eitaa logo
🌼 منتظران ³¹³ 🌼
174 دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
18.1هزار ویدیو
304 فایل
⸤ بسم‌رب‌الشھداء🌿'! ⸣ • . "هل‌من‌ناصرینصرنـے❔" 🌱|مۍشنوے‌رفیـق؟! امام‌زمـ؏ـانمون‌یـٰارمۍطلبـد♥️!(: ــــــ ـ🌼. ا شروط: @Shartha60 !
مشاهده در ایتا
دانلود
‏با عربده‌کشی و سرد و گرم، چند نفری بچه‌های پلیس و بسیج را می‌زنی، اگر زمین خورد و شد، می‌گویی بی‌عرضه بود ... اگر تو را زد، می‌گویی وحشی بود! پای تروریست‌ها را به کشور باز می‌کنی، اگر عملیاتش خنثی شد، می‌گویی ماجرا دروغ است، اما اگر کرد، می‌گویی کار خودتان است! اگر هم داعش مسئولیت را برعهده گرفت، می‌گویی: پس نیروهای امنیتی چه غلطی می‌کردند و بعد با امنیت نمک می‌ریزی! خجالت ندارد؟!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم کامل حمله تروریستی عوامل رژیم سعودی، صهیونیستی، آمریکا و انگلیس به حرم شاهچراغ (ع)... من دلم نکشید کامل ببینم....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️🎥پشت پرده عملیات تروریستی شیراز... بشنوید از هدف بعدی دشمن در فتنه ۱۴۰۱ و ابعاد پیچیده آن... 🎞حتما ببینید و منتشر کنید.
فتنه بزرگی که از راه رسید.mp3
27.41M
♨️«فتنه بزرگی که از راه رسید» (بررسی فتنه ترکیبی بزرگی که منجر به شهادت علی علیه السلام شد) 🔸فتنه بزرگ چیست؟ 🔹فتنه ی بالاتر از فتنه خون، کدام فتنه است؟ 🔸چگونه فتنه خون به فتنه بزرگ تبدیل شد؟ ♨️خدا کند به فتنه بزرگ نرسیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تفسیر زیبای مجری برنامه امروز به‌خانه برمی‌گردیم، محمدحسین مولایی از اتفاقات اخیر
پادکست نقاره می‌زنند.mp3
4.24M
🎧 پادکست "نقاره می‌زنند" 🏴 در سوگ زائران حرم حضرت علیه السلام 😭😭😭 ▪️کاری زیبا از گروه فرهنگی هنری یم
🔸در پی فراخوان گروه تروریستی مزاران بلوچ برای نا آرام کردن سیستان و بلوچستان تجهیزات گسترده سبک و سنگین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زاهدان منتقل شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از ورود تجهیزات سبک و سنگین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زاهدان
🔸سناریوی تجزیه طلبان برای خونریزی مجدد در استان در اخباری که از سوی جریانهای تجزیه طلب حوزه سیستان و بلوچستان منتشر می شود، سناریوی جدیدی در حال گسترش و شکل گیری است. این سناریو به این صورت طراحی شده که افراد وابسته به این جریان در شبکه های اجتماعی اعلام می دارند فردا به دنبال خونریزی مجدد در استان و تکرار حادثه مهر زاهدان هستند! از سوی دیگر سردمدار این جریان پیشاپیش اعلام کرده که هر اتفاقی در سیستان و بلوچستان بیافتد مسئولیتش با سپاه پاسداران و نهادهای انتظامی و امنیتی است.
✡ پرچم منحوس اسرائیل رسماً در ۲۸ اکتبر ۱۹۴۸ با اعلام سخنگوی شورای موقت دولت، به‌عنوان پرچم کشور جعلی اسرائیل پذیرفته شد.
