eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.9هزار عکس
28.4هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
آمارها نشان می‌دهد در هفت ماهه امسال بیشتر کشورهای هدف صادرات کالاهای استان تهران ۱۷ کشور بوده‌اند که ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، امارات، ترکمنستان، هند، روسیه و قزاقستان جزو کشورهای اصلی هدف صادراتند. بیشترین صادرات نیز در حوزه صنعت، بخش کشاورزی و صنایع غذایی، فرش دست‌بافت، معدن و پتروشیمی بوده است
در پی کاهش آنتی‌بیوتیک در کشور؛ جمعیت هلال احمر با رایزنی با کشور هند اقدام به ورود آنتی‌بیوتیک به کشور کرده است. این در حالی است که در هفته‌های گذشته حدود 50 تن آنتی‌بیوتیک وارد کشور شد و بنابر اعلام جمعیت هلال احمر، فردا نیز قرار است 55 تن آنتی‌بیوتیک وارد کشور شود و در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرد.
راز ششنیک، خبرنگار تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: من همیشه فکر می‌کردم که مشکل از دولت هاست. اما در قطر فهمیدم که نفرت مردم در خیابان از ما چقدر است. پس از 10 روز اقامت در دوحه، نمی‌شود از آنچه در اینجا بر ما می‌گذرد حرف زد. ما اینجا محصور شده‌ایم این یک جام جهانی عالی است، درست ‏است، اما ما با احساس بسیار بد اینجا را ترک خواهیم کرد. ما اینجا در کنار ایرانی‌ها، لبنانی ها، قطری ها، سوری ها راه می رویم و همه آنها نگاه های غضبناکی به ما می کنند. تنها نگاه عربستانی ها کمی متفاوت است. ما تصمیم گرفتیم اینجا خودمان را اکوادوری جا بزنیم. بعد بازی برزیل بدترین تجربه را داشتیم. ما می‌خواستیم با هواداران برزیل عکس بگیریم اما مسلمان ها مدام می آمدند و پرچم فلسطین را کنار ما بلند می کردند و عکس را برهم می زدند. بعنوان یک اسرائیلی لیبرال همیشه فکر میکردم مشکل ما با اعراب و مسلمان‌ها با دولت های آنهاست. اما من اینجا از مستی پریدم و فهمیدم که چقدر مسلمان ها از ما متنفرند و این ربطی به دولتها ندارد.
محسن مخملباف عضو هیات داوری جشنواره بین‌المللی فیلم مانهایم در سخنانی در اختتامیه این جشنواره خواستار قطع روابط تجاری کشورهای جهان با جمهوری اسلامی ایران شد. او گفت: «انقلابی در ایران در جریان است و مردم ایران به حمایت واقعی دولت‌های اروپایی نیاز دارند نه حمایت در کلام.»
رونمایی از جدیدترین فراخوان ضدانقلاب اعتصاب در 14 و 15 و 16 آذر
ریچارد مارلز وزیر دفاع استراليا اتهامات مطرح شده درباره نيروهاى اين كشور در افغانستان را «شرم ملی» توصيف و از اقدام ژنرال انگوس کمپبل فرمانده نیروهای دفاعی کشور برای پس گرفتن مدال برخی افسران ارشد که در آن زمان مسوولیت داشتند، دفاع کرد. برخی نیروهای استرالیایی که در خلال سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ در افغانستان حضور داشته‌اند، دست کم ۳۹ نفر از افراد غیرنظامی یا زندانی را به طور غیرقانونی کشته و با ۲ نفر دیگر نیز با خشونت بالا رفتار کرده‌اند.
تصویب یک قطعنامه ضد ایرانی در پارلمان فرانسه قانونگذاران مجمع ملی فرانسه یک قطعنامه غیر الزام‌آور را با ۱۴۹ رای موافق و بدون هیچ مخالفتی به تصویب رسانند که از دولت‌های اروپایی می‌خواهد فشارها علیه ایران را افزایش دهند تا این کشور به حفظ وعده‌های بین‌المللی خود بپردازد و تحقیقاتی را در خصوص مرگ مهسا امینی انجام دهد. قانونگذاران فرانسوی با تصویب این قطعنامه آنچه را كه «سرکوب معترضان توسط نیروهای امنیتی» خواندند را قویا محکوم و عنوان کردند که این اقدامات «نقض غیر قابل قبول آزادی بیان» محسوب می‌شود.
