مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
صدای شلوغی رو ببخشید😄
دارن میگن اون سبد رو بیار
نون ها رو بچینیم داخلش
اون خالیه😅
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
با حال مناسب گوش بدید.
برشی از روضه ی امشبِ حاجباباجان:)
بر حسب یه عادت قدیمی
با یکی از رفقا قرار گذاشتیم
روز شهادت رو ، روزه میگیرم
از اونجایی که تحنا خوری تو ذاتم نیست
گفتم به شما هم بگم
با هم ثواب کنیم🫂
خلاصه که فردا رو جا نمونین
نگین نگفتی😁
امشب یه چیزی بخورین
که فردا رو ، با هم روزه بگیریم
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
قلبم تالاپ تولوپ تند میزنه ! بعد از یکسال دوباره شبِ اولِ نوکریِ ... بعد از حدود یک هفته دویدن ام
ولی به لطف حضرت زهرا
چقدر امشب خوب بود ...
غمِ امشب سنگینِ...
غم این روز ها خیلی سنگینِ
خیلی ..!
یکم که با ذهن ناقصمون
برخی از وقایع رو تجسم کنیم
تازه میفهمیم که چقدرررر قلب
آقاجان مون امام زمان تحت
فشارِ ! چه مصیبتی بهشون
وارد شده .. :)
تازه ما با این ذهن ناقصمون
فقط برخی از وقایع رو تصور کردیم!
آقا جانمون ناظر هستن..:)
همه چیو شاهد هستن!
این روزا غم رو قلبشون خیلی
سنگینی میکنه رفقا
صدقه برا سلامتی مهدیِزهرا (عج)
فراموشمون نشه ‼️