eitaa logo
نظم مقاومت|م.ص‌.صاد
335 دنبال‌کننده
435 عکس
578 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📣 رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت: 📩 اگر کشورهایی مثل ایران و عراق و عربستان و مصر با هم متحد باشند دولت آمریکا نمی‌تواند در منطقه زورگویی کند ✏️ رهبر انقلاب، صبح امروز: دشمنان اتحاد مسلمین آن کسانی هستند که اگر کشورهای اسلامی دولت‌های اسلامی با هم متحّد بشوند آنها ضرر می‌بینند. نمی‌توانند دست‌اندازی و غارتگری کنند، مشکل پیدا میکنند. ✏️ اگر کشورهای همین منطقه با هم متحد باشند کدام قدرت بین‌المللی است که دیگر زورگویی نمیتواند بکند؟ دزدی نمی‌تواند بکند؟ دخالت در امور داخلی و خارجی کشورها نمی‌تواند بکند؟ کیست آن دولت؟ آمریکا. معلوم است دیگر. ✏️ اگر کشورهایی مثل ایران، مثل عراق، مثل سوریه، مثل لبنان، کشورهای حاشیه‌ی خلیج‌فارس، مثل عربستان، مثل مصر، مثل اردن، اگر این کشورها یک خط‌مشی واحدی را در مسائل اساسی و کلی خودشان اتخاذ کنند، قدرتهای زورگو نمیتوانند در امور داخلی اینها، در سیاست خارجی اینها دخالت کنند. ✏️ اگر ما با هم همه متحد باشیم، یک خط‌مشی انتخاب کنیم، آمریکا نمیتواند این کارها را بکند. جرأت نمیکند وارد بشود. ✏️ روی این مسئله فکر بشود. سران کشورها، سیاستمداران، نخبگان، صاحبنظران روی این مسئله فکر کنند، منافعش را بسنجند. ✏️ اگر چنانچه دولتها پشت به پشت یکدیگر بدهند، با هم باشند، همراه باشند، میتوانند در مقابل دخالت و فضولی و دست‌درازی قدرتهایی مثل آمریکا ممانعت کنند. ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ 🖼️ 💻 Farsi.Khamenei.ir
۹ بند اساسی از بیانات ۱. امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) درباره‌ی پیغمبر میفرماید: طَبیبٌ دَوّارٌ بِطِبِّهِ قَد اَحکَمَ مَراهِمَهُ وَ اَحمىٰ مَواسِمَه؛ (نهج‌البلاغه، خطبه‌ی ۱۰۸). این پزشکِ ماهر حاذق، هم مرهمها را فراهم کرده ــ آن دارویی که روی زخم میگذارند که زخم بهبود پیدا کند ــ هم وسیله‌ی داغ کردن را؛ که در گذشته وقتی یک زخمی به وسیله‌ی مرهم خوب نمیشد، آن را داغ میکردند خوب میشد. هر دو را دارد: هم مرهم را، هم وسیله‌ی داغ کردن را؛ اینها را در قرآن به بشریّت عرضه کرده ۲. «یا اَیُّهَا الَّذینَ ءامَنُوا استَجیبوا لِلّٰهِ وَ لِلرَّسولِ اِذا دَعاکُم لِما یُحییکُم‌»؛ حیات را پیغمبر به شما میدهد. این حیات، آن حیات نیست؛ این حیاتی است که هم سعادت دنیا را تأمین میکند، هم دل شما را آباد میکند، هم روح شما را روشن میکند، هم زندگی شما را زندگی شیرینی قرار میدهد، هم ادامه دارد. این حیات تمام‌شدنی نیست، آسیب‌پذیر نیست، ابدی است. این حیاتی که اسلام و دین و پیامبر به بشریّت میبخشد، اهمّیّتش هزاران برابر بیشتر از آن حیاتی است که فرض کنید ما را از زیر آوار بیرون کشیدند یا از غرق نجاتمان دادند. حقّ پیغمبر بر گردن بشریّت اینها است. این، حقّ پیغمبر است. ما در مقابل پیغمبر مدیونیم ۳. اگر میخواهیم حقّ پیامبر را، این حقّ عظیم پیغمبر را جبران کنیم، راهش این است: جاهِدوا فِی اللَهِ حَقَّ جِهادِه؛ جهاد کامل. معنای جهاد صرفاً شمشیر و آرپی‌جی و مانند اینها نیست؛ جهاد در همه‌ی میدانها: جهاد در میدان علم،‌ جهاد در میدان سیاست، جهاد در میدان معرفت،‌ جهاد در میدان اخلاق، که ما خیلی به آن احتیاج داریم. ۴. اشاره‌ی من در این قضیّه، اصلاً به آن انسان نادان و جاهلی که این کار را میکند نیست؛ او برای اینکه مقاصد عناصر پشت صحنه را تأمین بکند، خودش را محکوم میکند