یه حسی میگه باید باکت لیست تابستونم و بفرستم تو گروه😌
نظرتون....؟
خوب بعد چند دقیقه تصمیم گرفتم که این پیام و ویرایش کنم و بگم از فردا شروع میکنم این ایده رو ✨
خب میخوام از امشب یه ایده رو شروع کنم که چه حس خوب یا بدمو برای شما به اشتراک بزارم>>>
که این کار رو آبشار جاذبه و سرزمین خیالی انجام میدادن و به نظر منم جالب امد✨
قَلعِه مآهْ🌑
خب میخوام از امشب یه ایده رو شروع کنم که چه حس خوب یا بدمو برای شما به اشتراک بزارم>>> که این کار ر
⚝روز اول:۱۵ تیر
⭒خونه مامان بزرگم
⭒غذای سنتی(کوفته تبریزی)
⭒ساخت کورن داگ توسط خودم
⭒خرید>>>
⭒چند صفحه خوندن کتاب (دختری که ماه را نوشید)
⭒بستنی🛐
⭒زخم کاری>>
⭒برنامه چیدن با دوستام
⭒کلی خندیدن