✡ دربارهٔ پرچم منحوس اسرائیل 1⃣ طرح  شامل دو نوار آبی بر روی یک پس‌زمینهٔ سفید است که در مرکز آن  نقش بسته است. 2⃣ طرح این پرچم برای اولین‌بار در گردهمایی اعضای در سال ۱۸۸۵ میلادی و هم‌چنین در در سال ۱۸۹۷ به نمایش درآمد. 3⃣ بنا به گفتهٔ برخی، نوارهای آبی روی پرچم اسراییل نمایان‌گر رودخانه‌های فرات و نیل است. برخی از متفکران صهیونیست مثل و ادعا می‌کنند که نوارهای مزبور نمادی از (ارتز ییسرائل) می‌باشد که خداوند وعدهٔ آن را به داده است. 4⃣ برخی از آنان روی این نظریه پافشاری می‌کنند که پرچم اسرائیل در نهان بیان‌گر آرزوی دیرینهٔ یهودیان مبنی بر تصرف تمام سرزمین‌های مابین رودهای فرات و نیل است که شامل بخش اعظم مصر، تمامی اردن و قسمت‌هایی از سوریه و عراق است. 5⃣ در بخش‌های متعددی از تحریف‌شده در مورد موضوع صحبت شده است که برخی از آن‌ها عبارت است از: 📚 خداوند با ابرام (ابراهیم) عهد بست و فرمود: من این سرزمین را از مرز مصر تا رود فرات به نسل تو می‌بخشم. [١] 📚 مرز سرزمین شما را از دریای سرخ تا کرانه فلسطین و از صحرای جنوب تا رود فرات وسعت می‌دهم و به شما کمک می‌کنم تا ساکنان آن سرزمین را شکست داده، بیرون کنید. [٢] 📚 مرزهایتان از بیابان نگب در جنوب تا لبنان در شمال و از رود فرات در مشرق تا دریای مدیترانه در مغرب خواهد بود. [٣] 📚 او (سلیمان) بر همه‌ی پادشاهان و سرزمین‌های آن‌ها از رود فرات تا مملکت فلسطین و از آنجا تا مرز سرزمین مصر فرمانروایی می‌کرد. [۴] 📚 سلیمان بر تمام سرزمین‌های واقع در بین رود فرات و فلسطین که تا سرحد مصر نیز می‌رسیدند حکومت می‌کرد. [۵] 📚 قلمرو سلطنت سلیمان از تفسح تا غزه می‌رسید و تمام ممالک غرب رود فرات را در بر می‌گرفت. [۶] ✅ 📚 منابع: ١- سِفر پیدایش ١۵ : ١٨-٢١ ٢- سِفر خروج ٢٣ : ٣١ ٣- سِفر تثنیه ١١ : ٢۴ ۴- کتاب دوم تواریخ ٩ : ٢۶ ۵- کتاب اول پادشاهان ۴ : ٢١ ۶- کتاب اول پادشاهان ۴ : ٢۴
چهار سوال از حضرت علی علیه السلام....
4_5785009438028989691.m4a
3.38M
سيدابن طاووس مي فرمايد اگراز هرعملي در غافل شدي از :صلوات غافل نشو چراكه دراين دعا سري است كه خدا مارا برآن آگاه كرده است 💎 * فواید عجیب صلوات ابوالحسن ضراب اصفهانی+متن صلوات* 🎗️ *۱- دعای حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شامل او خواهد شد*. 🎗️ *۲- موجب نجات از فتنه های آخر الزمان خواهد شد*. 🎗️ *۳- دعا واستغفار ملائکه شامل او خواهد شد.* 🎗️   *۴- موجب وسعت روزی می شود.* 🎗️ *۵- موجب آمرزش گناهان انسان می شود* 🎗️  *۶_ نور امام زمان* *در دل انسان زیاد می شود* 🎗️ *۷- از گرفتاری های عالم آخرت نجات پیدا خواهد کرد* 🎗️ *۸- بدون حساب یا باحساب آسان به بهشت خواهد رفت* 🎗️ *۹- کارهای بد او به خوبی مبدل می شود.* 🎗️ *۱۰- موجب برطرف شدن غصه و اندوه می شود.*  🎗️ *۱۱- موجب کمال ایمان می شود.* 🎗️ *۱۲- موجب اجابت دعا می شود.*  🎗️ *۱۳-موجب دفع بلا می شود.*  🎗️ *۱۴-مادامی که مشغول دعاست مشمول رحمت خداوند خواهد بود* 🌸 *صلوات ابوالحسن ضراب اصفهانی رو می توانیم هر روز بخوانیم* *این صلوات معجزه می کند به فضل الهی.* 💌 *اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِيِّكَ الفَرَج بِحَقِّ زِینَب کُبری*
🚨 سناریو دسته‌وپا شکسته بعدی برای اینکه جنایت شاه‌چراغ رو بندازن گردن نظام سکانس اول میان تصویر تروریست رو میزارن با یه هویت جعلی که نسبتش بدن به حشد الشعبی سکانس دوم برای اینکه ثابت کنن طرف از خود نظام هستش، تصویرش رو که پشت رهبر داره برای حاج قاسم نماز میخونه رو میارن اما انقدر پخمه هستن که نمیدونن اونی که پشت رهبر داره نماز میخونه پسر خود حاج قاسم هستش، یه چهره شناخته شده است که نمیشه باهاش هویت جعلی ساخت :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برای دمیدن در آتش فتنه، لباس پلیس را پوشیده اند و هر کار ناشایستی را بنام پلیس انجام میدهند 👤 آنتی صهیون: قبلا عرض کردیم و به بهانه این ویدئو جدید باز هم خدمت همه مردم عزیز و برانداز و ضدانقلاب و معترض و بوقچی هایشان اعلام می کنیم: هر کس هرکجا دید یک پلیس یا بسیجی یا لباس شخصی منتسب به نظام در حال تخریب بیت المال یا آتش زدن بانک و نهادهای عمومی و مردمی است به هیچ وجه به او رحم نکند و تا می شود کتکش بزنند و دستگیرش کنند و رسوایش! تا مشخص شود که این کارها توسط فتنه گران خودفروخته و نفوذیها و گرگهای در لباس میش انجام میشود نه پلیس و بسیج و..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 قم‌ هم‌اکنون| فریاد هیهات من الذله، یاحسین یاحسین(ع)
