eitaa logo
مهدویت تا نابودی اسرائیل
1.7هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.2هزار ویدیو
61 فایل
🌷اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید 🍃امام خامنه ای(حفظه الله) نظرات و پیشنهادات @Mtnsrx ارتباط با ادمین جهت تبادل @fzz_135 لینک کانال مهدویت تا نابودی اسرائیل در ایتا http://eitaa.com/joinchat/1682636800Cc212ba55ee
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ 4⃣قسمت چهارم 🍃البته نه تنها شانى جز به هلاكت رساندن دشمن ندارد كه راهى هم غير از اين ندارد زيرا تسليم كردن دنيا و تحقق حاكميت الهى بر سراسر جهان به صرف موعظه و گفتگو عملى نخواهد بود به ويژه اين كه هواى نفس بر همه سردمداران دنيا سايه انداخته است و برخوردى را كه به انبيا و ائمه پيشين داشتند نسبت به امام مهدى(عليه السلام) هم خواهند داشت و در نتيجه وعده الهى كه پيروزى و حاكميت اسلام و مستضعفين است عملى نخواهد شد. از اين رو با قاطعيت تمام با دشمن رفتار خواهد كرد. ✅امام باقر عليه السلام فرمود: قائم به شدت با اعراب برخورد خواهد كرد و شانى جز شمشير ندارد، طلب توبه نمى‌كند و در راه خدا از سرزنش ملامتگران باكى ندارد.(11) ☘ امام صادق عليه السلام نيز درباره نوع رفتار ايشان فرمود: وقتى قائم ما خروج مى‌كند بين او و عرب و قريش چيزى جز شمشير نخواهد بود.(12) البته مراد حضرت هستند كه از سر عناد با امام زمان(عليه السلام) روبرو مى‌شوند وگرنه تعدادى از اصحاب او نيز از اعراب هستند. پيش از اين به فلسفه قاطعيت امام مهدى(عليه السلام) اشاره كرديم و اكنون به برخى از روايات كه در اين زمينه وارد شده است مى‌پردازيم. ✳️اميرالمؤمنين علي(عليه السلام) فرمود: من مى‌توانستم فراريان از جنگ را بكشم و مجروحان جنگى را به قتل برسانم اما به خاطر عاقبت و آينده اصحابم چنين نكردم كه اگر آنها هم زخمى شدند كشته نشوند اما قائم مى‌تواند فراريان و مجروحان را بكشد.(13) ☘رفيد گويد: به امام صادق(عليه السلام) عرض كردم: فدايت شوم اى فرزند رسول خدا! قائم به روش على بن ابى طالب در برابر اهل شام عمل مى‌كند؟ فرمود: نه اى رفيد، او در برابر اهل شام به روشى كه در نوشته سفيد است عمل كرد اما قائم به روشى كه در نوشته سرخ است عمل مى‌كند. عرض كردم: نوشته سرخ چيست؟ حضرت اشاره به قتل آنها كرد.(14)   ✴️زراره گويد به امام باقر(عليه السلام) عرض كردم: قائم به سيره محمد(صلى الله عليه و آله) عمل مى‌كند؟ فرمود: دور است، دور است، او به سيره محمد(صلى الله عليه و آله) عمل نمى‌كند. رسول خدا(صلى الله عليه و آله) با نرمى عمل مى‌كرد و با مردم مدرا مى‌نمود اما سيره قائم، كشتن دشمنان است زيرا در نوشته‌اى كه به همراه دارد امر شده است كه دشمن را بكشد و از كسى طلب توبه نكند. واى بر كسى كه با او مخالفت كند.(15) اين موضوع قابل توجه است كه شرايط امام زمان(عج) با شرايط زمان رسول خدا متفاوت است. پيامبر اكرم براي هدايت آمده بودند،‌ پس پيامبر بايد مدارا مي‌كردند. اما در زمان امام زمان(عليه السلام)، به اندازه كافي خدا، براي هدايت،‌امام فرستاده است و امام عصر آخرين ذخيره الهي است و ديگر نيازي به مدارا نيست و هر كس مقابل امام كه حق مطلق است بياستد حضرت در مقابلش سكوت نمي‌كنند.     💠شيوه امام مهدي(عليه السلام) كوبنده، قاطع و تمام كننده است به طورى كه برخى به شك مى‌افتند كه اگر او از فرزندان فاطمه است چرا اينگونه عمل مى‌كند. اما نمى‌دانند كه شرايط آخر الزمان با شرايط صدر اسلام كاملا متفاوت است. كفّار حرمتى ندارند چه اين كه قرآن مى‌فرمايد: «همانا بدترين جنبندگان نزد خدا، كسانى هستند كه كافر شدند.»(16) بنابراين رعايت آنها در صدر اسلام به خاطر مصالح مسلمين بوده است كه مورد آزار بيشترى قرار نگيرند. 👉 @mtnsr2