زیباکلام ادعای خود را پس گرفت خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: صادق زیباکلام که مدعی کشته شدن ۴۰۰ نفر در جریان وقایع ایران شده بود صبح امروز با مراجعه به دادسرا به توضیح در این مورد پرداخته است از او‌ مدرک و مستند اظهاراتش خواسته شده است و حالا برای تنویر افکار عمومی عنوان کرده صحبت‌های او بر پایه آمارهای ضد انقلاب، یک سازمان به اصطلاح حقوق بشری جعلی بوده است.
سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای از اعتراضات در چین به دلیل محدودیت‌های مربوط به کرونا حمایت کرد.
روزنامه صبح نو : جدید ترین راهبرد اپوزیسیون خشونت‌طلب، حرکت به سمت «وطن‌زدایی» ذهنی و عینی است که در نهایت هدف «تجزیه‌طلبی» را با روش «جنگ داخلی» دنبال می‌کند. روندی که طی دو ماه گذشته با آتش زدن پرچم آغاز و در تشویق برای نخواندن سرود ملی ادامه یافته بخشی از روند «وطن زدایی از ملت» و در ادامه «ملت زدایی از ملت» است تا در نهایت هم وطن را از ملت جدا کند. این حجم از «بی‌پرنسیبی» و «وقاحت» از افرادی مانند مسیح علی‌نژاد که از حمله نظامی به ایران دفاع می‌کنند یا فاش‌گویی گروهک‌های تجزیه‌طلب از خواست خود که بی‌تردید پشتوانه قدرتمند خارجی دارد، به وضوح دلیل ترویج احساس « وطن زدایی» را نشان می‌د‌هد. وطن‌زدایی ذهنی ابتدای وطن‌سوزی عینی است که شکل جدیدی از ترکمانچای و اشغال توسط متفقین و جنگ تحمیلی را بازتولید کرده است.
ولادت حضرت زینب (س) سخنران: حجت الاسلام مسعود عالی مداحان: حاج حیدر خمسه / حاج عبدالرضا هلالی / حاج محمد کمیل/ کربلایی محمد حسین پویانفر/ کربلایی سید امیر حسینی / کربلایی امیر برومند / کربلایی حبیب عبداللهی / کربلایی محسن عراقی سه شنبه8 آذر ماه 1401 از ساعت 18:30 میدان بهارستان ، خ سید مصطفی خمینی چهارراه سرچشمه ک شهید صیرفی پور مجموعه سرچشمه
79df4612-93b9-42bd-b1f8-1ab3bc8eaf6e.mp3
19.28M
هیچی اندازه گریه تو روضه ثواب نداره سید رضا نریمانی ۱۹ آبان ۱۴۰۱
ولادت حضرت زینب (س) سخنران : حجت الاسلام کاظمی مداحان : حاج محمدرضا طاهری کربلایی حسین طاهری سه شنبه 8 آذر ماه 1401 از ساعت 19 میدان شهدا خ هفده شهریور به سمت میدان امام حسین (ع) حسینیه شهید محلاتی
محمد سرافراز، رییس اسبق سازمان صداسیما : سیاست حذف و منع و نفی در گذشته چه دستاوردی داشته که با تشدید آن اکنون نتیجه بهتری داشته باشد؟ جلوگیری از فعالیت خبرنگاران و رسانه‌های مستقل داخلی، مخاطب را به رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور سوق می‌دهد. رسانهٔ ملی می‌بایست بدون اتهام زنی، جامعیت خود را حفظ کرده و زبان حال اقشار و دیدگاه‌های مختلف در جامعه باشد در غیر این صورت تأثیر و جایگاه خود را از دست خواهدداد.
