eitaa logo
🇮🇷 منتظران ظهور 🇮🇷
501 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
3.6هزار ویدیو
706 فایل
کپی از مطالب کانال با ذکر #سه_صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان حلال. مدیر کانال جهت ارسال مطالب @M_Z_AD ادمین نظرات @MMKHORRAMI کانال های دیگر ما @FekreeMosbat
مشاهده در ایتا
دانلود
✔️یکی از عوامل زیاد شدن طلاق، بالا رفتن سن ازدواج است! ✔️افزایش سن ازدواج باعث بالا رفتن توقعات طرفین میشود. ✔️هماهنگی و همانندی در سنین پایین بهتر صورت میگیرد. 🔹پسر و دختری که در ابتدای سن بلوغ قرار دارد انتظاراتش از فرد مقابل و همسرش بسیار کم است و به کمترین چیزها راضی میشود. 🔹شاید بعضی ها این طور بگویند که این مزیت حساب نمیشود و ممکن است سر پسر و دخترکلاه برود اما این طور نیست چرا که هیچ انسانی در این دنیا کامل نیست و همه انسان ها دارای نقصان هستند این ویژگی کم بودن توقعات باعث میشود که به راحتی انتخاب همسر کنند و بعد از گذشت چند سال از ازدواج که دو طرف بهم عادت کرده و باهم سازگار شد نتیجه این پایین بودن توقعات معلوم میشود. 🔹دیگر فایده پایین بودن توقعات راحت تر شدن خانواده ها در انتخاب مورد است. ازدواج در سنین پایین تر با حمایت خانواده‌ها انجام میشود و لذا مشکلاتی مثل اشتباه در انتخاب به دلیل احساسات شدید اتفاق نمی افتد. 🔹ازدواج در سنین پایین باعث کمتر شدن توقع خانواده ها میشود. درحالیکه اکثر خانواده ها از پسری که سنش بالا رفته و دوران دانش آموزی و دانشجویی را گذرانده، توقع شغل و درآمد دارند ولی از پسری که دانش آموز یا دانشجو است توقع شغل، درآمد، ماشین و خانه ندارند چرا که معمولا بعد از اتمام تحصیل سراغ شغل می‌روند و تا قبل از آن دختر و پسر میتوانند در عقد باشند و اینگونه نیاز عاطفی و جنسی خود را از طریق یکدیگر به صورت حلال و مشروع تامین کنند تا مبتلا و آلوده به گناهان جنسی و روابط نامشروع نشوند. از لحاظ شرعی و طبق فتوای مراجع تقلید، دختر یا پسری که مبتلا به گناهان جنسی است یا مبتلا نیست ولی خوف و نگرانی مبتلا شدن وجود دارد، در چنین حالتی ازدواج کردن بر او واجب می‌شود. 🔹اگر در سنین پایین ، به راحتی مورد مناسبی برای ازدواج پیدا نمی‌کنند، بعد از توکل بر خدا و توسل به معصومین(ع)، میتوانند از واسطه های ازدواج استفاده کنند تا واسطه های ازدواج آنهایی را که در سن پایین میخواهند ازدواج کنند، به هم معرفی کنند.
✨ السلام علیک یَا قَمر بَنیِ هَاشم 🌸 ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز مبارک باد 🌷 هدیه به حضرت ابوالفضل العباس و جمیع جانبازان راه حق ، ۷ صلوات بفرستیم.
💫 ثواب ۴۰ میلیون سال عبادت و ثواب یک میلیارد شهید با خواندن نماز شب چهارم ماه شعبان (امشب) 🌷پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله: هر کس در شب چهارم شعبان ۴۰ رکعت نماز (۲۰ تا نماز دو رکعتی) در هر رکعت بعد از حمد، ۲۵ بار سوره قل‌هو‌الله‌احد را بخواند، خداوند در برابر هر رکعت ثواب یک میلیون سال را برای او می‌نویسد و در برابر هر سوره یک میلیون شهر برای او بنیان می‌نهد و ثواب یک میلیون شهید را به او عطا می‌کند. (اقبال الاعمال سید ابن طاووس) ✍ممکن است طولانی بودن این نماز باعث شود که شیطان و هوای نفس، انسان را از خواندن آن باز دارند. تا جایی که در توانمان بود مثلا ۲۰ رکعت، آن را انجام دهیم ان شاء الله به همان اندازه که انجام دادیم ثوابش را برای ما خواهند نوشت. با توجه به اینکه چند روزی بیشتر در دنیا نیستیم و زندگی ابدی و اصلی ما در آخرت است قدر این نمازها را بدانیم و با توجه و آرامش و خضوع آنها را انجام دهیم. ان شاء الله خداوند به بهترین نحو از ما قبول کند. انگشتر عقیق در دست کردن باعث میشود هر دو رکعت نماز ۱۰۰۰ رکعت حساب شود. ان شاء الله برای اینکه فراموش نکنیم همین الان بریم و نماز را بخوانیم و به چند ساعت دیگر نندازیم زیرا ممکن است یا یادمان برود یا خسته و خواب آلود شویم.
