eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.5هزار عکس
28هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
دیشب از روی پل امام علی نارنجک مینداخته که یکیش تو دست میترکه و رسما کباب میشه
۱. با سرگرم شدن اذهان عمومی به بازی‌ها، همواره برگزاری ‎جام جهانی فرصتی مطلوب برای سیاستمداران کشورهای استعماری در پیشبرد اهداف خود بوده است. ‏۲. کارنامه تحرکات سیاسی-نظامی کشورهای متجاوز در هنگامه‌ی برگزاری ‎جام جهانی در هجده دوره‌ی اخیر از بازی‌های ۱۹۵۰ تاکنون حیرت‌انگیز است. ‏۳. آمریکا در غفلت افکار عمومی در هنگامه‌ی برگزاری این بازی‌ها، نبردهای خود در جنگ‌های کره، ویتنام، افغانستان و عراق را تشدید کرد. ‏۴. انگلیس از ظرفیت ‎جام جهانی در سرگرم کردن اذهان عمومی در دوران پس از جنگ جهانی حداکثر بهره را برده است. ‏۵. این کشور همواره در منازعات مستعمرات خود در آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین مانند جنگ فالکلند با آرژانتین از پوشش رسانه‌ای ‎جام جهانی بر روی افکار عمومی جهان استفاده کرده است. ‏۶. رژیم صهیونیستی در هفتاد سال اخیر از ظرفیت غفلت‌زای ‎جام جهانی در افکار عمومی علیه کشورهای عربی به ویژه فلسطین و لبنان بهره برده است. ‏۷. در تیر ماه ۱۳۹۳ ‎رژیم صهیونیستی با استفاده از این ظرفیت غفلت، نبرد ۵۱ روزه علیه غزه را آغاز کرد. در همان هنگام ‎داعش نیز از سوریه به عراق حمله کرد و شمال آن را اشغال نمود. ‏۸. در ‎جام جهانی قطر که از هفته آخر آبان آغاز می‌شود، سناریوهای محتمل ناظران متوجه هر پنج قاره است. ‏الف- تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه. ب- تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان. پ- تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه. ت- تجاوز رژیم صهیونیستی به عراق. ث- حمله هوایی رژیم به ‎تاسیسات اتمی ایران. ‏ج- تشدید حملات روس ها در ‎اوکراین. چ- تشدید حملات ائتلاف ناتو در اوکراین علیه روس‌ها. ح- تشدید سرکوب اعتراضات در اروپای سرد و تاریک. خ- تصویب قوانین ریاضتی‌تر در ‎اتحادیه اروپا. ‏د- تشدید حملات ‎رژیم سعودی به یمن. ذ- تشدید پاکسازی قومی رژیم سعودی در قطیف. ر- تشدید پاکسازی قومی رژیم بحرین در این جزیره. ز- تقویت ‎نرمالیزاسیون رژیم صهیونیستی با کشورهای عرب. ژ- جابجایی قدرت در برخی کشورهای عربی. ‏س- تشدید منازعه ‎چین و تایوان. ش- تشدید منازعه در شبه جزیره ‎کره. ص- تشدید منازعه هند و پاکستان و کشمیر. ض- تشدید نسل‌کشی در میانمار. ‏ط- تشدید منازعات ‎قفقاز با فتنه الهام علی اف. ظ- تشدید بی‌ثباتی اقتصادی-امنیتی در ‎ترکیه. ع- تشدید حملات داعش-القاعده در آفریقا. غ- تشدید حملات داعش در عراق و سوریه. ‏ف- تحرکات ‎سنتکام آمریکا علیه ایران. ق- تشدید حملات به نیروهای آمریکایی در منطقه. ک- تشدید حملات آمریکایی-ترکیه‌ای به سوری‌ها. گ- تشدید بی‌ثباتی در آسیای مرکزی. ‏ل- انجام ترورهای گزینشی در جهان توسط سرویس‌های غربی و صهیونیستی. م- اقدامات بی‌ثبات‌ساز در ‎روسیه. ن- اقدامات بی‌ثبات‌ساز در بلاروس. و- اقدامات بی‌ثبات‌ساز در ‎ونزوئلا. ‏ه- اقدامات بی‌ثبات‌ساز در ‎عراق. ی- اقدامات بی‌ثبات‌ساز در ‎ایران. که البته محورهای سناریوهای احتمالی پیش‌بینی ناظران بیش از این است. اما در یک ماه آتی باید هوشیار بود. و العاقبة للمتقین. « حسن عباسی»
دکتر سعید جلیلی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و ضمن ایراد سخنرانی به پرسش برخی از دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد
‏تحلیل اشتباه یعنی اینکه فکر کنی واقعا دلیل اصلی تحریم همان چیزی است که تحریم کننده در زبان بیان می‌کند. تحریم یک ابزار است برای رسیدن به هدف تعیین شده و از قواعد حقوقی پیروی نمی‌کند.
