eitaa logo
🇮🇷 منتظران ظهور 🇮🇷
499 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
3.6هزار ویدیو
709 فایل
کپی از مطالب کانال با ذکر #سه_صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان حلال. مدیر کانال جهت ارسال مطالب @M_Z_AD ادمین نظرات @MMKHORRAMI کانال های دیگر ما @FekreeMosbat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظۀ سرنگونی پهپاد MQ-9 آمریکا توسط یمنی‌ها 🔸نیرو‌های مسلح یمن در عرض ۲۴ ساعت، چهار عملیات انجام دادند. در عملیات اولِ نیروهای مسلح یمن یک فروند کشتی انگلیسی به طور کامل غرق شد، در عملیات دوم یک فروند پهپاد MQ۹ آمریکا در آسمان الحدیده سرنگون شد و در دو عملیات بعدی دو فروند کشتی آمریکایی هدف قرار گرفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 تصاویر لحظه غرق شدن کشتی انگلیسی 🔸شبکه الغدیر با انتشار این تصاویر گزارش داد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی تصاویری منتشر کردند که لحظه غرق شدن کشتی انگلیسی «روبیمار» (RUBYMAR) را پس از هدف قرار گرفتن از سوی نیرو‌های مسلح یمن نشان می‌دهد. 🔸یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلخ یمن: کشتی انگلیسی که دیشب هدف قرار داده بودیم، بطور کامل غرق شد. 🔸 کشتی باربری انگلیسی RUBYMAR حامل محموله عظیمی از احتیاجات مختلف رژیم صهیونیستی بوده است و در سواحل استراتژیک باب المندب مورد هدف ضربات موشکی مجاهدان انصارلله یمن قرار گرفته است.
✅ اینها نتیجه رای دادن درست من و شماست...
✅ گزیده ای از اخبار مهم اخیر ◽️اژه‌ای: تمام بدهی و‌ خسارت زنجانی به دولت پرداخت شد بابک زنجانی اموال قابل‌توجهی معرفی کرده و‌ این اموال به تهران منتقل شده است. اموالی که زنجانی معرفی کرده اضافه‌تر از میزان بدهی اوست. ◽️وزارت رفاه: این ماه یارانۀ هیچ‌کس حذف نشده است رئیس مرکز اطلاعات رفاه ایرانیان: خبرهایی همچون «حذف یارانۀ ۳ دهک» شایعه است. در ماه گذشته داده‌ها و اطلاعات پایگاه رفاه ایرانیان را به‌روزرسانی کردیم. یارانه هیچ‌کس این ماه حذف نشده است. در برخی موارد استثنا مثل اشکال در شمارۀ حساب یا فوت سرپرست خانواده، یارانه به‌صورت خودکار قطع می‌شود که دیگر اعضای خانواده باید با مراجعه به پلیس ۱۰+ مشکل را حل کنند. طبق زمان‌بندی جدید یارانۀ دهک‌های ۱ تا ۳ بیست‌وپنجم هر ماه و سایر دهک‌ها سی‌ام هر ماه واریز می‌شود. ‌ ◽️رئیس پلیس امنیت اقتصادی: به اتهامات افراد سرشناسی که برای «کوروش کمپانی» تبلیغ کرده‌اند رسیدگی خواهد شد. ◽️شهدای غزه از ۲۹ هزار نفر گذشت وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطین از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۹ هزار نفر رسید و تعداد زخمی ها در این مدت به ۶۹ هزار نفر افزایش یافت. ◽️دستگیری تعدادی از مخالفان جنگ غزه توسط پلیس کنگره آمریکا پلیس کنگره آمریکا تعدادی از تظاهرات کنندگان را که خواستار توقف جنگ در غزه بودند را بازداشت کرد.
