eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
از ۱۲:۳۰ تا حالا یکی یکی دارم با بچه های گروه حرف میزنم و اسم هاشونُ ثبت میکنم. به شدت ذوقی ام برا همه رفقا ..😍✨
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
از ۱۲:۳۰ تا حالا یکی یکی دارم با بچه های گروه حرف میزنم و اسم هاشونُ ثبت میکنم. به شدت ذوقی ام برا ه
البته که بازم یه سری از بچه ها موندن ...😄 تا اینجا از استان و شهر های: تهران، اصفهان، گلستان ، کهگیلویه ، فارس، ورزنه، یزد، خوزستان، مازندران، خراسان رضوی تو گروهمون هستن.💯
خادمای حضرت زهرا از ظهر مشغولن .. پوش رو کشیدن یه سری از پرچم ها رو زدن بخاری رو رفتن نصب کردن به سقف برق کشی ها رو انجام دادن و و و.... :) یه صلوات براشون نمیفرستید؟🤍
و در آخر ... اینم قضا بلا ی امشب بود که گرفت به گوشی یکی از خادما... الحمدلله که به گوشیش گرفت خداروشکر که خودش سلامتِ❤️ گوشی فدا سرش...:)
ولی خب بنده خدا خیلی غمش‌گین میشه حق هم داره.. چند ماه بود که گوشیشو خریده بود😅 (هنوز به خودش نگفتیم🥴)
من اگه اینجا کم هستم بخاطر اینه که از شنبه روضه ها مون شروع میشه. =) از طرفی دستمون بند کاراست از طرفی کارای ثبت اسامی بچه ها و توضیحات و بقیه کارای مربوطه‌ش هست. ظهر هم حدود یک‌ساعت با سرگروه ها جلسه داشتیم...
در این بین رفتیم یه سری از کارای بیرونی رو انجام بدیم دیدیم عه! ایستگاه صلواتی 😃 از چایی حضرت زهرا هم که نمیشه گذشت!! زدیم کنار چایی رو خوردیم انرژی مون فول شد.🥰
از اینکه کانال روزمرگی بشه به شدت متنفرم!!! اینا رو هم جهت توجیهِ کم فعالیتیِ کانال عرض کردم. دمتون گرم که درک میکنید😉
آقا من همین امروز پیام ها رو صفر کردم الان مجدد ۴۰ دقیقه ست دارم پیوی ها رو جواب میدم خییییلی خفنیدا خییییلی خدا دوستتون داره ها خیلی دمتون گرمه که اینقدر دنبال معنویجات هستیناااا❤️ ما هم دعا کنین