eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
27.9هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
مهدی محمدی، کارشناس سیاسی: از دید صهیونیست‌ها و سعودی، قرار بود مردم ایران در یک آشوب سراسری مشارکت کنند و حالا که نکرده‌اند باید تنبیه شوند: هدف تروریسم این‌بار، مستقیما توده مردم است. تروریسم یک برنامه اعلام شده است و پنهان‌کاری وجود ندارد. هم قبل از عملیات و هم حین آن، اکانت‌های مرجع آشوب، تروریسم را ترویج، تحسین و تقدیس می‌کنند.
آمریکا ۱۳ شرکت مرتبط با فروش محصولات نفتی ایران را تحریم کرد شرکت‌های تحریم شده در امارات، هنگ‌کنگ، جزایر مارشال و چین مستقر هستند.
برای هر ایران دوستی، دیگر نباید تردید وجود داشته باشد که ماجرای این روزها، از اعتراض های مدنی و مطالبات اجتماعی و فرهنگی فاصله گرفته است و حرکتی سیاه ، سازمان یافته، تروریستی و ویرانگر با هدف بسترسازی برای جنگ داخلی، نابودی استقلال، عزت و غرور ملی و نهایتا تجزیه‌ی میهن است.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه: اشتباهات صدر اسلام توسط این امت تکرار نمی‌شود، ما ملت آگاهی هستیم.
اعضای یک تیم ضد امنیتی با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان(عج) در آذربایجان غربی دستگیر شدند. بیش از ۲۵ نفر در این رابطه دستگیر شدند که ۸ نفر زن هستند.
photo_2022-11-17_21-03-23.jpg
124.8K
امروز کره زمین هشت میلیاردی شد ده کشور اول جهان از لحاظ تعداد جمعیت را در جدول می‌بینید
وحشیانه و کور شلیک میکنند. اگر گلوله به ماموران امنیت خورد، هلهله و پایکوبی میکنند که مزدوران را کشتیم اگر به زن و کودک اصابت کرد، اشک تمساح میریزند و وامصیبتا که کار خودشان است. شرف چه اکسیری شده است!
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در باره جنایت اخیر آشوبگران تروریست در ایذه و اصفهان که به شهادت و مجروح شدن شماری از مردم مظلوم این دو شهر انجامیده است، گفت: حمله تروریستی به مردم در بازار شهرستان‌های ایذه و اصفهان، اگر چه نشانه ناامیدی دشمنان بیرونی از آشوب‌ها و اغتشاشاتی است که طی پنجاه و چند روز اخیر در کشور به راه انداخته بودند، اما این اقدامات تروریستی و چند اقدام مشابه دیگر که طی دو سه روز اخیر اتفاق افتاده و شهادت عزیزان حافظ امنیت و مردان غیور و زنان و کودکان مظلوم دیگر را به دنبال داشته است، بار دیگر و برای چندمین بار از ضرورت برخورد قاطع و پشیمان‌کننده نظام با اراذل اجاره‌ای و داعشی‌های داخلی حکایت می‌کند. نیروهای حافظ امنیت بدون استفاده از سلاح، نه فقط در ایفای نقش خود برای مقابله با تروریست‌ها و دفاع از جان و مال و ناموس مردم با مشکلات جدی روبرو هستند، بلکه همانگونه که شاهد بوده‌ایم در برخی از موارد قربانی عملیات تروریستی نیز می‌شوند! کاش مسئولان و سیاستگذاران نظامی و امنیتی کشورمان به این دو سئوال پاسخ می‌دادند؛ اول آنکه در مقابله با آشوب‌ها از کدام الگو و مدل رایج در جهان پیروی