هدایت شده از گوربا کوچولو✨..
به یاد همهی اعضای VIP و اعضای دیلی✨نایبالزیارهتون هستم
چای و ایوون
به یاد همهی اعضای VIP و اعضای دیلی✨نایبالزیارهتون هستم
وای وای وای وای مائده:))))))))))
یاد رواق امام خمینی افتادم، الان فرض کن هرشب حرم مراسمِ.. ❤️🩹
وای وای خیلی التماس دعا:)
شکوفه لطفا به نیت من یه ذکر بگو اونجا،
اگر وقت شد، اگر یادت موند،
یه «أغیثینی یا مولاتی یا رقیه خاتون» به نیت من بگو تو حرم...
چای و ایوون
خداوندا خودت به داد منُ و ضعفهایم برس، خداوندا خودت نیازمندهای راهت را بینیاز کن
تمامیتمن را کامل کن.. ناقصم و دستگیر این صراطِتو..
چای و ایوون
تمامیتمن را کامل کن.. ناقصم و دستگیر این صراطِتو..
ولی چقدر انسان های کامل ادم های قشنگیان
چای و ایوون
ولی چقدر انسان های کامل ادم های قشنگیان
یعنی میشه یه روزی هم ما-؟
شما پروانههای سفید رو نمیدونم
ولی برای من اون انسان ها،
کاملاند یا حداقل تلاش بر تکامل دارن،
صبر شده عادتِشون
استقامت، استقامت و استقامت.
انقدر براشون مسیر الله معنی داره که حاضرن از هرچیزی بگذرن، از دنیا و آدمای قضاوتگر،از هوسانگیز ترین خواستههایی که بویی از پروردگار نبردن، از حرف ها، از احساسات حتی!
چای و ایوون
شما پروانههای سفید رو نمیدونم ولی برای من اون انسان ها، کاملاند یا حداقل تلاش بر تکامل دارن، صب
و مهربونن، انقدر گذشت پیشه کردن که براشون واکنش های مردم حتی مهم نیست،
اونچه که مهمه، تنها پروردگار تواناست..
چای و ایوون
و مهربونن، انقدر گذشت پیشه کردن که براشون واکنش های مردم حتی مهم نیست، اونچه که مهمه، تنها پروردگار
یعنی میشه قسمتِماهم بشه؟حتی شده یه تیکه کوچک از این تمامیت:)))