به شدیدترین مجازاتها، به اعدام؛ من کاری به او ندارم؛ بحث سر آن عناصر پشت صحنه است؛ آنهایی که طرّاحان این‌جور جنایتها و این‌جور کارهای نفرت‌انگیز هستند. اینها خیال میکنند با این‌جور حرکات میتوانند قرآن را تضعیف کنند؛ اشتباه میکنند ۵. دشمنان اتّحاد مسلمین آن کسانی هستند که اگر کشورهای اسلامی و دولتهای اسلامی با هم متحّد بشوند، آنها ضرر می‌بینند، نمیتوانند دست‌اندازی کنند، دست‌درازی کنند، غارتگری کنند، مشکل پیدا میکنند؛ اگر کشورهای همین منطقه با هم متّحد باشند، کدام قدرت بین‌المللی است که دیگر نمیتواند زورگویی بکند، نمیتواند دزدی بکند، نمیتواند در امور داخلی و خارجی کشورها دخالت بکند؟ آن قدرت کیست؟ آمریکا؛ معلوم است دیگر. ۶. اگر کشورهایی مثل ایران، مثل عراق، مثل سوریه، مثل لبنان، مثل کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس، مثل عربستان، مثل مصر، مثل اردن، یک خطّ‌ مشی واحدی را در مسائل اساسی و کلّی خودشان اتّخاذ کنند، قدرتهای زورگو نمیتوانند در امور داخلی اینها یا در سیاست خارجی اینها دخالت کنند ... مطمئنّاً هیچ کشوری مایل نیست که یک قدرت خارجی در مسائل او، در سیاست او، در خطّ‌ مشی او امر و نهی کند و دخالت کند؛ معلوم است، امّا ناچار تن میدهند. چرا؟ چون تنهایند. اگر چنانچه دست در دست یکدیگر باشند، دولتها پشت به پشت یکدیگر بدهند، با هم باشند و همراه باشند، میتوانند در مقابل دخالت و فضولی و دست‌درازی قدرتهایی مثل آمریکا ممانعت کنند، مانع ایجاد کنند؛ میشود. ۷. بعون‌الله این «قُل‌ موتوا بِغَیظِکُم‌» در مورد رژیم صهیونیستی در حال تحقّق است. خب پس مسئله‌ی وحدت اینجا هم تأثیر مهم میگذارد. ۸. فلسطین امروز، مسئله‌ی اوّل دنیای اسلام است. البتّه چند دهه‌ است، مال خصوص امروز نیست؛ چند ده سال است که مسئله‌ی فلسطین، به معنای واقعی کلمه، مسئله‌ی اوّل دنیای اسلام است. ۹. نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولتهایی که قمار عادّی‌سازی [روابط] با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق و شیوه‌ی کار قرار میدهند، دارند اشتباه میکنند، ضرر خواهند کرد؛ باخت منتظر اینها است. ۱۱ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ ربیع الاول https://eitaa.com/mssadeghi_ir https://eitaa.com/atraf_man
هدایت شده از فرقه نیوز
9.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📱 🔸بیست و دو سه سال پیش بود که برای حضور در یک جلسه گفتگوی ادیان به کلیسای کاتدرال شیلی دعوت شدم. طلبه جوانی بودم و پیش خودم گفتم من چه حرف مهمی می‌توانم در این تریبون بزنم به جز آنچه از معصوم به ما رسیده؟ و شروع کردم به خواندن دعایی منسوب به امام زمان علیه‌السلام که دعا برای اقشار مختلف از مضامین آن است. 🔸بعد از خواندن دعا و پایین آمدن، یکی از کشیش‌هایی که در جلسه مسئولیتی داشت از من خواست این متن را به او برسانم. این کار را کردم و توضیحی هم دادم. بعد از مدتی از من دعوت کردند تا به عنوان نماینده مسلمانان در روز استقلال شیلی و در حضور رییس جمهور این کشور سخنرانی کنم. 🔸از آن روز به بعد، سخنرانی عالم شیعه در مراسم رسمی روز استقلال شیلی از برنامه‌های ثابت این جلسه شد و امسال نیز برادر عزیزم استاد شیخ فیصل مرهل مهمان مراسم دولت شیلی بودند و همان دعای امام عصر روحی فداه را خواندند. 💬 سهیل اسعد @ferghenews_com
هدایت شده از اطراف|م.ص.صاد
