eitaa logo
منتظران گناه نمیکنند
2.6هزار دنبال‌کننده
16.5هزار عکس
4.9هزار ویدیو
340 فایل
خادم کانال منتظران گناه نمیکنند👇 وتبلیغات 👇👇 @appear تاسیس کانال : ۱۳۹۷٫۱٫۱۱ پایان کانال : ظهور آقا امام زمان عج ان شاء الله نشر از مطالب کانال آزاد ✔️
مشاهده در ایتا
دانلود
یه منتظر واقعی باید‌... ✍ قانون نهم : گذشتن از من و منیت ۹
✨ با حمایت از و ، این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی علیه السلام وصل می‌شود، ان شاء الله . ✨ 1⃣2⃣ ❇️ ⁉️ 💠قسمت هشتم 🌺 رَسُولُ اللّه صلي الله عليه و آله میفرمایند: اِيّاكُمْ وَعُقُوقَ الْوالِدَيْنِ، فَاِنَّ رِيحَ الْجَنَّةِ تُوجَدُ مِنْ مَسيرَةِ اَلْفَ عامٍ وَ لايَجِدُها عاقٌّ وَلاقاطِعُ رَحِمٍ. [ بحارالأنوار، ج 74، ص 62 .] از عاقّ والدين شدن بپرهيزيد، زيرا با اينكه بوى بهشت از مسافت هزار سال به مشام مى رسد، عاق والدين و كسى كه قطع رحم كند آن بو را احساس نخواهد كرد. 💥 هزار و دویست سال است که امام زمان عجل الله تعالی فرجه به فرموده امام باقر علیه السلام در زندان غیبت می‌باشد و به سخن امیر المومنین علیه السلام به خاطر اعمال ما در آوارگی(الشرید) به سر می‌برد. ❌ چرا ما مردم متوجه نیستیم که این همه مشکلات و عذاب هایی که در دنیا وجود دارد از جمله ویروس کرونا، سیل، گرفتاری هایی که بشر دارد، بخاطر نخواستن صاحب اصلی کار یعنی امام زمان عجل الله می‌باشد⁉️ 📌 پيامبر صلي الله عليه و آله فرمودند : أَنَا وَ عَلِیٌّ أَبَوَا هَذِهِ الْأُمَّة ؛ من و علی دو پدر این امت هستیم ( بحارالأنوار ۱۶ ۹۵ باب ۶) ✅ امیر المومنین عليه السلام پدر ما بوده نه فقط حضرت علی علیه السلام، همه ائمه علیهم السلام پدران این امت هستند. و در حال حاضر پدر زنده ی این امت ولی عصر عجل الله هست. 🔆 وجود مقدس امام زمان عجل الله نسبت به شيعيان، محبتش صدها برابر بيشتر از پدر و مادر نسبت به فرزندان است. محبت پدر و مادر غریزی هست اما محبت امام زمان عجل الله به شیعیان از نوع الهی می‌باشد. ✳️ اطاعت از پدر است. این همه امام زمان عجل الله سفارش مؤکد کردند که مردم مرا نمی‌خواهند. حتی اندازه یک لیوان آب، تشنه من نیستند. دیگر چه چیزی از این دردناک تر که حضرت فرمودند من از جدم حسین علیه السلام غریب تر هستم. برای فرجم دعا کنید و روی گناهان خود پابگذارید مسببات ظهورم را فراهم کنید ، تا من بتوانم ظهور کنم. ولی ما چه کردیم ⁉️ ⚠️ حال به نظرتان ما دچار عاق والدین نیستیم ⁉️(عاق پدر آسمانی خود⁉️) پدری که این همه گریه میکند که شیعیان از این خواب غفلت بیدار شوید. ❇️ ما باید بیدار شویم. دقت و تفکری در مورد چگونگی زمینه سازی ظهور امام زمان عجل الله داشته باشیم زیرا که اطاعت از ایشان به عنوان پدر آسمانی از اوجب واجبات است.
