eitaa logo
🇮🇷 منتظران ظهور 🇮🇷
508 دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
3.6هزار ویدیو
688 فایل
کپی از مطالب کانال با ذکر #سه_صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان حلال. مدیر کانال جهت ارسال مطالب @M_Z_AD ادمین نظرات @MMKHORRAMI کانال های دیگر ما @FekreeMosbat
مشاهده در ایتا
دانلود
📜 صلوات خاصه علیه السلام
اى مردم، شما نيازمندان به خدا هستيد و تنها خداست كه بى نياز و ستوده است. 📖 آیه ۱۵ سوره فاطر
🔴 اصلا مگر می شود که عادی شود! 🔹در خارج از ایران، سرچهارراه، پشت چراغ قرمز بودم، یک دختر جوان با لباس خیلی تابستانی (تاپ و شلوارک بسیار کوتاه) داشت از چهار راه رد میشد و سرش به موبایلش گرم بود و توی حال و هوای خودش بود، اما کسانی که پشت چراغ ایستاده بودند و حتی ماشین های آن سمت خیابان، حواس هایشان پی آن دختر رفته بود (البته که اینجا این مدل لباس پوشیدن ها در تابستان خیلی عادی هست) 🔹من اینطور مواقع به اقایون و عکس العمل هایشان نگاه میکنم، آقای مسنی که آنطرف بود دیدم چشم از دختر بر نمی‌دارد و کاملا دور زد و دنبال دختر رفت. 🔹تا آنجایی رفت که دیگر مسیر ماشین رو نبود، اما او با بوق و با نگاهش سعی داشت تا دختر اورا ببینید،اما دختر سرش همچنان پایین بود و به موبایلش نگاه میکرد، مرد بخت برگشته چند دقیقه ای همچنان به دختر می نگریست و در آخر ناامیدانه ناچار شد که برگردد و راه خودش را برود. 🔹راستش این اولین بار نیست که این صحنه ها را در اروپای آزاد، جایی که حجابش اختیاری است و مردانش چشم و دل سیرند!!! میبینم، اصلا مگر می‌شود که عادی شود؟ مگر گرسنگی انسان عادی می‌شود که نیاز جنسی عادی شود؟ 🔹خانمی که با پوشش بد و عجیبی در جامعه حضور پیدا می‌کند و حتی نگاه خانم ها را هم دنبال خودش می‌کشاند، مگر می‌شود ذهن و دل و خیال مردان را اسیر جسم خودش نکند؟ و در معرض هوس‌رانی مرد‌ها قرار نگیرد؟ ✍ منصوره معتمدی | ایرانی مقیم بوسنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ درخواست حجت‌الاسلام حسینی قمی از انتشار این کلیپ به کل دنیا و شریک شدن در ثواب آن
🌹 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله): آن چیزی را که زیان و ضررش را دانستی نخور، با خوردن خوراکی های زیان آور زودگذر را بر سلامتی و راحت بدنت ترجیح نده. ( بحار الانوار، ج۵۹، ص۲۶۹) ⛔️ ممنوعات عمومی: ❗️مواردی که همه‌ی افراد از مصرف آن باید پرهیز کنند عبارتند از: ❌ و تخم مرغ صنعتی (به جای آن از گوشت خروس محلی یا بوقلمون، گوسفند و... استفاده شود) ❌ چای سیاه و سبز، نسکافه، قهوه، کاکائو ❌ پنیر برای صبحانه(پنیر با گردو فقط در شب مفید است) ❌ نوشابه، دلستر، دوغ گازدار ❌ آرد صنعتی(نان رایج) ❌ قند و شکر سفید (به جای آن شکر سرخ و قهوه ای مصرف شود) ❌ نمک تصفیه شده ید دار ❌ انواع محصولات شرکتی و کارخانه‌ای ❌ کلیه روغن‌های نباتی هیدروژنه و غیر هیدروژن مایع سرخ کردنی گوجه فرنگی و رب و سس گوجه سیب زمینی، ذرت، قارچ، فلفل‌دلمه‌ای، بروکلی ❌ میوه‌های کال و نارس ❌ آبسرد و یخ ❌ نوشیدنی و مایعات از نیم ساعت قبل از غذا در بین غذا تا دوساعت بعد از غذا ❌ بستنی زیاد ❌ پیتزا و کالباس و هات داگ ❌ آب کلر دار یا دارای طعم تعفن (آب جوشیده شود و آب چشمه یا... که بدون کلر و بدون طعم است مصرف شود)
تربیت نسلی-25اردیبهشت99- مشهد.pdf
797.3K
📖 خلاصه (پی دی اف) سخنرانی استاد رائفی پور 📝 موضوعات: به خدا ، و نسلی صالح 📅 25 اردیبهشت ماه 99- مشهد مقدس
💐حلول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج ملکوتی امیرالمومنین امام علی و حضرت زهرا عَليهِمَا السَّلام مبارک باد. 🌸پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: بهترين ، آسان ترين آن است. (نهج الفصاحه ، ح۱۵‌۰۷)
jaaar.com_Kayhan_1402-3-30.pdf
7.3M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
گریه نکن!
