_بهتری نفیسه مهربون؟
_ بچاااا😭😂
نفیسه اسمِ مادرِ اون آقا پسر بود، نه اسمِ من😅
که البته خیلی ام مهربونن...😄
_سلام اول بگم خیلی خوب درکت میکنم چون منم حالم اصلا خوب نیست و ۲روزه مدرسه نمیرم و فقط ینفر حالمو پرسید و بعد، ببین زینب یه سوالی چندروزی ذهنمو درگیر کرده اونم اینکه من سرکلاس با بچه ها که صحبت میکنم میبینم اینا نه مصی علینژاد قبول دارن نه مریم رجوی نه علی کریمی نه مهران مدیری نه احسان کرمی و نه نظام جمهوری اسلامی... به نظر من این بچه ها واقعا حقو نمیشناسن در واقع حق براشون تعریف نشده پناهی ندارن راهو بهشون نشون ندادن... حالا به نظرت الان یا در آینده میتونیم چیکار کنیم واسه خط فکری و پناه و راه نشون دادن به این بچه ها؟
_سلام
یکم وقت دیگه میام جواب تو رو میدم🌹
چون یکم میخوام رو حرفام فکر کنم...
الان دارم در عینِ چت کردن مستندِ همسرِ شهید اندرزگو رو میبینم ، شبکه قرآن
که خیلی قشنگ حرف میزنن و خاطره هاشونو تعریف میکنن...:)
_هیواااییی😂😂😂😂😂😂مادره پسره کیه دیگهههه🤣🤣🤣یه شب شات از چت خودت و دوستت گذاشتی نوشته بود نفیسه من فک کردم اسم خودته
_ واااییی😅
اون بنده خدا(رفیقمون) گفته بود توروخدا با فلانی ازدواج کن ،جواب مثبت بده و... من گفته بودم فازت چیه و چرا و...
داشت میگفت خیلی آقا عه و فلانه و بساره و داشت از فضائلش میگفت...
بعد گفت تازه نفسیه هم خیلی مهربونه..
نفیسه اسم مادر اون آقا بود...😂
دیگه همه تون اسم نفیسه رو دست گرفتید 😂💔
اون چت رو هم پاک کردم از تو کانال
دنبالش نگردید😂
_میشه بیشتر روزمرگی بزاری
_اصصصلا خوشم نمیاد روزمرگی بزارم و...😅
اتفاقا داخل جوابِِ پیامِ اون دوستمون که گفتم بعداً جواب میدم هم میخواستم اول یه توضیحی بدم در این باره
حقیقتا از اینکه کانال روزمرگی بشه و نامفید بشه و همینجوری فقط دقایقی از وقت شما ها رو بگیرم خوشم نمیاد...
چون در قِبالِ اون وقتی که از شما میگیرم اون دنیا قطعا مسئولم...😅
امروز هم که یکم کانال روزمرگی شد چون چند روزه حالم واقعا خوب نیست و اگه هیچ فعالیتی نمیکردم قطعا کانال اُفت میکرد و بعداً فعالیت های مفیدم فایده ای نداشت...:)
خلاصه که شرمنده..
اگه میتونید قانعم کنید که فعالیتِ روزمرگیِ من برای شما مفیدِ ، چشم میزارم!
فقط قانعم کنید😄😁
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_هیواااییی😂😂😂😂😂😂مادره پسره کیه دیگهههه🤣🤣🤣یه شب شات از چت خودت و دوستت گذاشتی نوشته بود نفیسه من فک ک
_ https://eitaa.com/moontaazer/1399 😂😂😂😂😂بگذریم چه سوتی دادم، بهتری الان؟
_😅😅 الحمدلله شکر خدا...
_حاجی اخبار داشت زندان اوین نشون میداد باشگاه مجهز دارن، کتابخونه دارن، کلاس موسیقی دارن، کلاس خیاطی دارن، اتاقای شیک و تمیز مرتب دارن. دقیقا باید چیکار کنم برم اوین؟😃
_ واااایی آره منم دیدم...😄
درس هم میتونن بخونن...😃
نمیدونم خویه..
منم همون موقع به این فکر کردم که چیکار باید بکنم؟
بعد یهو به این فکر کردم که چقدر از خونواده و اجتماع و... دور میشم!
به خصوص از خونواده!
بعد داشتم قیاس میکردم که ارزششو داره؟😂
جالبه که هنوزم به نتیجه ی خاصی نرسیدم...
رفقا خدایی این سوالا چیه میپرسین!