بانک مرکزی پول دیجیتال را بعنوان پدیده ای نوین در جهان، ابزاری برای سیاست‌گذاری‌های پولی نظیر کنترل، نظارت و کاهش نقش پول نقد در اقتصاد، می‌داند و از همین رو معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی اعلام نموده: (هدف از طراحی رمزریال در بانک مرکزی تبدیل اسکناس به یک موجودیت قابل برنامه‌نویسی یاopen money است و با این فرآیند پول دارای موجودیت هوشمند خواهد شد) و همان طور که در سند پیش نویس رمزریال بیان شده، مبتنی بر رمز، مبتنی بر Token و مبتنی بر بلاکچین می‌باشد. در ادعای موافقان امر مطرح نشده رمزنگاری براساس کدام الگوریم صورت می‌گیرد. بعلاوه مسئله عدم امنیت زیر ساخت بدلیل عدم وجود شبکه ملی اطلاعات و عدم امکان پیاده سازی ریال دیجیتال بر بستر اینترانت وجود دارد. بطور مثال در فتنه آبان 98 با وجود قطعی کامل اینترنت، نظام بانکی به دلیل وجود فضای اینترانت دچار چالش نشد. لذا با توجه به پروتکل‌های جهانی برای CBDCها که اجازه امکان اجرایی کردن رمز ریال بر بستر اینترانت را نمی‌دهد در این طرح با کاهش شدید امنیت نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران مواجه هستیم.
عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه همشهری: علی(ع) در ۴.۵ سال خلافت و حکومت، ۳ جنگ خونین در درون جامعه اسلامی داشت. حال آنکه خلفای پیش از او درگیر جنگ‌‌های خارجی بودند. حال می‌توان علی(ع) را خدای‌ناکرده به بی‌تدبیری، نشنیدن حرف مخالف و عدم پیشگیری از مسلمان‌کشی متهم کرد؟ او کسانی که خود را شایسته می‌دانستند، شایسته نمی‌دانست و اندکی تساهل هم نکرد و آنان را مشارکت نداد، آیا اشتباه کرد؟ وقتی فرد مسلمان معتقد به اسلام سیاسی، نظام جمهوری اسلامی، اصل ولایت و مصداق رهبری مشاهده کند که رکیک‌ترین فحاشی سر داده می‌شود چطور باید او را متقاعد کرد که وارد میدان برخورد نشود؟
گزینه جانشین رستم قاسمی کیست؟ شنیده‌ها از رایزنی‌ها پیرامون نفر بعدی وزیر فعلی راه و شهرسازی حکایت از آن دارد که اکبر نیکزاد (رئیس بنیاد مسکن)، مهدی دوستی (استاندار هرمزگان) و هادی عباسی (معاون مسکن وزیر) جزو جدی‌ترین گزینه‌های مطرح محسوب می‌شوند.
عرض سلام و ادب خدمت آقای سجادی وزیر محترم ورزش لطف کنید یک شماره حسابی بدهید که ما یک ده هزار تومانی واریز کنیم برای خرید یک سوزن و نخ و یک بسته سنجاق قفلی جهت اون ورزشکارانی که در اثر استرس و باد مقنعشون میفته و بعدش هم به خاطر عذر خواهی تو زحمت نیفتن...
هزینه های پرداخت شده برای خرید چند پلتفرم صاحب نام در فضای مجازی: 🔹توییتر: 44 میلیارد دلار (ایلان ماسک) 🔹لینکدین: 26 میلیارد دلار (مایکروسافت) 🔹یوتیوب: 1.65 میلیارد دلار (گوگل) 🔹شرکتTumblr : یک میلیارد دلار (یاهو) 🔹اینستاگرام: 1 میلیارد دلار (فیسبوک) 🔹مای‌اسپیس: 580 میلیون دلار (NewsCorp) 🔹واین: 30 میلیون دلار (توئیتر)
photo_2022-11-16_21-11-53.jpg
113K
آخرش نفهمیدیم ورزش سیاسی هست یا نیست؟ یک جوان کشمیری برای پوشیدن پیراهن با نوشتار «ما کشمیر آزاد می خواهیم» از فینال جام جهانی کریکت در استادیوم ملبورن، استرالیا بیرون ریخته شد.
در کل تاریخ ایران بعید میدونم جنبش و حرکتی اینچنین عصمت و ادب زنان این سرزمین رو لکه دار کرده باشه
اساس علوم اجتماعی سه چیز است: «حقوق»، «اخلاق» و «سیاست» 1️⃣ اول باید معلوم شود که حقوق مردم چیست؟ ... زندگی اجتماعی برای این است مردم از همدیگر استفاده کنند، باید به گونه‌ای باشد که این منافع، متقابل و متعادل باشد. یک قانونی باید تعیین بشود که اسم آن حقوق است. 2️⃣ اما صرف قانون باعث عمل نمی‌شود. چه کنیم که به این قانون عمل بشود؟ یک راه این است که یک مبادی نفسانی درونی در اشخاص ایجاد شود که با تربیت‌های خاصی، اخلاقاً خودشان باعث این منافع متعادل بشوند. 3️⃣ بازهم می‌بینیم کامل نیست و کسانی پیدا می‌شوند که این اخلاق در آنها تاثیر چندانی ندارد یا تربیت اخلاقی به آنها نمی‌رسد، ... آخرین کار این است که با زور قدرت جلوی حق‌کشی و ظلم را گرفت. اسم این هم سیاست یا تدبیر اجتماعی است. «آیت الله مصباح یزدی »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت این‌ روزای سلبریتی‌ها و ورزشکاران معترض ایرانی قرارداد میلیاردیِ دولتیِ تلخ رو امضا می‌کنه، می‌شینه تو بنز تلخش، می‌ره پنت هاوس تلخش، قهوه تلخ می‌خوره!
