فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا کی قراره نیروی انتظامی رو تضعیف کنید
قوانین دست و پا گیر دست مامور قانون رو بسته و ارازل و اوباش رو جری تر کرده
نکنه این مطالبه هم باعث دوقطبی میشه!!!
🎥 این فیلم در ساعات اخیر داره تو فضای مجازی دست به دست میشه...
❌ ببینید اراذل و اوباش چگونه بی محابا به پلیس مملکت که ضامن برقراری امنیت است وحشیانه حملهور میشوند!
🔺 وقتی پلیس تضعیف شود؛ سنگ روی سنگ بند نمیشود؛ از مسئولین انتظار میرود با چنین اوباشی مماشات نکرده و اشد مجازات را برایشان در نظر بگیرند✌️
کاری کردید که پلیس جرات دفاع از خودشو نداره چه برسه بخواد از حق قانونی شهروندان دفاع و اعمال قانون بکنه
قوای سه گانه خوابید یا خودتون رو به خواب زدید
یعنی تو این مملکت کسی نیست که به داد مظلومیت پلیس برسه
✍@tahlile_siasi
══════🇮🇷════
#جنگ_فرهنگی
#غزه
🔻کانال مطالعات فرهنگی
@motaleatfarhang
هدایت شده از تشکل های دینی خراسان رضوی
14.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 قصههای هیأت
روایتی متفاوت از برخی هیأتهای برگزیده مهرواره هوای نو که سعی میکند گوشهای از فعالیت و چرایی انتخاب آنها را بیان کند.
این نماهنگ ها به مرور در شبکه های مهرواره و رسانه ملی پخش خواهد شد.
🔹قسمت چهارم/هیأت عاشوراییان اصفهان
🔸 برگزیده رشته هیأت و هنر در اولین مهرواره هوای نو
📝برای ثبت نام و مشاهده اطلاعات بیشتر به وبگاه havayenoo.ir مراجعه نمایید.
💠 در هوای نو هیأت نفسی تازه کنیم....
@havayenoo_ir
#هیأت
#قصههای_هیأت
#هوای_نو
#مهرواره_هوای_نو
┄┅═💠✨🌹✨💠═┅┄
🇮🇷 "تشکل های دینی خراسان رضوی"
@tashakol_khorasanrazavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرهنگ برهنگی یا برهنگی فرهنگی ازکجا شروع و به کجا چنین شتابان⁉️❌❌❌❌❌❌❌❌❌فقط فعالان فرهنگی ببینند😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
══════🇮🇷════
#جنگ_فرهنگی
#غزه
🔻کانال مطالعات فرهنگی
@motaleatfarhang
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😢بعضی وقتا فکر میکنم من تنبلترین آدم دنیام!
چه جوری باید با #تنبلی مقابله کنم تا قوی بشم؟!🤔
#استاد_شجاعی
#موشن_ویدئو
💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
#هیئت_نوجوانان_صاحب_الزمان
#مسجد_امام_حسن
آقای گلدانی
@Alireza1387goldani
آقای قلی زاده
@ababil57
کانال اندیشمندان نوجوان مسجدامام
حسن
┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄
🆔https://eitaa.com/joinchat/1739850637C8350fbc646
دوستان گرامی اگر دنبال محتوا برای نوجوان خود می گردید عضو کانال فوق که جزئی از مجموعه ما هست، شوید.
اختصاصی/جنگ شناختی در ۸ سال دفاع مقدس/ شهدا قهرمانان مقابله با جنگ شناختی دشمن بودند
✍ سید علیرضا آلداود
مقدمه:
جنگ شناختی، نوعی جنگ نوین است که در آن، دشمن به جای استفاده از ابزارهای نظامی، از ابزارهای شناختی و روانی برای نفوذ در ذهن و افکار افراد جامعه هدف استفاده می کند. هدف از این جنگ، تغییر باورها، ارزش ها و هویت افراد و در نهایت، به تسلیم واداشتن آنها بدون شلیک حتی یک گلوله است.
🔴 جنگ شناختی در ۸ سال دفاع مقدس:
در ۸ سال دفاع مقدس، رژیم بعث عراق از ابزارهای مختلف جنگ شناختی برای ضربه زدن به ایران استفاده کرد. هدف اصلی این جنگ، تضعیف روحیه رزمندگان و مردم ایران، ایجاد تفرقه و آشوب در داخل کشور، و در نهایت، به تسلیم واداشتن جمهوری اسلامی ایران بود.
ابزارهای جنگ شناختی رژیم بعث عراق:
🔻 پروپاگاندا: رژیم بعث عراق از طریق رادیو، تلویزیون، و سایر رسانه ها، به طور مداوم به ایران و مردم ایران دروغ می گفت و سعی می کرد آنها را به ستوه آورد.
🔻 عملیات روانی: رژیم بعث عراق از طریق شایعه پراکنی، ترفندهای فریب، و عملیات روانی، سعی می کرد در بین رزمندگان ایرانی تفرقه ایجاد کند و روحیه آنها را تضعیف کند.