⭕️ 🔶 شكستهای پی درپی باعث شده بود كه توان نظامی داعش كم شود. آنها درچنين مواقعی به سراغ نيروهای انتحاری رفته و يا اينكه خود را در ميان زنان و كودكان مخفی ميكنند. آن روز هم نيروهای مردمی بلافاصله با خودروهای مختلف به سوی مناطق درگيری اعزام شده و با پشتيبانی سلاحهای سنگين مشغول پيشروی و پاكسازی مناطق مختلف بودند. نزديك ظهر روز يكشنبه 26 بهمن 1393 بود كه هادی به همراه ديگر دوستان و فرماندهان عملياتی، پس از ساعتی جنگ و گريز، به روستای مکيشفيه در بيست كيلومتری سامرا وارد شدند. ساختمان كوچكی وجود داشته كه بيست نفر از نيروهای عراقی به همراه هادی به داخل آن رفته تا هم استراحت كنند و هم برای ادامه كار تصميم بگيرند. بقيه نيروها نيز در اطراف روستا حالت تدافعی داشته و شرايط دشمن را تحت نظر داشتند. درگيريها نيز به طور پراكنده ادامه داشت.هنوز چند دقيقه ای نگذشت كه يك بولدوزر از سمت بيرون روستا به سمت سنگرهای نيروهای مردمی حركت كرد. بدنه اين بولدوزر با ورقهاي آهن پوشيده شده و حالت ضد گلوله پيدا كرده بود. به محض اينكه از اولين سنگر عبور كرد نيروها فرياد زدند: انتحاری، انتحاری، مواظب باشيد... درست حدس زده بودند. اين خودرو برای عمليات انتحاری آماده شده بود. چند نفر از نيروهای مردمی با شليك آرپيجی قصد انفجار بولدوزر را داشتند. برخی ميخواستند راننده را بزنند اما هيچ كدام ممكن نشد! حتی گلوله آرپيجی روی بدنه آن اثر نداشت. يكي از رزمندگان که مجروح شده و در مسير بولدوزر قرار داشت ميگويد: اين خودرو به سمت ما آمد و ما از مسيرش فاصله گرفتيم، بلافاصله فهميديم كه اين بولدوزر انتحاری است! هر چه تيراندازی كرديم بی فايده بود.فاصله ما با هادی ذوالفقاری و ديگر دوستان زياد بود. يكباره حدس زديم كه خودرو به سمت آنها ميرود. هر چه که داد و فرياد کرديم، صدايمان به گوش آنها نرسيد. صدای بولدوزر و گلوله ها مانع از رسيدن صدای ما ميشد.هادی و دوستان رزمنده ای كه در آنجا جمع شده بودند، متوجه صدای ما نشدند.لحظاتی بعد صدای انفجاری آمد كه زمين و زمان را لرزاند! صدها كيلو مواد منفجره، برای لحظاتی آسمان را سياه كرد. وقتی به سراغ آن ساختمان رفتيم، با يك مخروبه كوچك مواجه شديم! انفجار به قدری عظيم بود كه پيكرهای شهدا نيز قادر به شناسايی نبود. خبر شهادت بهترين دوستانمان را شنيديم. جنگ است ديگر، روزی شهادت دارد و روزی پيروزی، البته برای انسان مؤمن، شهادت هم پيروزی است. روز بعد خبر رسيد كه هادی ذوالفقاری مفقود شده و پيكری از او به جا نمانده! همه ناراحت بودند. نميدانستيم چه كنيم. لذا به دوستان ايرانی هادی هم خبر رسيد كه هادی مفقودالجسد شده. خبر به ايران رسيد. برخی از دوستان گفتند: از نمونه خون مادر هادی براي آزمايش DNA استفاده شود تا بلكه قسمتي از پيكر هادي مشخص گردد. نيروهای عراقی بسيار ناراحت بودند. لب خندان و چهره دوستداشتنی اين طلبه رزمنده هيچ گاه از ذهن ما پاك نميشد. پس از مدتی اعلام شد كه با شناسايی برخی پيكرها فقط شش نفر از جمله هادي مفقود شده اند. از هادی هم فقط لاشهی دوربين عكاسي اش باقی مانده بود. تا اينكه خبر دادند پيكر شهيدی با چنين مشخصات از اطراف روستا كشف و به بغداد منتقل شده. ً هادی است سيد کاظم که مشخصات را شنيد بلافاصله گفت احتمالا خودش به بغداد رفت و او را شناسايی كرد. در اصل پيکر هادی ذوالفقاری بر اثر انفجار پرت شده بود. يک نفر در حال عبور از معرکه پيکر او را ميبيند و پلاک را برای اطلاع خبر شهادت برميدارد. بدن شهيد بی پلاک آنجا ميماند. تا اينکه او را به بغداد انتقال ميدهند. 👉 @mtnsr2