31.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جواب امام جمعه زابل به دروغ بزرگ عبدالحمید که گفته بود ۴۳ سال نظام به اهل سنت ظلم کرده است
تو دنیایی که روسیه ابرقدرت دارای حق وتو رو مثل آب خوردن از جام جهانی حذف کردن، نه تنها نتونستن به ایران بگن بالا چشمت ابرو، بلکه حتی شبکه ضد ایرانی رو هم به جام جهانی راه ندادن پیدا کنید ابرقدرت رو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریختن سنگ توسط اغتشاشگران برای بستن راه مردم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میهمان شبکه سعودی اینترنشنال در پاسخ مجری پیرامون هدف از حضور تماشاگران ایرانی در قطر: فکر می‌کنم یکی از وظایف ما این است که نیروهای آنها [حکومت] را از ایران به قطر بکشانیم تا فضا برای بچه‌های کف خیابان باز شود!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مغازه دار به چند تا دختر بچه : به زیر سی سال اسپری رنگ نمی فروشم
سنگال کشوری مملو از فرهنگ و زیبایی هنوز تحت کنترل محکم فرانسه است. حتی در سال 2019، خیابان‌های اصلی داکار، الماس غرب آفریقا، هنوز به نام سربازان فرانسوی که هزاران نفر را به بردگی کشاندند و کشتار کردند، نامگذاری شده‌اند. شرکت‌های فرانسوی، بازار و زیرساخت‌های این کشور را تصاحب کرده‌اند. حتی بانک‌های این کشور متعلق به فرانسه هستند. زبان فرانسوی به عنوان یک زبان ملی، زبان محلی مردم را از بین برده است؛ زیرا سیستم مدرسه و دنیای تجارت اکنون به زبان فرانسوی کار می‌کند. اگر کودکی فرانسوی صحبت نکند، دیگر قادر نیست به مدرسه برود. اگر یک بزرگسال فرانسوی صحبت نکند، به احتمال زیاد نخواهد توانست در یک اداره کار کند، بلکه باید به دنبال شغل آزاد باشد. حتی بعد از 60 سال هنوز واحد پول فرانسه بر این کشور حاکم است.
ایران در سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ سوآپ نفت قزاقستان را انجام می‌داد. طبق قرارداد، شرکت ویتول روزانه ۳۵ تا ۷۰ هزار بشکه نفت قزاقستان را خریداری کرده و در شمال به ایران تحویل می‌داد. سپس این شرکت، نفت ایران را از جنوب برای صادرات تحویل می‌گرفت و مابه‌ازای این سوآپ، ایران بشکه‌ای ۱.۵ دلار به عنوان حق سوآپ دریافت می‌کرد
کیان نیک‌پور، کودک ۹ ساله‎ای که به ضرب گلوله اغتشاشگران در ایذه به شهادت رسید
چرا شبکه‌ی سعودی اینترنشنال یک رسانه تروریستی است؟
تصویر سران آمريكا، آلمان، انگليس ، فرانسه و كانادا در حاشیه نشست گروه 20 نمادی از درماندگی در مقابل بحران ها، به ویژه پیامدهای امنیتی و اقتصادی جنگ اوکراین، بحران انرژی، و ظهور مدعیان جدید در شرق است. اکنون باید فردی با مختصات بایدن، غرب را رهبری کند؛ -قدرت رهبری آمریکا در حال زوال است. هرگز آمریکا را تا این حد قطبی‌شده و بی‌ثبات نشده بود. -محور جهان درحال عبور از غرب، به شرق یعنی آسیاست. پایان نظم تحت رهبری آمریکا و ظهور قرن آسیایی سخن گفته‌‌‌اند. این اتفاق پیش چشم ما در حال وقوع است. - جهان در حال عبور از غرب به عصر پساغرب است. کاهش نفوذ اروپا و آمریکا زمینه را برای کشورهای دیگر فراهم کرده تا نظم جدیدی شکل دهند. کشورهایی مثل ایران و روسیه در حال پر کردن خلا قدرت هستند.
در پی حمله تروریستی دو راکب موتورسوار به سمت مدافعان امنیت دو نفر در اصفهان به شهادت رسیدند و دو نفر نیز مجروح شدند.