eitaa logo
🇮🇷 منتظران ظهور 🇮🇷
501 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
3.6هزار ویدیو
706 فایل
کپی از مطالب کانال با ذکر #سه_صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان حلال. مدیر کانال جهت ارسال مطالب @M_Z_AD ادمین نظرات @MMKHORRAMI کانال های دیگر ما @FekreeMosbat
مشاهده در ایتا
دانلود
jaaar.com_Kayhan_1402-5-2.pdf
10.46M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز دوشنبه ۲ مرداد ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🚨شناسایی و دستگیری گرداننده صفحه هنجارشکن با بیش از 108 کا دنبال کننده 🔹عوامل سازمان اطلاعات تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی گرداننده صفحه اینستاگرامی که اقدام به انتشار تصاویر هنجارشکنانه می کرد را شناسایی و ضمن پاکسازی و حذف صفحه وی با تعداد دنبال کننده بیش از 108 کا در اینستاگرام، نامبرده را نیز دستگیر و تحویل مراجع قانونی دادند. 🔹گفتنی است، دو باشگاه ورزشی که محل ضبط ویدئوهای هنجارشکنانه بودند نیز توسط مأمورین سازمان اطلاعات فراجا تهران بزرگ پلمب گردیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دستگیری خانم های بی حجاب در کاشمر توسط نیروهای امنیتی 🔹️افرادی که به صورت سازمان یافته در شهر کاشمر بی حجاب بودند توسط نیروهای امنیتی و نظامی دستگیر شدند. 🔹️این افراد ضمن تبلیغ و رواج بی حجابی، عکس و فیلم آمران به معروف را برای شبکه منوتو ارسال میکردند.
💢یک شوخی عجیب و وحشتناک! 💠 ترساندن دیگران در روایات و طب اسلامی به شدت نهی شده و ممنوع است چه برای رفع سکسکه باشد چه برای شوخی های بی معنی ! 😱 وارد کردن شوک ترس به دیگران باعث این بیماری ها میشود: ▫️ضعف قلب (شروع همه بیماری ها، ضعیف شدن کل بدن، کاهش طول عمر) ▫️ سکته قلبی ▫️دیابت عصبی نوع‌ یک و افت قند ▫️فشار خون بالا و نوسان فشار ▫️لکنت زبان ▫️ضعف حافظه ▫️یائسگی زودرس ▫️ناباروری ▫️سرطان در فرد دارای زمینه آن ▫️از کار افتادن یا بیمار شدن هر عضو ضعیف بدن و... 🔺این مشکلات بر اثر ترس ممکن در همان ساعت اول شوک خود را نشان دهد یا روز بعد یا یک ماه بعد و در برخی موارد ممکن است بروز آن یکی دو سال بعد باشد. 🔺 شدت مشکلات ناشی از ترس بسته به میزان قوت قلب شخص متفاوت خواهد بود ❌لطفا از شوخی های ترسناک پرهیز کنید 👤 ابراهیم ابن علیان ✅ زکات علم نشر آن است. برای دوستانتان ارسال کنید. ✍ایجاد شدن شوک هایی در اثر ترس، شکل های دیگری هم دارد مثل دیدن فیلم های ترسناک و دلهره آور، بازی های کامپیوتری و موبایلی ترسناک و دلهره آور و...
🎼 خواندن مداحی به سبک آهنگ ❓مداحی و مولودی به سبک آهنگهای ایرانی و سنتی که گاه همراه با اشعاری زیبا و فاخر در مدح اهل بیت (علیهم السلام) خوانده می‌شود، چه حکمی دارد؟ بعضی از مردم معتقدند اگر خواندن به سبک و آهنگ ایرانی و سنتی باشد، اشکال ندارد. ✅ اگر به صورت غنا باشد، یعنی صدا همراه با ترجیع و طرب بوده و مناسب مجالس لهو و گناه باشد، خواندن به این صورت و گوش دادن به آن حرام است و در غیر این صورت اشکال ندارد و فرقی بین ایرانی و غیر ایرانی و سنتی و غیر آن نیست.