✌️ دست برتر 🌸رهبر معظم انقلاب: دشمن شکست خورده است و مطمئناً در آینده هم دشمن در همه ی مراحل شکست خواهد خورد؛ به شرط اینکه من و شما بیدار باشیم، به شرط اینکه من و شما به وظایفمان عمل کنیم، به شرط اینکه من و شما نا امید نشویم.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️آیا درست است بگیم « عیسی به دین خود موسی به دین خود! » 👤 ایمان اکبرآبادی
✅ گزیده ای از اخبار مهم اخیر ◽️شناسایی و برخورد با 97 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران، تعداد ۹۷ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطب حدوداً ۱٫۵ میلیون نفر را شناسایی و ضمن پاکسازی و مسدود سازی صفحات و پلمب واحدهای صنفی متخلف با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت پذیرفت. ◽️رئیس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران: صبح امروز در ۴ عملیات همزمان ۵ قاچاقچی مواد محترقه دستگیر و ۴ دستگاه خودرو شامل ۳۸۸ هزار مواد محترقۀ خارجی مختلف توقیف شدند. ◽️سخنگوی شورای نگهبان: با تمام کسانی‌که صلاحیتشان تایید نشد جلسه گذاشتیم هیچ نماینده‌ای نداریم که با او جلسه برگزار نکرده و موارد را به او نگفته باشیم؛ جز یک مورد که با وجود چند تماس خودش اعلام کرد نیازی نیست که بیاید. مابقی افراد موارد گفته شده و هیچ ابهامی وجود ندارد. ◽️پزشک سابق کاخ سفید: اوضاع بایدن روزبه‌روز بدتر می‌شود جکسون، نمایندهٔ کنگره که ۱۴ سال پزشک کاخ سفید بوده گفت: حافظهٔ محدود بایدن برای آمریکا غم‌انگیز و ترسناک است. من پیش‌از ریاست‌جمهوریِ بایدن هم گفته بودم او برای این مقام مناسب نیست و وضعش بدتر می‌شود که همینطور هم شده و با گذشت زمان بدتر هم خواهد شد. ◽️معاون وزیر گردشگری: در ۱۰ ماه نخست امسال ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر خارجی به ایران سفر کردند که نسبت به پارسال ۵۲ درصد رشد داشته است.
🌼 امام سجاد علیه السلام: ابوالفضل العباس نزد خداوند جایگاهی دارد که همه شهدا روز قیامت به آن غبطه می خورند. 📗 بحارالانوار ج۲۲ ص۲۷۴
jaaar.com_Kayhan_1402-11-25.pdf
6.79M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🌹امام خمینی: بخوانید آقا! مناجات شعبانیه از مناجات‌هایی است که اگر انسان، دنبالش برود و فکر در او بکند، انسان را به یک جایی می‌رساند. 👈 این مناجات در کتاب مفاتیج الجنان در بخش اعمال مشترک ماه شعبان با عنوان مناجات شعبانیه آمده است. همچنین در کتابچه‌های دعا در بخش فهرست با عنوان مناجات شعبانیه آمده است.