🎧آنچه خواهید شنید؛👇 ✍یکی ازتیرهای نافذشیطان، زیباجلوه دادن گناه،و دعوت ما به سوى گناهه! 🔻اما...چرا بعضی از کارها،گناهند؟ 🔻چرا نباید گناه کنیم؟ گوش کن👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@madahi - استاد عالی.mp3
8.93M
✨◾️✨◾️✨◾️✨◾️✨ یاد حضرت در دقایق زندگی ◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️ 🎧 سخنرانی امام_زمان (عج) 📝 آمادگی اجتماعی... 🎤 حجت‌الاسلام مسعود عالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ هم به مرگ طبیعی بمیر، هم شهید شو! 🔹 در بررسی آیات رجعت به این آیه بر میخوریم: «وَلَئِنْ مُتُّمْ أَوْ قُتِلْتُمْ لَإِلَى اللَّهِ تُحْشَرُونَ» (١) 🔸 در تفسير این آيه آورده اند که «اگر در راه خدا كشته شويد و يا بميريد، به خدا بازخواهيد گشت» امام باقر فرمود: «مقصود از كشته شدن در راه خدا، كشته شدن در راه ولايت اميرالمؤمنين است. هر كس ايمان به اين آيه داشته باشد، دو مردن دارد: اگر در راه من كشته شود، زنده خواهد شد و باز خواهد مرد، و اگر بميرد نيز زنده خواهد شد تا در راه خدا كشته شود.» (٢) 📚 ١. سوره آل عمران، آیه ١۵٨ ٢. حکومت های جهانی قبل از قیامت، ص ٢٧ ١٠
✨ با حمایت از و ، این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی علیه السلام وصل می‌شود، ان شاء الله . ✨ 2⃣2⃣ ❇️ ⁉️ 💠قسمت نهم ❇️ یکی از مهم ترین دعاهایی که شیعه به آن آشنایی دارد اما توجه نکرده است، دعای سلامتی حضرت یعنی همان اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ... است تا آنجا که می‌رسد به حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً، يعنی امام زمان عجل الله! تا زمانی که در زمین طوع و (خواستار) ، خداوند ظهور شما را نمی‌رساند. ✳️ در این قسمت دعا ، نکته خیلی مهمی بیان شده. شاعر می‌گوید : ناریان مر ناریان را جاذب اند نوریان مر نوریان را طالب اند ✴️ اگر اهل حق و راه نور نشویم، به سمت حق و نور که 👈 همان امام زمان عجل الله است، حرکت نکنیم، هیچ وقت طالب و خواستار وجود مقدس ولی عصر عجل الله نمی‌شویم. ❌ ما نمی‌توانیم از کل جامعه بخواهیم به سمت حق حرکت کنند و طالب امام زمان باشند، چون جبهه کفر راه خود را می‌رود اما عده ای به عنوان و باید خواستار حضرت باشند. 💥خداوند در سوره بقره میفرماید: صِبْغَةَ اللَّهِ ۖ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً ۖ رنگ آمیزی خدا و چه نیکوست رنگ آمیزی خدا این همان است که ما یک عمر نماز می‌خوانیم و می‌گوییم قربةً الی الله (یعنی برای نزدیک شدن به خدا) 🔴 قرب چیست❓ ما سه نوع قرب داریم : 1⃣ قربِ_فاصله : نزدیکی از جهت فاصله. مانند فاصله شیراز تا اصفهان نزدیک تر از شیراز تا تهران است. 2⃣ قرب_زمانی : مانند از اکنون تا زمان پهلوی نزدیک تر تا زمان خوارزمشاهیان است. 3⃣ : یعنی همرنگ شدن. که قرب مد نظر ما همین👈 قرب سنخیت می‌باشد. 🌙 در ماه رمضان یکی از دعاهایی که می‌خوانیم دعای است. در این دعا هزار و یک اسم خدا را می‌خوانیم. آیا باید فقط این اسماء را بخوانیم و از آن ها رد شویم⁉️ ✅ خیر. ما باید این هزار و یک اسمِ خدا (که امام زمان عجل الله مظهر تمام این اسماء می‌باشد) را در خودمان پیاده کنیم. ♻️ با دارا شدن این اسماء توسط مردم جامعه و یاران امام زمان عجل الله،👈 خود به خود این نزدیکی و قرب به خدا صورت می‌گیرد. آن زمان است که نوریان مر نوریان را طالب اند. ( ان شاء الله خواستار امام میشویم )
🎧آنچه خواهید شنید؛👇 ✍ گناه،از اون جهت خطرناکه؛ که قلب رو تاریک می کنه ! 🔻و قلب تاریک؛ هرگز رنگ آرامش رو نمی بینه! تاریکی های ظاهروباطن مونو پاک کنیم👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت ۴۳
👈به خدا توبه دارد، خجالت دارد، یه بی سر و پا کتاب می نویسد بنام «امیرالمومنین مروان»!!! یه بی غیرت دیگر می نویسه «امیرالمومنین یزید» و... اونوقت من و تو می گیم «امام»علی!!!!! 📛 آیه الله جواد تبریزی روی منبر گریه می کرد و می گفت: ( اینقدر نگید «امام علی» سنی ها به حجت الاسلام میگن «امام»! مگر رسول الله در غدیر دستور نداد از این به بعد به علی(علیه السلام) بگید امیرالمومنین؟ ❓پس چرا در ۳۰ - ۴۰سال گذشته عادت کردید بگید «امام علی»؟ ❓آیا «آقای عالم» کم مظلوم بوده که در بین شیعیان، مظلومیت تازه ای پیدا کرده؟ ❌ من بعد از شنیدن این سخنان با تعجب دست به تحقیق زدم اون زمان این نرم افزار و...نبود، ولی با کمال تعجب دیدم در کل آثار محدث قمی ( م. ۱۳۱۹ ش. ) یک جا کلمه «امام علی» نیست، در آثار علامه امینی (م. ۱۳۴۹ ش.) نیست، در کتب دیگر هم نیست؛ مگر کتب اهل سنت! بله در آثار علامه عسکری زیاده چون مخاطب او اهل سنت بودند جهت خوشنودی دل آقا امام_زمان علیه السلام این متن را ترویج کنید تاجبران مافات شود!