abbasi-zaereh.mp3
11.37M
⭕️ 🌷زائر کوی حسین، گشته دل و جان ما 🌷بسته به موی حسین، حال پریشان ما 🌷دلخوشی عاشقان، روضه خون خداست 🌷جنّت ما هیأت است، مقصد ما کربلاست 👉 @mtnsr2
🌷زائر کوی حسین، گشته دل و جان ما 🌷بسته به موی حسین، حال پریشان ما 🌷دلخوشی عاشقان، روضه خون خداست 🌷جنّت ما هیأت است، مقصد ما کربلاست 🌷مولایم، اربابم یا حسین، از عشقت بی تابم یا حسین 🌷فریاد هل من ناصرت در یاد ماست یا لیتنا کنّا معک فریاد ماست (۲) 🌷در پی روح خدا، سوی خدا می رویم 🌷همچو شهیدان سوی، کرب و بلا می رویم 🌷جان و دل عاشقان، نذر رضای ولی 🌷نذر علمدار عشق، حضرت سید علی 🌷همراز گلهای پرپرم، سرباز گمنام رهبرم 🌷آخر شهیدم می کند عشق ولی 🌷چشم من و فرمان تو سید علی (۲) 🌷آتش هجرت زده، شعله به دلهایمان 🌷صاحب این دل تویی، حضرت صاحب زمان 🌷می رسی و می رود، سوز غم از سینه ها 🌷می رسی و می بری، غربت آدینه را 🌷یا مهدی، یا مولا العجل، آقا یابن الزهرا العجل 🌷یابن الحسن ای قبله هفت آسمان 🌷در هر نفس می خوانمت تا پای جان 👉 @mtnsr2
🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾 ⭕️ 🔶بیست وسوم 🔶 دشتهای سليمانيه عراق همزمان با مبعث رسول اكرم سلام الله علیه میزبان بچه های بسیجی شده بود. نیروها از غرب کشور و از سمت ارتفاعات هزار و یک شهید به این منطقه وارد شدند. آخرین روزهای اسفند سال 1366 بود. عملیات والفجر 10 در ساعت يازده و بيست دقيقه آغاز شد. از قرارگاه قدس، لشكر 25 كربلا با ده گردان در اين عمليات حضور داشت. يكی از گردانها، گردان مسلم بن عقيل بود. جلسه فرماندهان برگزار شده بود. طبق توافق، قرار شد قله مهم منطقه توسط گردان علی بن ابيطالب علیه السلام آزاد شود. همزمان گردان مسلم در سكوت كامل ُ به سمت شهر خرمال حركت كند. ُ نیروهای گردان پس از عبور از شهر خرمال بدون انجام عمليات، پنج كيلومتر ُ در جاده خرمال به سمت سه راه سيد صادق و شهر سليمانيه پیش بروند. طی مسیر هم پنج پاسگاه وجود داشت که پنجمین آن در سه راه قرار داشت. آنجا باید سه راهی مهم منطقه پاسگاه دوجیله و قلّه گردكو را تصرف ميكرديم و ارتباط دشمن با اين سه شهر مجاور قطع ميشد. سيد به عنوان فرمانده گروهان به همراه شهيد سيد علي دوامي، جانشین گردان، و شهيد بهمن فاتحی و دیگر نیروها به سمت سه راه حركت كردند. وظيفه گروهان سلمان سنگینتر بود. پاكسازی پاسگاه پنج و آن سه راه کار سنگین و مهمی بود. حركت سيصد نفری نيروها در تاریکی شب و بدون صدا به سمت دشمن خيلی مشكل بود. پس از طی مسيری بايد توقف ميشد و پس از اطمينان از حضور كل گردان دوباره به سوی سه راه حركت ميكرديم. وقتی نگاهم به سيد افتاد، ديدم كه دائم ذكر بود. شرایط بسیار سخت بود. اگر دشمن از حضور ما آگاهی می یافت و ما به اهداف تعیین شده نميرسیدیم، کار دیگر گردانها نیز با مشکل روبه رو ميشد. 👉 @mtnsr2 🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾
⭕️رژیم صهیونیستی ناقض حقوق بشر 1⃣2⃣قسمت بیست ویک 👉 @mtnsr2
مهدویت تا نابودی اسرائیل