بهنگام 🌷امام صادق علیه السلام فرمودند : روزی رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) بالای منبر رفت و پس از حمد و ثنای الهی فرمود : جبرئیل از پیشگاه الهی نزد من آمد و گفت دختران باکره مانند میوه روی درخت اند ، موقعی که می رسد اگر چیده نشود ، آفتاب فاسدش می کند و وزش باد آن را پراکنده می سازد ، همچنین دختران وقتی به حد [جنسی] رسیدند و مانند زنان در خویشتن تمایل جنسی احساس کردند ، دارویی جز شوهر ندارند و اگر همسر نگیرند از فساد ایمن نیستند ، چرا که بشرند و بشر از خطا و لغزش مصون نیست. (فروع کافی ج۵ ص۳۳۷) ☑️ برای ازدواج کفایت می کند، بقیه اقسام بلوغ بعد از ازدواج اتفاق می افتد. فقط با چند روز وقت گذاشتن و استفاده از تجربه های دیگران و آموختن مهارت های زندگی و خواندن کتاب های مفید در این زمینه و مرور آنها، به راحتی میتوان به بلوغ عقلی، اقتصادی، فرهنگی و ... رسید. همچنین دختر و پسر میتوانند در عقد باشند، هر زمان شرایط برای زندگی مستقل مهیا شد، آن زمان مستقل شوند. ☑️ پسرها و دخترها با رسیدن به بلوغ جنسی، هم حق ازدواج پیدا میکنند و هم حق انتخاب همسر. خانواده ها با گرفتن حق ازدواج و حق انتخاب همسر با بهانه های مختلف(کم بودن سن، مورد پسند خانواده واقع نشدن، سختگیری کردن و...) حق الناس بزرگی برگردنشان ایجاد میشود و ظلم بزرگی در حق فرزند مرتکب میشوند. 🌷پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله فرمودند: از حقوقی که فرزند بر پدر دارد، چون به سن بلوغ[جنسی] برسد، مقدمات ازدواجش را فراهم کند. (حر عاملی، محمد بن حسن، وسائل الشیعه، ج۱۵، ص۲۰۰) ❌از لحاظ شرعی و طبق روایات معصومین(ع) منظور از بلوغ، بلوغ جنسی است که شخص با رسیدن به آن یک انسان بالغ به حساب می‌آید و سن تکلیف او شروع میشود و نیاز جنسی در او شکل میگیرد. متاسفانه با شعار بلوغ اجتماعی، بلوغ عقلی، بلوغ اقتصادی، بلوغ فرهنگی، بلوغ روانی و... چندین میلیون دختر ۳۵تا۵۰ساله بدون شوهر وجود دارد و از فواید و برکات ازدواج محروم شده اند. 💢گناه فساد جامعه به دامن کسانی است که بدون اذن معصومین علیهم السلام و برخلاف کلام آنها به نظریه پردازی پرداختند و مانع ازدواج بهنگام دختران و پسران در اوایل بلوغ جنسی شدند.