🔘 توصیه ای مهم در زیارت اربعین ▪️ آیت الله : ▪️ بهترین کار در سفر اربعین چیست؟ ...در اربعین فقط تماشا کنید و حرف نزنید. ▪️ حرف زدن انسان را غافل میکند.
دختر با حیا و طواف کعبه همراه امام زمان عجل الله
آیت الله اراکی از مراجع تقلید می فرمودند: دختر من از زنان صالحه و متدینه است من خودم مستقیما او را از بچگی تربیت کرده ام و در صدق و راستگویی او هیچ شکی ندارم. در زمان حج، مجبور شد تنها به این سفر برود.
آنقدر عفیف و با حیاء و از برخورد با مردان دوری می کرد که این سفر برایش نگرانی بزرگی ایجاد کرده بود و دائما در تفکر بود که خدایا من در این سفر، تنهایی چه کنم؟ در هنگام خداحافظی به او گفتم: این ذکر را پیوسته بگو و برو «يا عليم يا خبير» تا خدا از تو دستگیری کند.
الحمدالله این سفر را به خوبی به پایان رساند و بعد از بازگشت از حج برای من این چنین تعریف کرد: وقتی وارد مسجد الحرام شدم که طواف را به جای بیاورم، دیدم در اطراف کعبه آنقدر جمعیت متراکم است که ابدا من قدرت ندارم طواف کنم. هر چه خواستم به گرد خانه کعبه طواف کنم دیدم قدرتش را ندارم (و با مردان برخورد خواهم کرد) بیچاره شدم گفتم خدایا من برای طواف خانه تو آمده ام و می بینی که با این شلوغی، قدرت ندارم؛ برای طواف خدایا چه کنم نمی توانم؟!
در این حال ناگهان دیدم از مکان برابر حجرالاسود، فضایی به شکل استوانه باز شد و کسی به گوش من گفت: «خودت را به امام زمانت بسپار و در این فضا با او طواف کن.» من وارد این محل خالی استوانه ای شدم، دیدم در جلو، حضرت امام زمان علیه السلام مشغول طواف هستند و پشت سر آن حضرت شخص دیگری است؛ من وارد شدم و پشت سر امام زمان علیه السلام مشغول طواف شدم، در این هفت دور، نه تنها احساس جمعیت نمی کردم بلکه حتی انگشت کسی هم به دست یا بدن من برخورد نکرد، دستم به عبای حضرت بود و التماس و تشرع داشتم؛ ولی چهره آن حضرت را ندیدم چون روی آن حضرت به طرف جلو و در حال طواف بودند
همین که دور هفتم تمام شد خود را خارج از آن حلقه یافتم و دیگر امام زمان عج الله را ندیدم، افسوس خوردم که چرا به آن حضرت سلام نکردم تا جواب سلام شان را دریافت کنم.
1)علامه تهرانی محمد حسین معاد شناسی،ج7،ص 175.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی زائر ایرانی در عراق پدر پیر خود را بعد از ده روز پیدا می‌کند! ⭕️ ده روز پدر سالخورده تنها بود، اما عراقی ها او را رها نکردند، گروهی از زائران عراقی او را همراهی کردند و از او مراقبت کردند. تا اینکه ده روز بعد پسرش او را پیدا کرد.
دوس داری شهید بشی؟! 💥گاهی وقتا بعضی مذهبیا رو میبینیم که هی حسرت زمان دفاع مقدس رو میخورن مدام عکس های شهید همت و شهید هادی رو میچسبونن به دیوار اتاقشون و پروفایل شبکه های اجتماعی هر از گاهی هم یه آهی از نهادشون بلند میشه و میگن: ای کاش ما تو زمان جبهه و جنگ بودیم!!!😔 خب عزیز من تو که آرزوته جبهه رو تجربه کنی چرا بیکار نشستی؟! الانم مقابلت یه جبهه ی بزرگ هست یه میدان جنگ یه میدان جهاد در راه خدا به نام "جهاد اکبر" یا همون "مبارزه با هوای نفس👿" اینم یه جبهه هست دیگه! اگه واقعا اهلش هستی اینجا خودتو نشون بده!👌 ببین چقدر میتونی مقابل خواسته های هوای نفست‌بایستی؟! به همون مقدار هم در جبهه های جهاد اصغر پیروز خواهی بود.... نکنه این جبهه رو رها کردی؟!
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
☘معرفت نفس مقدمه معرفت خدا 🌿انواع معرفت 🍁معرفت حضوری خدا 👌اولین مرتبه معرفت نفس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا