eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سپاهان یک پای فینال جام حذفی 🔹سپاهان در اصفهان توانست با نتیجه ۲ بر ۱ در مقابل گل‌گهر به پیروزی برسد
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان را از آتش دوزخ نمی‏رهاند. امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۹ ذی‌الحجه ۱۴۴۵ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴
♦️وقوع حادثه در دریای سرخ 🔹سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وقوع یک حادثه در ۴۰ مایلی جنوب المخا در یمن خبر داد.
♦️عکسی از افسران زن در رژه نیروهای نظامی در عربستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به نمازگزاران عید قربان در مسجد الاقصی 🔹نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به نمازگزاران در هنگام ورود به مسجد الاقصی و ضرب و شتم آنها مانع اقامه نماز عید قربان توسط فلسطینیان شدند
♦️سود بازرگانی انواع گوشت صفر شد 🔹سود بازرگانی واردات انواع گوشت گاو، گوساله و گوسفند شامل ران، راسته، سردست و سینه از ۲ و ۱۱ درصد به صفر کاهش یافت.
♦️عباس عبدی: اگر پزشکیان رأی نیاورد بدون هیچ بهانه ای شکست را می پذیرم عباس عبدی در اعتماد نوشت: 🔹همه خسته‌ایم. نیاز به اندکی امید داریم. ملت و جامعه‌ای که خسته و ناامید باشد، به قهقرا خواهد رفت. اگر در عدم شرکت امیدی بود، اکنون و با این وضعیت جدید بدون پیروزی دیگر امیدی هم نخواهد بود. 🔹البته اگر تحلیلم درست در نیاید و پزشکیان انتخاب نشود (درباره معنای انتخاب شدن پزشکیان هم در روزهای آینده خواهم نوشت)، مطلقا تأکید می‌کنم مطلقا مثل ورشکسته‌های متفرعن سیاسی تقصیر را به عهده تحریم‌کنندگان نمی‌اندازم. تقصیر متوجه من و امثال من است که نتوانسته‌ایم افراد تحریمی را برای مشارکت قانع کنیم. ما باید بتوانیم با نامزدی پزشکیان و تحلیل‌های خود این یخ را به اندازه‌ای آب کنیم که مردم شرکت کنند و بساط بی‌کفایتی و دروغگویی را برچینند. و اگر نتوانیم شکست خورده‌ایم.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️آتش سوزی در اسکله آبادان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چرا ربات‌ها نمیتونن فریبکارانه عمل کنن و خودشون رو انسان جا بزنن؟
♦️فضای انتخاباتی هنوز سرد است حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار در با خبرفوری: 🔹متاسفانه در دو هفته مانده به روز رای گیری همچنان با فضای سردی مواجه هستیم و جو انتخاباتی در جامعه داغ نشده است. به همین دلیل در مدت زمانی که تا انتخابات مانده است، همه باید تلاش شان را به کار بگیرند تا بلکه دولت چهاردهم محصول رای‌های زیاد باشد. 🔹در همه ادوار گذشته انتخابات گروهی که درون حاکمیت نفوذ کرده اند، سعی شان را به کار می‌گرفتند تا مردم کمی پای صندوق رای حاضر شوند تا با مشارکت پایین مقدمات برنده شدنشان فراهم شود. در این انتخابات هم از این قبیل رفتار‌ها می‌افتد که امیدوارم تمامیت خواهان نتوانند به خواسته شان برسند. 🔹انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به شرطی داغ می‌شود و مردم را برای رای دادن ترغیب می‌کند که کاندیدا‌ها بتوانند، طرح و برنامه‌های خود را به طور دقیق به اطلاع عموم برسانند تا «امید به اصلاح» موجب بالا رفتن انگیزه مردم برای مشارکت شود.