eitaa logo
🇮🇷 منتظران ظهور 🇮🇷
501 دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
3.6هزار ویدیو
698 فایل
کپی از مطالب کانال با ذکر #سه_صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان حلال. مدیر کانال جهت ارسال مطالب @M_Z_AD ادمین نظرات @MMKHORRAMI کانال های دیگر ما @FekreeMosbat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مرور تصویری بیانات رهبر انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام. ۱۴‌۰۳‌/۳/‌۱۴
✅ مروری بر بیانات رهبر انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) ۱۴‌۰۳/‌۰۳/‌۱۴ 🔸آنچه امام بزرگوار درباره‌ آینده‌ فلسطین از ۵۰ سال قبل یا بیشتر پیش‌بینی کرده بودند، امروز بتدریج در حال تحقق است 🔸خلاصه‌ خواسته‌ امام بزرگوار در باب فلسطین: 👈 دل به مذاکرات سازش بسته نشود 👈باید خود مردم فلسطین در میدان عمل حقّ خودشان را بگیرند 🔸طوفان‌الاقصیٰ، دقیقاً مورد نیاز منطقه بود. اینها یک توطئه‌ بزرگ بین‌المللی برای منطقه‌ غرب آسیا را با این عملیّات باطل کردند طوفان‌الاقصیٰ یک ضربه‌ تعیین‌کننده‌ای به رژیم صهیونیست بود. 🔹نظرات تحلیلگران غربی: رژیم صهیونیستی هشت ماه بعد از طوفان‌الاقصیٰ، به هیچ‌کدام از هدفهای حداقلی خود هم نرسید. طوفان‌الاقصیٰ رویدادی است که میتواند تغییر‌دهنده‌ قرن بیست‌ویکم باشد. طوفان‌الاقصیٰ جهان را تغییر خواهد داد. ❇️امروز علی‌رغم تبلیغات رسانه‌ها، مسئله‌ فلسطین، مسئله‌ اوّل دنیا است . در خیابانهای لندن، در میدانهای پاریس، در دانشگاه‌های آمریکا به نفع مردم فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی شعار میدهند 🛡ملّت فلسطین با وجود همه مشکلات و سختیها، از مقاومت روگردانی نکرد ⭕️رژیم صهیونیستی تحلیل غلطی از توانایی‌های جبهه‌ عظیم مقاومت کرد. در مقابل چشم مردم دنیا دارد بتدریج ذوب میشود 🌷آقای رئیسی عزیز و همراهانش در راه 💎 پیشرفت کشور 💎خدمت به مردم 💎اعتلای جمهوری اسلامی کشته شدند، لذا مشمول آیه‌ «یُقتَلُ فی‌ سَبیلِ اللَّه» هستند. بنابراین، اینها را ما «شهدای خدمت» میدانیم، همچنان که مردم گفتند. 🌟آقای رئیسی در خدمتگزاری به کشور، یک نصاب(حد) تازه‌ای را به وجود آورد 🔸در مسائل خارجی، از فرصتها به بهترین وجهی استفاده کرد 🔹ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا بزرگ‌تر و برجسته‌تر کرد 🔸برای مردم، کرامت و عزت قائل بود 🔹به جوانها اعتماد میکرد 🔸به کسانی که به خود او بدی کرده بودند، با کرامت برخورد میکرد 🔹در مرزبندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت ☝️هر کدام از اینها برای سیاستمداران ما یک سرمشق است 🏷پیامهای اجتماعات میلیونی مردم در عزاداری رئیس‌جمهور: ✅ملت ایران پرانگیزه و خسته‌نشو است ✅میان مردم و مسئولان سطوح بالای کشور، دلبستگی عاطفی وجود دارد ✅مردم طرف‌دار شعارهای انقلابند ✅مردم قدردان خدمتگزاران خودشان هستند ☑️این مضامین مهم برخاسته‌ از اجتماعات مردم، در معادلات سیاسی منطقه اثر خواهد گذاشت 🔸کشور با وجود از دست دادن رئیس‌جمهور توانست آرامش و امنیّت خود را به طور کامل حفظ کند 💠درباره‌ مسئله‌ انتخابات: اینکه بعد از این حادثه‌ تلخ، مردم جمع بشوند با آراء بالا مسئول بعدی را انتخاب بکنند، انعکاس این در دنیا انعکاس فوق‌العاده‌ای است؛ لذا انتخابات پیش‌رو بسیار مهم است ❇️این حماسه‌ انتخابات، مکمل حماسه‌ی بدرقه‌ شهیدان است 👇ملت ایران برای اینکه بتواند: ✔️ در معادلات پیچیده‌ بین‌المللی منافع خود را حفظ کند ✔️عمق راهبردی خود را تثبیت کند ✔️ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی خود را به مرحله‌ بروز و ظهور برساند و کام مردم را شیرین کند ✔️حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند ✅احتیاج دارد به یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب 👈در رقابتهای پیش روی انتخاباتی بین نامزدها، اخلاق حاکم باشد ⛔️بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن‌پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمیکند 🍀خدای متعال هم دلهای مردم را ان‌شاءاللّه هدایت خواهد کرد به بهترین گزینه و ان‌شاءاللّه یک رئیس‌جمهور شایسته‌ برای ملّت ایران تعیین خواهد شد.
