eitaa logo
😀جوکستان😁
14 دنبال‌کننده
37 عکس
21 ویدیو
10 فایل
ممنون که کمکم میکنی #جوک
مشاهده در ایتا
دانلود
تخمه خوردن اولش از روی لذته ... از یه جایی به بعد انگار میشه وظیفه باید تمومش کنی 😐😂😂
با پسرعموهام رفتیم استخر شرط شام بستیم هرکی بیشتر زیر آب بمونه شانس آوردیم غریق نجاتا با چک و لگد آوردنمون بالا نزدیک بود خاندانمون عزادار بشه. 🤣🤣🤣😂😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
تفاوت ژلوفن با استامینوفن میدونی چیه ?? ﮊﻟﻮﻓﻦ ﻣﯽ ﮔﻪ : ﺳﺮﺕ ﻏﻠﻂ ﮐﺮﺩﻩ ﺩﺭﺩ ﮔﺮﻓﺘﻪ، ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﻣﺮﺩﻡ؟ ﺍﺳﺘﺎﻣﯿﻨﻮﻓﻦ ﻓﻘﻂ ﻣﯽ ﮔﻪ : ﺗﻮﮐﻞ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ، ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ😂!!!
یه نفر داشته توی دریا غرق میشده، بلند بلند داد میزده: کمک، من شنا بلد نیستم! غضنفر داشته رد میشده میگه: حالا منم تنیس بلد نیستم، باید داد بزنم؟😂😂😂😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دانشمندان پس از مدت‌ها تلاش توانستند خواندن و نوشتن به یک خرگوش یاد بدهند... خرگوش در اولین جملۀ خود روی کاغذ نوشت: «شما اوسکُلا کار و زندگی ندارین؟» 😑😂🤣
پزشکا میگن آب زیاد بخورید پوستتون روشن میشه ما آب زیاد میخوریم چراغ دستشوییمون بیشتر روشن میشه😂😂😂😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چند نفر داشتند مشاعره میکردند، نوبت به یارو میرسه میگن با (ت) بخون میگه : توانا بود هر که دانا بود میگن با (گ) میگه : گفتم توانا بود هر که دانا بود میگن با (ن) میگه : نميفهمي گفتم توانا بود هر که دانا بود ... 😂😂😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
حیف نون میره دبی تو رستوران میگه: الکباب کباب براش میارن میگه:الپیاز پیاز براش میارن میگه:البرنج برنج براش میارن با غرور میگه چقدر خوبه آدم عربی بلد باشه گارسونه بهش میگه اگه من ایرانی نبودم الکوفت هم بهت نمیدادن😂😂😂😂😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عظمت نهنگ در اقیانوس شما هم اولش فکر کردید داره از آب بیرون میاد ؟
کنار دل و دست و دریا، اباالفضل! تو را دیده‌ام بارها، یا اباالفضل! تو از آب می‌آمدی، مشک بر دوش و من در تو غرق تماشا، اباالفضل! اگر دست می‌داد، دل می‌بریدم به دست تو از هر دو دنیا،‌ اباالفضل! دل از کودکی از فرات، آب می‌خورد و تکلیف شب، آب، بابا، اباالفضل!… فدک مادری می‌کند کربلا را غریبی تو هم، مثل زهرا اباالفضل! تو را هر که دارد ز غم بی‌نیاز است وفا بعد از این نیست تنها اباالفضل! تو با غیرت و آب و دست بریده قیامت به پا می‌کنی، یا اباالفضل! ✍️🏻ابوالقاسم حسینجانی