eitaa logo
منتظران گناه نمیکنند
2.6هزار دنبال‌کننده
16.6هزار عکس
4.9هزار ویدیو
342 فایل
خادم کانال منتظران گناه نمیکنند👇 ورز کردن تبلیغات درکانال👇👇 @appear تاسیس کانال : ۱۳۹۷٫۱٫۱۱ پایان کانال : ظهور آقا امام زمان عج ان شاء الله نشر از مطالب کانال آزاد ✔️
مشاهده در ایتا
دانلود
❣️ السلام علیک یا صاحب الزمان❣ 🌼ای که روشن شود از 💫نورِ تو هر صبحِ جهان ... روشنایِ دل من حضرتِ خورشید سلام ... السلام علیک یا اظهر من الشمس أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج
@Rzvshhadt سلام علیکم یک شماره بین ۱ تا ۱۸ انتخاب کنید و روی پیوند زیر بزنید و ببینید رفیق شهیدتان کیست. یک صلوات مهمانش کنید. ۱. digipostal.ir/cofa3zi ۲. digipostal.ir/cmdgvds ۳. digipostal.ir/cu961hs ۴. digipostal.ir/cabb62c ۵. digipostal.ir/c87kide ۶. digipostal.ir/ceiv42d ۷. digipostal.ir/csenas8 ۸. digipostal.ir/cezkkiq ۹. digipostal.ir/c0enl2t ۱۰. digipostal.ir/ck0hv4j ۱۱. digipostal.ir/cfir815 ۱۲. digipostal.ir/cjt5fhz ۱۳. digipostal.ir/cwbze98 ۱۴. digipostal.ir/cwpcc6j ۱۵. digipostal.ir/cjarjqv ۱۶. digipostal.ir/cpexi3q ۱۷. digipostal.ir/cufmm0j ۱۸. digipostal.ir/c3fxydo (نشر حداکثری)
✨🔮✨🔮✨🔮✨🔮✨ یاد حضرت در دقایق زندگی ✨🔮✨🔮✨🔮✨🔮✨ 🔴 تعداد روایات شیعه در موضوع مهدویت به تفکیک معصوم 🔵 ۱۳۰۵ روایت مهدوی از معصومین علیهم‌السلام به ما رسیده است و به این تعداد باید ۱۳۳ توقیع شریف امام زمان علیه السلام رو هم اضافه نمود که مجموعا ۱۴۳۸ روایت در شیعه وجود دارد که مستقیم به امام زمان علیه السلام ارتباط دارد. 🔺 پیامبر اکرم (ص) : ۵۶۴ روایت 🔺 امام علی (ع): ۱۲۸ روایت 🔺 امام حسن (ع) : ۹ روایت 🔺 امام حسین (ع) : ۱۰ روایت 🔺 امام سجاد (ع) : ۲۲ روایت 🔺 امام باقر (ع) : ۱۶۰ روایت 🔺 امام صادق (ع) : ۲۹۷ روایت 🔺 امام کاظم (ع) : ۲۰ روایت 🔺 امام رضا (ع) : ۳۱ روایت 🔺 امام جواد (ع) : ۹ روایت 🔺 امام هادی (ع) : ۱۳ روایت 🔺 امام عسکری (ع)‌: ۴۲ روایت 🔺 امام مهدی (ع)‌: ۱۳۳ توقیع و دعا 🌕 حال باید دید منکرین مهدویت برای انکار یک موضوع چقدر روایت لازم دارند؟! آیا ۵۶۴ روایت وارد شده از پیامبر گرامی اسلام برای آنها کافی نیست؟
به فساد کشاندن مرد خیلی بد است ‌؛ اما اگر زن را به فساد بکشانند ؛ مانند مسموم کردن آب حیات در سرچشمه ان است . و دستورات اسلام برای زنان و حفظ حجاب تنها برای حفظ جایگاه و شان و شخصیت خود زن است که زیر سوال نرود و ارزش ها عوض نشود .