⭕️جنایات واقع شده در غزه توسط #اسرائیل در ابتـدا بایسـتی یـادآور شـد کـه نـوار غـزه منطقـه ای تحت
⭕️ جنایات واقع شده در غزه توسط ایـن کنوانسـیون در کلیـه مـواردی کـه سـرزمینی در طـول یـک مخاصمـه مسلحانه اشـغال گردد، فارغ از وضعیت حقـوق آن سـرزمین اعمال خواهد شـد. )kretzmer David , 2002: 33) علاوه بـر ایـن شـورای امنیـت و مجمـع عمومـی سـازمان ملـل متحد نیز در موارد مختلف از اسـرائیل خواسته اند کـه بـه قواعـد حقوق بشـر دوسـتانه در سـرزمینهای اشـغالی احتـرام بگـذارد. بـه عنـوان مثـال شـورای امنیـت در سـال 1990 بـا تصویـب قطعنامـه 681 از دولـت اسـرائیل درخواسـت نمـود تـا اعمـال دایمـی دوژوره کنوانسـیون چهـارم ژنـو در مـورد سـرزمینهای اشـغالی را بپذیـرد. مجمـع عمومـی سـازمان ملـل متحـد نیز در سـال 2001 در قطعنامـه 60/56 مجـدداً بـر ایـن موضـوع تأکیـد کـرد کـه کنوانسـیون چهـارم ژنـو در مـورد سـرزمینهای اشـغالی فلسـطین شـامل اورشـلیم و سـایر سـرزمینهای عربـی کـه از 1967 توسط اسـرائیل اشغال شـد، قابل اعمال اسـت. همچنیـن دولتهـای متعاهـد بـه کنوانسـیون ژنـو در کنفرانسـی در سـال 2001 قابلیـت اجرایی کنوانسـیون چهـارم در مـورد سـرزمینهای اشـغالی را تأییـد و از اسـرائیل خواسـتند تـا از نقضهـای فاحـش کنوانسـیون از قبیـل مصـادره و تخریـب گسـترده امـوال که ضـرورت نظامی آن را ایجـاب نمی‌کند، بپرهیـزد. بنـا بـه دلایـل فوق الا شـاره، تردیدی نیسـت که نـوار غزه جزو سـرزمینهای اشـغالی بـوده و در طول دوران اشـغال، خـارج از سـلطه حقـوق نیسـت و تابـع نظـام حقوقـی خاصـی میباشـد. از جملـه مقـررات کنوانسـیون چهارم الهه مـورخ 18 اکتبـر سـال 1907 بخـش سـوم مـواد 42 تـا 56 ،منشـور ملـل متحـد، کنوانسـیون چهـارم ژنـو مـورخ 12 اوت سـال 1949 در زمینـه حمایـت از افـراد غیرنظامـی بخـش سـوم مـواد 47 تـا 80 قطعنامـه تعریـف تجـاوز مـورخ 1974 ،پروتـکل شـماره یـک الحاقـی بـه کنوانسـیونهای 1949 ژنـو مـورخ 1977 .حقـوق قـراردادی حاکـم بـر اشـغال دارای خصیصه امری اسـت، زیـرا ناشـی از عهدنامه هـای قانونـی چنـد جانبهای اسـت که اجـازه انحراف از آنها داده نشـده اسـت.
⭕️ ، جاسوس انگليسی درممالک اسلامی . او در اين کتاب از مأموريتش به کشورهای مصر ، عراق ، ايران ، حجاز و استانبول.... و هدفش از اين مأموريت ..... 👉 @mtnsr2
مهدویت تا نابودی اسرائیل
⭕️ قسمت چهاردهم .....گفتم: پس من و تو با هم برادر شويم و برادر شديم و از آن هنگام من همواره حتّی در
⭕️قسمت پانزدهم 🍃بخش پنجم در اين روزها از لندن دستوراتی رسيد که من راهی کربلا و نجف شوم، اين دو شهر، کعبه آرزوهای شيعيان و مرکز علم و معنويّت آنهاست که داستان درازی دارد. امّا داستان نجف از روز دفن علی آغاز شد او برای اهل تسنّن چهارمين خليفه و برای شيعيان نخستين امام است در يك فرسنگی نجف شهری است موسوم به کوفه که با يك ساعت پياده روی ميتوان به آن رسيد. اين شهر مرکز خلافت علی بوده است. پس از آنكه علی کشته شد، فرزندانش، حسن و حسين، او را در خارج از کوفه دفن کردند، در همين مكانی که اکنون به نجف مشهور است. پس از آن نجف رو به آبادانی گذاشت و کوفه رو به ويرانی نهاد.گروهی از عالمان شيعه در نجف جمع شدند در آنجا خانه ها، بازارها و مدارسی ساخته شد و اکنون مرکز عالمان شيعه است و خليفه در استانبول آنها را گرامی ميدارد، به چند دليل: 1⃣حكومت شيعه ايران پشتيبان آنها است و اگر خليفه به آنان بيحرمتی کند روابط دو دولت تيره خواهد شد و حتّی ممكن است جنگي درگيرد. 