eitaa logo
🇮🇷 منتظران ظهور 🇮🇷
488 دنبال‌کننده
9.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
773 فایل
کپی از مطالب کانال با ذکر #سه_صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان حلال. مدیر کانال جهت ارسال مطالب @M_Z_AD ادمین نظرات @MMKHORRAMI کانال های دیگر ما @FekreeMosbat
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 روایت یک ایرانی ساکن آلمان از کمبود روغن در آلمان و فضای رسانه‌ای ایران
دیگه کاری نداری؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ اونایی که می خوان بدونن چرا نادر طالب زاده شده این کلیپ کمیاب رو حتما ببینند.
✅ در همین ۹ ماه، ۵۰۰ هزار کارگر بیکار شده بر سر کار بازگشته‌اند. 🔹با سیاسی کاری مردم را نامید نکنید
رهبر معظم انقلاب: 🔸ترجیح دادن جنس خارجی به جنس داخلی ضربه زدن به کارگر داخلی است. بر این اساس است که از مردم می‌خواهیم به خرید تولید داخلی مقیّد باشند البته بزرگ‌ترین خریدار در کشور، دستگاه های دولتی هستند که باید سعی کنند هیچ جنس خارجی مصرف نکنند. 🔸نظام آموزشی کشور باید هر چه بیشتر به حالت عملی و کاربردی نزدیک شود و در بخش تولید نیز مهارت کارگران به‌گونه‌ای افزایش یابد که با ابتکار و سلیقه خوب، ارزش کار و محصول در چشم مشتریان بالاتر برود. 🔸مسئولان و مدیران مرتبط با جامعه کارگری باید به برنامه‌های خود طبق وعده‌های داده شده عمل کنند. 🔸کارهایی که امروز دولت در زمینه اقتصاد در پیش دارد، کارهای مهمی است و همه اعمّ از قوا و دستگاه‌های مختلف و آحاد مردم باید کمک کنند که ان‌شاءالله دولت بتواند به این نتایج دست پیدا کند. ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
✅ گزیده ای از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران 🔸این دیدار همه ساله‌ی ما با کارگران، قدرشناسی از کارگران، تشکر از کارگران و ارزش دانستن برای نفس کار است. لذا ما میخواهیم هم از کارگران عزیزمان تشکر کنیم و به تبع نبی مکرم اسلام دست شماها را ببوسیم، هم میخواهیم ارزش کار در جامعه معلوم بشود. کار یک ارزش در اسلام است. 🔸یکی از سیاستهای اصلی استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از کار انداختن تولید کشور بود که در سالهای اخیر و تشدید تحریم‌ها، این هدف کاملاً روشن شده است اما کارگران با ایستادگی خود مانع از تحقق این هدف شدند و در این عرصه ستون اصلی خیمه تولید بودند. 🔸هدف از تحریکات کارگری که از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته است، تبدیل جامعه کارگری به تابلو و نشانه اعتراضات مردمی بود است. کارگران در عرصه سیاسی نیز بینی تحریک‌کنندگان را به خاک مالیدند و همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و هستند. 🔸البته در مواردی همچون واگذاری‌های نادرست کارخانه‌ها، اعتراض کارگران به‌حق بوده است اما در همین موارد نیز کارگران مرز خود را با دشمنان مشخص کرده‌اند که این موضوع بسیار مهمی است و باید از این مجموعه آگاه، با بصیرت و متعهّد عمیقاً تشکر کرد. 🔸ما الان ده‌ها میلیارد [دلار] واردات داریم. خیلی از این واردات هم لازم است، با مطلق واردات کسی مخالف نیست، ما با واردات بی‌رویه مخالفیم. واردات بی‌رویه یعنی چه؟ یعنی اینکه جنسی که در داخل تولید میشود کیفیتش هم خوب است، مشابه این جنس را ما وارد کنیم، این خنجری است به قلب تولید کشور. 🔸بر اساس آمارهای کارشناسان، هر یک میلیارد دلار واردات از اجناس دارای تولید داخلی مانند کفش، پوشاک و لوازم خانگی، به تعطیلی ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور منجر می‌شود. حالا اینجا خودروسازها از این حرف ما سوءاستفاده نکنند که وضعشان خیلی تعریفی ندارد. 🔸یکی از مواردی که می‌تواند فرصت‌های شغلی را احیاء و مشکل بیکاری دانش‌آموختگان را برطرف کند، افزایش شرکت‌های دانش بنیان است البته این شرکت‌ها باید به معنی واقعی کلمه دانش‌بنیان باشند که در این صورت می‌توان اشتغال را افزایش داد. 🔸«افزایش فرصت‌های شغلی»، «تنظیم عادلانه رابطه کار و سرمایه» و «تأمین امنیت شغلی» کارگران سه موضوع اساسی در مسائل کارگری است. ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
🌷امیرالمؤمنین عليه السلام: سبب زياد شدن نعمت، شكرگزارى است. 📗 غررالحكم حدیث ۵۵۴‌۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یارانه کمک‌معیشتی ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی: ◽️حذفی برای ارز ترجیحی در کار نیست بلکه عادلانه سازی و مردمی‌سازی این نوع ارز صورت خواهد گرفت. ◽️ما برای سه دهک اول ۴۰۰ هزار تومان و نسبت به سایر دهک ها[به جز دهک دهم] ۳۰۰ هزار تومان کمک معیشتی نقدی در نظر گرفته‌ایم. ◽️همه مردم از نان، دارو و بنزین برخوردار هستند و به هیچ وجه قیمت آن تغییر نخواهد کرد.