🔻 جنگ نرم: رژیم بعث عراق از طریق ترویج فساد و بی بند و باری، سعی می کرد ارزش های اسلامی و انقلابی مردم ایران را تضعیف کند.
🔴 مصادیق جنگ شناختی در ۸ سال دفاع مقدس:
🔻 شایعه پراکنی: رژیم بعث عراق شایعاتی مبنی بر اینکه ایران در حال شکست است، یا اینکه رزمندگان ایرانی به مردم خود خیانت می کنند، منتشر می کرد.
🔻 جنگ روانی: رژیم بعث عراق با استفاده از بلندگو، رزمندگان ایرانی را به تسلیم شدن دعوت می کرد و یا با پخش تصاویر و فیلم های جعلی، سعی می کرد آنها را از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار دهد.
🔻 جنگ نرم: رژیم بعث عراق از طریق پخش برنامه های مبتذل و ضد اخلاقی از طریق رادیو و تلویزیون، سعی می کرد ارزش های اسلامی و انقلابی مردم ایران را تضعیف کند.
🔴 مقابله ایران با جنگ شناختی:
جمهوری اسلامی ایران نیز برای مقابله با جنگ شناختی رژیم بعث عراق، از ابزارهای مختلفی استفاده کرد. هدف اصلی این مقابله، حفظ روحیه رزمندگان و مردم ایران، تقویت وحدت و انسجام ملی، و خنثی کردن توطئه های دشمن بود.
🔴 ابزارهای مقابله ایران با جنگ شناختی:
✅ روشنگری: جمهوری اسلامی ایران از طریق رسانه ها و سخنرانی ها، به روشنگری افکار عمومی و تبیین حقایق جنگ می پرداخت.
✅ تقویت ایمان و معنویت: جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر آموزه های دینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سعی می کرد روحیه رزمندگان و مردم ایران را تقویت کند.
✅ جنگ نرم: جمهوری اسلامی ایران با ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی، سعی می کرد در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستد.
🔴مصادیق مقابله ایران با جنگ شناختی:
✅ برگزاری نماز جماعت و دعاهای توسل: رزمندگان ایرانی با حضور در این مراسم ها، ایمان و معنویت خود را تقویت می کردند و روحیه خود را برای ادامه جنگ حفظ می کردند.
✅ سخنرانی های فرماندهان و شخصیت های مذهبی: این سخنرانی ها به روشنگری افکار عمومی و تبیین حقایق جنگ کمک می کرد و روحیه رزمندگان و مردم ایران را تقویت می کرد.
✅ تولید و پخش برنامه های فرهنگی و هنری: جمهوری اسلامی ایران با تولید و پخش برنامه های فرهنگی و هنری، سعی می کرد ارزش های اسلامی و انقلابی را ترویج کند و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستد.
ادامه دارد
💡
🇮🇷 جنگ شناختی | سواد رسانهای 👇کانال مطالعات فرهنگی.
https://eitaa.com/motaleatfarhangy
6.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 تربیت کودک...
🔹شهید مطهری ره
💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
کانال اندیشمندان نوجوان مسجدامام
حسن
🆔https://eitaa.com/joinchat/1739850637C8350fbc646
┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄
══════🇮🇷════
#جنگ_فرهنگی
#غزه
🔻کانال مطالعات فرهنگی
@motaleatfarhang
6.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥از رنجی که میبریم، رنج خودتحقیری ..
══════🇮🇷════
#جنگ_فرهنگی
#غزه
🔻کانال مطالعات فرهنگی
@motaleatfarhang
🔻حجاب و قدرت سیاسی -۱
عقبماندگی تحلیلی در کارگزاران فرهنگی
🖊مهدی جمشیدی
۱. حجاب، یکی از عرصههای «باخت فرهنگی» است؛ این باخت، از سالهای آغازین دهۀ هفتاد آغاز شد و به صورت تدریجی، تداوم یافت و پیش آمد و به وضع کنونی رسید. حجاب، یکی از زمینههای نمادینِ تهاجم فرهنگی بود تا از سپهر جامعه، ارزشزدایی شود و در پی آن نیز، مجموعهای از «ساختشکنیهای فرهنگی» پدید آید. چنین نیز شد؛ رفتهرفته، حجاب از معیارهای دهۀ شصت، فاصله گرفت و دههبهدهه، افت و افول یافت، اما این روند، به گونهای مرحلهبهمرحله طراحی شده بود که در جامعه، چندان حس مقاومت و واکنش شکل نگیرد. هرچند تحرّکات اندکی نیز صورت میگرفت، اما از همان ابتدا، مشخص بود که این قبیل فعالیّتها، نتیجهای به دنبال نخواهد داشت و وضع پوشش، سیر انحطاطی را خواهد پیمود. بسیاری، به دیدۀ اهمّیّت و اولویّت به حجاب نگاه نمیکردند و اهتمام به آن را نشانۀ سطحیاندیشی و ظاهرنگری میپنداشتند، اما حقیقت این بود که حجاب، یک تکۀ نمادین از «سبک زندگی» است و خودبهخود، تکههای متناسب و همگون با خویش را تولید میکند. تغییر حجاب، به معنی تغییر در لایههای دیگر سبک زندگی است و اینگونه نیست که اگر این لایه، استحاله و مسخ شود، لایههای دیگر، همچنان برقرار بمانند. سستی در حجاب، تساهل در نمادهای دینیِ دیگر را به دنبال خواهد داشت؛ بلکه حتی تزلزل در عقاید و باورها را نیز به همراه خواهد داشت. در تجربۀ سیاستی و مدیریّتیِ گذشته، نه جنبۀ نمادین حجاب، فهم شد و نه همبستگی آن با لایههای دیگر سبک زندگی.
