eitaa logo
خبرگزاریMRC
17.9هزار دنبال‌کننده
14.7هزار عکس
8.6هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ 🔹زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند. 🔹هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و در برخی نقاط، گردوخاک و احتمال وقوع تگرگ در کل استان تهران به ویژه ارتفاعات هشدار داد. 🔹شبکه هلندی NOS: یمنی‌ها سلاح‌هایی دارند که می‌توانند به اهدافی در اقیانوس هند حمله کنند.
♦️ 🔹سرپرست مرکز بازرسی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد. 🔹رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: پدافند هوایی آمریکا در رهگیری موشک‌های ایران ناکام بود. 🔹یک مقام مسئول: ورود خودرو با پلاک بین‌المللی به کشور مجاز شد.
♦️پایان بازی تراکتور ۰ _ ۰ استقلال 🔹لغزش استقلال صدر را در دسترس پرسپولیس قرار داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️ نمایش ثانیه های مرگ و زندگی در نون خ 🔷 تولید رادیو داروها و رسیدن آن به دست بیمارانی که به شکل سفارشی این داروها مختص آنها و به نامشان تولید می‌شود، به نوعی جنگ ثانیه‌هاست،‌لحظات سرنوشت ساز رسیدن رادیو داروهای تولیدی صنعت هسته ای کشور در سریال نون خ به تصویر کشیده شد.
♦️ 🔹علوم پزشکی ایران: آمار خودکشی در ایران کمتر از میانگین جهانی است. 🔹بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. 🔹رئیس سازمان ثبت: سند مالکیت واحدهای صنعتی کشور تا پایان خرداد صادر می‌شود. 🔹ترکیه: به طرح شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل می‌پیوندیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه 🔹در میان معترضانی که به مناسبت روز کارگر امروز چهارشنبه به خیابان‌های پاریس آمده بودند، نیروهای امنیتی فرانسه با خشونت معترضان حامی فلسطین را مورد ضرب و شتم قرار دادند. 🔹تظاهرات‌کنندگان در جریان اعتراض‌های گسترده امروز در پاریس خواستار توقف فوری جنگ رژیم صهیونیستی در غزه شدند.
♦️ 🔹رئیس پلیس راهور: حق بیمه براساس نمره منفی و جریمه خواهد بود. 🔹ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم. 🔹هواپیمایی «یونایتد» لغو پروازهای مستقیم خود به تل‌آویو را تمدید کرد.
♦️فلفل تند باعث افزایش عمر می شود 🔹دانشمندان چینی آزمایشی ترتیب دادند: آنها نیم میلیون چینی ۳٠ تا ۷۹ ساله را به مدت ۷ سال بررسی کردند. 🔹داوطلبان به دو گروه تقسیم شدند: در یکی، آنها ۳ بار در هفته غذای تند می‌خوردند، در دیگری - همه جوری غذایی می‌خوردند به جز تند. 🔹نتیجه :میزان مرگ و میر در گروه اول ۱۴ درصد کمتر از گروه دوم شد. 🔹نکته این است که فلفل حاوی ماده خاصی است - کپسایسین. این همان چیزی است که به آن گرما می‌دهد. کپسایسین تولید اندورفین - هورمون های شادی را افزایش می‌دهد. بنابراین به مرور زمان میتوانید به غذاهای تند عادت کنید. 🔹علاوه بر این، کپسایسین سلول‌های سرطانی را از بین می بر، میتوکندری را مهار می‌کند. در واقع کپسایسین سلول‌های سرطانی را از انرژی محروم می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️هم‌اکنون؛ بارش شدید بارانِ بهاری در تهران
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسن(ع): انديشيدن، مايه زنده دلىِ صاحب بصيرت است. امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۲۳ شوال ۱۴۴۵ ۲ مه  ۲۰۲۴
♦️باران و رعد‌وبرق در سراسر کشور 🔹امروز اغلب مناطق کشور شاهد بارش خواهیم بود. 🔹در شمال غرب، سواحل دریای خزر ، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش‌ پراکنده و در سایر مناطق رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد. 🔹شدت بارش در جنوب و شرق کشور بیشتر خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اما این احترام به «نفوس» انسان‌ها 🔹مردم‌داری از نگاه علامه جعفری
♦️کریم بنزما به رئال مادرید برگشت 🔹بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد. 🔹این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند. 🔹کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بهترین گل‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان 🔹بهترین گل‌های دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سوی یوفا مشخص شدند.