⬛️ تحریک مجدد مردم برای امروز ؛ ◾️ تهدید روحانیون توسط نزدیکان حمید اسماعیل زهی! ▪️چرا ماجرای شاه چراغ رخ داد؟ . در ساعات گذشته فیلم ها و تصاویری از تحریک مجدد مردم زاهدان توسط عده ای که حمید اسماعیل زهی در جمع آنها حضور دارد در کانال های مختلف منتشر شده است. ◾️در این فیلم ها افرادی که برای مردم سخنرانی میکنند دور حمید اسماعیل زهی معرکه گرفته اند خطاب به حضار می گویند: هر عالمی در سیستان و بلوچستان باید انتخاب کند که کنار مولانا (منظور حمید اسماعیل زهی ) و مردم است یا طرف دیگر ایستاده و... همان طور که از این ویدئوها و اخبار مشخص است عده ای خود را مامور تحریک مردم و وادار کردن علما به سکوت یا ایستادن کنار حمید اسماعیل زهی کرده اند. او هم بدش نمی آید، در جمع نشسته، اطرافیان نعره میزنند که همه باید در کنار ایشان باشند و ... . ◾️فتنه در سیستان و بلوچستان دقیقا سه هفته ی پیش و پس از تحریک کسانی که برای شنیدن حرف های حمید اسماعیل زهی جمع شده بودند آغاز شد. او دقایقی پس از از اغتشاشگرها اعلام برائت کرد. سپس یک هفته نماز جمعه را با آرامش برگزار کرد اما هفته ی بعد دوباره صحبت هایش عامل تحریک عده ای شد. فیلم ها و تصاویر امشب هم نشان میدهد عده ای در تلاش هستند تا زاهدان به عنوان شهری که در هفته های اخیر، هر روز ترور یک نیروی امنیتی را تجربه کرده فردا هم روز ملتهبی داشته باشد. اما ماجرا دقیقا چیست؟ . ◾️ناآرامی‌های چهل روز پیش قرار بود یک شوک ناگهانی باشد که حاکمیت را با آشوبی سراسری غافلگیر کند. بر خلاف تصور خیلی ها این موج سکته کرد. اما ماجرای و همچنین رخدادهای جنوب شرق کشور از جمله تحریک حمید اسماعیل زهی نشان میدهد که سرویس های گرداننده ی این موج پس از ناکامی از ادامه ی اعتراضات در تلاش هستند تا با اقدامات تروریستی و "آشوب های شبهه تروریستی" شکستِ خود را جبران کرده و این بازی را تا "بر افروختن مجدد فتنه" یا "به دست آوردنِ یک خطِ خبری جدید" به جهتِ تداومش تا دی ماه ادامه دهند. ◾️تمام این نا آرامی ها قرار است در نهایت با ترکیبی از اقدامات اروپا و آمریکا (در حوزه ی دیپلماسی و مجامع بین المللی) و اقدامات سعودی و اسرائیل (در حوزه ی رسانه ای-میدانی) با کمک سرویس‌های اطلاعاتی به تضعیف ایران و معتبر سازیِ تهدید بیروی منجر شود... رفتار این روزهای ایرانیان اثبات کرده است که آنها با وجود این بازی پیچیده‌ی سایبری-میدانی خطر "سوریه سازی" را به خوبی درک کرده اند. در چنین شرایطی انتظار میرود نیروهای اطلاعاتی-امنیتی برای در هم شکستن این بازی ضمنِ برخورد قاطع با عوامل میدانی ، دولت هایی که ایفای نقش جدی در این فتنه داشته اند را متوجه خطای خود بکنند. ◾️ از جمله کشورهایی ست که در همین خصوص با ابزار رسانه و سایبر در فضای فارسی و عرب زبان، کوشیده تا میدان دار این فتنه باشد. مسئولان ایران باید یک چیز را به ذهن بیاورند: به محضِ شلیکِ اولین به سمت بود که آشوبِ میدانی از نفس افتاد. اگر میخواهید این فتنه عبرت انگیز و تاریخی شود ، باید ضربه ای هلاک کننده به عربستان سعودی زده شود. این ضربه باید به شکلی باشد که رگِ حیاتِ سعودی اینترنشال ها و رگِ انرژیِ غرب کمی دستخوشِ بازی شود. تا هم در آستانه ی زمستان غربی ها هزینه ی همراهی در حوزه ی دیپلماسی با فتنه علیه ایران را درک کنند و هم سعودی اینترنشنال ها بفهمند نمیتوانند آسوده به فتنه علیه ایران ادامه دهند... . این بازی به یک نیاز دارد. روزی که ایران بفهمد آن قربانی باید سعودی باشد، آنچه رخ داده برای دشمنان ایران عبرت آموز خواهد بود...