2⃣عشاير حومه نجف از اين عالمان پشتيباني ميکنند آنها مسلّحند، اگر چه سلاحهای پيشرفتهای در اختيار ندارند و سازماندهی آنها نيز عشايری است ولی درگيري خليفه با عالمان به جنگهای خونينی با اين عشاير خواهد انجاميد. حكومت دليلی نميبيند که بخواهد در برابر عالمان صف آرايی کند. بنابراين آنها را به حالِ خود رها کرده است. 3⃣اين عالمان، مراجع دينی شيعيان جهان از جمله هند و آفريقا هستند و اگرحكومت به آنها بی احترامی کند خشم همه شيعيان را دربر خواهد داشت. امّا داستان کربلا، از هنگامی آغاز شد که نواده رسول اللّه صلي الله عليه و آله و سلم حسين پسر علی و فاطمه دختر پيامبر خدا در آنجا به قتل رسيد. مردم عراق از حسين خواستند که از مدينه به سوی آنها برود و خليفه آنان شود امّا چون او و خانواده اش در کربلا به دوازده فرسنگی کوفه رسيدند، مردم عراق با او به طرز ديگری برخورد کردند و به فرمان يزيد برای جنگ با حسين آماده شدند. حسين بن علی شجاعانه با لشكر انبوه اموی جنگيد تا خود و خاندانش کشته شدند. لشكريان اموی در اين نبرد همه نوع، پستی وفرومايگی از خود نشان دادند. از آن هنگام شيعيان اين محل را يك مرز معنوی برای خود ميدانند که از هر کجا روی بدان می آورند و آنچنان زياد ميشوند که ما در مراکز دينی مسيحی نظير آن را نداريم. کربلا يك شهر شيعی است و عالمان شيعه و مدارسشان در آن وجود دارند، کربلا و نجف تكيه گاه يكديگرند. هنگامی که دستور رسيد راهی اين دو شهر شوم، از بصره به سمت بغداد حرکت کردم. بغداد مرکز حكومت استاندار منصوب خليفه عثمانی است و از آنجا به حِلّه رفتم. دجله و فرات دو رود بزرگی هستند که از تکآيه سرچشمه ميگيرند عراق را می پيمايند و به دريا ميريزند، کشاورزی و رفاه در عراق مديون اين دو رود است. پس از بازگشت به لندن به وزارت مستعمرات پيشنهاد کردم که بكوشند که اين دو رود را به چنگ آورند تا در هنگام ضرورت بتوانند عراق را فرمانبر نگاه دارند زيرا اگر آب بسته شود، عراقيان مطيع خواهند شد. 👉 @mtnsr2
⭕️ #قرار_عاشقی 🔷 #شهدارایادکنیدباذکرصلوات 🌷 #شهیدابراهیم_هادی 🌷 #شهیدعبدالصالح_زارع 🌷الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌷 👉 @mtnsr2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 ⭕️ ...... ✨اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم✨ « رَّبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِيًا يُنَادِي لِلإِيمَانِ أَنْ آمِنُواْ بِرَبِّكُمْ فَآمَنَّا رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَكَفِّرْ عَنَّا سَيِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الأبْرَار»ِ ای پروردگار ما شنیدیم که منادیی به ایمان فرامی خواند که به پروردگارتان ایمان بیاورید و ما ایمان آوردیم. پس ای پروردگار ما گناهان ما را بیامرز و بدی های ما را از ما بزدای و ما را با نیکان بمیران. (آل عمران/193) 👉 @mtnsr2 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 صاحبان عقل و خرد، پس از دریافت هدف آفرینش، این نکته را نیز متوجه می‌شوند، که این راه پرفراز و نشیب را بدون رهبران الهی، هرگز نمی‌توانند بپیمایند. لذا همواره منتظر شنیدن صدای منادیان ایمان هستند و تا نخستین ندای آنها را بشنوند به سرعت به سوی آنها می‌شتابند، و با تمام وجود ایمان می‌آورند و به پیشگاه پروردگار خود عرض می‌کنند: «بار الها! ما صدای منادی توحید را شنیدیم که