جلسه ی امشب حال و هوای دیگه ای داشت ..
خیلی خاص بود خیلی
سیم جلسه خیلی وصل بود :)
روضه رو وویس گرفتم براتون بفرستم
تا آخرش هم ظبط کرد
ولی موقعی که اومدم سند رو بزنم که ارسال بشه براتون
کلا لمسِ ایتا کار نمیکرد !
هر کار کردم وویسش براتون ارسال نشد :)