eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
[معنویاتِ منهای خداشناسی، اعتبار ندارد]
از ۱۲:۳۰ تا حالا یکی یکی دارم با بچه های گروه حرف میزنم و اسم هاشونُ ثبت میکنم. به شدت ذوقی ام برا همه رفقا ..😍✨
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
از ۱۲:۳۰ تا حالا یکی یکی دارم با بچه های گروه حرف میزنم و اسم هاشونُ ثبت میکنم. به شدت ذوقی ام برا ه
البته که بازم یه سری از بچه ها موندن ...😄 تا اینجا از استان و شهر های: تهران، اصفهان، گلستان ، کهگیلویه ، فارس، ورزنه، یزد، خوزستان، مازندران، خراسان رضوی تو گروهمون هستن.💯
خادمای حضرت زهرا از ظهر مشغولن .. پوش رو کشیدن یه سری از پرچم ها رو زدن بخاری رو رفتن نصب کردن به سقف برق کشی ها رو انجام دادن و و و.... :) یه صلوات براشون نمیفرستید؟🤍
و در آخر ... اینم قضا بلا ی امشب بود که گرفت به گوشی یکی از خادما... الحمدلله که به گوشیش گرفت خداروشکر که خودش سلامتِ❤️ گوشی فدا سرش...:)
ولی خب بنده خدا خیلی غمش‌گین میشه حق هم داره.. چند ماه بود که گوشیشو خریده بود😅 (هنوز به خودش نگفتیم🥴)
من اگه اینجا کم هستم بخاطر اینه که از شنبه روضه ها مون شروع میشه. =) از طرفی دستمون بند کاراست از طرفی کارای ثبت اسامی بچه ها و توضیحات و بقیه کارای مربوطه‌ش هست. ظهر هم حدود یک‌ساعت با سرگروه ها جلسه داشتیم...
در این بین رفتیم یه سری از کارای بیرونی رو انجام بدیم دیدیم عه! ایستگاه صلواتی 😃 از چایی حضرت زهرا هم که نمیشه گذشت!! زدیم کنار چایی رو خوردیم انرژی مون فول شد.🥰
از اینکه کانال روزمرگی بشه به شدت متنفرم!!! اینا رو هم جهت توجیهِ کم فعالیتیِ کانال عرض کردم. دمتون گرم که درک میکنید😉