eitaa logo
چای و ایوون
85 دنبال‌کننده
286 عکس
18 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
ماهِ‌شب سوم.. رقیه خاتون:)))))
هدایت شده از گوربا کوچولو✨..
پناهم بده..!
هدایت شده از گوربا کوچولو✨..
به یاد همه‌ی اعضای VIP و اعضای دیلی✨نایب‌الزیاره‌تون هستم
چای و ایوون
به یاد همه‌ی اعضای VIP و اعضای دیلی✨نایب‌الزیاره‌تون هستم
وای وای وای وای مائده:)))))))))) یاد رواق امام خمینی افتادم، الان فرض کن هرشب حرم مراسمِ.. ❤️‍🩹
وای وای خیلی التماس دعا:) شکوفه لطفا به نیت من یه ذکر بگو اونجا، اگر وقت شد، اگر یادت موند، یه «أغیثینی یا مولاتی یا رقیه خاتون» به نیت من بگو تو حرم...
چای و ایوون
ماهِ‌شب سوم.. رقیه خاتون:)))))
یکم زیادی سوزناکه ولی این صحنه بهم می‌گه:«می‌شه نری؟»
شما پروانه‌های سفید رو نمی‌دونم ولی برای من اون انسان ها، کامل‌اند یا حداقل تلاش بر تکامل دارن، صبر شده عادتِشون استقامت، استقامت و استقامت. انقدر براشون مسیر الله معنی داره که حاضرن از هرچیزی بگذرن، از دنیا و آدمای قضاوت‌گر،از هوس‌انگیز ترین خواسته‌هایی که بویی از پروردگار نبردن، از حرف ها، از احساسات حتی!
چای و ایوون
شما پروانه‌های سفید رو نمی‌دونم ولی برای من اون انسان ها، کامل‌اند یا حداقل تلاش بر تکامل دارن، صب
و مهربونن، انقدر گذشت پیشه کردن که براشون واکنش های مردم حتی مهم نیست، اونچه که مهمه، تنها پروردگار تواناست..