eitaa logo
چای و ایوون
87 دنبال‌کننده
293 عکس
18 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ماهِ‌شب سوم.. رقیه خاتون:)))))
هدایت شده از گوربا کوچولو✨..
پناهم بده..!
هدایت شده از گوربا کوچولو✨..
به یاد همه‌ی اعضای VIP و اعضای دیلی✨نایب‌الزیاره‌تون هستم
چای و ایوون
به یاد همه‌ی اعضای VIP و اعضای دیلی✨نایب‌الزیاره‌تون هستم
وای وای وای وای مائده:)))))))))) یاد رواق امام خمینی افتادم، الان فرض کن هرشب حرم مراسمِ.. ❤️‍🩹
وای وای خیلی التماس دعا:) شکوفه لطفا به نیت من یه ذکر بگو اونجا، اگر وقت شد، اگر یادت موند، یه «أغیثینی یا مولاتی یا رقیه خاتون» به نیت من بگو تو حرم...
چای و ایوون
ماهِ‌شب سوم.. رقیه خاتون:)))))
یکم زیادی سوزناکه ولی این صحنه بهم می‌گه:«می‌شه نری؟»