eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.7هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
7هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️شیوع باکتری گوشتخوار در ژاپن؛ ۴۸ ساعته فرد مبتلا را می‌کُشد 🔹یک بیماری نادر به نام «باکتری گوشتخوار» در ژاپن در حال شیوع است و تنها در عرض ۴۸ ساعت منجر به مرگ فرد مبتلا می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔 او من بود؛ ما با هم از ۵۶ سال پیش رفیق بودیم. روایتی درباره رئیس جمهوری که در تراز جمهوری اسلامی ایران بود...
♦️پزشکیان: اگر با صندوق‌های رای قهر کنید، به همان‌ها رای می‌دهید که به محدودیت بیشتر اعتقاد و باور دارند/نباید با چوب و باتوم با مردم گفت‌وگو کرد مسعود پزشکیان در دانشگاه اصفهان: 🔹نادیده گرفتن مردم است که باعث ایجاد مشکل می‌شود، گرفتاری‌ها به دلیل این است که افراد بی تجربه و نادان را در جایی گذاشتیم که برای مردم تصمیم بگیرند، مردم باید خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند. 🔹اگر با صندوق‌های رای قهر کنید، به همان‌ها رای می‌دهید که به محدودیت بیشتر اعتقاد و باور دارند. 🔹اجازه نخواهیم داد اقوام و مذاهب و ادیان را نادیده بگیرند. 🔹اجازه نخواهیم داد دانشجو به دلیل باورش اخراج و استاد به دلیل اعتقادش بازنشسته شود. 🔹به عنوان یک ایرانی، مطالبه‌گر حقوق شما خواهم بود. 🔹نباید با دختران این سرزمین با چوب و باتوم برخورد کرد، با تهدید نمی‌توان مردم و کشور را اصلاح کرد، با مهربانی و زبان نرم می‌توان با مردم صحبت کرد. 🔹مشکل آب زاینده‌رود قابل حل است؛ اگر کسانی حاکم شوند که به تخصص و کارشناسی باور داشته باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرلشکر سلامی: حتی پرچمداران اصلی پروژه انزوا نیز به میدان تعامل با ایران آمدند فرمانده کل سپاه در مراسم روز ملی بسیج اساتید: 🔹می‌خواستند ما در انزوای سیاسی قرار بدهند و پنجره‌های دیپلماسی را بر روی ما ببندند و ایران را در نظام بین الملل تنها بگذارند آیا توانستند؟ حتی کسانیکه که در پروژه انزوا پرچمداران اصلی بودند به میدان تعامل آمدند. 🔹ما عضو شانگهای شدیم و با بریکس و اتحادیه اقتصادی اروسیا، با همسایگان و با کشورهای دور، خاور دور، افریقا، آمریکای جنوبی، قفقاز، آسیای میانه و... همکاری کردیم. 🔹همه دروازه های سیاست و دیپلماسی بر روی کشور ما باز شد. 🔹در جهانی که فقط قدرت مفهوم دارد وقتی اعتبار قدرت شما به رسمیت شناخته می‌شود دشمن اراده قدرت شما را پذیرفته است و گرنه ما امروز باید در انزوای سیاسی می‌بودیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویر جالب از منزل مادر و پدر قالیباف در طرقبه مشهد 🔹قالیباف: پدرم در مسجد طرقبه میکروفن را برداشت و به مردم گفت که شما باقر را دیدید فکر میکنید دختر باقر این است؟
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام زمان(عج): هیچ عملی همانند نماز، بینی شیطان را به خاک ذلت نمی‌مالد و او را ذلیل نمی‌کند. امروز پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۳ ذی‌الحجه ۱۴۴۵ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴
📷سرمربی پرسپولیسی‌ها مشخص شد 🔹براساس گزارش خبرنگار مطرح ایتالیایی والتر ماتزاری سرمربی جدید پرسپولیس خواهدبود.