♦️کشف لاشه یک پلنگ در فریمان اداره ‎محیط‌زیست فریمان: 🔹محیط‌بانان لاشه یک قلاده پلنگ را در ارتفاعات کلیلاق ‎فریمان پیدا کردند. 🔹نشانه‌ای از تیراندازی روی لاشه پلنگ دیده نشده است. 🔹علت مرگ این ‎پلنگ هنوز مشخص نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شهرک نشینان صهیونیست راه کاروان‌های کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را مسدود کردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️با مقاومت دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا، نیروهای نظامی از محل تحصن دانشجویان عقب نشینی کردند
♦️ 🔹لغو پروازهای امروز ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی 🔹شرور وحشت آفرین در غرب تهران دستگیر شد. 🔹سخنگوی کاخ سفید: ما در مورد دارفور و سودان و اوکراین با دادگاه جنایی بین‌الملل همکاری می‌کنیم ولی در مورد اسرائیل این دادگاه صلاحیت ندارد! 🔹شمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ نفر رسید.
تست شخصیت‌شناسی / کدام چهره برای شما جذاب‌تر است و از کدام‌چهره متنفرید؟ 🔹برای آشنایی با مدل شخصیتی خود و دیگران، تست‌هایی اینجا ارائه شده‌اند که هر یک، تفسیری دقیق از ویژگی‌های شخصیتی‌تان ارائه می‌دهد. با ۱۴ تست روان‌شناسی برتر اینجا آشنا شوید👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3070470
کهن_رایگان ثبت نام آموزش طب سنتی ✅دوره آموزشی رایگان طب کهن شامل شناخت انواع مزاج ها و غلبه مزاج ها و اصلاح مزاج و سبک تغذیه سالم میباشد https://survey.porsline.ir/s/XjyXY9px علاقمندان برای شرکت در دوره آموزشی طب کهن روی لینک بالا بزنید👆 آموزش  در ۴ جلسه یک ساعته و بصورت آنلاین برگزار میشه🙏🙏 مربی آموزش :فاطمه عباسی لینک گروهم در تلگرام https://t.me/zange1salamat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سقف مسجد دانشگاه ملک‌فهد عربستان بر اثر بارش شدید باران فرو ریخت
♦️ منطقه امام‌زاده ابراهیم شفتِ گیلان قبل از آتش‌سوزی اینجوری زیبا بوده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فیلم وایرال شده در شبکه های اجتماعی از تف کردن پلیس آمریکا روی پرچم فلسطین
♦️رانت اطلاعاتی و امضاهای طلایی بستر فساد را مهیا می‌کند محمد هاشمی، رئیس پیشین سازمان صداوسیما: 🔹بعید است با یک دولت مقتدر یا پیگیری یک سیاست دستوری ریشه‌کن کردن فساد ممکن باشد. 🔹اگر نظارت مجلس درست و کارآمد بود، وضعیت فساد در کشور این نبود 🔹اگر در ساختار اداری، مطابق آیین‌نامه و قانون عمل شود راه بر بروز و ظهور فساد بسته می‌شود 🔹پاسخگو کردن مسئولان و مقامات مطابق مسئولیت‌شان برای مبارزه با فساد ضروری است 🔹رؤسای‌ جمهور و وزرا هراسی از سوالات و استیضاح مجلس ندارند 🔹فساد در کشور ما ریشه‌دار شده است/  تجارت‌نیوز