eitaa logo
پایگاه خبری تحلیلی مشتلق کتول
195 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
جهاد تبیین واجب کفایی است
مشاهده در ایتا
دانلود
42.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 افتخاره ؛ آدم با نون حلال و شغل کشاورزی و دامداری پسر بزرگ کنه و بره سوریه بشه مدافع حرم ناموس حسین بن علی و آخرشم واسه این خاندان خون بده و جون بده و بشه شهید راهشون و تو هم بشی پدر شهید حرم عمه جان زینب و با عزت عکس پسرتو بگیری و راهی کربلا بشی. 🚩🚩🚩🇮🇷🚩🚩🚩 . 🎥 پ ن : بود امروز در میهمان پدر شهید مدافع حرم حسن آقا رجایی فر باشیم. با پدر شهید رجایی فر( الی شهریور ۱۴۰۲)
« یک جرعه قرآن بنوشیم » يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ لِمَا يُحْيِيكُمْ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ « سوره مبارکه انفال -آیه شریفه ٢٤ » ای کسانی که ایمان آورده‌اید! دعوت خدا و پیامبر را اجابت کنید هنگامی که شما را به سوی چیزی می‌خواند که شما را حیات می‌بخشد! و بدانید خداوند میان انسان و قلب او حایل می‌شود، و همه شما (در قیامت) نزد او گردآوری می‌شوید! حیات، اقسام مختلفى دارد: نکته های آیه : - حیات گیاهى. «انّ اللّه یحیى الارض بعد موتها» خداوند زمین را زنده مى كند. - حیات حیوانى. «لمحیى الموتى» خداوند مردگان را زنده مى كند. - حیات فكرى. «مَن كان میّتاً فأحییناه» آن كه مرده بود و زنده اش كردیم. - حیات ابدى. «قدّمت لحیاتى» كاش براى زندگیم چیزى از پیش فرستاده بودم. مقصود از حیاتى كه با دعوت انبیا فراهم مى آید، حیات حیوانى نیست، چون بدون دعوت انبیا نیز این نوع حیات وجود دارد، بلكه مقصود حیات فكرى، عقلى ومعنوى، اخلاقى و اجتماعى و بالاخره حیات و زندگى در تمام زمینه ها مى باشد. البتّه ممكن است مراد از دعوت به حیات در اینجا (به دلیل آن كه آیه در كنار آیات جنگ بدر آمده است)، دعوت به جهاد باشد. حیات انسان، در ایمان و عمل صالح است و خداوند و انبیا هم مردم را به همان دعوت كرده اند. «دعاكم لما یحییكم» اطاعت از فرامین آنان رمز رسیدن به زندگى پاك و طیّب است، چنانكه در جاى دیگر مى خوانیم: «مَن عمل صالحاً من ذكر أو أنثى و هو مؤمن فلنحیینّه حیاة طیّبة» و طبق روایات شیعه وسنّى، یكى از مصادیق حیات طیّبه، پذیرش نداى پیامبر اسلام صلى الله علیه وآله در مسأله ى ولایت علىّ بن أبى طالب علیهما السلام و اهل بیت اوست. حایل و فاصله شدن خدا میان انسان و قلبش، نشان دهنده ى حاضر و ناظر بودن خداوند در همه جا و احاطه ى او بر تمام موجودات است و اینكه قدرت و توفیق از اوست. از رگ گردن به ما نزدیك تر است، فعالیّت عقل و روح نیز به دست اوست و اگر لطف او نبود، هرگز انسان به حقّانیّت حقّ و بطلان باطل پى نمى برد. از امام صادق علیه السلام روایت شده است كه یكى از مصادیق حایل بودن خدا بین انسان و دل او، مسأله ى محو و اثبات است؛ محو كفر و اثبات ایمان، محو غفلت و شك و تثبیت تذكّر و یقین. در جاى دیگر فرمودند: خداوند نمى گذارد انسان، باطل را حقّ ببیند. همچنین فرمودند: گاهى انسان با گوش، چشم، زبان و دست خود به چیزى علاقه دارد، ولى اگر آن را انجام دهد، قلبش با آن همراه نیست و مى داند آنچه میل به آن داشته حقّ نیست.