ما را دعوت به سوی ایمان به پروردگارمان می‌کرد، و به دنبال آن ایمان آوردیم» (رَبَّنا إِنَّنا سَمِعْنا مُنادِیاً یُنادِی لِلْإِیمانِ أَنْ آمِنُوا بِرَبِّکُمْ فَآمَنَّا). بار الها! اکنون ما با تمام وجود خود ایمان آوردیم، اما از آنجا که در معرض وزش توفانهای شدید غرایز گوناگون قرار داریم، گاهی لغزشهایی از ما سر می‌زند و مرتکب گناهانی می‌شویم، «خداوندا! ما را ببخش و گناهان ما را بیامرز و لغزشهای ما را پوشیده دار و ما را با نیکان و در راه و رسم آنان، بمیران» (رَبَّنا فَاغْفِرْ لَنا ذُنُوبَنا وَ کَفِّرْ عَنَّا سَیِّئاتِنا وَ تَوَفَّنا مَعَ الْأَبْرارِ). نکته ها: شايد مراد از «ذنوب» گناهان كبيره باشد و مراد از «سيّئات» گناهان صغيره، چنانكه در آيه‌ى شريفه‌ «إِنْ تَجْتَنِبُوا كَبائِرَ ما تُنْهَوْنَ عَنْهُ نُكَفِّرْ عَنْكُمْ سَيِّئاتِكُمْ ...» «سيّئات» در برابر «كبائر» آمده است و ممكن است مراد از «سيّئات» آثار گناه باشد. در برابر خردمندانى كه دعوت به ايمان را اجابت كرده، مى‌گويند: «سَمِعنا»، افرادى هستند كه نسبت به اين دعوت بى‌اعتنايى مى‌كنند و در قيامت با حسرت تمام مى‌گويند: «لَوْ كُنَّا نَسْمَعُ أَوْ نَعْقِلُ ما كُنَّا فِي أَصْحابِ السَّعِيرِ» پیام ها: 1⃣خردمندان، آماده‌ى پذيرش حقّ هستند و در كنار پاسخگويى به نداى فطرت، به نداى انبيا، علما و شهدا پاسخ مى‌دهند. «إِنَّنا سَمِعْنا مُنادِياً يُنادِي لِلْإِيمانِ ...» 2⃣استغفار و اعتراف، نشانه‌ى عقل است. «لِأُولِي الْأَلْبابِ ... رَبَّنا فَاغْفِرْ لَنا» 3⃣ از آداب دعا كه زمينه‌ى عفو الهى را فراهم مى‌كند، توجّه به ربوبيّت الهى است. «رَبَّنا فَاغْفِرْ لَنا» 3⃣ ايمان، زمينه‌ى دريافت مغفرت الهى است. «فَآمَنَّا، فَاغْفِرْ لَنا» 4⃣ديگران را در دعاى خود شريك كنيم. «فَاغْفِرْ لَنا» 5⃣پرده‌پوشى وعفو، از شئون ربوبيّت واز شيوه‌هاى تربيت است. «رَبَّنا ... كَفِّرْ عَنَّا» 6⃣ مردن و مرگِ انسان با اراده الهى است. «تَوَفَّنا» 8⃣ خردمندانِ دورانديش، مرگ با نيكان را آرزو مى‌كنند. «تَوَفَّنا مَعَ الْأَبْرارِ» 9⃣نيكان و ابرار مقامى دارند كه خردمندان آرزوى آن را مى‌كند. «لِأُولِي الْأَلْبابِ ... تَوَفَّنا مَعَ الْأَبْرارِ» تفاسیر نمونه و نور/ ذیل آیه 193 سوره آل عمران» 👉 @mtnsr2 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
⭕️پنج راه درمان حسادت 1️⃣ پناه بردن به خدا اگر می‌خواهید از حسد دیگران در امان باشید این آیه را بخوانید: فَاللَّهُ‏ خَيْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ (64. یوسف) و قرائت سوره فلق اگر می‌خواهید خودتان مورد حسد واقع نشوید این آیه را قرائت کنید: وَ الَّذينَ جاؤُ مِنْ بَعْدِهِمْ يَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنا وَ لِإِخْوانِنَا الَّذينَ سَبَقُونا بِالْإيمانِ وَ لا تَجْعَلْ في‏ قُلُوبِنا غِلاًّ لِلَّذينَ آمَنُوا رَبَّنا إِنَّكَ رَؤُفٌ رَحيمٌ (10. حشر) 2️⃣تقویت باورها و اعتقادات بعضی‌ها در دل یا در کلام می‌گویند چرا این افراد به مقام نبوت یا امامت و یا فقاهت رسیدند ولی ما به این مناصب نرسیدیم در جواب، این آیه را باید متذکر شویم: أَمْ يَحْسُدُونَ النَّاسَ عَلى‏ ما آتاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِه که همه این مقامات فضل خدا به آنان است و رجحان الهی است. ‏اگر باور قوی باشد حسادت نمی‌آید حتماً این برتری‌ها وجود زمینه ای در این اشخاص است 3️⃣ کتمان کردن همه‌چیز را نگویید قَالَ رسول‌الله صلی‌الله علیه واله:‏ اسْتَعِينُوا عَلَى أُمُورِكُمْ بِالْكِتْمَانِ‏ فَإِنَّ كُلَّ ذِي نِعْمَةٍ مَحْسُود (تحف العقول ص 48) از مخفی کردن امور خود کمک بگیرید تا موردحسادت واقع نشوید، سفره دل را همه‌جا باز نکنید که این مطلب باعث می‌شود موردحسادت واقع نشوید. 