چای و ایوون
🌚از من :https://eitaa.com/lotus_e 🌝به تو :https://eitaa.com/mycupoftea ـــ 🖇قایق تو به راحتی غرق ن
خیلی زیباس:)))))) وای
ممنونم بانوی برکهها
هدایت شده از گوربا کوچولو✨..
به یاد همهی اعضای VIP و اعضای دیلی✨نایبالزیارهتون هستم
چای و ایوون
به یاد همهی اعضای VIP و اعضای دیلی✨نایبالزیارهتون هستم
وای وای وای وای مائده:))))))))))
یاد رواق امام خمینی افتادم، الان فرض کن هرشب حرم مراسمِ.. ❤️🩹
وای وای خیلی التماس دعا:)
شکوفه لطفا به نیت من یه ذکر بگو اونجا،
اگر وقت شد، اگر یادت موند،
یه «أغیثینی یا مولاتی یا رقیه خاتون» به نیت من بگو تو حرم...
چای و ایوون
خداوندا خودت به داد منُ و ضعفهایم برس، خداوندا خودت نیازمندهای راهت را بینیاز کن
تمامیتمن را کامل کن.. ناقصم و دستگیر این صراطِتو..
چای و ایوون
تمامیتمن را کامل کن.. ناقصم و دستگیر این صراطِتو..
ولی چقدر انسان های کامل ادم های قشنگیان
چای و ایوون
ولی چقدر انسان های کامل ادم های قشنگیان
یعنی میشه یه روزی هم ما-؟