مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_آرمان علی وردی؟ +حاضر 💔:)
دم استادِ گرم..
زده حاضر...
راس میگه دیگه...
مگه شهید میمیره ؟؟:))
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون...
شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده میشوند...:)
رفقا قرار امشبمون رو یادتون نره ها!!!
تو که بیداری!
یه وضو بگیر
دو رکعت نماز بخون و بخواب
نماز شب هم اگه حالشو نداری نخون
ولی ولش نکن!
دو رکعت رو حتما بخون...
بزار نصفه شب خدا صداتو بشنوه...
بزار دلش ضعف بره برات...
بگه این بنده ی منه ها..
نصفه شب برای چند دقیقه هم که شده از خوابش زده تا با من حرف بزنه...:)
بزار خدا با صدات آشنا باشه...!
بزار وقتی جایی گیر میکنی و صداش میکنی بگه عه این صدا آشناس!:)
صدای همون بندمه که هر شب صدام میکرد...