و ممكن است حائل شدن، كنایه از مرگ باشد. پیام های آیه : - شرط ایمان واقعى، اجابت كردن دعوت خدا و رسول است. «یا ایها الّذین آمنوا استجیبوا للّه و للرّسول» - دعوت خدا و رسول، داراى حقیقت و هویّتى واحد مى باشد. «دعاكم» و نفرمود: «دعواكم» - حركت در مسیر خدا و انبیا، حیات واقعى است و كناره گیرى از آن، مرگ انسانیّت است«دعاكم لما یحییكم» - تمام دستورات دینى و فرامین انبیا، حتّى فرمان جنگ و جهاد، مایه ى حیات فرد و جامعه مى باشد. «دعاكم لما یحییكم» - كسى كه به حضور و احاطه خداوند ایمان داشته باشد، از دعوت پیامبران سرپیچى نمى كند. «استجیبوا... یحول بین المرء و قلبه» - تا از دنیا نرفته و فرصت داریم، حقّ را بپذیریم. (بنابراین كه حائل شدن خدا بین انسان و قلبش، كنایه از مرگ باشد). «استجیبوا... یحول بین المرء و قلبه» - نه مؤمن مغرور شود ونه از كافر مأیوس گردید، چون دلها به دست خداست و او مقلّب القلوب است. «یحول بین المرء و قلبه» - جاى هیچ عذرى براى نپذیرفتن توحید و یگانگى خداوند نیست. «یحول بین المرء و قلبه» زیرا توحید، امرى فطرى است. - هر فكر و اندیشه اى كه بر دل انسان بگذرد، خداوند بدان آگاه است. «یحول بین المرء و قلبه» - خداوند از هر چیزى به انسان نزدیك تر است، حتّى از قلب او به خودش. «یحول بین المرء و قلبه» - همه ى ما خواسته یا ناخواسته در قیامت محشور خواهیم شد، پس به رسولان الهى پاسخ مثبت دهیم. «استجیبوا للّه وللرّسول... الیه تحشرون»
« یک جرعه قرآن بنوشیم » تُولِجُ اللَّيْلَ فِي النَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِي اللَّيْلِ وَتُخْرِجُ الْحَيَّ مِنَ الْمَيِّتِ وَتُخْرِجُ الْمَيِّتَ مِنَ الْحَيِّ وَتَرْزُقُ مَن تَشَاءُ بِغَيْرِ حِسَابٍ « سوره مبارکه آل عمران - آیه شریفه ٢٧ » شب را در روز داخل می‌کنی، و روز را در شب؛ و زنده را از مرده بیرون می‌آوری، و مرده را زنده؛ و به هرکس بخواهی،بدون حساب،روزی می‌بخشی.» حیات، اقسام مختلفى دارد: نکته های آیه : این آیه وآیه، قبل دوازده مرتبه نشانه هاى قدرت خدا را نام برده است تا روح توحید را در انسان شكوفا كند. مراد از داخل كردن شب در روز ویا روز در شب، یا كم وزیاد شدن طول ساعات شب وروز در فصل هاى مختلف است ویا غروب وطلوع تدریجى. البتّه معناى اوّل روشن تر است. نمونه قدرت نمایى خداوند در بیرون آوردن زنده از مرده، آفریدن سلّول زنده از مواد غذایى بى جان است. گاهى از كافران مرده دل، فرزندان مؤمن و زنده دل، و از مؤمنان زنده دل، فرزندانى كافر و مرده دل ظاهر مى شود[33] كه این یكى از مصادیق آیه است. مراد از رزق بى حساب، رزق فراوان وبى شمار است، نه آنكه حسابش از دست او خارج باشد. و ممكن است مراد آن باشد كه رزق او خارج از محاسبات شماست، و او از راهى كه گمان نمى برید رزق مى دهد. پیام های آیه : -این آیه و آیه قبل دوازده مرتبه نشانه هاى قدرت خدا را نام برده است تا روح توحید را در انسان شكوفا كند. _ مراد از داخل كردن شب در روز ویا روز در شب، یا كم وزیاد شدن طول ساعات شب وروز در فصل هاى مختلف است ویا غروب وطلوع تدریجى. البتّه معناى اوّل روشن تر است. _ نمونه قدرت نمایى خداوند در بیرون آوردن زنده از مرده، آفریدن سلّول زنده از مواد غذایى بى جان است. _ گاهى از كافران مرده دل، فرزندان مؤمن و زنده دل، و از مؤمنان زنده دل، فرزندانى كافر و مرده دل ظاهرمى شودكه این یكى ازمصادیق آیه است. _ مراد از رزق بى حساب، رزق فراوان وبى شمار است، نه آنكه حسابش از دست او خارج باشد. و ممكن است مراد آن باشد كه رزق او خارج از محاسبات شماست، و او از راهى كه گمان نمى برید رزق مى دهد. _ تفاوت مردم در رزق، یكى از حكمت هاى الهى است، تا مردم به یكدیگر نیازمند بوده و تشكیل زندگى اجتماعى دهند و صفات سخاوت و ایثار و صبر و قناعت در آنان شكوفا شود. زیرا در صورت یكسان بودن، این صفات شكوفا نمى شود. امّا اگر یكى نعمتى داشت و دیگرى كمتر داشت یا نعمتى دیگر داشت، مردم براى جبران كمبودها دور هم جمع مى شوند و صفات تعاون و سخاوت از طرف دارنده نعمت، و صفات قناعت و عفّت و صبر از سوى نادار شكوفا مى شود. پیام های آیه : - تغییرات شب و روز و پیدایش فصل ها یكى از بركات و الطاف الهى است.