۱۰ درصد جمعیت از کمک‌های حمایتی بی‌نیاز هستند وزیر اقتصاد: ◽️۳۰ درصد از جمعیت یارانه ۴۰۰ هزار تومانی(سه دهک اول) و ۶۰ درصد دیگر، یارانه ۳۰۰ هزار تومانی [به ازای هر نفر] دریافت خواهند کرد.. ◽️۱۰ درصد از جمعیت بی نیاز از کمک‌های حمایتی دولت شناسایی شدند. ◽️اما یارانه نان و دارو به همه افراد و دهک‌ها پرداخت می‌شود و تمایزی در این دو حوزه وجود ندارد.
مبلغ کمک معیشتی به حساب‌های مردم واریز شد و فعلا قابل برداشت نیست تا زمان آغاز هدفمندی یارانه ها مدیرکل روابط‌عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: 🔹در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد، اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست. 🔹کسانی که به هر نحوه دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت کار اعتراض خود را ثبت کنند. https://hemayat.mcls.gov.ir
یارانه خانوارهای متوسط ۳ برابر شد ◽️با واریز یارانه جدید به حساب اقشار کم‌درآمد توسط دولت سیزدهم، میزان یارانه دریافتی آنها نسبت به قبل بیش از ۳ برابر می‌شود. ◽️خانوارهای تک‌نفره پیش از این ماهانه حدود ۱۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کردند که با رقم پرداختی توسط دولت سیزدهم (۳۰۰ هزار تومان) رقم دریافتی آنها ۳ برابر خواهد شد. ◽️یارانه خانوارهای دونفره اقشار متوسط پیش از این ماهانه حدود ۱۹۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و بیش از ۳ برابر خواهد شد. ◽️یارانه دریافتی خانوارهای سه نفره نیز حدود ۲۷۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت و ۳.۳ برابر شده است. ◽️یارانه خانوارهای چهارنفره که پیش از این ۳۵۴ هزار تومان بود به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و ۳.۴ برابر شده است. یارانه خانوارهای پنج‌نفره به بالا نیز بیش از ۳.۵ برابر شده است. ◽️در صورتی که یارانه ۴۵.۵هزار تومانی با این یارانه ادغام شده باشد، یارانه یک خانوار ۴ نفره به جای ۳.۴ برابر، ۲.۸ برابر خواهد شد که تقریبا همان ۳ برابر میشود.
ثبت‌نام یارانه‌بگیران جدید بزودی آغاز می‌شود وزیر کار: ◽️به زودی سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها کار خود را دوباره شروع می‌کند و همه به هر دلیلی که یارانه نمی‌گیرند می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند. ◽️بعضا ممکن است افراد، متمول و از دهک دهم باشند که وضع مالی شان خوب است، آنها جواب مثبت دریافت نخواهند کرد ولی کارگران اگر یارانه‌بگیر نیستند، یارانه‌شان برقرار خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فتنه یهود اینگونه است: ◀️ اهل سنت : مردم غزه شیعه یا پیرو شیعیان هستند به آنها کمک نکنید! ◀️ تشیع : مردم غزه دشمن شیعه و اهل بیت هستند به آنها کمک نکنید!
❗️مورد بالا یک نمونه از اثرات واکسن کرونا بر مادر باردار است.
تصاویر رنگی ماهواره ایرانی نور۲ از زمین ◽️وزیر ارتباطات: چه کسی باور می‌کرد که روزی ماهواره ایرانی قادر باشد از همه‌ جای کره زمین تصویر‌برداری رنگی کرده و این تصاویر را به ایستگاه‌های زمینی که آنها هم به دست جوانان ایرانی ساخته شده‌اند مخابره کند؟
تصویر ماهواره سپاه از پایگاه آمریکایی تصویر جدید ماهواره سپاه از پایگاه پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت‌های قابل تأمل سردار کوثری 👈 شهید تهرانی‌مقدم به موشک‌های قاره‌پیما رسیده بود، که به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*┅═✧﷽✧═┅* *دستور العمل توسل به آقا امام جواد علیه السلام در چهارشنبه های هر هفته بعد از خواندن نماز عصر برای گرفتن حاجت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ومَا أَصَابَكُمْ مِنْ مُصِيبَةٍ فَبِمَا كَسَبَتْ أَيْدِيكُمْ و هر آسیبی به شما رسد به سبب اعمالی است که مرتکب شده اید 📖 سوره شوری، آیه ۳۰
⭕️ علمای توییتری منتقد ! وقتی تورم از ۵۰٪ به ۴۰٪ کاهش پیدا می‌کنه، به این معنی نیست که گوجه فرنگی ۱۰٪ ارزون میشه، به این معنیه که به جای اینکه ۵۰٪ گرون بشه، ۴۰٪ گرون میشه. شما که این مفاهیم ساده رو نمی‌فهمید، دقیقا به چی می‌خواهید انتقاد کنید؟ 👤 Tohid Azizi | توحید عزیزی ✍نباید انتظار داشت دولت روحانی تورم را به بالای ۵۰ درصد برساند و دلار را ۸ برابر کند بعد در دولت جدید در عرض چند ماه تورم صفر شود.
زیرساخت‌ها فراهم نشود پرداخت نقدی ادامه می‌یابد وزیر اقتصاد: ◽️حتی اگر دو ماه دیگر، افرادی مستحق دریافت یارانه تشخیص داده شوند، یارانه و کمک معیشتی آنها دقیقاً از روز شروع طرح، محاسبه و به حساب‌شان واریز خواهد شد. ◽️صف‌های کاذبی که برای دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی شکل گرفته است، حتماً کاهش خواهد یافت. ◽️اگر این طرح به سایر اقلام کالایی هم گسترش یابد، در این صورت یارانه‌ها به آن نحو پرداخت خواهد شد و اگر زیر ساخت‌ها فراهم نشد، به همین ترتیب پرداخت نقدی که انجام می‌شود، آن هم مستمر خواهد بود.