۲. سیر تدریجیِ ضعف حجاب نشان میدهد که این روند، در هیچ نقطهای متوقف نخواهد ماند و همچنان پیشروی خواهد کرد. در گذشته، گمان میشد که وضعیّت کنونی، نهایت و غایت است و روند در همین نقطه، متوقف خواهد ماند، اما مشاهده کردیم که خطوط قرمز، یکی پس از دیگری، درنوردیده شدند و داستان «ضعف حجاب»، به «کشف حجاب» رسید. بعید میدانم کسی در میان کارگزارانِ فرهنگیِ نظام، میتوانست باور کند که روزی خواهد رسید که کشف حجاب، به یک «جریان اجتماعیِ عیان» تبدیل میشود و قانون و مجریانش در برابر آن، ایناندازه حقیر و منفعل خواهند شد. کارگزارانِ فرهنگیِ نظام، از عهدۀ آیندهنگری برنیامدند و در مقام نگهداشت ارزشها، رویکرد روندی و خطی نداشتند و در اکنون، منجمد شده بودند. کسی دربارۀ آینده، اندیشه نکرد و محاسبه ننمود که این روند، به مرحلههای دیگری خواهد رسید. دستکم در دهۀ نود، دیگر مشخص شده بود که حجاب، یکی از مهمترین و جدّیترین نمادهای فرهنگی است که به طور خاص و منحصربهفرد، در دستورکار عالَم تجدّد قرار گرفته و بهزودی، به معرکۀ نزاع و جدال تبدیل خواهد شد. در دهۀ نود، این مسیر و مدار، بسیار بیشتر از دهههای دیگر، برجسته و نمایان بود، اما هیچ فهم و حسّاسیّتی در این زمینه به چشم نخورد. عقبماندگی تحلیلی و فهم ناچیزِ کارگزاران فرهنگیِ نظام، جامعه را هرچه بیشتر در این مرداب فرو برد و پنجرههای گشایش و رهایی را به روی جامعه بست. طلب تغییر در آن روزها، بسیار آسانتر از اکنون بود؛ اکنون، گرهها کور شدهاند و امکانها، محدود. در اثر غفلت و انفعال و ندانمکاریِ حاکمیّتی، فرصتهای بسیاری از دست رفتند.
۳. نهفقط حجاب، بلکه همۀ عرصههای فرهنگی در طول دهههای گذشته، دچار «ولنگاری» بودهاند؛ فرهنگ، تهی از تدبیر بوده و به دست اتّفاق، واگذار شده است. هیچ تفکّری در میان نبوده و کارگزاران فرهنگ، عدّهای «دیوانسالارِ محافظهکار» بودهاند که طرح و تدبیری در دست نداشتهاند و کلّیّات سیّال و بیخاصیّتی را به عنوان برنامۀ فرهنگی ارائه کردهاند. نه خودشان اهل نظر و معرفت و فهم فرهنگ بودهاند، و نه از آنان که بهرهای از عقل عملی در زمینۀ فرهنگ دارند، استفاده کردهاند. حلقهوار و بسته و اندکسالار به قدرت راه یافتند و با کمال نابخردی و نسنجیدهکاری، زمام و عنان فرهنگ را در اختیار گرفتند، و حاصل، این شده که اکنون میبینیم. در دولت گذشته، هیچ خبری از «نظریۀ فرهنگی» در میان نبود و فرهنگ بر اساس اقتضاهای روزمرّه و ارادۀ دیوانسالارانه تدبیر میشد و برایناساس، تحوّلی نیز رقم نخورد و زمان تاریخی، سوخت و از دست رفت. دولت گذشته در زمینۀ فرهنگ، چهلتکه و بریدهبریده و بهشدّت، نامنسجم بود و در بیرون از آن نیز، عقول منفصل برای ایجاد تحوّل فرهنگی فراخوانده نشده بودند. در این سه سال، خامی خویش را مزیّن به اندکی تجربه کردند و از تحوّل، تخیّل آفریدند. در دولت کنونی نیز، با وزیری در فرهنگ روبرو هستیم که قواره و قامت فرهنگیاش در تجربۀ سرد و تلخ گذشتهاش، آشکار شده
══════🇮🇷════
#جنگ_فرهنگی
#غزه
🔻کانال مطالعات فرهنگی
@motaleatfarhang