می‌کنند ؟! و اگر الگوی خاص خود را دارند، این الگوی خاص از کدام باور دینی و داشته‌های ملی و تجربی اتخاذ و استخراج شده است؟! در کجای دنیا نیروهای غیر مسلح را به مقابله با تروریست‌های مسلح می‌فرستند ؟! و به مشتی اراذل اجاره‌ای که تقریباً تمامی آن‌ها بلافاصله پس از دستگیری به فلان خوردن می‌افتند، اجازه آشوب و تعرض به جان و مال و ناموس مردم را می‌دهند؟! یکی از اشتباهات بزرگ آن است که تصور می‌شود آشوبگران با تشویق سلبریتی‌ها و فلان ورزشکار و یا مدعی اصلاحات به صحنه می‌آیند، سلبریتی‌ها حقیرتر از آنند که الگوی آشوبگران باشند، تروریست‌های آشوبگر دستورالعمل را از سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه می‌گیرند. دشمن از سلبریتی‌ها و برخی از رسانه‌های داخلی به عنوان وسیله‌ای برای سنجش میزان حساسیت نظام در مقابل آشوبگران استفاده می‌کند؛ به بیان دیگر، آن‌ها تابلوهای حساسیت‌سنج هستند و هنگامی که با آن‌ها به عنوان وطن‌فروش و عوامل سرسپرده و مزدور دشمن برخورد نمی‌شود، آشوبگران از این انفعال پیام امنیت می‌گیرند و به صحنه آمدن خود را بی‌خطر تلقی می‌کنند. بنابراین دومین پرسش آن است که چرا تصمیم‌سازان و سیاست‌پردازان به این نکته بدیهی توجهی ندارند؟! آیا توان تجزیه و تحلیل این پدیده شوم را ندارند؟! اگر اینگونه نیست، چرا این تابلوهای وطن‌فروشانه دشمن را به حال خود رها کرده و همراهی و همکاری سلبریتی‌ها در قتل و جنایت را نادیده می‌گیرند ؟! و چرا توضیح نمی‌دهند که سلبریتی‌های وطن‌فروش با آشوبگران وحشی و داعشی‌ها چه تفاوتی دارند؟! آنگونه که اعلام شده است، مدارا برای جدا شدن صف هیجان‌زده‌ها و فریب خورده‌ها از عوامل اصلی و اجاره‌ای آشوب‌ها بوده است که این اقدام هوشمندانه درخور تقدیر است، اما اکنون این دو صف از یکدیگر جدا شده‌اند و تساهل در مقابله جدی و تسریع در مجازات عوامل اصلی بازداشت شده توجیه قابل قبولی ندارد. این نکته نیز مطرح می‌شود که مدارای اولیه برای حضور عناصر اصلی در میدان و شناسایی و دستگیری آن‌ها بوده است که این اقدام نیز هوشمندانه است و پاسخ قابل قبولی نیز به دنبال داشته است، اما اکنون دیگر ادامه مدارا هیچ توجیهی ندارد؛ چرا باید به مشتی تروریست مزدور بیگانه اجازه داد که آرامش و امنیت مردم را سلب کنند و کسب و کار برخی از آنان را به تعطیلی کشانده و یا مختل کنند؟!
محاربه بهداشتی!! سازمان بازرسی کشور از کشف ۶۰ تن مواد اولیه تولید آنتی بیوتیک که یک شرکت دارویی احتکار کرده بود ، خبرداد! ۳۰ تن از این کشفیات مواد اولیه تولید "آزیترومایسین" بوده که برای تامین ۶ ماه نیاز کشور کافی است!! در این شرایط مملکت ، این اقدام کثیف مصداق عینی محاربه است. ضمن تشکر از قوه محترم قضائیه (سازمان بازرسی) در پیگیری و کشف این خیانت ، تاکید می شود که اگر قرار است بازار پر رونق احتکار دارو کساد شود تنها راهش این است که این مجرمین بدون هرگونه مسامحه و مماشات دقیقا به عنوان محارب محاکمه شوند ...