🌷پیامبر خدا صلی الله علیه و آله: شیعه و پیرو ما کسی است که از ما تبعیّت کند و از آثار ما پیروی نماید و به اعمال ما اقتدا کند. (میزان الحکمه، حدیث۹۹‌۳۷) 🌸امام سجاد علیه السلام: ما برای هر کسی که از ما پیروی کند نور هستیم و برای هر کسی که به ما اقتدا می‌کند نیز نور هستیم. هر کس از ما روی برگرداند از ما نیست و هر کس همراه ما نباشد، در هیچ چیز از اسلام برایش بهره ای نیست. (بحارالانوار ج۲۳ ص۳۱۳)
KayhanNews75979710412149515452158.pdf
13.1M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴‌۰۳ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
☑️ تغییر ساعت کار ادارات از امروز به ۶ صبح تا ۱۳ ◽️براساس مصوبه هیأت دولت، با گرم شدن هوا و افزایش مصرف انرژی، این طرح برای صرفه‌جویی در مصرف برق اجرا می‌شود. ◽️طبق این مصوبه دمای محیط در ادارات روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه تنظیم می‌شود. ◽️ادارات باید در ساعات کاری مصارف خود را ۳۰ درصد و پس از پایان ساعات کاری ۶۰ درصد کاهش دهند. ◽️سازمان اداری و استخدامی: با تغییر ساعت ادارات از امروز به ۶ صبح تا ۱۳، دستگاه‌ها مابقی ساعات کار موظفی کارکنان خود را از طریق دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ مبنای تایید صلاحیت داوطلبان قانون اساسی است سخنگوی شورای نگهبان: ◽️جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به صورت فشرده و چند نوبته ادامه خواهد داشت. ◽️مبنای ما برای تایید صلاحیت داوطلبان است. ◽️قانون ۲ مهلت ۵ روزه برای بررسی صلاحیت‌ها درنظر گرفته. با توجه به تعداد بالای ثبت‌نامی‌ها شاید بخشی از ۵ روز دوم را هم استفاده کنیم.
◽️مشترکان پرمصرف در انتظار قبوض نجومی برق سخنگوی صنعت برق: عده‌ای هستند (٢.٥ درصد کل مشترکان برق کشور) که بسیار پرمصرف بوده و حدوداً چندین برابر الگوی مصرف از برق استفاده می‌کنند. این گروه باید هوشیار باشند که در صورت عدم تجدیدنظر در نوع مصرف خود، قطعاً در تابستان با قبض‌های میلیونی مواجه خواهند شد. ◽️سخنگوی شورای نگهبان: احرازنشدنِ صلاحیت افراد به معنای مشکل‌داربودنِ آن‌ها نیست. ریاست‌جمهوری مسئولیت خطیری است. یک نفر ممکن است وزیر، نماینده یا استاندار خوبی باشد اما در حوزۀ دیگر نتواند خوب عمل کند. ◽️دبیر شورای نگهبان: مراحل انتخابات در آرامش و امنیت در حال انجام است آیت‌الله جنتی: همه کسانی که در انتخابات پیش‌رو نقش‌آفرین هستند، رفتار و اخلاق اسلامی را سرلوحهٔ خود قرار دهند. به برکت وجود قانون اساسی، ایران اسلامی تحت هدایت‌های رهبر انقلاب در آرامش و امنیت کامل به حرکت خود ادامه می‌دهد و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم مراحل قانونی را طی می‌کند.
جریمه ۱۴۰۳.pdf
628K
📈جدول کامل نرخ‌های جدید جرائم رانندگی ◽️مخبر، سرپرست ریاست جمهوری مصوبه دولت درباره جزئیات نرخهای جدید جرائم رانندگی را ابلاغ کرد. ☑️ مهم‌ترین افزایش قیمت ها در نرخ‌های جدید جرایم رانندگی: عبور از چراغ قرمز: ۴۰۰ هزار تومان ورود ممنوع: ۲۵۰ هزار تومان توقف ممنوع: ۱۰۰ هزار تومان توقف دوبله: ۱۵۰ هزار تومان استفاده از موبایل:۱۰۰ تا ۴۰۰هزارتومان دنده عقب در بزرگراه: ۵۰۰ هزار تومان لایی کشیدن: ۵۰۰ هزار تومان رانندگی در حالت مستی یا روان‌گردان: ۱.۵ میلیون تومان سرعت غیرمجاز: تا ۱۰ کیلومتر: ۱۰۰ هزار تومان تا ۲۰ کیلیومتر: ۱۵۰ هزار تومان تا ۳۰ کیلومتر: ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۰ کیلومتر: ۲۵۰ هزار تومان تا ۵۰ کیلومتر: ۳۰۰ هزار تومان بیش از ۵۰ کیلومتر: ۵۰۰ هزار تومان
🌸حضرت زهرا سلام الله علیها: آن لحظه‌ای که زن در خانه خود می‌ماند و به امور زندگی و تربیت فرزند می‌پردازد، به خدا نزدیک‌تر است. 📗بحارالانوار، جلد ۴۳، صفحه ۹۲