🌹امام حسین علیه السلام: هرگز سخن بيهوده مگوى؛ زيرا بيم گناه براى تو دارم و نيز هرگز سخن سودمند مگوى، مگر اين كه آن سخن به جا باشد. 📙میزان الحکمه ج۱۰ ص۱۹۰
KayhanNews75979710412148535183251.pdf
10.33M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز سه شنبه ۳ مرداد ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🚨بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی رئیس پلیس فتا پایتخت: 🔹در پی گزارشات مکرر مردمی و نیز رصد و پایش فضای مجازی در خصوص تولید و فروش البسه نامتعارف و توهین آمیز در ارتباط با و ائمه اطهار تعداد ۱۲ نفر متهم شناسایی و در تهران دستگیر شدند. 🔹در این پرونده بیش از ۴ واحد تولید کننده که در محدوده بازار تهران فعال بودند برخورد شد و طبق قانون پلمب گردیدند. 🔹طرح های چاپ شده روی البسه موجود در انبارهای مکشوفه عموما درخصوص تشویق به مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی و یا آیین شیطان پرستی بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 در منطقه پاولودار قزاقستان مرگ دسته جمعی گاو ثبت شد 🔹رئیس بخش دامپزشکی منطقه، آیدار اوالیف، گفت که 37 گاو در مزرعه آسان در منطقه ژلزینسکی، در شمال منطقه تلف شدند. 🔹به گفته کارشناسان، همه حیوانات واکسینه شده اند و برای شناسایی حیوانات مزرعه وارد پایگاه داده می شوند ✍پشت پرده واکسیناسیون انسانها و حیوانات، استکبار جهانی(یهود، صهیونیسم و...) است که شواهد موجود نشان میدهد نه تنها اهداف خیرخواهانه ای ندارند، بلکه اهداف پلیدی از انجام واکسیناسیون دارند. مثلا در مورد حیوانات، تلف شدن آنها یا آلوده شدن گوشت آنها و مبتلا شدن به بیماری های مختلف از جمله اهداف پلید یهود از انجام واکسیناسیون است. قبل از آنکه دیر شود، دستگاه های امنیتی باید هرچه سریعتر وارد عمل بشوند و مانع تزریق واکسن ها به انسانها و حیوانات شوند تا توطئه یهود در این زمینه خنثی شود خصوصا که شواهد موجود و تجربه نشان داده تمام مطالب علمی در مورد فواید واکسنها کذب بوده و ساخته شده توسط استکبار جهانی و واکسن سازان است تا مردم را فریب بدهند و انگیزه ای در دولتها و مردم برای انجام واکسیناسیون ایجاد کنند.
❓آیا باید واکسن بزنم؟ 🔸شخص متفکری که عاقلانه نگاه می‌کند: چه موادی داخل واکسن است؟ چه کسی آن را ساخته؟ تولیدکننده کیست؟ سوابق آنان چیست؟ آیا قانونا پاسخگو هستند؟ آزمایشات واکسن چه مدت بوده؟ چه کسی آن را تبلیغ می‌کند؟ سوابق آنان چه بوده؟ آیا این واکسن مؤثر است؟ آیا برای من و سن من ضرورتی دارد؟ چه عوارض جانبی گزارش شده؟ چه تعداد مرگ و میر بر اثر این واکسن گزارش شده است؟ 🔹یک فرد معمولی تحت کنترل رسانه (شستشوی مغزی شده): واکسن میزنم چون تلویزیون گفته. چون دوستانم واکسن زدند. تلویزیون گفته باید همه برای نفع عمومی واکسن بزنند. سلبریتی ها و ورزشکارا هم می‌زنند. کارشناسای دولت گفتن. نمیخوام به من بگن توهم توطئه دارم.
❓با داشتن چند فرزند می‌توان از سربازی معاف شد؟ رئیس وظیفه عمومی فراجا در گفت‌وگو با ایسنا: ◽️مشمولان غایب و غیرغایبی که بالای ۴۰ سال سن و دارای سه فرزند باشند، از انجام خدمت سربازی معاف می‌شوند. ◽️همچنین افراد زیر ۴۰ سال که دارای ۴ فرزند باشند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند. ◽️اجرای این تسهیلات تا پایان سال ۱۴۰۴ ادامه پیدا خواهد کرد.