◾تلاش حداکثری رسانه های نزدیک به گروه های تروریستی تجزیه طلب برای قرمز کردنِ رنگِ سیستان و بلوچستان در امروز جمع زیادی از مردم شهرستان‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان تاکنون خود را برای حضور در نماز جمعه اهل سنت این هفته به زاهدان رسانده‌اند. در چنین شرایطی در اخباری که از سوی جریان‌های تجزیه طلب تروریست حوزه سیستان و بلوچستان منتشر می‌شود، سناریوی رسانه‌ای جدیدی در حال شکل‌گیری و گسترش است. روند به این صورت طراحی شده که افراد وابسته به این جریان با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی از یک سو تلاش دارند تا به واسطه فراخوان‌های گوناگون و تحریک عمومی با تکیه بر واژگانی همچون «انتقام» مردم را به دست گرفتن سلاح و خونریزی دعوت کنند و از سوی دیگر ادعا کرده‌اند سناریوی تروریستی برای جمعه زاهدان یا دیگر شهرهای استان در راستای خونریزی مجدد در استان محتمل است و در این سیر انگشت اتهام را در اقدامی پیش دستانه سمت نظام نشانه رفته‌اند. «ح.س» سردمدار شاخه رسانه‌ای این جریان که وابسته به گروهک «مالک ریگی» بوده نیز پیشاپیش اعلام کرده هر اتفاقی در سیستان و بلوچستان بیافتد مسئولیتش با سپاه و نهادهای انتظامی و امنیتی است. از این رو لازم است مردم استان هوشیاری به خرج داده و نهادهای امنیتی و انتظامی با تاکید دوچندان بر اقدامات پیشگیرانه سناریوی تجزیه طلبان و بدخواهان را خنثی کنند.
🚨 بمب‌گذاری در شیراز خنثی شد بمب گذاری در معالی آباد شیراز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر شناسایی و نسبت به خنثی سازی آن اقدام شد.
◾پاسخ دختر شهید رکن آبادی به اراجیف پروانه سلحشوری نماینده ی غربگرا : ما خانواده شهید هستیم و من از طرف خانواده ام میگویم، برخلاف ادعای تو جان تمام ما فدای نظام و یک لبخند سید علی
🔴بررسی پروازهای امروز از باکو به مقصد تلاویو نشون میده یک پرواز در ساعت ۸:۳۵ صبح از مقصد باکو به سمت فلسطین اشغالی حرکت کرده و در مسیر هم هیچ انحراف مسیری به سمت تهران وجود نداره ضمن اینکه مسیر پروازی این پرواز عملا از ایران دورمیشه و دلیلی برای فرود وجود نداره اینکه تاریخچه پرواز دستکاری شده یا نه مشخص نیست و شاید در منابع دیگر‌قابل بررسی باشد در کل خبر کاملا عجیب و مشکوکه و مشخص نیست هدف چی بوده و ایا این اتفاق افتاده یا نه
🔹 (علیه السلام): مردمانی که در زمان غیبت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه) به سر می برند و معتقد به امامت او و منتظر ظهور وی هستند، از مردمان همه زمان ها برترند، زیرا خدایی که یادش بزرگ است به آنان خرد و فهم و شناختی ارزانی داشته است که غیبت امام برای آنان مانند حضور امام است. بحارالانوار، ج۵۲، ص۱۲۲
🔴بی سابقه‌ترین حملات سایبری علیه ایران ☑️سردار غلامرضا جلالی، رئیس پدافند غیرعامل ایران: 🔸در ۴۰ روز گذشته بی سابقه ترین حملات سایبری علیه کشور را شاهد بودیم. 🔹 ۲ بار به سامانه سوخت کشور حمله سایبری شده که خنثی شده است. 🔸 ۸۰ درصد ادعاها در خصوص حملات سایبری کذب محض است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆اولین فیلم از پهپاد انتحاری معراج 521 یگان ویژه صابرین سپاه که برای اولین بار در رزمایش ارس رونمایی شد ، 🔻این پهپاد با برد ۵km و با سه سر جنگی ۵۰۰ و ۷۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی است و دارای مداومت پرواز ۱۵ دقیقه است.