«بیدك الخیر... تولج اللیل فى النهار» - علاوه بر آفرینش، هرگونه تغییر وتدبیر به دست اوست. «تولج اللیل فى النهار» - قدرت خداوند محدود نیست. او از مرده، زنده و از زنده، مرده خارج مى سازد. «تخرج الحىّ من المیّت و تخرج المیّت من الحىّ» - سرچشمه لطف الهى بى انتهاست. رزق بى حساب، یعنى براى سرچشمه رزق محدودیّتى نیست. «ترزق من تشاء بغیر حساب»
"اربعین آمد" اربعین آمد و سودای تو در سَر دارَم من عَقب ماندم از این قافله کیفَر دارَم من روایَتگر این قافله ام ، زینَبم و ضِدّ ظُلمم چو حُسین ، تِکیه به داوَر دارَم بَعد چهل روز که این قافله بَر می گردد هَم پیام آوَرم هَم ، داغ برادَر دارَم سَر پاک تو به نی رَفت ، ز کوفه تا شام من خجالت زده ام، باز تَنم سَر دارَم بعد چِهل روز به دُنبال گُل گُمشده ات زیر هَر خار مُغیلان ، غَم دُختر دارَم قصّه شام و رقیّه ، تو مَپُرس از خواهر از خَرابه دِل پُر خون و مکدّر دارَم آمَدم با کمَر خَم شده امّا ، نَستوه خُطبه ای خوانده ام و نَسل ، ز حیدَر دارَم گفتم آنجا که نَدیدَم بِجز از زیبایی آنچه در کَرب و بَلا بود ، مُصوّر دارَم دُخترت خواست کنیزی بِبرد،شامی پَست سینه ام را سِپَرش کردم و سَنگَر دارَم حُکم مَن بود که پیغام رِسانَت باشَم  اَربعین را بِنگر، این هَمه لشکر دارَم موکِبی دارَد و نَذری دِه زُوّار تو است واندرین راه ، کِرامات مکرّر دارَم الحسین یجمعنا "نیز شُعاری اَبدی است "مَهدی " ات آید و آن وَعده که باوَر دارَم پَرچمَت را بِزند کَعبه، از آنجا بَر قُدس مُژده ی " سوره اَسری" ، ز پیمبَر دارَم
انتشار یادداشت با عنوان 《 جریان لیبرال و انگاره سازی گسست دولت و ملت 》در روزنامه کلام شمال تاریخ دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
گلستان نمایندگان ناتوانی دارد دکتر افرا مدیر عامل شرکت گلستان کاغذ پرشیا در نشست خبری : گلستان نمایندگان ناتوانی دارد،بروید مازندران را ببینید پوست مدیران را کندند ، اگر امام جمعه را کنار بگذاریم ، نمایندگان و مدیران در حوزه اقتصادی کاری نکردند. در شهر یزد که یک شهر خشک و بدون آب هست ۴۰ کارخانه کاغذ سازی داریم چرا گلستان نباشد. بحث صنعت چوب و زراعت چوب یک امر نفی شده است ، در شرایط امروز نباید دنبال صنعت چوب باشیم،هیچ صنایع چوبی نداریم که دست بخش خصوصی باشد،  عمده آنها دست مافیا هستند. تصفیه خانه ما فرسوده و مستهلک شده و نیازمند احیا آن هستیم،همه مراحل فنی و زیست محیطی هم طی شده و قرار شد ۲۰ میلیارد تسهیلات زیست محیطی به ما بدهند ولی فعلا گفتند در اولویت قرار ندارید و این می طلبد نمایندگان و مسئولان استان پیگیری کنند. در جواز تاسیس این شرکت اشتغال ۷۰ نفر آمده اما امروز ۱۷۰ نفر نیرو داریم. ساخت این شرکت از ۸۲ شروع شد و در سال ۹۴ راه اندازی شد ،شروع کار با تعدادی از نیروهای پاکستانی بود اما امروز همه نخبگان و فارس التحصیلان بومی مشغول بکار هستند. @gorgan_press
33.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹رسوا کنندگان در مجلس یزید چه کسانی بودند🚨 📲فیلمی که از مجلس یزید ابن معاویه و سخنان حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) در لبنان ساخته شده است.