🔴شرط تزریق واکسن برای ورود به مدرسه ممنوع است! 🔸سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: اشکالی ندارد که مدرسه‌ای بخواهد اطلاعاتی از وضعیت سلامت و واکسیناسیون دانش‌آموزان دریافت کند و یا تصویری از کارت واکسن آنها را داشته باشد اما مدرسه به هیچ‌وجه نمی‌تواند شرط و شروط بگذارد و یا محدودیتی در این زمینه اعلام کند. khabaronline.ir/xhqR6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢نمایش و بیان عوارض واکسن اطفال از شبکه های صدا و سیما 🔹درحالی واکسن اطفال در کودکان عوارض زیادی ایجاد می‌کند و بعضا موجب سرطان، اوتیسم، فلج و حتی مرگ می‌شود که در کودکان واکسن نزده هیچ بیماری و مشکلی در اثر واکسن نزدن ایجاد نشده بلکه در حد قابل توجهی باهوش تر و سالم تر از واکسن زده ها هستند که این مسئله اثبات می‌کند تمام مطالب علمی در مورد فواید واکسن ها کذب است و توسط واکسن سازان، بهداشت جهانی و صهیونیسم جهانی ساخته و منتشر شده است. 🔹خیلی از رفتارهای غیرطبیعی کودکان مثل جیغ کشیدن شدید، بیش فعالی، مشت زدن به دیگران، گریه های بیش از حد، تمایل نداشتن به معنویات و مکان های معنوی، لجبازی های زیاد، ضعف در حافظه، هوش و جسم و... از عوارض واکسن اطفال می‌باشد که پدر و مادر به جای مقصر دانستن کودک و تنبیه او، اول باید خودشان را مقصر بدانند که با تزریق واکسن اطفال این مشکلات را برای او ایجاد کردند. البته با حجامت سر، حجامت عام، حجامت موضع واکسن، تعدیل مزاج، دعا، توسل، صدقه، استغفار، خودداری از تزریق واکسنهای بعدی، مراجعه به اطبای طب سنتی و اسلامی و... تا حدودی میتوان اثرات واکسن را برطرف کرد ولی بعید است مثل قبل از واکسن شود. به همین جهت راهکار اصلی تزریق نکردن واکسن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنگوی دولت: امروز قطع نشدن برق را لمس می کنید؟ این یعنی انتخاب‌های ما اثر می‌گذارد
💫نماز بسیار مهم شب یازدهم ماه شعبان (امشب) 🌷پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله: هر کس در شب یازدهم شعبان، ۸ رکعت نماز (۴تا نماز ۲رکعتی) در هر رکعت بعد از حمد، ۱۰ بار سوره کافرون (آیات درون تصویر بالا) را بخواند، سوگند به خدایی که به حق مرا به پیامبری برانگیخت، جز مومنانی که ایمانشان کامل است این نماز را نمی‌خوانند و نیز خداوند در برابر هر رکعت یک بوستان از بوستان‌های بهشت را به او عطا می‌کند. (اقبال الاعمال سید ابن طاووس)
💢وقتی برائتی‌ها و سالومه و بی‌بی‌سی و همه شغال‌ها باهم علیه این برنامه (حسینیه معلا) متحد شدن، یعنی داره راهش رو درست میره! ✌️دمتون گرم بچه‌شیعه‌های امیرالمؤمنین که خار شدید تو چشم دشمنای اهل‌بیت
🔴 استفاده از فیلترشکن ممنوع شد 🔹براساس متن مصوبه شورای عالی فضای مجازی درخصوص بررسی راهکارهای افزایش میزان سهم ترافیک داخلی و مقابله با پالایش شکن‌ها(فیلتر شکن‌ها)، استفاده از فیلترشکن ممنوع شده مگر در مواردی که دارای مجوز قانونی باشد. 🔹این طرح باید به‌گونه‌ای آماده شود که ظرف ۶ ماه پس از ابلاغ، حداقل ۵۰ درصد تولیدکنندگان محتوای صفحات و کانال‌های پرمخاطب فعالیتشان را به پلتفرم‌های داخلی منتقل کنند. 🔹ماده ۲ تبلیغ اشخاص حقوقی در بستر سکوهای خارجی را غیرمجاز اعلام کرده است. 🔹ماده ۵ می‌گوید استفاده از ابزارهای پالایش‌شکن ممنوع می‌باشد، مگر مواردی که دارای مجوز قانونی می‌باشند.»
🔴ممنوعیت فیلمبرداری معلم بلاگرها از دانش‌آموزان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: 🔹حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد. 🔹ضبط صدا و تصویر افراد بدون اجازه و اطلاع آنها به لحاظ شرعی و قانونی تخلف است. 🔹هر گونه ورود به حریم خصوصی دانش‌آموزان ممنوع است. 🔹گاهی مشاهده می‌کنیم یک معلم تخلفی انجام داده است و در بین 40 هزار معلم شهرستان‌های استان تهران ممکن است تعداد محدودی مثلاً 4 نفر چنین تخلفی را مرتکب شوند که برخورد با آنها مسیر خود را دارد یعنی پرونده برای تعیین تکلیف به هیئت تخلفات اداری ارسال می‌شود. 🔹اگر والدین با این موضوع مواجه شدند در سامانه شکایات آموزش و پرورش به آدرس shekayat.medu.ir درخواست خود را ثبت کنند یا به واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه خود مراجعه کنند. 🔹پیش از این پلیس فتا اعلام کرده بود: اگر در انتشار این فیلم‌ها حقوق کودکان و حریم خصوصی دانش‌آموزان رعایت نشود، خانواده دانش‌آموزان می‌توانند از آن معلم شکایت کنند و موضوع را از طرف پلیس فتا پیگیری کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷پیامبر اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله: توبه زیباست ولی در جوانی زیباتر. (نهج الفصاحه ح۲۰‌۰۶) 🎊میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک باد 🌸برای عاقبت به خیر شدن همه جوانان ۷ صلوات بفرستیم.