🔰امام صادق عليه السلام: ✍كَم مِن صَبرِ ساعَةٍ قد أورَثَ فَرَحا طَويلاً، و كَم مِن لَذَّةِ ساعَةٍ قد أورَثَت حُزنا طَويلاً! 🔴بسا لحظه اى شكيبايى كه شادى درازى را در پى آورَد و بسا لذّتى آنى كه اندوهى طولانى برجاى گذارَد 📚ميزان الحكمه، ج6،ص156
بعد از دو ، 🕋ــــبه غوغا می‌شود 💪 پس از شکست از ایرانیان (سپاه ) و به‌عقب رانده شدن آن‌ها، شکست، در خَسفِ بَیداء [که از نشانه‌های قبل از ظهور است] می‌افتد؛ یعنی سپاهی که برای و جنگ با امام زمان به سمت مدینه کرده بود، به در فرو‌می‌رود. 🔰 قائم پس از خروج در و آشکار شدن بر همگان، به و سپس می‌رود و میان ، و با ایشان، پیوند و ارتباط برقرار می‌شود و با حضرت بیعت می‌کنند.🤝 امام نیز آنان را و کریمه در تأسیس می‌شود.*۱ 📖 طبق روایات، اصحاب خاص و کارگزاران حکومت حضرت مهدی از 🇮🇷 هستند.*۲ 📚 ۱- بحار الانوار، ج ۵۳، ص ۱۲ ۲- ينابيع المودة، ج ۳، ص ۱۳۳ ۱۶ ✧‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┅‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┅‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
موضوع : ⬅️قسمت ۱۶ : در ایران باستانی زنهای اعیان و اشراف و رؤسا همه باحجاب بودند؛ ❌زنهای افراد پائین و طبقات پست، نه، بیحجاب هم میآمدند؛ مانعی هم نبود. اسلام آمد این تبعیض را گذاشت کنار، گفت نخیر، زن باید باحجاب باشد؛ یعنی این تکریم مال همه‌ی زنان است. این است نظر اسلام. 💥آن وقت آنها حالا شده‌اند طلبکار ما شده‌ایم بدهکار 💥آنها بدهکارند؛ 💥آنها باید بگویند چرا زن را مثل یک کالا وسیله‌ی شهوت‌رانی قرار دادند. ادامه دارد......
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 شبیه سازی بسیار زیبای لحظه ظهور امام زمان ارواحنا فداه ... ✍ اگر اشکتان جاری شد التماس دعا ،دعاکنید برای ظهور 😭 چقدر دلها برای تو تنگ شده که روز ظهورت را به نمایش اجرا میکنند؛ و تسکین میگیرند ...
بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمْ روش چله اینجوریه که هر ده روز رو اختصاص دادیم به گناهان یک عضو. ده روز اول چشم. یعنی ده روز مراقبت کنیم که چشممون گناه نکنه.
✨برکات حفظ نگاه از حرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅صلی الله علیک یا ابا عبدلله الحسین علیه السلام السلام علی الحسین .... و علی علی بن الحسین .... و علی اولاد الحسین.... و علی اصحاب الحسین....
🍃🌺 🌺🍃 تازه دیپلمشو گرفته بود و دنبال کار می‌گشت که هزینه ای به خانواده تحمیل نکنه، به هر دری زد تا بلاخره یه کار خوب براش جور شد. 😍 خیلی راضی بود و با شوق و ذوق کارشو شروع کرد. بعد از چند روز دیدم دیگه نمیره سر کار، گفتم مرتضی جان، کارتو نپسندیدی؟ چرا دیگه نمیری؟ لبخندحاکی از رضایت چاشنی نگاه نافذش کرد و گفت: چرا اتفاقا خیلی هم عالی بود، اما صلاح بود که دیگه نرم! بیشتر کنجکاو شدم که بدونم دلیلش چیه؟ کلی پرس و جو کردم تا اینکه گفت رفیقش بیکار بوده و هماهنگ کرده که اون بره... آخه اون زن و بچه داشته و سخته که یه مرد شرمنده ی زن و بچه اش باشه... خاطره ای از زبان خواهر شهید. هدیه به ارواح طیبه همه شهدا فاتحه وصلوات💐💐💐💐💐 ❣❣❣❣❣
بهترین اعمال شب جمعه برای اموات در روز‌های پنج شنبه یا شب‌های جمعه برای اموات اعمال و دعا‌های خاصی در قرآن و روایات سفارش شده است که برای متوفی و شخصی که این اعمال را انجام می‌دهد ثواب فراوانی دارد.