⚫ چهاردهم شهریوری دیگر و یادمانی دیگر. 🏴مصادف شده است سالروز عروجش با اربعین حسینی ، او که در اوج سیاست ورزی ، خود را روضه خوان حسین (ع) می خواند و در مبارزاتش با رژیم ستمشاهی و در جبهه های دفاع مقدس ، سرمشقش او بود . سیره اش در غمخواری یتیمان و مستمندان ، نشان از حسین داشت و اسوه اش در صداقت و تلاش برای مردمی که موکلانش بودند ، او بود . هنوز ندای بغض آلودش در گوش ماست : لَا یَوْمَ‏ کَیَوْمِکَ یَا اَبا عَبْدِاللهِ .... نماینده دوره دوم و چهارم مردم شریف علی آبادکتول(و آق قلا) در مجلس شورای اسلامی
《 اسم رمز های پی در پی در آستانه سال‌مرگ اغتشاشات هیبریدی 》 🔴 در آستانه سال‌مرگ اغتشاشات هیبریدی در برخی محلات بار دیگر نام موسوی توسط سرپل منافقین مطرح‌شده است. اردشیر امیرارجمند در یک توییت شایعه کرده است که موسوی در تهران ترور خواهد شد! وب سایت کلمه که مواضع موسوی را منتشر می‌کند نیز در موضعی مضحک این ادعا را تائید کرده و نوشته است که خطوط تلفنی و موبایل منطقه باعث مرگ تدریجی موسوی شده است، این ادعا آنقدرغیرعلمی است که پاسخ به آن نیاز به استدلال خاصی ندارد. اما ادعای عامل منافقین درباره پخش شایعه خبر مرگ موسوی زاویه دیگری هم دارد، برآوردهای تحلیلی نشان می‌دهد که شبکه اغتشاشات در تورهای امنیتی گرفتار بوده و احتمال اثرگذاری آن بسیار محدودشده است. این شبکه به دلیل نداشتن اثرگذاری اجتماعی زیر ضرب بوده و امکان بروز و ظهور ندارد، تنها عاملی که می‌تواند آن شبکه خشن را به سطح شهر بکشاند یک اتفاق بزرگ یا به تعبیر منافقین یک کار بزرگ در شهر است. برای اجرای این کار بزرگ میرحسین موسوی می‌تواند قربانی بزرگی بوده و با ایجاد یک پیوست خبری «رخداد» را تبدیل به «واقعه» کند، برای منافقین موسوی همچنان نقشی که در سال ۸۸ برای او طراحی شده بود را بازی می‌کند! نکته جالب توجه آن است که در این توییت از واژه‌های قابل تاملی استفاده شده است که عمق پروژه را به خوبی نشان می‌دهد استفاده از کلماتی چون "مزاحمت" که هم‌سوی با خط انتخاباتی اصلاح‌طلبان(خالص سازی) داشته و نیز آلودگی در محیط نیز همسو با طرح اغتششات است. این کَُد بازی‌ها از ویژگی‌های منافقین در انتقال پیام است. از نگاه اتاق فرمان آشوب‌ها در پاریس مرده موسوی برای شبکه اغتشاشات بهتر زنده آن است، به عبارتی ساده‌تر از نگاه نفاق در دورانی که محدودیت‌های پیشین سران فتنه برداشته‌شده است موسوی کارکرد خود را ازدست‌داده است. در ارزیابی منافقین برداشته شدن محدودیت‌ها از روی مهدی کروبی باعث شد او با تحلیل بهتر نسبت به وقایع مواضع منطقی‌تری بگیرد، این مسئله درباره شخصی چون موسوی نباید تکرار گردد. درنهایت آنکه پخش شایعه در تهران از سوی عنصر سرویس‌های اطلاعاتی و شبکه نفاق چند آورده خاص دارد، از یک‌سو مرده‌ای سیاسی چون موسوی را دوباره احیاء کرده و به او نقش جدید خواهد داد. از سوی دیگر اعلام خبر مرگ او در چنین وضعیتی می‌تواند به رخدادها شتاب داده تا در نقش موتور محرک را برای شبکه آشوب بازی کند. این بازی سوخته یک کارگردان قدیمی با بازیگرانی جدید دارد؛ تمامی ابعاد این صحنه در رصد نهادهای اطلاعاتی و انقلابی قرارگرفته است.
