eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
_ من تا همین الان منتظر بودم پست بزاری دختر... این حجم علاقه من به تو و کانالت غیر طبیعیه🥺🥺 _ واهاییی😭🥺 دستت ممنون...❤️🌱 شرمنده دستم بند بود...:)
_ آمار کانالت شده یک دو سه😁 _ حواستون هستا!😁 آره , ان‌شاءالله که اگه هی می‌ره بالاتر ، بازتابش مفیدتر و مطالبش هم مفید تر بشه!🌸
یه گروه داریم به اسمِ گروهه کُمَک‌ْمی‌کُنیْم‌مَعنَوی‌تَر‌شیٓ!
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
یه گروه داریم به اسمِ گروهه کُمَک‌ْمی‌کُنیْم‌مَعنَوی‌تَر‌شیٓ!
همون‌طور که از اسمش مشخصه اینجا می‌خوایم به هم کمک کنیم بیشتر بریم بالا!!!
یه گروه داریم به اسمِ گروهه کُمَک‌ْمی‌کُنیْم‌مَعنَوی‌تَر‌شیٓ! همون‌طور که از اسمش مشخصه اینجا می‌خوایم به هم کمک کنیم بیشتر بریم بالا!!! مثلا چجوری؟ مثلا تو کِی نماز شب میخوندی؟! اما اینجا می‌خوایم هر شبی چند تا مون قرار بزاریم و با هم سرِ یه ساعتِ مشخصی بلند شیم‌ ، حاضری بزنیم ، و نمازمونو بخونیم!! اجباری هم نیست که هر شب شرکت کنیم! هر شبی هر کسی که حالشو داشت با مون همراه میشه!! یا مثلاً با بچه ها قرار میزاریم امروز نفری ۵۰_ ۱۰۰ تا صلوات بفرستیم! هر کی فرستاد با ذکر یاعلی اعلام می‌کنه.. یا مثلاً خیلی عشقی و خودمونی امروز قرار میزاریم همه مون یه زیارت عاشورا بخونیم! خلاصه دِلیِ دیگه... ولی هر روزی سعی میکنیم یه چیزی بخونیم... یه کاری بکنیم... یجوری لبخند بیاریم رو لب های امام زمانمون...؛) یه قدم بریم جلو و نزدیک تر شیم. با عرض معذرت لازم به ذکره بگم ورود آقایون به گروه ممنوعِ! برای عضو شدن به این آیدی پیام بدید تا توضیحات لازم خدمتتون داده بشه.. @moalaaq و در آخر بگم.. اگه این پیام رو دیدی و خوندی ، اینو بدون شانسی نبوده!!! قطعا خدا خواسته و دعوتت کرده!!! دعوتشو رد نکن..؛)
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
یه گروه داریم به اسمِ گروهه کُمَک‌ْمی‌کُنیْم‌مَعنَوی‌تَر‌شیٓ! همون‌طور که از اسمش مشخصه اینجا می‌خو
من صبر میکنم اعضای کانال به یه تعداد مشخصی برسه و یه ثباتی بگیره و بعد داخل گروه شروع میکنم توضیحاتِ لازم رو بدم...🌱
خدایا...! مارابخاطرنمازهایےڪه‌ بعدش‌فکرکردیم، باید، چهاردنگ‌ازبهشت‌را به‌ناممان‌بزنے ببخش!!(:
یکی از تکیه کلام هاش این بود که نماز رو ول کن خدا رو بچسب! همیشه برام عجیب بود این حرفش... روزی ازش پرسیدم معنی این حرفت چیه؟! خندید و گفت: داداش یعنی اینکه همه نمازت باید برای خدا باشه و همش به فکر خدا باشی... 🌱
من از جهان به تو دلبسته ام که جان منی...!:)