✅ فضیلت از زبان رسول خدا 🌷رسول خدا صلّى اللّٰه عليه و آله و سلّم درباره فضيلت ماه شعبان فرمودند: ماه شريفى است و آن ماه من است و فرشتگانى كه حامل عرشند آن را بزرگ مى‌دارند و حقّش را مى‌شناسند، و آن ماهى است كه در آن روزی هاى مؤمنان به خاطر ماه رمضان افزون مى‌شوند، و بهشت، زينت و آراسته مى‌گردد، و به اين جهت نامش را گذاشتند كه روزی‌هاى مؤمنان در آن تقسيم مى‌شود، و آن ماه عمل است و در آن هر حسنه‌اى مى‌شود، و سيئه [از نامۀ اعمال] پاک و گناهان آمرزيده مى‌گردد، و عمل نیک، مورد قبول قرار مى‌گیرد. پروردگار با عظمت در آن ماه به بندگانش مباهات مى‌كند و از عرش خويش به روزه‌داران و عبادت‌كنندگان خود نظرى مى‌افكند، و در برابر حاملان عرش خود به آنها مباهات مى‌كند. 📗 پاداش نیکی‌ها و کیفر گناهان, شیخ صدوق, مترجم:مجاهدی، محمد علی, جلد۱/موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت(ع)
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرود فرمانده مهدی (سلام فرمانده ۳) کیفیت اصلی (۳۲۰kbps) از صوت میتوان برای پخش در مراسمات، ماشین و... استفاده کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سیدحسن نصرالله: موبایل‌ و دوربین مداربسته جاسوس اسرائیل هستند دبیرکل حزب الله لبنان : 🔸خواهش می کنم برای حفظ امنیت خود و دیگران دقت و احتیاط کنید؛ اکثر اتفاقاتی که برای ما افتاده به خاطر موبایل بوده است. 🔸اسرائیل به جاسوس نیاز ندارد بلکه از طریق دوربین های مدار بسته که به اینترنت وصل است همه شهرها و خیابان ها و رزمندگان را می بیند. 🔸از همه مردم می خواهم در خیابان و داروخانه و ... که دوربین دارد اینترنت آن را قطع کند این واجب شرعی است. ✍بهتر است از همین الان دوربین موبایل و لپ تاپ و... را از طریق برچسبی سیاه بپوشانیم زیرا ممکن است لباس کافی نداشته باشیم یا در حالتی نامناسب باشیم و بعد بدون اطلاع ما فیلم برداری و عکس برداری کند و همین ها را علیه ما استفاده کنند و تهدید کنند مثلا اگر فلان جا فلان کار را نکنی اینها را منتشر میکنیم. همچنین دوربین در مکان های خصوصی و مکان هایی که ممکن است پوشش مناسبی نداشته باشیم، قرار ندهیم.
وقتی لباس‌شویی روزانه ۳.۶ گیگ اینترنت مصرف می‌کند! ◽️کاربری در فضای مجازی متوجه شده که ماشین لباس‌شوییِ هوشمند او روزانه ۳.۶ گیگابایت اینترنت از طریق آپلود کردن(ارسال داده) مصرف کرده است! ◽️این احتمال وجود دارد که بر این لباس شویی هوشمند دوربین و میکروفونی وجود دارد که تصویر وصدا را ضبط کرده و از طریق اینترنت آپلود می‌کند. ◽️بهتر است به جهت احتیاط وسایل هوشمندی که به اینترنت وصل میشود مثل ماشین لباسشویی و تلویزیون و... را خریداری نکنیم ولی اگر خریدیم اجازه اتصال به اینترنت را ندهیم و زمانهایی که به آن نیاز نداریم پارچه ای روی آن بکشیم و با پوشش نامناسب در مقابل آنها قرار نگیریم.
🎊 ولادت امام سجّاد علیه السلام مبارک باد 🌷 هدیه به حضرت و ان شاء الله بهره مندی از شفاعت ایشان در دنیا و آخرت، ۷ صلوات بفرستیم.
زیارت امام سجاد علیه السلام
💫 نماز بسیار مهم شب پنجم ماه شعبان (امشب) 🌷پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله: هر کس در شب پنجم ماه شعبان ۲ رکعت نماز در هر رکعت بعد از حمد، ۵۰۰ بار سوره قل هو الله احد بخواند و بعد از سلام نماز، ۷۰ بار بر پیامبر(ص) صلوات بفرستد، خداوند ۱۰‌۰۰ حاجت از حوائج دنیوی و اُخروی او را بر می‌آورد و به شماره ی ستارگان آسمان، شهر در بهشت به او عطا می‌کند. (اقبال الاعمال سید ابن طاووس)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پخش هر شب برنامه حسینیه معلی ◽️این برنامه هر شب ساعت ۲۰ و بازپخش آن ساعت ۱۵ از شبکه سه و ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه قرآن پخش خواهد شد. ◽️سید مجید بنی‌فاطمه، سید رضا نریمانی، نزار قطری و میثم مطیعی در این فصل حضور دارند. همچنین نجم‌الدین شریعتی اجرای این سری از برنامه را بر عهده خواهد داشت.
🌼امام على عليه السلام : روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏ هاى جان را از بين مى ‏برد. 🌼حضرت محمد صلی الله علیه و آله : شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود. 📚تحف العقول ص۱۰۲ - خصال ص۶۱۲ - فضائل الاشهر الثلاثه ص۶۴ - بحارالأنوار(ط-بیروت) ج۹۴، ص۸۳، ح۵۴
jaaar.com_Kayhan_1402-11-26.pdf
7.28M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
✅ چهل حدیث از امام سجاد علیه السلام
من و قابلمه!