مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
[معنویاتِ منهای خداشناسی، اعتبار ندارد] #شهید_مطهری
اینو دوباره بخون !
از ۱۲:۳۰ تا حالا یکی یکی دارم با بچه های
گروه حرف میزنم و اسم هاشونُ ثبت میکنم.
به شدت ذوقی ام برا همه رفقا ..😍✨
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
از ۱۲:۳۰ تا حالا یکی یکی دارم با بچه های گروه حرف میزنم و اسم هاشونُ ثبت میکنم. به شدت ذوقی ام برا ه
البته که بازم یه سری از بچه ها موندن ...😄
تا اینجا از استان و شهر های:
تهران، اصفهان، گلستان ، کهگیلویه ، فارس، ورزنه، یزد، خوزستان، مازندران، خراسان رضوی
تو گروهمون هستن.💯
خادمای حضرت زهرا از ظهر مشغولن ..
پوش رو کشیدن
یه سری از پرچم ها رو زدن
بخاری رو رفتن نصب کردن به سقف
برق کشی ها رو انجام دادن
و و و.... :)
یه صلوات براشون نمیفرستید؟🤍
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
و در آخر ... اینم قضا بلا ی امشب بود که گرفت به گوشی یکی از خادما... الحمدلله که به گوشیش گرفت خدا
گلس داره
ولی روشن نمیشه کلا
تاچ باید عوض بشه
ولی خب بنده خدا خیلی غمشگین میشه
حق هم داره..
چند ماه بود که گوشیشو خریده بود😅
(هنوز به خودش نگفتیم🥴)
من اگه اینجا کم هستم بخاطر اینه که
از شنبه روضه ها مون شروع میشه. =)
از طرفی دستمون بند کاراست
از طرفی کارای ثبت اسامی بچه ها و
توضیحات و بقیه کارای مربوطهش هست.
ظهر هم حدود یکساعت با سرگروه ها
جلسه داشتیم...
از اینکه کانال روزمرگی بشه به شدت متنفرم!!!
اینا رو هم جهت توجیهِ کم فعالیتیِ کانال عرض کردم.
دمتون گرم که درک میکنید😉