چارتا سوالِ پدر مادر دار و مشتی و عمیق و حسابی بپرسید، بشینیم دربارش حرف بزنیم و بحث کنیم 😁
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_سلام اول بگم خیلی خوب درکت میکنم چون منم حالم اصلا خوب نیست و ۲روزه مدرسه نمیرم و فقط ینفر حالمو پر
_سلام
ممنون که درکم میکنی🌹
ولی من مواقعی که حالم رو به راه نیست در عینِ حال خوب نبودنم هم ،همش دارم میخندم و اصن حالت بغض و ناراحتی و افسردگی و دل شکستگی ندارم😔💔😂
اینو همه میگن...😄🤝
خب حالا بریم سراغِ قسمت دوم پیامت...
اول از همه بگم جوابِ من جوابِ کارشناسی شده نیست و طبق تجربیات خودمه...
اول از همه اینکه گارد نگیرین در برابر چنین افرادی! نزارین حس کنن که بین شما و اونا چقدددر تفاوت هست!!
اول ، باشون رفیق شین ، چرا؟چون اثری که رفیق رو آدم میزاره رو صد نفر که رفیقِ آدم نیستن نمیتونن بزارن!
باشون رفیق شین و آروم آروم روشون اثر بزارین و تاثیر گذار باشین...
فقط یه نکته ، خیلی خیلی خیلی باید مراقب باشین که *نیاین ثواب کنین, تازه کباب شین* ، و تازه به جای اینکه اونا رو مثل خودتون کنین ، خودتون مثلِ اونا شین!!!
خیلی باید مراقب باشین که به جای اینکه شما روی اونا تاثیر بزارین ، اونا روی شما تاثیر نزارن!!!
اگه ذره ای فکر میکنین که نمیتونید خودتونو حفظ کنین پس نمیخواد اینجوری تلاش کنین!
بزارید حداقل خودتون یه فرد مفید برای اسلام و تشیع بمونید!
دوم ، اطلاعاتتون رو خیلی ببرید بالا
چنین افرادی، معمولا یکم که بهشون خط بدین، دیگه کنجکاو میشن و شروع میکنن به مباحثه کردن و اونوقت اگه شما تو زمینه ای کم بیارید و اطلاعات کافی رو نداشته باشید، اصلا جالب نیست!
سوم ، یه شخصیتِ جذاب باشید براشون
یه شخصیت جذاب و نمونه!
اینقدر تو زمینه های مختلف نمونه باشید که شمارو اسوه ی خودشون قرار بدن
وقتی تو زمینه های مختلف مثل درس و.. شما رو اسوه قرار بدن ، ناخودآگاه اعتقاداتِ شما هم براشون قشنگ میشه!!
خودِ من به شخصه یه رفیق داشتم ، این بنده خدا از همه نظر تو سطح عالی ای بود
از نظر درس عالی ، از نظر اخلاق عالی ، از نظر انظباط و... تو همه چی نمونه بود این بشر!!!
به شخصه میدیدم که به واسطه ی همین درس و... چقققققدر تونست تاثیر گذار باشه!!!
اونم کِی؟ تو دوره ی راهنمایی که یه سری از بچه ها تو اوجِ کله خرابی شونه!!!
چهارم، وقتی خودت خرما خوردی به بقیه نگو خرما نخورن!!!
اگه به کسی میخوای بگی آقا اسلام گفته دروغ نگو پس دروغ نگو ،اول خودت رعایت کن، تا حرفت اثر داشته باشه...
تا وقتی خودت رعایت نکنی مطمئن باش حرفت اثری نداره
پنجم، خیلی مواقع طرفِ مقابل جوریه که تو اصلا نباید مستقیم در رابطه با چنین مسائلی باهاش حرف بزنی!
خیلی مواقع باید کللللی سفسطه و مغلطه و داستان بچینی که آآآآخر سر بهش بگی آقا خرما نخور!!!!
پس خیلی مهمه که ببینی ظرفیتِ طرفت چقدره!!!
و و و و خیلی موارد دیگه که حالشو ندارم تایپ کنم...
هم سرم درد میکنه هم دست راستم به شششششدت درد میکنه و نمیتونم بیش از تایپ کنم...:))
امیدوارم این چار تا حرفی که زدم مفید باشه
_خب همینمون کم بود بین خانواده و زندان اوین گیر کنیم واقعا ام دوراهی سختیه😔😂 بعدم خب خواهرمن،من یه سوال پدرمادر دار بحث برانگیز پرسیدم گفتی بعدا حرف میزنیم خب معلومه میاییم به سبک مهران مدیری سوال میکنیم بعدش😁
_ببخشیییید جانِ دل😄
اون موقع محوِ همسرِ شهید اندرزگو بودم...
بنده خدا چقدر سختی کشیده این زن...:)
_ @tabassom_137 عام حمایت خب
_ عام خب بله
فقط اینجوری که مشخصه شما باید
از ما حمایت کنیداااا😁