فقط میتونم بگم اقاجان،شما خیلی نوکر بهتر از من داری ولی من که فقط شمارو دارم،میگن امام حسین همه ای،مشتی هستی خیلی زیاد ، میشه به دل منم امشب یه نگاهی کنید و یه دستی به سر روش بکشین بخاطر داغ دل خواهرتون؟ : ).
هدایت شده از خورشیدگردون
آزادی برام خیلی معنا داره ولی پررنگ ترینش اینه که میتونم اسم امام حسین ع رو تو خیابون فریاد بزنم و کسی چپ چپ نگام نکنه.