استفاده از امضای دیجیتال، معتبر و مستند می‌شود.
دادستان‌های سوئد مدعی شده اند که دو برادر ایرانی‌الاصل متهم شده‌اند که طی حدود ۱۰ سال برای روسیه جاسوسی می‌کرده‌اند
دلقکی در اینستا دیدم که خود را داده جِر گفتمش آخر که هستی که زنی اینقدر زِر؟ گفت من آنم که دارم هشت ملیون فالووِر گفتمش ای هیچ!داری میدهی قِر باخَرَت؟! خاک عالم بر سرت! می کنی تکرار هِی تو زوزهٔ جمعی شغال عرعر«بی بی سی» و«ایران عَنترناشنال» دل سپردی بر چرندیّاتِ جمعی آشغال گشته ای تو همصدا با دشمنان کشورت خاک عالم بر سرت! فرض کن بازیگری، بازیکنی، این کاره ای می توانی پس برانی در هوا طیّاره ای؟ گر نشینی اندرین طیّاره، خود بیچاره ای سَر نده پس باز در هرچیز وهرجا عرعرت خاک عالم بر سرت! میزنی لاف صداقت، لیک می گویی دروغ قیمه را درماست میریزی ودرنوشابه دوغ الحق و انصاف در جفتک زدن داری نبوغ وِزوِزت راقطع کن،بس کن تو دیگر زِرزِرت خاک عالم بر سرت! رفته ای در مستراحی مثل اینِستاگرام دلخوشی با لایکهای سوسکهای بی مرام پیجِ تو سیفون ندارد با کمال احترام؟ گَندها زد آن اضافات تهوع آورت! خاک عالم بر سرت! چیست آزادی برایت؟ زندگی مانند خوک شیرِایرانی ولی کِی بوده اندر این سلوک؟ «عفت و آزادگی» از یاد بردی، کلّه پوک! کرده ای حتی خیانت بر مرام مادرت خاک عالم بر سرت! گشته ای با دشمنان دین و میهن همقطار داعش، آمریکا و اسرائیل شد بر تو سوار بر دُمت بستی توجمعی لاتِ رذل بی عیار آخر ای بدبخت! بنگر تا کجا رفته خرت! خاک عالم بر سرت! هست ایران مهد مردان و زنان مثل شیر شاعرانش دست اول، فیلسوفانش شهیر پُر زِ ورزشکارِ با غیرت، هنرمندِ بصیر می کنی حالا لجن مالش توِ دَر به دَرت؟ خاک عالم بر سرت! از تو خَرتر، هر که گشته پیرو امثال تو گشته أُسکل با جَفنگیات وقیل وقال تو وای بر حال مَشنگی که رود دنبال تو رفته در قعر فنا با چارچرخ پنچرت خاک عالم بر سرت! خرمگس تر از تو را هم کرده ملت تارومار جملهٔ گردنکشان را در جهان کردیم خوار ای مگس!زحمت دِگر کَم کن!بزرگت رابیار تو بشین کشکت بساب ورَفع کن دردِسَرَت خاک عالم بر سرت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مداحی با عنوان سفرة الی الله (سفری به سوی خدا ) از حيدر البياتي با مضمون مهمان‌نوازی و کرم عراقی‌ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هزاران نفر در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین، برای سی و یکمین رژه سالانه‌ی همجنس‌بازان به این کشور آمدند. امسال شرکت کنندگان خواستار پایان دادن به جنایات نفرت علیه جامعه LGTBQ+ بودند، زیرا میزان قتل ناشی از تنفر در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته! 🔸 طبق گزارش دیده‌بان ملی جرایم دگرباشان جنسی، تراجنسیتی‌ها در سال گذشته قربانی حداقل ۸۰ درصد جرایم ناشی از نفرت علیه جامعه LGBTQ+ بودند که حداقل ۷۱ درصد از این موارد شامل تلاش برای پایان دادن به زندگی قربانیان بود. طبقه بندی رصدخانه از جنایات ناشی از نفرت شامل قتل، خودکشی و قتل با «خشونت ساختاری» است.