eitaa logo
خبرگزاریMRC
18.7هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
7.8هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
مراقب این اشتباهات در اوایل کار جدیدتان باشید 🔹افرادی که تازه وارد در بازار کار هستند و به تازگی وارد محلی برای شروع به کار شده اند ممکن است ناخودآگاه خطاهایی انجام دهند که باعث شود تصویری ناخوشایند از خودشان در ذهن بقیه افراد ایجاد کنند.
♦️ 🔹عرضه ۱۰ هزار خودروی برقی در کشور تا آخر تیر 🔹مخبر: شهید رئیسی ۳ سال رئیس‌جمهور بود اما محبوبیت وی از کسانی که ۸ سال رئیس‌جمهور بودند بیشتر بود. 🔹مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی:سیل در خراسان رضوی بیش از ۲۰۶ هزار میلیارد ریال خسارت وارد کرد. 🔹وزیر جنگ اسرائیل: برای مذاکره با حماس، حمله به غزه را متوقف نخواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حزب الله لبنان ویدئوی لحظه اصابت قرار دادن سامانه گنبد آهنین اسرائیل با موشک الماس را منتشر کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️برخورد با هنجارشکنی در سواحل جانشین فرمانده انتظامی کشور: 🔹با هنجارشکنان در سواحل، بنا به حکم قانون برخورد می‌شود. 🔹قانون، فراجا را مکلف کرده که با پوشش‌های غیر معمول و هنجارشکنانه خانم‌ها و آقایان برخورد کند.
♦️تصویری که از این شهر شمالی ایران وایرال شد 🔹تصویری از یک ماشین حمل زباله در فریدونکنار که با عروسک‌های مختلف تزئین شده است.
♦️میزان: دادستانی تهران برای بازیگر هتاک پرونده قضایی تشکیل داد/ یک روزنامه تذکر گرفت خبرگزاری میزان نوشت: 🔹در پی انتشار مطلبی در جهت برهم زدن امنیت روانی جامعه و توهین و هتاکی، دادستانی تهران روز گذشته برای یک مجری-بازیگر پرونده قضایی تشکیل داد. 🔹همچنین در پی شیطنت یک روزنامه ضمن احضار مدیرمسئول تذکر لازم را به این رسانه ابلاغ کرد./ میزان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️٧ سال از عملیات تروریستی داعش در تهران گذشت؛ تصاویری از حمله گروهک تکفیری داعش به ساختمان مجلس در ١٧خرداد سال٩۶
♦️ 🔹وزیر نیرو: طالبان بخشی از حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد. 🔹رییس سازمان بهزیستی کشور از برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد. 🔹قیمت مهدی قایدی به ۲۵٠ میلیارد رسید!
♦️احتمال استفاده از هوش مصنوعی برای انجام تکالیف در دانشجویان بی‌علاقه به درس بیشتر است 🔹احتمال اینکه دانشجویان حواس‌پرت و بی‌تفاوت به دروس برای انجام تکالیف دانشگاهی خود از ابزارهای هوش مصنوعی (خصوصاً ChatGPT) استفاده کنند، بیشتر از بقیه دانشجویان است. 🔹پژوهشگران در ماه مارس ۲۰۲۳ از ۱۶۰ دانشجوی ۱۸ تا ۲۴ ساله در مقطع لیسانس نظرسنجی کردند تا بفهمند در گذشته چقدر از ابزارهای هوش مصنوعی در درس‌های خود استفاده کرده بودند. 🔹پژوهشگران می‌گویند که این یافته‌ها آن‌ها را غافلگیر کرده است. علاقه دانشجو به رشته تحصیلی خود اصلی‌ترین دلیلی است که باعث می‌شود او تکالیفش را با ابزارهای AI انجام ندهد. 🔹نتایج نشان می‌دهند که اگر دانشجویان بدانند ریسک لورفتن بالا است یا مجازات‌های تقلب بسیار شدید هستند، احتمالاً از هوش مصنوعی استفاده نمی‌کنند.
♦️ 🔹روزنامه فرهیختگان: میزان مشارکت در انتخابات پیش‌رو، حدود ۶٠ درصد است. 🔹بهروز فرزاد مدال طلا پاراسایکلینگ مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در ازبکستان را کسب کرد 🔹اسپانیا، اولین کشور اروپایی به شکایت نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه پیوست.
📷ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز شنبه 🔹براساس پیش‌بینی سازمان‌ هواشناسی، اولین موج جدید بارش‌های نیمه دوم خردادماه از شنبه وارد کشور خواهد شد که این سامانه برای نواحی شمال غربی، دامنه‌های زاگرس و نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
تازه‌ترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری را با در خبرفوری دنبال کنید 🔹می‌توانید روی این هشتگ کلیک کنید و اخبار ویژه انتخابات را ببینید
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است. امروز جمعه ۱۸ خرداد ماه ۲۹ ذی‌القعده ۱۴۴۵ ۷ ژوئن ۲۰۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حریف بلغارستان هم نشدیم 🔹تیم ملی والیبال ایران در هفتمین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها نتیجه را به بلغارستان واگذار کرد. 🇮🇷 ۲۵ | ۲۲ | ۲۳ | ۲۵ | ۱۱ 🇧🇬 ۲۰ | ۲۵ | ۲۵ | ۲۰ | ۱۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دستمزد ۲۰۰ هزار تومانی داور در لیگ پایه! 🔹قنبرزاده، نایب رییس فدراسیون فوتبال دستمزد پایین داوران در لیگ پایه را تایید کرد.
