eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
27.8هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در جلسه‌ای در سازمان ملل با موضوع ایران، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه‌قضاییه خواستار خروج مریم رحمتی، خبرنگار سعودی اینترنشنال شد
علی دایی رستورانش را در همصدایی با فراخوان اغتشاشات در ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ آبان، به بهانه تعمیرات، ۳ روز تعطیل کرد
اخیرا انتشار ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی درباره دو همجنسگرا که حضانت یک دختر بچه مسلمان توسط اداره امور اجتماعی سوئد به آنها داده شده، خشم بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در کشورهای مسلمان را برانگیخته است. پناهجویان در کشورهای اروپایی با رنج و چالش جدیدی مواجه هستند. اداره امور اجتماعی سوئد در صورتی که تشخیص دهد والدین کودک صلاحیت داشتن کودک را ندارند آن را از والدین گرفته و به صلاح‌دید خود به یک خانواده دیگر می‌دهد. اما این تمام ماجرا نیست. در برخی موارد اداره امور اجتماعی سوئد این کودکان را به همجنسگراها می‌دهد. بر اساس گزارش روزنامه «افتون‌بلادت» سوئد، دو همجنسگرا با نامه‌های «جان» و «یوهان» توانستند از اداره امور اجتماعی سوئد، حضانت این دختر بچه را بگیرند. اداره امور اجتماعی سوئد، حق پدر و مادری را از والدین اصلی این دختر بچه مسلمان صلب کرده و این همجنسگراها را واجد شرایط حضانت مریم دانسته است. افتون‌بلادت نوشت که این دو همجنسگرا از اینکه توانسته‌اند حضانت مریم را که در حال حاضر پنج سال دارد بگیرند، بسیار خرسند هستند. این دو نفر حضانت یک بچه دیگر که تنها یک سال دارد را نیز برعهده گرفته‌اند. بر اساس گزارش این روزنامه سوئدی، این دو همجنسگرا می‌گویند که کلمه «پدر» بیشترین کلمه‌ای است که در این خانه رواج دارد که همین مورد درباره سرنوشت مبهم و شرایط اجتماعی و روانی خطرناکی که این دو کودک در نتیجه زندگی در محیطی غیر طبیعی در سایه عدم وجود مادر دارد، هشدار دهنده است. نکته قابل تامل این است که مریم زمانی که تنها 10 ماه داشته از آغوش خانواده خود به زور گرفته شده است و حضانت آن به این دو همجنسگرا داده شده است.
وبسایت ژئوپلیتیکال با تاکید بر افزایش مصرف مواد مخدر در میان جوانان سعودی اعلام کرد که عربستان، متولی مقدس‌ترین اماکن اسلامی، به‌عنوان یکی از بزرگترین مقاصد جهان برای مواد مخدر است.
الان براندازای احمق ترکیه دارن تحلیل میکنن که انفجار در استانبول کار خود حکومت اردوغانه، تا مردم تورم ۱۰۸ درصدی ترکیه رو یادشون بره
رئیس دیوان زنان اسپانیا: غربی‌ها از طریق پیام‌رسان‌ها زنان ایران را گول زده و هرج‌و‌مرج ایجاد میکنند. زنان ایرانی که برای عفت و کرامت خود ارزش قائلند که غرب برای آن قائل نیست. ما شاهد دخالت آمریکا و اسرائیل در آشوب‌ در ایران هستیم. من خودم به عنوان قربانی آزار جنسیتی هستم و مجبور به تحمل و سکوت بودم.
صدور زن زندگی آزادی به کره‌جنوبی "خانه‌ میمون" برای خوشگذرانی سربازان آمریکایی! زیاده‌روی سربازان آمریکایی در خوش‌گذرانی و تجاوز به زنان کره جنوبی که در کمپ‌های اطراف پادگان‌های نظامی مستقر بودند باعث رواج شدید بیماری‌های مقاربتی نظیر VD در میان آنها شد. نتایج مطالعه ارتش ایالات متحده نشان داد که از هر هزار سرباز در کره، ۵۶۸ نفر به VD مبتلا هستند، در حالی که استاندارد ابتلا به این بیماری در جهان ۱۱۱ نفر در هر هزار نفر بود. پنتاگون و دولت کره جنوبی در سال ۱۹۶۰ تصمیم گرفتند برای تضمین بهداشت جنسی سربازان آمریکایی مکان‌هایی را ایجاد کنند تا بهداشت زنان راحتی را کنترل و در صورت لزوم آن‌ها را درمان کنند. زن‌ها پس از انتقال به این مکان‌ها مورد بازرسی پزشکی قرار می‌گرفتند، و به آنهایی که دچار بیماری بودند پنی‌سیلین تهیه شده توسط ارتش ایالات متحده تزریق می‌شد و تا زمانی بهبودی در آن مکان به خصوص محبوس می‌ماندند. و در صورت بهبودی برای خدمات رسانی به مشتریان آمریکایی خود بازگردانده می‌شدند. این مکان‌ها بعدها به خانه میمون معروف شد؛ «چوی هی شین»،‌ فعال اجتماعی چینی می‌گوید: بدن زنان و دختران آنقدر پر از آنتی‌بیوتیک می‌شد که دست‌هایشان آویزان شده بود، و مثل میمون‌های در قفس راه می‌رفتند! این زنان اغلب اوردُز می‌کردند و عده‌ای جان می‌باختند و در قبرستانی که مخصوص کارگران جنسی بود دفن می‌شدند.