10.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم رب الشهدا به نام به نام به نام به نام یا لیتنا کنا معکم به یاد آور وعده سیدالقائد را که گفت رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ... آنها برای رفتن عجله دارند ... به یاد آور کلام سیدمقاومت که گفت بزودی در قدس نماز خواهیم خواند ... به یاد آور شهید حاج قاسم را که گفت در آینده جنگ‌ها و فتح‌هایی خواهد بود که شهدا آرزوی درک‌ آن را خواهند داشت ... به یاد آور وعده الهی را انا من المجرمین لمنتقمون ... و لینصرن الله من ینصره ... ان حزب الله هم الغالبون و ... یاد حاج قاسم و حاج عماد و سیدبدرالدین و ... خالی. روز تاریخی فتح الفتوح م.ص.صادقی|۱۵ مهر ۱۴۰۲ https://eitaa.com/atraf_man
هدایت شده از کاوش مدیا
9.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ محمد ضیف، فرمانده گردان های قسام: 📍اسرائیل بداند دوران ترور فرماندهان و دانشمندان به پایان رسیده، در سایه جنایت های مدوام در حق مردم ما و عربده کشی های اشغالگر و سکوت بین المللی تصمیم گرفتیم که با یاری خداوند مانع از ادامه این جنایت ها شویم تا دشمن بفهمد زمان عربده کشی بدون مجازات تمام شده است... 🆔 @Kavoshmedia
هدایت شده از اطراف|م.ص.صاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الله اکبر الله اکبر امروز صبح چه اتفاقی افتاد؟ نقشه میزان پیشروی امروز فلسطینی‌ها در عملیات https://eitaa.com/atraf_man https://eitaa.com/mssadeghi_ir
نقطۀ آشوب در جهان اسلام (بازنشر) فرایند تمدنی مسلمانان چندین نقطۀ چالشی دارد: 1. نقطه خصم تمدنیِ غرب (در بیرون از جهان اسلام)، 2. نقطه آشوب تمدنیِ اسرائیل (در قلمرو جهان اسلام)، و 3. نقطه ضعف تمدنی (در درون جوامع اسلامی). در مورد چالش دوم، مرادخای کاپلان در کتاب "یهودیت به مثابه تمدن" اسرائیل را سرزمین تمدنی یهود و پناهگاهی برای آنها می‌داند. از نظر ایشان چیزی که خاک برای یک درخت به ارمغان می‌آورد، همانی است که یک سرزمین برای یک تمدن بوجود می­آورد و اساسا یهودیت نمی­تواند بدون داشتن محیطی که زیست تمدنی خود را در آن تمرین کند، حیات و بقا داشته باشد. هرچند شاید به قول کاپلان اسرائیل برای یهودیان یک سرزمین تمدنی به حساب آید، لیکن این سرزمین بر روی گسل تمدنی و در بستر سرزمینیِ جهان اسلام و  در تضاد با هویت سرزمینی امت اسلام قرار گرفته است. هرچند شاید بتوان دو تمدن را به لحاظ فرهنگی در یک نقطه جمع نمود، لیکن نمی‌توان دو تمدن را به لحاظ جغرافیایی در یک سرزمین تجمیع کرد. از طرف دیگر، خصائص تاریخی این قوم نه فقط در تاریخ اسلام بلکه در تاریخ غرب باستان و غرب قرون وسطی (دوره شروع جنگهای صلیبی) با نوعی از فتنه‌گری‌ها همراه بوده و نظام تمدنی در جهان غرب حتی در آمریکای امروز (با بانک‌ها و رسانه‌های یهودی) را نیز مختل کرده‌ است. این فتنه‌گری‌ها در دنیای اسلام و در قلمرو تمدنی مسلمانان نیز همواره منشأ آشوب‌های بزرگ بوده که نمونه‌های آن را می‌توان در جنگ اعراب و اسرائیل و سپس در دخالت‌ها و ترورهای دولتی در دیگر کشورهای اسلامی مشاهده کرد. اگر عنوان «آشوب» (و یا فتنه) را بتوان بر این چالش کلان تمدنی اطلاق کرد، آنگاه مواجهه جهان اسلام با این چالش، جز از طریق قتال بزرگ در سطح امت اسلام نخواهد بود. "دفاع تمدنی" (آنچه شهید فخری‌زاده آن را دنبال می‌کرد) و "جهاد تمدنی" (آنچه شهید سردار سلیمانی آن را رهبری می‌کرد) با نقطه‌های آشوب در دنیای اسلام، می‌تواند خود نقطه عزیمت جدیدی باشد در ایجاد پیوستگی در صف‌های گسسته ملت مسلمان. @Habibollah_Babai https://eitaa.com/atraf_man https://eitaa.com/mssadeghi_ir