بنابر احادیث و آموزه‌های دینی، فقط افراد زنده به دعا احتیاج ندارند، زیرا اموات که به اصطلاح دستشان از دنیا کوتاه است و تاثیر در احوال خویش در برزخ ندارند به دعا و طلب مغفرت نیاز بیشتری دارند.
به همین دلیل انجام اعمال مستحبی و هدیه کردن ثواب آن‌ها به روح اموات و درگذشتگان نه فقط برای فرد متوفی بلکه برای شخصی که این اعمال را انجام می‌دهد، منشا خیرات و برکات بسیار است.
دعای پنجشنبه یا همان شب جمعه برای اموات در آیات قرآن خواندن قرآن و هدیه آن برای اموات به ویژه در ماه مبارک رمضان و شب‌های جمعه ثواب بسیاری دارد. در شب‌های جمعه خواندن سوره یاسین، واقعه، جمعه، کهف و اسراء و… سفارش شده است.
همچنین، برای میت هر سوره‌ای از قرآن خوانده شود ثواب دارد و نسبت به خواندن سوره‌ی حمد و توحید و تبارک، یس و قدر سفارش شده است. (مفاتیح الجنان، صص ۹۳۹ -۹۴۲)
این آیه دعای خوب و تحفه‌ای زیبا برای گذشتگان است که می‌توان به عنوان دعای شب جمعه برای اموات خواند: «رَبَّنَا اغْفِرْ لِی وَلِوَالِدَیَّ وَلِلْمُؤْمِنِینَ یَوْمَ یَقُومُ الْحِسَابُ» (سوره ابراهیم، آیه ۴۱)
دعای پنج شنبه و شب جمعه برای اموات در روایات دعای شب جمعه (پنجشنبه) برای اموات در روایات پیامبر (ص) از پیامبر اکرم (ص) در روایات زیر نقل شده است که فرمودند:
مردگانتان را که در قبر‌ها آرمیده اند از یاد نبرید. مردگان شما امید احسان شما را دارند. مردگان شما زندانی هستند و به کار‌های نیک شما رغبت دارند. آن‌ها خود، قدرت انجام کاری را ندارند، شما صدقه و دعائی به آن‌ها هدیه کنید.» (یزدی، شیخ حسن بن علی، انوار الهدایة، ص ۱۱۵ — (الحکم الزاهرة با ترجمه انصاری، ص ۲۳۲)
«هرگاه مؤمنی «آیه الکرسی» را بخواند و ثواب آن را هدیه اهل قبور کند خداوند ثواب آن را به اموات مؤمنین می‌دهد. ولی برای کسی که «آیه الکرسی» را خوانده است مقام و مرتبه هفتاد پیامبر عطاء می‌کند، و در مقابل هر حرفی از آیه الکرسی ملکی را می‌گمارد که تا روز قیامت به نیابت از او خداوند را تسبیح و تقدیس ‍ کنند.» (بحارالانوار ج ۱۰۲ ص ۳۰۰ حدیث ۳۰)
از روایت استفاده می‌شود خیرات و طلب آمرزش برای اموات در وضعیت آن‌ها در آخرت تاثیر خواهد داشت. برای اموات از هر چیز بهتر و مفیدتر صدقه و احسان به فقرا و اهدای ثواب آن برای مردگان است.
رسول گرامی اسلام (ص) فرمود: «صدقه حرارت قبر‌ها را از بین می‌برد». (میزان الحکمه، ماده صدقه، شماره ۱۰۳۴۲)
یکی از صحابه از حضرت رسول (ص) نقل کرده است که فرمودند: «برای مردگان خود هدیه بفرستید»، گفتم:هدیه مردگان چیست؟ فرمود: «صدقه و دعا. ارواح مؤمنان هر جمعه به آسمان دنیا مقابل خانه‌های خود می‌آیند و فریاد می‌کنند…‌ای خانواده من، پدر، فرزندان و خویشان من، بر ما مهربانی کنید. آن چه در دست ما بود، عذاب و حساب آن‌ها بر ماست. نفعش برای غیر ما.‌ای خویشان ما، به درهمی یا قرص نانی یا جامه‌ای ما را کمک کنید تا خداوند شما را از جامه‌های بهشت بپوشاند». (مفاتیح الجنان، بخش زیارت قبور مؤمنین)