خانمها زیاد خرما مصرف کنند ! خانم هایی که به جای قند و شکر با چای خرما مصرف می کنند 70% کمتر دچار کم خونی و رنگ پریدگی پوستی میشوند و بدنی سالم و مقاوم در برابر باکتریها و ویروسها دارند.
پایگاه هوایی العدید امریکا در قطر بیش از ١٠ تا ١۵ هزار نظامی آمریکایی و انگلیسی را در خود جای داده است. حدود ۵ هزار نفر از این سربازان نیروی هوایی آمریکا به دلیل کمبود تماشاگر آمریکایی در قطر با پوشیدن لباسهای واحد برای تشویق تیم ملی آمریکا مقابل ایران به استادیوم خواهند آمد.
پس از فروپاشی یوگوسلاوی در سال ۱۹۹۰ به وسیله کودتایی آمریکایی، کشورهای بوسنی و صربستان اعلام استقلال کرده و تا سال ۱۹۹۵ با یکدیگر در جنگ بودند. در طی این جنگ، صرب‌ها زنان مسلمان را در اردوگاه‌های تجاوز جنسی به بردگی گرفته شده و حدود ۵۰ هزار زن به طور سیستماتیک توسط صرب‌ها در ۳٫۵ سال مورد تجاوز قرار می‌گرفتند. زنان و کودکان در این مدت بیشترین آسیب را متحمل شدند، اما از آن زمان تاکنون تنها ۸۴ متجاوز به این جرم محکوم شده‌اند. غم انگیزترین موضوع این است که این تجاوزها توسط صرب‌هایی که قبل از جنگ همسایه آنها بودند، در خانه‌هایشان و در مقابل خانواده‌هایشان انجام شده است. جهان هنوز در مورد این تجاوزهای سیستماتیک سکوت می‌کند و با وجود همه این توافقات بین المللی هنوز عدالت محقق نشده است. سایر افرادی که در طول جنگ مرتکب تجاوز به عنف سیستماتیک شده‌اند هنوز تحت پیگرد قانونی قرار نگرفته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت روسیه از تیم ملی ایران برای بازی فردا با آمریکا ، در بیلبوردهای سطح شهر مسکو
اکثر اسرائیلی‌ها در سن ۱۸ سالگی به سربازی فرستاده می‌شوند. مردان دو سال و هشت ماه و زنان ۲ سال خدمت می‌کنند.
محمود شهریاری؛ مجری سابق صدا و سیما که از ششم مهرماه در بازداشت به سر می‌برد، ساعاتی قبل از زندان اوین آزاد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار حاجی‌‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی: یک عده آمریکا را دوست می‌دانند. یک عده به پیام و خواسته فراخوان عربستان سعودی لبیک می‌گویند. یک عده به جای اینکه منافقین را جلاد بدانند، مظلوم می دانند. مسلم است موفقیت حاصل نمی‌شود. باید از دشمن برداشت یکسان داشته باشیم. امروز حرف زدن راحت است ولی اگر این حرف باعث ایجاد ظلمی شود و خون از دماغ کسی بیاید این دنیا و آن دنیا پاسخگویی دارد. من تعجب می کنم بعضی ها تحت عنوان سلبریتی‌ به راحتی حرف می‌زنند، اصلا فکر نمی‌کنند؟ فکر آخرت شان نیستند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آثار بی‌حجابی در جامعه سال ۶۱ حجت الاسلام قرائتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از آخ نگفتن حسين رونقى بعد ادعای ۶۰ روز غذا نخوردن آنهم زیر شکنجه ماموران (جوری که پاهایش شکسته و له شده) تعجب کردید؟ صحبت‌های رامین پرچمی (که در ماجراهای سال ۸۸ بازداشت شده بود) را درباره نمایش اعتصاب غذا در زندان بشنوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی: ️فریب خوردگان حوادث اخیر ضدانقلاب نیستند؛ باید دشمن را بشناسند ‌ ️چرا در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نباید درس «دشمن‌شناسی» داشته باشیم؟