♦️مرضیه محمودی، روزنامه‌نگار و سردبیر سایت «تجارت‌نیوز» اعلام کرد که «به دلیل شکایت مجدد حمید رسایی، نماینده سابق مجلس، به ۲۴ میلیون جریمه نقدی و یک سال تبعید به تربت‌جام محکوم شدم.» ♦️او افزود این دومین بار است که در این پرونده محکوم می‌شود و بار قبل شش میلیون جریمه پرداخت کرده است. ☑️ پ.ن: دمت گرم آقای رسایی، باید از این افراد که بی پایه اینجور با آبروی افراد بازی میکنن و دروغ میگن و تهمت میزنن، شکایت کرد تا توسط قانون باهاشون برخورد بشه. حرف بی پایه و کذب باید اینجور بساطش جمع بشه.
🔰بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه درباره دستگیری عناصر جاسوسی بهائیت در گیلان 🔹بسمه تعالی اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان: متهمین بازداشت شده که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کانون صهیونیستی موسوم به "بیت العدل"مستقر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در ارتباط تشکیلاتی بودند، مأموریت راهبردی احیای تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در استان گیلان را تحت عنوان خط تبلیغ "تهاجمی" و جمع آوری هدفمند اطلاعات را برعهده داشتند. 🔹این گروه همچنین مأموریت تبلیغ آموزه‌های استعمار ساخته بهائیت و نفوذ در محیط‌های مختلف، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی را در سطوح مختلف و به طور خاص در آموزشگاه‌های موسیقی برای کودکان و نوجوانان، فعالیت در عرصه کارگردانی و بازیگری تئاتر و نفوذ در سریال‌های شبکه سراسری صداو سیما و استانی باران را برعهده داشتند. 🔹یکی از مصادیق صرفاً تشکیلاتی بودن بهائیت، تأکید مفرط سردمداران به تبلیغ و اشاعه تفکرات دیکته‌شده است. فرقه ضاله بهائیت، تبلیغ را از فرامین اصلی و جزء لاینفک خود می‌داند اما در حضور افراد ناآگاه، بهائیت را به عنوان یک باور قلبی معرفی می‌کنند که لزومی ندارد هیچ نمود بیرونی خاصی داشته باشد، تا پس از درگیر کردن افراد با موضوع، از طریق شستشوی مغزی، خواسته‌هایشان را به افراد القا نمایند. 🔹عناصر بهائی پس از ناکامی در عرصه میدانی با تغییر در شیوه‌های جذب حضوری و توسل به فضای مجازی،در کنار تبلیغ فردی، بخش زیادی از اهداف و برنامه‌های خود را از طریق رسانه‌های نوین و شبکه های مجازی و ماهواره‌ای دنبال و به صورت هدفمند به تحریک مخاطبین خود در فضای مجازی و تشویق به حضور میدانی در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ و شرکت فعال در کمپین های رسانه های جریان معاند از جمله کمپین های مرتبط با موضوع " بی حجابی و اغتشاشات ۱۴۰۱ " دعوت که با برخورد قاطع اداره کل اطلاعات استان گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان مواجهه و جهت سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی گردیدند.