4️⃣تعریف کردن از کسی که به آن حسادت دارید این تمرین کردن از بین بردن حسادت است و خود نوعی مقابله به ضد است مانند آب ندادن به یک درخت که باگذشت زمان، باعث خشک شدن درخت می‌شود، با تعریف و تحسین ریشه حسادت را در وجود خودمان بخشکانیم. 5️⃣فکر به داشته‌های خود بعضی وقت‌ها باید دو طرف سکه را دید، ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید اگر تخت حکومت فرعون را می‌بینید باید غرق شدن او را در دریای نیل را هم باید ببینید. نباید از نعمت‌های موجود در زندگی خود چشم پوشید. 👉 @mtnsr2 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 ⭕️ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سِنَانٍ قَال: قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ علیه‌السلام سَتُصِيبُكُمْ شُبْهَةٌ فَتَبْقَوْنَ بِلَا عَلَمٍ يُرَى وَ لَا إِمَامٍ هُدًى وَ لَا يَنْجُو مِنْهَا إِلَّا مَنْ دَعَا بِدُعَاءِ الْغَرِيقِ قُلْتُ كَيْفَ دُعَاءُ الْغَرِيقِ قَالَ يَقُولُ يَا اللَّهُ يَا رَحْمَانُ يَا رَحِيمُ يَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِي عَلَى دِينِك. (کمال‌الدین، ج۲، ص۳۵۱) عبدالله‌بن‌سنان از امام صادق علیه‌السلام روایت کند که فرمود: شبهه‌ای به شما خواهد ‌رسید، پس باقی بمانید بدون پیشوای آشکار و امام هدایتگر. و کسی از آن شبهه نجات نمی‌یابد مگر آنکه دعای غریق را بخواند. گفتم: دعای غریق چگونه است؟ فرمود: می‌گویی: « یا اللَّهُ یا رَحْمَانُ یا رَحِیمُ یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَى دِینِک 👉 @mtnsr2 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 نادانان و کم خردان شیعه 🔅 استاد 📝موضوع: نامه امام زمان(عج) به محمدبن هلال کرخی 👉 @mtnsr2
  💥فتنه و تا ظهور ادامه خواهد یافت. 🌀مستندات بسیاری بر حوادث شام، در سال‌های قبل از ظهور امام زمان، اشاره می‌کنند. مهم‌ترین آنها روایت جابر در 📚کتاب «الغیبه» نعمانی، است که از امام محمّد باقر (ع) نقل می‌کند که فرمودند: ♻️«ای جابر! قائم ظهور نمی‌کند تا آنکه فتنه‌ای شام را فراگیرد و اهل شام به دنبال خلاصی از آنند؛ امّا راهی برای آن نمی‌یابند.» (2) و نیز در📚 کتاب ملاحم و فتن این طاووس به نقل از کتاب «عقد الدّرر» از منابع اهل سنت، چنین نقل شده است: 🍃«در شام، فتنه‌ای خواهد بود که آغازش همچون بازی کودکان است. هر چه این فتنه از یک طرف آرام و خاموش می‌شود، از جانب دیگر سربرمی‌آورد و پایان نمی‌پذیرد تا آنکه منادی از آسمان ندا سر می‌دهد. آگاه باشید که تنها فلانی (امام عصر) امیر است…» (3) سناریوی غرب در مواجهه با گروه های سلفی تکفیری و داعش، آن است که این گروه ها را به عنوان نیروی موثری جمع آوری کرده اما در نهایت به عنوان نیروی مزاحم در منطقه نگه می دارد. یعنی این گروه ها همچون طالبان در افغانستان، محدود می شوند اما از بین نمی روند و دائم برای دولت های اسلامی به ویژه و خطرآفرین خواهند شد. به عبارت دیگر این مناطق همیشه آبستن و خواهند شد و کشورها در هاله ای از بی امنیتی فرو می رود.   📚پی نوشت: 2) نعمانی، الغیبۀ، ص ۲۹۰ 3) ابن طاووس، فتنه ها و آشوب های آخرالزمان، ص ۳۰ 👉 @mtnsr2