♦️کشف روشی که آلزایمر را ۹ سال زودتر پیش‌بینی می‌کند 🔹پژوهشگران دانشگاه کوئین‌مری لندن روشی برای پیش‌بینی زوال عقل با دقت ۸۰ درصد تا ۹ سال قبل از تشخیص بیماری پیدا کرده‌اند. 🔹محققان برای انجام این تحقیق با استفاده از اسکن‌های اف‌ام‌آر‌آی(fMRI) بیش از ۱۱۰۰ داوطلب از بانک زیستی انگلستان، به برآورد اتصال مؤثر بین ۱۰ ناحیۀ مغز پرداختند که شبکۀ حالت پیش‌فرض مغز را تشکیل می‌دهند. 🔹این نواحی در شبکۀ حالت پیش‌فرض مغز در مراحل اولیۀ آلزایمر تحت تأثیر قرار می‌گیرد. 🔹همچنین در این تحقیق دریافتند که انزوای اجتماعی به احتمال زیاد از طریق تأثیر بر اتصال در این شبک خطر ابتلا به زوال عقل را افزایش می‌دهد.
♦️ترامپ: پیروز شوم، بزرگترین فرایند اخراج مهاجران را در تاریخ آمریکا اجرا خواهم کرد ترامپ شامگاه پنجشنبه در یک تجمع انتخاباتی در ایالت آریزونا: 🔹اگر در انتخابات پیش رو موفق شوم، از روز اول آغاز ریاست.جمهوری خود مرزها را خواهم بست و بزرگترین فرایند اخراج مهاجران را در تاریخ آمریکا اجرایی خواهم کرد. 🔹وی در ادامه سخنرانی خود جو بایدن را به گشودن مرزهای آمریکا به روی مهاجران از سراسر جهان متهم کرد و با اشاره به اینکه او برای اخراج آنها از آمریکا تلاش خواهد کرد، ادامه داد: هیچ گزینه دیگری ندارم بایدن گزینه دیگری برای ما نگذاشته است. جهان زندان‌هایش را خالی می‌کند و درخواست‌های پناهندگی و مراکز روانی‌اش نزد ماست.
♦️ریزش ساختمان ۳ طبقه در پاکدشت شاهین فتحی، مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران: 🔹ظهر امروز ۱۸ خرداد ماه، گزارش حادثه ریزش ساختمان ۳ طبقه در روستای قلعه نو املاک بخش مرکزی پاکدشت به مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر اعلام شد. 🔹جزئیات اعلام می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جدل‌های داغ انتخاباتی ؛ چه کسی نامزد جبهه پایداری می‌شود؟
♦️تبلیغات چینی‌ها درباره بلندترین آبشار آسیا دروغ از آب درآمد 🔹آبشار یونتای در چین، معروف به مرتفع‌ترین آبشار زیبا و بی‌نظیر آسیا، حاصل تداخل میان فناوری مدرن و طبیعت است. 🔹ارتفاع این آبشار ۳۱۴ متر است و هر سال میلیون‌ها گردشگر را جذب می‌کند. 🔹اخیراً یک ویدیوبلاگر تلاش کرد تا با لوله‌های فلزی بزرگی آبشار را بهبود دهد، اما این اقدام انتقاداتی را به دنبال داشت. 🔹بسیاری از مردم این آبشار را جعلی ادعا کردند، اما منابع مختلف تأکید دارند که آبشار واقعی است و تنها به منظور حفظ زیبایی و جذابیت آن از لوله‌ها برای افزایش آب استفاده شده است. 🔹این تصمیم برای حفظ جاذبه گردشگری در طول سال اتخاذ شده و این موضوع برخی از مردم را ناراحت کرده است، زیرا برخی معتقدند که آبشار باید به طور طبیعی زیبا باشد، نه به‌وسیله تداخل انسانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدیویی از مراسم استقبال و دستبوسی دختر پادشاه مراکش که در شبکه های اجتماعی با واکنش های متفاوتی مواجه شده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کلیپ اتحادیه جهانی کشتی برای بازگشت حسن یزدانی به میادین
♦️فوت ۲ کارگر بر اثر ریزش آوار در پاکدشت رئیس هلال‌احمر شهرستان پاکدشت: 🔹 براثر ریزش آوار در روستای قلعه نو پاکدشت که صبح امروز رخ داد ۳ کارگر زیرآوار گرفتار شدند. 🔹 ۲ نفر از کارگران فوت کردند و وضعیت جسمانی یک کارگر وخیم است. 🔹این سانحه بر اثر ساخت‌و‌ساز غیرمجاز رخ داد.