‌ دانشگاه خوارزمی بیش از ۱۴هزار دانشجو داره بعد از فراخوان سراسری در دانشگاه خوارزمی روبه روی دانشکده ادبیات تجمعی با حضور اکثریت دانشجویان دانشگاه شکل گرفت کار نظام دیگه تمومه
کافه-رستوران ربلان در تجریش که وابسته به یک آقازاده است، در هفته‌های اخیر بارها با اغتشاشگران همراه شده بود. این کافه که با جریان ضدانقلاب در پروژه اعتصاب بازار همکاری کرده بود امروز پلمپ شد.
هنوزم به انقلاب اینا ایمان نمیارید؟
حضرت عیسی چهارتا مرده زنده کرد، این همه بهش ایمان اوردن!! اونوقت جمهوری اسلامی کلی کشته اعتراضات رو زنده کرد باهاشون مصاحبه کرد، این برعندازا هنوز ایمان نیاوردن ! ایمان بیارید دیگه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سریال معروف «تشکیلات» که برای قهرمان سازی از دستگاه اطلاعاتی ترکیه ساخته شده یک نازی وحشی توی آلمان، روسری از سر یه زن مسلمان برمیداره، و یهووو مامور زن اطلاعات ترکیه سر میرسه و حسابشو میذاره کف دستش این همون ترکیه سکولاره. ولی احترام به زن مسلمان را انقدر هنرمندانه به مخاطبش آموزش میده. فیلمای ما چیکار میکنن؟
توجه داشتین اگه آرش کمانگیر انقدر به خودش فشار نمیاورد شاید بعضی از ما خارج کشور بودیم؟
پس از مجانی شدن برق برای ۸ میلیون نفر این‌بار شرکت ملی گاز هزینه پرداخت یک میلیون و ۱۱۹ هزار مشترک را مجانی کرد این درحالیست که اروپا با کمبودغذا، نبود خانه گرم و افزایش هزینه برق مواجه است.
اسکای نیوز: تعداد پرستاران انگلیسی که شغل خود را رها کرده‌اند به 38 هزار نفر رسیده است
گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که برای ۳ فصل ۴۰ میلیارد تومان دریافت کرده، در این روزها ژست معترض به خود گرفته و در تازه‌ترین اظهارنظر خود، به دیدار بازیکنان تیم‌ملی با رییس‌جمهور واکنش نشان داده و آن‌ها را بی‌معرفت خطاب کرده است! با وجود اینکه همگان میدانند تیم پرسپولیس با بودجه دولتی و بیت‌المال اداره میشود، چرا آقای گل‌محمدی از گرفتن این پول‌های هنگفت سر باز نمیزند و مشتاقانه به کار خود ادامه میدهد؟!
آسمان قطر در آستانه شروع جام جهانی فوتبال
روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد اعلام کرده که؛ برای بهبود وضعیت اقتصادی به یکی چون "اسحاق جهانگیری" نیاز است...
آیت‌الله جوادی آملی خطاب به معاون اول ریس جمهور: مسئولین همت کنند و زندگی آبرومند برای مردم ایران بسازند
‏به عکس یادگاری با نخست وزیر فرانسه دلخوش کرده اید؟ در اوج دفاع مقدس، فرانسه جنگنده مدرن "سوپراتاندارد" را در اختیار صدام قرار داد. اما بر فراز خلیج فارس، تیزپروازان ارتش ایران چنان درسی به سوپراتانداردها دادند که پس از آن، بزرگترین خلاف ضدایرانی فرانسویها همین عکس یادگاری است. "سید نظام الدین موسوی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک شرکت فرانسوی بعد از اینکه قراردادش در بوركينافاسو تمام شد، کلیه ماشین آلات و وسایلی که نمی توانست منتقل کند را نابود کرد تا مردم محلی از آن استفاده نکنند
طلبه‌ شیرازی که شب گذشته با پرتاب کوکتل مولوتوف اغتشاشگران به شهادت رسید. این عکس مربوط به روزهای سیل لرستان است که این طلبه شهید برای کمک‌ جهادی به آنجا رفته بود.
این هایی که اینجور مزاحم مردم شده و راه بندان ایجاد میکنند را خود مردم باید به حسابشان برسند تا یاد بگیرند آنچه را که پدر و مادر و معلم و جامعه نتوانسته بهشان با زبان نرم یاد دهد!
ترامپ نامزدی خود در انتخابات را اعلام کرد برای اینکه آمریکا را دوباره بزرگ و با شکوه کنم، نامزدی خود را برای ریاست جمهوری آمریکا اعلام می‌کنم. ‌ ما پیروز می‌شویم چون با همه قدرت مبارزه می‌کنیم و جو بایدن دیگر نمی‌تواند چهره کشور ما باشد. ‌ اطمینان می‌دهم بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ موفق نمی‌شود. ما این بار با رای بیشتری پیروز می‌شویم.
روزنامه اطلاعات: رفتارهای غیرقابل دفاعی توسط عده‌ای معدود سر می‌زند و به عمامه پرانی مشهور شده است و اکثراً آنهایی در مقام توهین و تحقیر قرار می‌گیرند که متأسفانه باید آنان را مصداق آن ضرب‌المثل دانست که هم چوب را می‌خورند و هم پیاز را. خیلی ساده و روشن باید گفت دوستان اشتباه گرفته‌اید. حسابی هم... جدای بخشی از این گروه که به مناصب قدرت رسیده و بعضاً مکنتی به هم زده و از مردم تا حد زیادی فاصله گرفته‌اند، بسیاری از این قشر زندگی حتی کمتر و پائین‌تر از طبقه متوسط جامعه دارند و ده‌ها درد در سینه دارند و بغض در گلو نهفته‌اند و بعضاً از همه شاکی‌ترند و حال مظلومانه مورد تحقیر و تهمت قرار می‌گیرند.