امام الزمان (عج): این جا ( ) ماست! ، می‌شود، هست، ولی ما نمی‌گذاریم کند...». 📚ملاقات با امام عصر(ع)، ص 137 👉 @mtnsr2
⭕️ 🔶 قرار بود برای تصويربرداری به هادی و دوستان ملحق شويم. روز يکشنبه نتوانستم به سامرا بروم. هر چقدر هم با هادی تماس گرفتم تماس برقرار نميشد. تا اينکه فردا يکی از دوستان از سامرا برگشت. سلام کردم و گفتم: چه خبر از بچه ها؟ گفت: برای شيخ هادی دعا کن. ترسيدم و گفتم: چرا؟ مگه زخمی شده؟ دوست من بدون مکث گفت: نه شهيد شده. همانجا شوکه شدم و نشستم. خيلی حال و روز من به هم ريخت. نميدانستم چه بگويم. آنقدر حالم خراب شد که حتی نتوانستم بپرسم چطور شهيد شده. برای ساعاتی فقط فکر هادی بودم. ياد صحبتهای آخرش. من شک نداشتم هادی از شهادت خودش خبر داشت. به دوستم گفتم: شيخ هادی به عشقش رسيد. او عاشق شهادت بود. بعد حرف از نحوه شهادت شد. او گفت که در جريان يک انفجار انتحاری در شمال سامرا، پيکر هادی از بين رفته و ظاهراً چيزی از او نمانده! روز بعد دوربين هادی را آوردند. همين که دوربين را ديديم همه شوکه شديم! ً لنز دوربين پر از آب شده و خود دوربين هم کاملا منهدم شده بود. با ديدن اين صحنه حتی کسانی که هادی را نميشناختند، فهميدند که چه انفجار مهيبي رخ داده. از طرفی همه دوستان ما به دنبال پيکر شيخ هادي بودند. از هر کسی که در آن محور بود و سؤال ميکرديم، نميدانست و ميگفت: تا آخرين لحظه که به ياد ما می آيد، هادی مشغول تهيه عکس و فيلم بود. حتي از لودر انتحاری که به سمت روستا آمد عکس گرفت. من خيلی ناراحت بودم. ياد آخرين شبی افتادم که با هادی بودم. هادي به خودش اشاره کرد و به من گفت: برادرت در يک انفجار تکه تکه ميشه! اگر چيزي پيدا کرديد، در نزديکترين نقطه به حرم امام علي علیه السلام دفنش کنيد. نميدانستم برای هادی چه بايد کرد. شنيدم که خانواده او هم از ايران راهی شده اند تا برای مراسم او به نجف بيايند.سه روز از شهادت هادی گذشته بود. من يقين داشتم حتی شده قسمتی از پيکر هادی پيدا ميشود؛ چون او برای خودش قبر آماده کرده بود. همان روز يکی از دوستان خبر داد در فرودگاه نظامی شهر المثنی، يک کاميون يخچالدار مخصوص حمل پيکر شهدا قرار دارد. پيکر بيشتر اين شهدا از سامرا آمده.در ميان آنها يک جنازه وجود دارد که سلام است اما گمنام! او هيچ مشخصه ای ندارد، فقط در دست راست او دو انگشتر عقيق است. تا اين را گفت يکباره به ياد هادی افتادم. با سيد و ديگر فرماندهان صحبت کردم. همان روز رفتم و کاميون پيکر شهدا را ديدم. خودش بود. اولين شهيد شيخ هادی بود که آرام خوابيده بود. صورتش ً کمی سوخته بود اما کاملا واضح بود که هادی است؛ دوست صميمی من. بالای سر هادی نشستم و زار زار گريه کردم. ياد روزی افتادم که با هم از سامرا به بغداد بر ميگشتيم. هادی ميگفت برای شهادت بايد از خيلی چيزها گذشت. از برخي گناهان فاصله گرفت و... بعد به من گفت: وضعيت حجاب در بغداد چطوره؟گفتم: خوب نيست، مثل تهران. گفت: بايد چشم را از نامحرم حفظ کرد تا توفيق شهادت را از دست ندهيم. بعد چفيه اش را انداخت روی سر و صورتش.در کل مدتی که در بغداد بوديم همينطور بود. تا اينکه از شهر خارج شديم و راهی نجف شديم. 👉 @mtnsr2
Shab4Moharram1392[05].mp3
8.84M
⭕️ 🌷اگر چه اسير گناهم 🌷مرا هم بخوان با نگاهت 🌷كه اين سو و آن سو نمانم 🌷بيايم سوي خيمه گاهت 🌷مرا هم گرفتار خود كن 🌷كه از مهر تو پر شود دل 👉 @mtnsr2