✅ ذکری برای جلوگیری از چشم زدن و چشم خوردن 🌹امام صادق علیه السلام: «چشم زخم، حق است و حتی خودت از خودت در امان نیستی و نه کسی از تو در امان است؛ پس هنگامی که نسبت به چیزی از این (چشم زدن) ترسیدی، سه بار بگو: ما شاء اللّه‏ لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظيم [به هنگام ترس از چشم خوردن يا چشم زدن] 📗بحارالانوار، ج۶۰ ص۲۶
jaaar.com_Kayhan_1402-5-4.pdf
12.55M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز چهارشنبه ۴ مرداد ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
💌 رسم ادب این دهه
❗️مراقب باشید لباسی آلوده به علائم شیطانی نخرید و نپوشید ⚫️ طراحی لباس عزا با ۳ علامت شیطان‌پرستی: ۱- دست دارای ۲ شصت ۲- رز سفید ۳- تک چشم بالای رز 🔸امام صادق علیه‌السلام فرمودند: خداوند به پیامبری از پیامبرانش وحی فرمود: به مؤمنان بگو که لباس دشمنان مرا نپوشید و طعام دشمنان مرا نخورید و راه‌های دشمنان مرا نپیمایید وگرنه در زمره دشمنان من به شمار خواهید رفت. 📚منابع حدیث: علل الشرایع، شیخ صدوق ج۲ ص۳۴۸ من لایحضره‌الفقیه،شیخ الصدوق ج۱ ص۲۵۲ تهذیب الاحکام، شیخ طوسی ج۶ ص۱۷۲ 🔸طبق نظر مراجع تقلید با استناد به احادیث معصومین(ع) پوشیدن هر لباس که علائم شیطانی و کفرآمیز و مفسده انگیز و شبیه شدن به کفار داشته باشد و همچنین موجب جلب توجه دیگران شود، حرام است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حاج حسین یکتا: رسیده ایم به پشت دیواره های بیت المقدس 👤حاج حسین یکتا در مراسم عزاداری شب هشتم محرم - هیأت بیت الزهرا(س): 🔸دنیا دو بخش است؛ قبل و بعد از انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی نیز دو بخش است، قبل و بعد از گام دوم که متصل به ظهور خواهد شد. 🔸آتش این روزها خیلی سنگین است، پدر بچه هامونو شک و تردید و شهوت در آورده 🔸گرانی و سختی زندگی باری بر بار مومین اضافه کرده
🔴جمع آوری البسه نامتعارف و مغایر با شئونات اسلامی ♦️در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با صنوف متخلف که اقدام به عرضه و توزیع البسه نامتعارف و مغایر با شئونات و فرهنگ ایرانی اسلامی ویژه ایام محرم می نمایند. ♦️تعداد ده گروه گشت ویژه اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با همکاری بسیج اصناف پس از انجام هماهنگی های قضایی به نقاط حساس و مستعد آلودگی سطح شهر، اعزام که در این راستا ضمن بازدید از ۵۷۸ واحد صنفی تعداد دو واحد پلمب، جهت ۲۸ واحد متخلف اخطار پلمب صادر همچنین تعداد ۲۵۵ ثوب البسه نامتعارف و شش لیتر مشروبات الکلی کشف و جمع آوری و کلیه متصدیان واحدهای مورد اشاره در خصوص رعایت ضوابط انتظامی و پرهیز از فروش هرگونه اقلام مروج فرهنگ منحط غربی توجیه و ارشاد گردیدند. 🔰پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا
☑️ محاکمه شرکت های وقیح؛ قاطع و پشیمان کننده نه کمک به تبلیغ آنها ! 🔹در ایام پس از فتنه، برخی شرکت ها اقدام به تولید و پخش عکس یا فیلم های تبلیغاتی می کنند که در آن، زنان و دختران کشف کرده را به صورت بسیار عادی نشان می دهند. ❇️ دو نکته: 1️⃣ بعید است که مدیران این شرکت ها از عواقب قضایی این نوع رفتارها بی اطلاع باشند. در هر صورت، این نوع عکس ها و ویدئو ها به نوعی یک برای جلب توجه جامعه و کسب سود در دراز مدت محسوب می شود. 2️⃣ با توجه به ظرفیت های قابل توجه قانونی که وجود دارد، از قوه قضائیه انتظار می رود که این شرکت ها را به گونه ای کند و چنان پشیمان کننده با اینها برخورد کند که در آینده، نه این شرکت ها و نه شرکت های مشابه، از چند کیلومتری این نوع رفتارهای هنجارشکنانه رد نشوند! 👈 در هر صورت، دنیای اینها برایشان خیلی مهم است! اگر احکام ضعیف در مورد این شرکت ها صادر شود، در حقیقت با دست خودمان برایشان تبلیغ کرده ایم.