غریبی آن بُود در چشم زینب؛
«حسینی سوخته در قعر گودال!»
روضه #یادگاری شام غریبان
بعد ۱۱۷ شب غربت یتیمی
@moughavemat110
رسانه مردمی چهارراه مقاومت
غریبی آن بُود در چشم زینب؛ «حسینی سوخته در قعر گودال!» روضه #یادگاری شام غریبان بعد ۱۱۷ شب غربت
❤️🔥احساس سوختن به تماشا نمیشود...
سر وکیلآباد یه خانه بزرگ قدیمی بود همیشه محرم و صفر روضه میگرفت
- ساعت ۴/۵ صبح !!! -
از آن روضههای قدیمی که هر چقدر هیأتها و مداحیها رنگوارنگ شوند، علیالاصول تغییر نمیکند؛
- اصل جلسه منبر است و سخنران
- مداح پیرغلام با سوز سینه و روضه کوتاه
( بجای سبک و شور و ...)
- بزرگ خانه هم خوشآمدگوی دستبهسینه دمدر
و ... و ...
@moughavemat110
رسانه مردمی چهارراه مقاومت
❤️🔥احساس سوختن به تماشا نمیشود...
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 ۱۹دی آتیشش زدن ...
از ۹شب تا ۱/۵ سحر میسوخت!!!
@moughavemat110
🚩 ولی امسال
روی همون خرابه سوخته
روضه محرم برگزار شد ✋
بانی جلسه میگفت:«حقیقت ما امسال نیت نداشتیم بگیریم ولی یکی فرشش رو داد یکی پذیرایی، یکی دیگه...
🙌 خداروشکر خودش جور شد»
@moughavemat110
رسانه مردمی چهارراه مقاومت
... اگه دوست داشتید
فردا روز آخر روضهشونه
ساعت ۴/۵ تا ۵:۴۵
📍 وکیلآباد ۳
#پویش_صلوات
🇮🇷به نیت فرج و سلامتی مولامون و شادی روح شهدا و پیروزی رزمندگان اســـلام🇮🇷
تا ۵ تیر ماه ۱۴۰۵؛
«۴,۲۰۴,۵۴۰ » صلوات فرستاده شد!
⭕برای همیاری در این پویش برای دوستان و خانواده خودتون بفرستید⭕
برای شرکت به آیدی زیر پیام بدید و تعداد نذر صلوات هاتون رو برامون بفرستین🇮🇷
🆔 @resane_salavat
🆔 @moughavemat110
هدایت شده از اطلاع رسانی چهارراه مقاومت
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غیبت یعنی بزرگترین حرف خدا روی زمینه...‼️
📍قرار هر جمعه شب ما
انشاءالله امشب هم ساعت ۲۲ #نماز_استغاثه در چهارراه مقاومت میخونیم
📿عزیزان حتما زیرانداز و سجاده و مهر بهمراه داشته باشین🙏🏻
امام رضا علیه السّلام:
❤️دعا، سلاح مؤمن است.
اللهم عجل لولیک الفرج
🆔@moughavemat110
عضو کانال اطلاعرسانی چهارراه مقاومت شوید.
🆔@moughavemat_info