eitaa logo
🌼 منتظران ³¹³ 🌼
174 دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
18.1هزار ویدیو
304 فایل
⸤ بسم‌رب‌الشھداء🌿'! ⸣ • . "هل‌من‌ناصرینصرنـے❔" 🌱|مۍشنوے‌رفیـق؟! امام‌زمـ؏ـانمون‌یـٰارمۍطلبـد♥️!(: ــــــ ـ🌼. ا شروط: @Shartha60 !
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فستیوال شیاطین جنی در غرب ✍ هدف از اینگونه نمایش های خیابانی چیزی جز آمادگی ذهنی مردم نیست؛ تا از این طریق علاوه بر سنجش بازخورد عوام در رویارویی با جنّیان، زمینه را برای حضور (مادّی) اجنه در بین مردم فراهم کنند؛ و مردم نیز بتوانند براحتی حضور جنّیان را در کنار خود بپذیرند. 📌 اینها توهم توطئه نیست، برنامه هایی است که در حال اجراست و اگر کسی از آن دم بزند، متوهم می‌خوانندش تا بقیه باورش نکنند. عرصه، عرصه ی آخرالزمان است؛ نبرد نیرو های شیطانی و نیرو های معنوی. بار ها و بار ها در سینمای هالیوود و برخی کتاب ها و در سخنران عالمان معروف دیدیم و شنیدیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سلطه بر انسان؛ ورود اجنه و شیاطین به زندگی انسانها با فناوری های نوین! ✅🎥 حتما صحبت های ارزشمند این مهندس الکترونیک با تجربه را کامل بشنوید!
➕ مدیر اسبق سازمان سیا: خیلی چیزا در این جهان هست که فقط عده ای محدود از آنها مطلعند؛ و همان ها را نیز متوهم معرفی می‌کنیم تا کسی باورشان نکند.
⭕️ حمایت علی کریمی از مهدی کرمی، قاتل شهید عجمیان... علی کریمی ، عامل قتل جوونا شده‌... پ.ن این دفاع از قاتل شهید عجمیان برای اونهایی که میگن علی کریمی و سلبریتی ها مگه چکار کردن کافی نیست؟ این تهدید کشور با هشتگ اگه جرات دارید اعدام کنید برای یک قاتل کافی نیست تا بشناسید علی کریمی هارو؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ زن زندگی آزادی ، از زبان لیدی گاگا 😔 ماجرای تجاوز و بارداری او در ۱۹ سالگی در مهد آزادی براندازان ایرانی ، ابتدای مسیری هستند که غرب رو امروز به تباهی کشیده پ.ن جوانان و بعضی از مردم فریب خورده که فکر میکنن شعار زن زندگی ازادی خیلی شیکه مدام تکرار میکنن چیزی جز فساد و تباهی نیست زن زندگی ازادی چیزی مثل جنگله هر کی قویتر به ضعیفتر میتونه ظلم کنه کلا هر کی هر غلطی میتونه بکنه هیچکسم نیست بگه بالا چشمت ابروئه کلا زن زندگی ازادی یک چیزیه که تو جنگلم بعضی گزینه هاش مثل هم جنس بازی و خیلی کثافت کاریا تو جنگل بین وحوش قفله زن زندگی ازادی یعنی ت ج ا و ز ب ناموس
🔰 اگر توانستید به مگس بفهمانید گل از زباله بهتر است؛ می توانید به خائنین مملکت هم بفهمانید که کشور، از ثروت بهتر است
کاش مسوولین مدارس به خصوص مشاورین حساس بودند. کاش پرورش بچه ها رو از همین روزها جدی میگرفتند. کاش می نشستند باهمین بچه هاحرف میزدند که به قیمت یک رای مسخره چقدردروغگویی قبیحه! کاش نسل حسن روحانی ها روادامه ندیم! کاش یک دهم آموزش(برای کنکور تک رقمی) به تربیت صحیح انسانها بپردازیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اگر هنوز برایتان شادی برخی ایرانیان پس از شکست تیم ملی ایران به آمریکا قابل هضم نیست توجه شما را به ویدیو زیر جلب می کنیم 👈 شینزو آبه نخست وزیر سابق ژاپن در سنای آمریکا از آمریکایی ها بابت کشته شدن چند آمریکایی توسط ارتش این کشور در جنگ جهانی دوم عذرخواهی می کند آن هم وقتی آمریکا فقط در دو بمباران اتمی در ژاپن ۲۲۰ هزار شهروند ژاپنی را قتل عام کرد و هیچ گاه بابت این جنایت عذرخواهی هم نکرد! ✅ بردگان استعمار نوین غرب و آمریکا حاضرند وطن خودشان را برای شادی آمریکا و غرب به صورت رایگان بفروشند
⭕️ آقای جمهوری اسلامی!
