چای و ایوون
ولی چقدر انسان های کامل ادم های قشنگیان
یعنی میشه یه روزی هم ما-؟
شما پروانههای سفید رو نمیدونم
ولی برای من اون انسان ها،
کاملاند یا حداقل تلاش بر تکامل دارن،
صبر شده عادتِشون
استقامت، استقامت و استقامت.
انقدر براشون مسیر الله معنی داره که حاضرن از هرچیزی بگذرن، از دنیا و آدمای قضاوتگر،از هوسانگیز ترین خواستههایی که بویی از پروردگار نبردن، از حرف ها، از احساسات حتی!
چای و ایوون
شما پروانههای سفید رو نمیدونم ولی برای من اون انسان ها، کاملاند یا حداقل تلاش بر تکامل دارن، صب
و مهربونن، انقدر گذشت پیشه کردن که براشون واکنش های مردم حتی مهم نیست،
اونچه که مهمه، تنها پروردگار تواناست..
چای و ایوون
و مهربونن، انقدر گذشت پیشه کردن که براشون واکنش های مردم حتی مهم نیست، اونچه که مهمه، تنها پروردگار
یعنی میشه قسمتِماهم بشه؟حتی شده یه تیکه کوچک از این تمامیت:)))
چای و ایوون
مداد شمعی مشکی نیاز دارم
امیدوارم بتونم یه روزی اون طرحی که تو ذهنم هست رو بکشم- وای
چای و ایوون
امیدوارم بتونم یه روزی اون طرحی که تو ذهنم هست رو بکشم- وای
اگه بکشم و قشنگ شه اینجا میذارم
فعلا با این وضع فکر نکنم به اصرار های مکررم برای خرید «مدادشمعی روغنی کودکانه 12+2 رنگه آریا» توجهی بشه..