KayhanNews759797104121485050200601.pdf
9.81M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز چهارشنبه ۲ اسفند ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
✅ از جوانان می‌خواهم ... 🌹 امام خمینی: از جوانان، دختران و پسران، می‌خواهم كه استقلال و آزادى و ارزش‌هاى انسانى را، ولو با تحمل زحمت و رنج، فداى تجملات و عشرت‌ها و بی‌بندوباري‌ها و حضور در مراكز فحشا كه از طرف غرب و عمال[غرب] به شما عرضه می‌شود نكنند؛ كه آنان چنانچه تجربه نشان داده جز تباهى شما و اغفالتان از سرنوشت كشورتان و چاپيدن ذخائر شما و به بند استعمار و ننگ وابستگى كشيدن‌تان و مصرفى نمودن ملت و كشورتان به چيز ديگر فكر نمی كنند. صحیفه امام؛ ج۲۱؛ ص۴۱۷ /وصیت‌نامه سیاسی-الهی/کیهان
⁉️گفت: رأی بدیم که چی بشه ✅ گفتم: توی این دوره با رأی من و شما، کسی سر کار اومد که نرخ بیکاری رو از ۱۱.۵ درصد به ۷ درصد رسوند. یعنی پایین‌ترین نرخ بیکاری در ۴۰ سال اخیر. ✅ پس مهمه که رأی بدیم و به کی رأی بدیم.
ماشین خرج داره ولی باز ما می‌خریم! 🚙 👨‍👩‍👧‍👦مهمونی دادن خرج داره ولی ما مهمونی میدیم! ✈️مسافرت رفتن خرج داره ولی ما خرج می‌کنیم و میریم! 🎊عروسی رفتن کلی خرج آرایشگاه و لباس و... داره ولی ما خرج می‌کنیم میریم! و هزار تا کار دیگه که بخوای حساب کنی ارزشی هم نداره و زودگذره ولی خیلی خرجشون می‌کنیم اما... نوبت به بچه دارشدن که میرسه میگیم نه بچه خرج داره! درحالی که بچه برای ما موندنیه ولی همه‌ی چیزهایی که ما براشون خرج میکنیم تموم شدنیه! تازه خدا گفته نگران خرج بچه نباشید، خرجشو من میدم شعار بچه‌ی کمتر زندگی بهتر چیزی بود که غرب از ما می‌خواست و ما راحت گول خوردیم! شما بگید آیا الان که بچه‌ها کمتر شدن زندگی‌ها بهتر شده!؟ فقط به جای بچه‌ها کلی مبل و کمد و وسایل زینتی به زندگیمون اضافه شده همین! خواستم بگم گاهی پولها در راه‌های دیگه که اهمیت چندانی هم ندارند خرج میشه اما برای فرزند آوری خرج نمیکنیم ✅ امروز مادران، است.
چی از کِی تا حالا؟! 😂
💫نماز بسیار مهم شب دوازدهم ماه شعبان (امشب) 🌷پیامبراکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله: هر کس در شب دوازدهم شعبان ۱۲ رکعت نماز (۶تا نماز ۲رکعتی) در هر رکعت بعد از حمد، ۱۰ بار سوره تکاثر بخواند، خداوند متعال گناهان ۴۰ ساله او را می‌آمرزد و ۴۰ درجه او را بالا می‌برد و ۴۰،۰۰۰ فرشته برای او طلب آمرزش می‌کنند و نیز ثواب کسی که شب قدر را درک کرده، خواهد داشت. (اقبال الاعمال سید ابن طاووس)
🌷امام علی علیه السلام: عظمت خالق هستی نزد تو، پدیده ها را در چشمت کوچک می کند. 📗نهج البلاغه، حکمت۱۲۹