« یک جرعه قرآن بنوشیم » « إِنَّ اللَّهَ لَا يَظْلِمُ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ وَإِن تَكُ حَسَنَةً يُضَاعِفْهَا وَيُؤْتِ مِن لَّدُنْهُ أَجْرًا عَظِيمًا » « سوره مبارکه نساء - آیه شریفه ۴۰ » خداوند (حتّی) به اندازه سنگینی ذره‌ای ستم نمی‌کند و اگر کار نیکی باشد، آن را دو چندان می‌سازد و از نزد خود،پاداش عظیمی (در برابر آن) می‌دهد. نکته های آیه : معمولاً ریشه ى ظلم، یا جهل است یا ترس، یا نیاز، یا حرص و... ولى خداوند غنى و دانا و منزّه است، پس ظلم نمى كند. به علاوه خداوند خود به عدل و احسان فرمان داده، چگونه ظلم مى كند؟ البتّه پاداش خداوند، چند برابر (ده برابر تا هفتصد برابر) است واین احسان و لطف اوست. پیام های آیه : - خداوند عادل است ومجازات هاى او عكس العمل كردارهاى خودماست. «ان اللّه لایظلم...» - كیفرهاى الهى مطابق جرم، ولى پاداش هاى الهى چند برابر است. «یضاعف» - خداوند، علاوه بر افزایش حسنات، از جانب خود نیز اجر عظیم مى دهد. «من لدنه اجراً عظیماً»
📩 رهبر معظم انقلاب اسلامی در پایان عزاداری هیئت‌های دانشجویی خطاب به دانشجویان: اگر مقاومت کردید آن وقت قله را فتح خواهید کرد ✏️ رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در پایان مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور به مناسبت اربعین حسینی: ✏️ این راه شما، اراده است. باید با اراده حرکت کرد. با تصمیم باید حرکت کرد. جاذبه‌ها برای زاویه ایجاد کردن از این صراط مستقیم کم نیست. همیشه بوده این زاویه‌ها امروز بیشتر از همیشه است. ✏️ اراده‌ی قوی لازم است تا در مقابل این جاذبه‌های شیطانی بتوانید مقاومت کنید. اگر مقاومت کردید آن وقت قله را فتح خواهید کرد. کاری که از بعد از زمان رسول خدا تا امروز انجام نگرفت. قله‌ی حاکمیت دین خدا، حاکمیت حق، حاکمیت عدل، قله‌ی رسیدن به مقصود و غرض از خلقت انسانی که عبارت باشد از تکامل انسان، کمال بشری، به این قله خواهید رسید. این کار، کار شماست. ✏️ شما جوانهای امروز می‌توانید مایه‌ی امید باشید، مایه‌ی امیدید. بحث می‌توانید نیست. مایه‌ی امیدید. امروز هر کدام از شما یک مشعل نورانی می‌توانید باشید بر سر راه پیرامون خودتان و محیط پیرامونی خودتان. سعی کنید این را نگه دارید. تلاش کنید در این راه استقامت بورزید. فاستقم کما امرت و من تاب معک. استقامت مهم است. ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
« یک جرعه قرآن بنوشیم » « وَمَنْ خَفَّتْ مَوَازِينُهُ فَأُولَئِكَ الَّذِينَ خَسِرُوا أَنفُسَهُمْ فِي جَهَنَّمَ خَالِدُونَ » « سوره مبارکه مومنون - آیه شریفه ۱۰۳ » و آنان که وزنه اعمالشان سبک باشد، کسانی هستند که سرمایه وجود خود را از دست داده، در جهنم جاودانه خواهند ماند! نکته های آیه : سؤال: در بعضى آیات آمده است كه در قیامت مردم از یكدیگر سؤال مى كنند، «واَقبل بعضهم على بعض یَتسائلون» و یا اهل بهشت از دوزخیان مى پرسند: چه چیز باعث شد كه شما به دوزخ در آیید؟ «ما سَلكَكم فى سقر» پس چرا در آیه ى مورد بحث مى فرماید: مردم از یكدیگر سؤال نمى كنند «و لا یتسائلون» دلیل این تفاوت چیست؟ پاسخ: این دو مطلب با هم منافاتى ندارند؛ در مورد اوّل كه مى فرماید: «مردم از همدیگر سؤال مى كنند» این مربوط به پس از رسیدگى به حساب و كتاب است و درباره ى اهل بهشت و دوزخ است كه مطالبى از یكدیگر مى پرسند، ولى آیه ى مورد بحث درباره ى آغاز قیامت و زمان حساب و مرحله ى پیش از ورود مردم به بهشت یادوزخ است كه مى فرماید:ازیكدیگرسؤال نمى كنند. پیام های آیه : - آغاز رستاخیز با نفخ صور است. «فاذا نفخ... فلا انساب» - در قیامت، اسناد افتخار دنیوى محو مى شود. «فلا انساب بینهم» - همه ى عمل هاى دنیوى حساب و كتاب دارند. «فمَن ثَقُلت - و مَن خَفّت» - براى هر كارى میزانى است. «مَوازینه» - بزرگ ترین خسارت انسان، هدر دادن عمر و استعدادهاى خویش است. «خسروا انفسهم» - رستگاران، كسانى هستند كه براى قیامت ذخایرى داشته باشند. «هم المفلحون»
بنام خدا پایگاه خبری اجتماعی _سیاسی با هدف پوشش اهم اخبار و وقایع روز استان گلستان با محوریت شهرستان علی آبادکتول شروع به فعالیت نمود. ورود را به عرصه رسانه و اطلاع رسانی شهرستان علی‌آبادکتول تبریک عرض نموده و برای برادر فرهیخته جناب آقای مهندس مهدی شکی آرزوی موفقیت دارد .
⚫️پیام تسلیت فرماندار علی آبادکتول در پی درگذشت پدر جناب آقای سید موسی میردیلمی ✔️به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مشتلق کتول و بنقل از روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،ابراهیم احمدی فرماندار در پی درگذشت پدر جناب آقای سید موسی میردیلمی از همکاران فرمانداری پیام تسلیتی صادر نمود. بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون ✔️همکار گرامی جناب آقای سید موسی میردیلمی ✔️درگذشت پدر جنابعالی موجب تأثر و تألم فراوان گردید. ✔️اینجانب مصیبت درگذشت پدر بزرگوارتان را به شما و خاندان میردیلمی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات الهی در اعلی علیین وبرای جنابعالی وعموم بازماندگان صبری جمیل و طول عمری با عزت از درگاه پرودگار متعال مسئلت می نمایم
با ۳ میلیاردی شدن اندروید، لوگوی اندروید عوض شد(نماد گرایش‌های همجنسگرایانه)؛ غرب هر جور شده میخواد مردم رو زوری ببره جهنم، بعد یه بیشعوری اینجا رئیس جمهور بود میگفت:"ملت روزوری نمیشه بهشت برد."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در این ایام یادی کنیم از دروغ عجیب پدر که با یک دروغ بزرگ باعث ریختن خون ده‌ها نفر ازمردم و مأمورین شد. ‏
⚛مراسم پنجاه و پنجمین دوره ضیافت فارغ التحصیلی طلاب قره بلاغ ✍به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مشتلق کتول به نقل از روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول صبح روز پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه مراسم پنجاه و پنجمین دوره ضیافت فارغ التحصیلی طلاب حوزه علمیه عرفانی با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری ، فرماندار علی آباد کتول، امام جمعه علی آبادکتول ، بخشدار کمالان همچنین مسئولان استانی، شهرستانی، علما و روحانیون اهل سنت استان های گلستان، خراسان شمالی، کردستان و سیستان و بلوچستان واقشار مختلف مردمی در مصلی قره بلاغ از توابع بخش کمالان علی آبادکتول برگزار شد. 🔹در این دوره تعداد ۱۴ نفر از طلاب حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ فارغ التحصیل می شوند. 🔹گفتنی است؛ مولودخوانی، عمامه گذاری و دعای خیر علما و روحانیون از دیگر برنامه های این مراسم بود.