@MahdiTaeb.mp3
2.04M
🔴 حمله اغتشاشگرها و منافقین به حاج آقا طائب😱😞🤦‍♂ 🔸 برای تبلیغ به گیلان رفته بودیم که چند نفر از منافقین به سمت ما حمله ور شدند... 🥊 واکنش همراهان ایشان چه بود؟
✍ آقای مسئول حواست هست؟ ♨️نکته‌ای درباره جلاد و شهید ⭕️ توئیت حجت‌‌الاسلام راجی درباره قاتل شهید روح الله عجمیان
♦️علی دایی گفته همه بازداشتی های حوادث اخیر باید آزاد شوند!!! کی داره اینو میگه؟ کسی که دزد گردنبندش رو نبخشید شهریار! از کیسه خلیفه می بخشی؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عادی‌سازی ارتکاب به قتل بین جوانان ایرانی در شبکه اینترنشنال سعودی 🔹مهمان شبکه سعودی اینترنشنال کشتن مأموران را اخلاقی و نکشتن آنان را غیر اخلاقی توصیف می‌کند! 🔹در تلاشی غیر قابل انکار از سوی شبکه سعودی اینترنشنال برای ایجاد جنگ داخلی در ایران، به صورت علنی در استودیوی این شبکه معترضان را به کشتن نیروهای امنیتی تشویق می‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺عربستان و موساد دارند با سازمان تروریستی سعودی اینترنشنال دارند به مخاطبِ دعوت شده به تجزیه القا میکنند که تو در حال جنگ تمام عیار با جمهوری اسلامی هستی، پس باید از آنها آدم بکشی و اگر این کار را نکنی خیانت کرده ای... آنها چه کسی هستند؟ معلوم است : هرکسی که مثلِ تویِ شنونده فکر نمیکند... جمهوری اسلامی اگر تاریخی با شرکت کنندگان ، مجریان و گردانندگان این شبکه برخورد نکند به کلمه ی "ایران" خیانت کرده است...
🔺 متهم: سنگ دستم نبود قاضی : راستش را بگو متهم : شاید یک دانه سنگ برداشتم دادگاه سوم ضاربان شهید سیدروح‌الله عجمیان در البرز برگزار شد 🔹متهم رضا آریا: شب قبل از حادثه من شب کار بودم، ساعت ۱۲ روز بعد به همراه دوستانم آمدیم تا به سمت خانه برویم، ترافیک بود، خواستیم از ترافیک خارج شویم، ورودی کمالشهر به شدت شلوغ بود و یک خودروی سواری ساینا توجه من را به خود جلب کرد. 🔹داشتم به صحنه نگاه می‌کردم که یک نفر از پشت دستم را گرفت و گفت یک کاری کن، من هم دوتا لگد به بدن شهید به قسمت بازو و کتفش وارد کردم و آمدم کنار. بُرِشی از دادگاه امروز شهید عجمیان: قاضی آصف الحسینی: چند تا سنگ زدی؟ متهم: سنگی دست من نبود. قاضی: راستش را بگویید متهم: شاید آن لحظه که از اتوبان آمدم یک سنگ برداشتم. قاضی: سنگ را به چه کسی زدی؟ متهم: به کسی نزدم. قاضی‌: کجا دستگیر شدی؟ متهم: در محل کارم دستگیر شدم. قاضی: محل کار و زندگی شما به کمالشهر ارتباطی ندارد، در کمالشهر چه‌کاری انجام می‌دادی؟ متهم: محل زندگی خواهرم در کمالشهر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺مهم / اینجا مجمع حقوق بشر سازمان ملل است ، تجزیه طلب ایرانی را دعوت کرده اند و او به حاضرین میگوید: ایران باید با استقلال بلوچستان و خوزستان و آذربایجان و کردستان و ...موافقت کند. همه ی داستان پروژه ی "ژینا" از صفر تا صد با کمک تجزیه طلبان رقم خورد. پدرخوانده ها همه را دو سال برای عضو گیری رها کردند. از ملی گرای فیک تا تجزیه طلب مخاطب جذب کردند تا به یک باره وقتی ملت سرگرم هستند همه را فریب دهند ، همه را با تجزیه طلب متحد کنند و ایران را نابود کنند. شک دارید؟ این اظهارات طاهر ابونضال یکی از رهبران گروهک های تروریستی تجزیه طلب جنوب کشور را با دقت گوش دهید.