آیت الله العظمی مکارم شیرازی: امروز کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالاها مردم را به شدت آزار می‌دهد. با توجه به افزایش درآمدهای دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند. باید برای انتقادها گوش شنوا داشت و موقعیت مناسبی برای اظهار صحیح آن فراهم کرد در این قضایای اخیر بخشی از مشکلات متوجه برخی تصمیم‌گیری‌های غلط است که می‌بایست برنامه‌ریزی بهتری می‌ شد.
سرپرست دفتر هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط‌زیست: اینکه برخی ادعا کرده‌اند که بنزین پتروشیمی به چرخه تولید و مصرف بازگشته است، صحت ندارد روزانه به طور میانگین بین ۸۵ تا ۹۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می شود و در مواردی به ١٠٢ میلیون لیتر و حتی در بعضی از تعطیلات به ١٢٠ میلیون لیتر هم رسید، اما نکته اینجاست که از این ٩٠ میلیون لیتر مصرف روزانه، حدود ٣٧ میلیون لیتر سوخت با استاندارد یورو ۴ و ۵ است. وضعیت گازوئیل هم در کشور مناسب است و میانگین مصرف روزانه این سوخت هم در کشور حدود ٩٠ میلیون لیتر است
کمک نظامی آمریکا به اوکراین در جنگ علیه روسیه در نه ماه مارس: ۱۳.۶ میلیارد می: ۴۰ میلیارد نوامبر: ۳۷.۷ میلیارد (پیشنهاد جدید بایدن) این مبلغ ۹۱.۳ میلیارد 💲است که ۳۳٪ بیشتر از کل هزینه نظامی روسیه در یک سال است، دوبرابر میانگین هزینه سالانه ایالات متحده برای جنگ در افغانستان!
پرستوهای اسرائیلی در سِمَت رؤسای شاباک! به زودی یک سوم مدیران ارشد در شاباک را زنان تشکیل خواهند داد. این دستورالعملی است که توسط «رونان بار» هدایت می‌شود و برای اولین‌بار از زمان تأسیس، شش زن در پست‌هایی در مدیریت ارشد که هم‌رده قهرمانان ستاد کل ارتش است، خدمت خواهند کرد! رئیس ستاد تحقیقات، رئیس گروه آموزشی، کنترل کننده خدمات و رئیس ستاد مالی. رئیس اداره منابع انسانی و رئیس اداره فناوری اطلاعات از جمله این سمت‌ها هستند.
ماجرای ورود نیروهای امنیتی به کتابخانه دانشگاه شیراز چه بود؟ بیرون دانشگاه تجمعی شکل میگیرد و نیروهای امنیتی به واسطه رفتارهای مشکوک فرد احساس میکنند عامل انتحاری میباشد و او را تا کتابخانه دانشگاه تعقیب میکنند. نیروهای امنیتی به دلیل موقعیت حساس و رفتارهای مشکوک فرد وی را تعقیب و سپس دستگیر میکنند و بعد از مطمئن شدن از بیگناه بودن فرد او را آزاد میکند. این فرد بعد از بازرسی وسایل و پاسخ به چندسوال نیروهای امنیتی در محل کتابخانه آزاد میشود
معاون مرکز تحقیقات ایدز اعلام کرده ۵۵ هزار نفر مبتلا به اچ‌آی‌وی در کشور داریم ایدز چه جوری به ایران وارد شد؟! از طریق خون‌های آلوده شرکت مریو فرانسه که در سال ۱۳۶۴ برای بیماران هموفیلی وارد و استفاده شد.
اداره‌ی سرشماری آمریکا، در سال ۲۰۲۰، خبر از رقم ۱۸.۵ میلیونی کودکان تک‌والد داد.
سید محمد خاتمی: کم‌ هزینه ترین و پرفایده ترین راهکار " خود اصلاحی" نظام است/ براندازی نه ممکن است نه مطلوب؛ ولی ادامه وضع کنونی هر لحظه زمینه های فروپاشی اجتماعی را پهن تر و بیشتر می‌کند.