♦️چه زمانی سگ‌گزدیدگی باعث مرگ می‌شود؟ گفت‌وگو با دو دامپزشک درباره دلایل مرگ کودکانی که با وجود تزریق واکسن هاری فوت شدند: 🔹ایمان معماریان، دامپزشک: محل گزش بسیار مهم است. هرقدر ناحیه گزش به سر نزدیک باشد، زمان طلایی که برای نجات فرد در اختیار است، کمتر است، چون ویروس هاری از طریق اعصاب منتقل می‌شود. به محض بروز علائم بیماری هاری نیز دیگر درمان مؤثر نیست. 🔹فهیمه اسلامی، دامپزشک: ممکن است گزش حیوان و میزان دوز ویروس‌های واردشده به بدن آنقدر زیاد بوده که واکسن و آنتی‌بادی‌ها نتوانسته‌اند از پس ویروس بر بیایند. درکل این بیماری، بچه‌ها را آسان‌تر از بین می‌برد. چون بدن کودکان حساس‌تر است و سیستم ایمنی‌شان مثل بزرگسالان قوی نیست.
♦️ 🔹پرسپولیس تایید کرد/ والتر ماتزاری در راه ایران 🔹انسداد محور کندوان از ظهر امروز 🔹امشب؛ دومین مناظره انتخاباتی برگزار می‌شود. 🔹نیویورک‌تایمز: اسرائیل هر روز تنهاتر می‌شود.
♦️نتیجه کل کنکور سراسری اعلام شد 🔹نمره کل داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴٠۳ و اسامی چند برابر ظرفیت مربوط به متقاضیان پذیرش دانشجو-معلم بر روی سایت سازمان ملی سنجش قرار گرفت.
📷برنامه بازی‌های پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
♦️لیگ ملت‌های والیبال| پایان ست سوم 🔹ایران ۲➖ ۱ هلند 🇮🇷 ۲۵ | ۲۲ | ۲۵ 🇳🇱 ۲۲ | ۲۵ |۲۱
♦️لیگ ملت‌های والیبال| پایان ست چهارم 🔹ایران ۲ ➖ ۲ هلند 🇮🇷 ۲۵ | ۲۲ | ۲۵ | ۲۰ 🇳🇱 ۲۲ | ۲۵ | ۲۱ | ۲۵
📷دومین پیروزی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها 🔹ایران ۳ - هلند ۲ 🇮🇷 ۲۵ | ۲۲ | ۲۵ | ۲۰ | ۱۵ 🇳🇱 ۲۲ | ۲۵ | ۲۱ | ۲۵ | ۱۰
♦️ 🔹وزیر کشور: ۶۰ هزار شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو در کشور پیش بینی شده است. 🔹ابطال پرواز تهران - کرمانشاه به علت شرایط نامساعد جوی 🔹جاده چالوس امروز بصورت موقت مسدود می‌شود.
♦️شلیک به سر پسر ۱۴ ساله در جشن عروسی زوج جنوبی 🔹فرمانده انتظامی حاجی‌آباد، با اشاره به اینکه رسم غلط تیراندازی در عروسی جان یک نوجوان ۱۴ ساله در این شهرستان را گرفت، گفت: در این رابطه عامل تیراندازی که دایی متوفی بوده، شناسایی و دستگیر شد.
♦️شکایت پرسپولیس از بیرانوند 🔹پس از فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند، باشگاه پرسپولیس با تهیه لایحه‌ای از این دروازه‌بان به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش شکایت کرد. 🔹سرخپوشان در لایحه خود خواستار دریافت غرامت و محرومیت علیرضا بیرانوند شده‌اند و باید دید کمیته وضعیت چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.
مقایسه اقتصاد ایران در دوران روسای جمهور گذشته 🔹مقایسه صحیح و علمی عملکرد متغیر‌های اقتصاد کلان در دولت‌های مختلف مستلزم آن است که شرایط و عوامل محیطی و برونزای اقتصاد در دوره‌های مختلف در وضعیت مشابهی قرار داشته باشد.
🌱میانِ این هَمه هیاهو تو آن آرامشى باش که یک باره نازل می شود…! .
(برای مهربونی دنبال دلیل نباش🤸🏻‍♀💚) بخیر
♦️ 🔹تیم ملی فوتبال ایران همچنان در رده بیستم رده‌بندی تیم‌های ملی باقی ماند. 🔹هومن حاج عبداللهی از شروع ضبط سریال پایتخت ۷ خبر داد. 🔹در آخرین آماری که سازمان پزشکی قانونی منتشر کرده، تهرانی‌ها عصبانی‌ترین مردم ایران در سال گذشته شناخته شده‌اند.
♦️برچسب تکراری ...