آقای تحلیلگر ایران در پاسخ به رزمایش آمریکا و اسرائیل کار خودش را ساده کرده: یک بانک اهداف از مراکز حساس منتشر کرده...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 اتفاقاتی که در چند روز اخیر افتاد: ❗️ ️مجلس آمریکا قانونی تصویب کرد که کارکنان راه آهن آمریکا حق اعتراض به دستمزد ندارن ❗️ ️نخست وزیر کانادا هم گفت هیچ کس حق اعتراض و بستن خیابان رو نداره ❗️ ️نخست وزیر انگلیس هم گفت به پلیس اختیارات ویژه دادم معترضان رو سرکوب کنه 👌 ️ولی همین ها معتقدن که ایران که مامور میکشن و خانه مردم رو آتش میزنن پلیس باید فقط نگاه کنه و با گل و شیرینی ازشون پذیرایی کنه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشخصات یک همسر نمونه گزیده ای از برنامه بربال ملائک شبکه جهانی بیت العباس علیه السلام کارشناس : حجت الاسلام شیخ احمد یاسر وافی اجراء : سید حسنین موسوی @beitolabbastv پیج شبکه جهانی بیت العباس علیه السلام در ایتا را دنبال کنید
🔻پس از تهدید مغازه دار سنندجی به جُرم میهمان نوازی از رئیس جمهور، حالا یکی دیگر از شهروندان سنندجی اینبار به جُرم سلفی گرفتن با رئیسی توسط رسانه های تروریستی تجزیه طلب جنبش فواحش تهدید شد آزادی؟! دموکراسی؟! حقوق بشر؟!
🚨 اشرار شیراز هم بازداشت شدند؛ بازداشت اعضای یک شبکه تروریستی و همزمان ، کشف بمب از آنها در شیراز ارتباط سرتیم این گروه ۹ نفره با فعالان سیاسی و اپوزیسیون خارج از کشور محرز شده است، یکی از فعالیت این افراد هدایت اغتشاشات در نقاط مختلف شیراز بود. سرتیم این گروه در زمان دستگیری بمب‌های دست ساز با چاشنی‌های انفجاری تأخیری به همراه داشت. فعالیت گسترده و سازماندهی شده این گروه با هدف جهت‌دهی به اغتشاشات خیابانی در نقاط مختلف شیراز در جریان تحقیقات پرونده به اثبات رسیده است. عده ای کوشیده اند با کمک چهارتا شرور که مملکت را رها تصور کرده اند ایران را سوریه کنند ، مجازات کسانی که چنین تصوری داشته اند باید بی حد سنگین باشد. ذره ای ترحم بر چنین حیواناتی خیانت به امنیت ملی ایرانیان است...
🔸‌ حضور سپاه در یک کیلومتری مقر تروریست‌های شمال عراق. فرمانده سپاهِ سردشت در گفت‌وگو با المیادین: ما در یک کیلومتری مقرهای تروریست‌های اقلیم شمال عراق قرار داریم. نیروهای عراقی وعده دادند که به این منطقه تجهيزات ارسال کرده و امنیت آن را تأمین کنند. 🔹تحرکات تروریست‌ها را رصد می‌کنیم. نیروهای سپاه می‌توانند تروریست‌هایی را که از اقلیم شمال عراق وارد می‌شوند، عقب برانند.
🔸کنایه سنگین به پول پاشی میلیاردی برای حفظ یک وزیر 🔸رضا عباسی فعال رسانه ای در توئیتی کنایه آمیز نوشت: 🔹‏آقای وزیر چه منفعتی برای ‎مافيا داشتند که روزهای منتهی به استیضاح، ‎شرکت خاص ارگان ایشان به همراه صاحبان ثروت، پول پاشی چند میلیاردی برای حفظ ایشان کردند؟
🔸رییس موساد: پاسخ ایران را در کرمانشاه، اصفهان و تهران می دهیم 🔹رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) تهدید کرد، اگر رژیم تل آویو به طور مستقیم یا از طریق نیروهای نیابتی ایران مورد حمله واقع شود، اسراییل مجازات آمران و عاملان را در خاک ایران انجام خواهد داد. آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمیتوانند بکنن.